abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197764617
Zo'n nieuw topic in de reeks aanmaken :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_197764634
Herkenbaar, P. Ik was om 15.30 klaar met alle meetings, dus toen kon ik aan mijn werkdag beginnen.
pi_197764719
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 16:58 schreef Tuindier het volgende:
Herkenbaar, P. Ik was om 15.30 klaar met alle meetings, dus toen kon ik aan mijn werkdag beginnen.
Soms is dat echt heel frustrerend :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_197764729
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 16:46 schreef Tuindier het volgende:
Ja hoi, ik wil hier ook wel meepraten. Ik heb oesterzwammen in de koelkast en ik ben ook bezig met informatiebeveiliging en ik kook en eet graag.
Hoi, leuk, welkom!

Ik heb ook nog oesterzwammen liggen. En zalm. Ik denk dat ik morgen lunch met oesterzwammen met zalm.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 1 februari 2021 @ 17:06:35 #5
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197764786
Wij doen vandaag de spidersteak met bieten in de herhaling.. gister beiden gecrasht en gewoon maar niet avond gegeten..

Hier ook een fijne meeting dag..7.30 beginnen en om 15.00 laatste meeting af.. tussendoor nog wat hot-shots die ook nog geregeld moeten worden.. vandaag wel weer mezelf verneukt in een meeting, maar daar dealen we dan ook wel weer mee.. w/
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_197764803
De hele dag videovergaderen werd afgesloten met borrelen via video. We hadden vooraf een AH-waardebon gekregen voor het naar eigen keuze samenstellen van een borrelpakket.

Ik ben de honden gaan uitlaten. Ik had natuurlijk veeeeeeeeeeeeel liever online geborreld met vage collega's, maar helaas helaas, de honden drongen aan. Nu aan de wijn. Met jullie online, en mijn lief in levende lijve. Proost B:)B
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_197764869
Ik stop ermee voor vandaag. Morgen weer een dag. Nu nootjes en bbq-filmpjes, straks omelet met turks brood en een groene salade :9~
pi_197764894
quote:
11s.gif Op maandag 1 februari 2021 17:07 schreef sigme het volgende:
De hele dag videovergaderen werd afgesloten met borrelen via video. We hadden vooraf een AH-waardebon gekregen voor het naar eigen keuze samenstellen van een borrelpakket.

Ik ben de honden gaan uitlaten. Ik had natuurlijk veeeeeeeeeeeeel liever online geborreld met vage collega's, maar helaas helaas, de honden drongen aan. Nu aan de wijn. Met jullie online, en mijn lief in levende lijve. Proost B:)B
Dat zijn de betere borrels 8-)
  maandag 1 februari 2021 @ 17:12:23 #9
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197764928
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2021 16:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik snap het heus allemaal maar ik krijg echt de ziekte van al die zorgverleners die ook na onze uitdrukkelijke boodschap dat niet alles beveiligd moet toch alle zooi in hun leuke systemen blijven sturen.

Dat weer de verkeerde helft van het ouderpaar een mail krijgt die is beveiligd met sms naar het telnr van die ene en dus niet naar de andere kan worden doorgestuurd waar dan na moeizaam inloggen de vraag in staat of de belafspraak misschien een kwartier later kan :r
Ja dat is dus nadrukkelijk niet fatsoenlijk georganiseerd, gekut zit niemand op te wachten
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197764993
Ik had het vorige week ook. Ik was bij een opticien, waar ik korting kreeg als ik elders een lenzen-abbo zou hebben. Aangegeven dat ik daar gebruik van wilde maken. Bij het afrekenen kreeg ik de korting. Dus ik vroeg of/hoe ze mijn lidmaatschap gecheckt hadden. Bleken er inderdaad gegevens uitgewisseld te zijn, maar daar heb ik natuurlijk nooit expliciet toestemming voor gegeven. Impliciet natuurlijk wel, door mee te willen doen met die korting. Maar in het kader van GDPR is dat natuurlijk nooit genoeg. En ik heb geen idee wat er allemaal uitgewisseld is.
pi_197765030
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2021 17:12 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja dat is dus nadrukkelijk niet fatsoenlijk georganiseerd, gekut zit niemand op te wachten
Gekut is alleen nogal relatief. En als het eens een keer een mailtje is, is het zo erg niet. Maar met de hoeveelheid mail die wij krijgen en vooral de 8 miljoen mensen die ook op de hoogte moeten zijn is het gewoon geen doen. Dus nu krijgen we alle aan deze zorgontvanger gerelateerde post van deze zorgaanbieder gewoon op de Gmail.. :')
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_197765076
Ik heb ook wel eens gehad "we sturen je een 2e mail met een code om de beveiligde mail te lezen, code is slechts 15 minuten geldig"... wacht... wacht... na een kwartier of zo had ik eindelijk die code en raad eens.

niet meer geldig.

Leuk, want dat was de mail met de link voor een videobelgesprek. Uiteindelijk ben ik echt 3 seconden voor het gesprek in die mail gekomen en kon ik nog nét hun fancy beveiligd-bel-omgeving downloaden (die gewoon WebEx bleek). :X :')
pi_197765087
En welkom @Tuindier -- weer iemand ook uit Dieet :D *G*
pi_197765092
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 17:22 schreef Tele6 het volgende:
En welkom @:Tuindier -- weer iemand ook uit Dieet :D *G*
Dankjewel!
Je zou haast denken dat er een verband is :D
pi_197765095
Was jij het nou die bezig was met veganisme ook? @Tuindier
  maandag 1 februari 2021 @ 17:23:30 #16
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197765100
Ik heb het nu juist andersom

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het is dus planning die dwars ligt vanwege die gdpr .. nouja.. ik geef ze wel extra werk.. eens kijken wanneer ze er klaar mee zijn.. o|O ~O> 8)7
  maandag 1 februari 2021 @ 17:23:56 #17
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197765102
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 17:22 schreef Tele6 het volgende:
En welkom @:Tuindier -- weer iemand ook uit Dieet :D *G*
Wat doe jij in dieet }:|
pi_197765122
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 17:23 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Wat doe jij in dieet }:|
Ik lurk.

En ik probeer van m'n eetbuien-afwisselend-met-totale-restrictie af te komen, en daarbij is het soms wel fijn om lijstjes te zien van wat mensen "normaal" eten.
pi_197765132
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 17:23 schreef Tele6 het volgende:
Was jij het nou die bezig was met veganisme ook? @:Tuindier
Ja, ook dat. Of eigenlijk vooral plantaardig eten, zonder de diervriendelijke invalshoek (hoewel ik daar ook wel steeds meer achter begin te staan, volgens sommige veganazi's ben ik dan dus geen 'echte').

En sommigen hier kwam ik ook al tegen in het moestuintopic (binnenkort weer).

Ik probeer nu ook vooral te leren intuitief te eten, maar da's nog niet zo simpel.
pi_197765161
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 17:25 schreef Tuindier het volgende:

[..]

Ja, ook dat. Of eigenlijk vooral plantaardig eten, zonder de diervriendelijke invalshoek (hoewel ik daar ook wel steeds meer achter begin te staan, volgens sommige veganazi's ben ik dan dus geen 'echte').

En sommigen hier kwam ik ook al tegen in het moestuintopic (binnenkort weer).
:+

Hai.

Nee geintje, ik spreek niet over onecht of echt. Maar ik maak wel onderscheid in motivatie :D
pi_197765170
Welkom Tuindier!

En een *O* voor Candaasje

Ondertussen zijn we druk bezig de webshop aan onze tourplannen aan te passen O+ het begint weer echt te worden *O*
pi_197765188
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 16:46 schreef Tuindier het volgende:
Ja hoi, ik wil hier ook wel meepraten. Ik heb oesterzwammen in de koelkast en ik ben ook bezig met informatiebeveiliging en ik kook en eet graag.
Ja hoi! Wat ga je dan met die oesterzwammen doen?

Mijn werkdag is officieel over *O* Ik had met mezelf afgesproken dat ik door moest werken tot de hovenier kwam. En die is geweest. Hij had ook nog eens een geweldig plan dus daar ben ik ook blij mee. Nog blijer met het feit dat ik nu eindelijk mijn tomatenzaden mag/kan gaan zaaien.

@gcjoel, was het nog veel gedoe met de ruit van je kas? Het lijkt me zo gaaf om een kas te hebben en zo goed als jaarrond te kunnen groeien.
Spoilers!
pi_197765194
Oh ja, een enorme *O* voor Candaasje!
Spoilers!
pi_197765207
Wacht even tot woensdag luitjes, ik moet dat gesprek nog overleven :D

Maar wel heel lief!
pi_197765231
quote:
7s.gif Op maandag 1 februari 2021 17:30 schreef Candaasje het volgende:
Wacht even tot woensdag luitjes, ik moet dat gesprek nog overleven :D

Maar wel heel lief!
Ik jompel voor je gesprek hoor *O* Het is toch gewoon tof dat je al zo snel iets hebt gevonden dat aansluit bij je wensen? Dat houdt de moed er een beetje in.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')