Soms is dat echt heel frustrerendquote:Op maandag 1 februari 2021 16:58 schreef Tuindier het volgende:
Herkenbaar, P. Ik was om 15.30 klaar met alle meetings, dus toen kon ik aan mijn werkdag beginnen.
Hoi, leuk, welkom!quote:Op maandag 1 februari 2021 16:46 schreef Tuindier het volgende:
Ja hoi, ik wil hier ook wel meepraten. Ik heb oesterzwammen in de koelkast en ik ben ook bezig met informatiebeveiliging en ik kook en eet graag.
Dat zijn de betere borrelsquote:Op maandag 1 februari 2021 17:07 schreef sigme het volgende:
De hele dag videovergaderen werd afgesloten met borrelen via video. We hadden vooraf een AH-waardebon gekregen voor het naar eigen keuze samenstellen van een borrelpakket.
Ik ben de honden gaan uitlaten. Ik had natuurlijk veeeeeeeeeeeeel liever online geborreld met vage collega's, maar helaas helaas, de honden drongen aan. Nu aan de wijn. Met jullie online, en mijn lief in levende lijve. Proost
Ja dat is dus nadrukkelijk niet fatsoenlijk georganiseerd, gekut zit niemand op te wachtenquote:Op maandag 1 februari 2021 16:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik snap het heus allemaal maar ik krijg echt de ziekte van al die zorgverleners die ook na onze uitdrukkelijke boodschap dat niet alles beveiligd moet toch alle zooi in hun leuke systemen blijven sturen.
Dat weer de verkeerde helft van het ouderpaar een mail krijgt die is beveiligd met sms naar het telnr van die ene en dus niet naar de andere kan worden doorgestuurd waar dan na moeizaam inloggen de vraag in staat of de belafspraak misschien een kwartier later kan
Gekut is alleen nogal relatief. En als het eens een keer een mailtje is, is het zo erg niet. Maar met de hoeveelheid mail die wij krijgen en vooral de 8 miljoen mensen die ook op de hoogte moeten zijn is het gewoon geen doen. Dus nu krijgen we alle aan deze zorgontvanger gerelateerde post van deze zorgaanbieder gewoon op de Gmail..quote:Op maandag 1 februari 2021 17:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat is dus nadrukkelijk niet fatsoenlijk georganiseerd, gekut zit niemand op te wachten
Dankjewel!quote:Op maandag 1 februari 2021 17:22 schreef Tele6 het volgende:
En welkom @:Tuindier -- weer iemand ook uit Dieet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is dus planning die dwars ligt vanwege die gdpr .. nouja.. ik geef ze wel extra werk.. eens kijken wanneer ze er klaar mee zijn..![]()
![]()
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Wat doe jij in dieetquote:Op maandag 1 februari 2021 17:22 schreef Tele6 het volgende:
En welkom @:Tuindier -- weer iemand ook uit Dieet![]()
Ik lurk.quote:
Ja, ook dat. Of eigenlijk vooral plantaardig eten, zonder de diervriendelijke invalshoek (hoewel ik daar ook wel steeds meer achter begin te staan, volgens sommige veganazi's ben ik dan dus geen 'echte').quote:Op maandag 1 februari 2021 17:23 schreef Tele6 het volgende:
Was jij het nou die bezig was met veganisme ook? @:Tuindier
quote:Op maandag 1 februari 2021 17:25 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ja, ook dat. Of eigenlijk vooral plantaardig eten, zonder de diervriendelijke invalshoek (hoewel ik daar ook wel steeds meer achter begin te staan, volgens sommige veganazi's ben ik dan dus geen 'echte').
En sommigen hier kwam ik ook al tegen in het moestuintopic (binnenkort weer).
Ja hoi! Wat ga je dan met die oesterzwammen doen?quote:Op maandag 1 februari 2021 16:46 schreef Tuindier het volgende:
Ja hoi, ik wil hier ook wel meepraten. Ik heb oesterzwammen in de koelkast en ik ben ook bezig met informatiebeveiliging en ik kook en eet graag.
Ik jompel voor je gesprek hoorquote:Op maandag 1 februari 2021 17:30 schreef Candaasje het volgende:
Wacht even tot woensdag luitjes, ik moet dat gesprek nog overleven![]()
Maar wel heel lief!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |