Dit duurde wel heel lang en dit leek mij de enige tt die geschikt wasquote:Op maandag 1 februari 2021 14:21 schreef Catkiller het volgende:
Hallo geef degene die sluit eens de tijd joh aanranddebiel
Is goed VallendBroodjeBanaanquote:Op maandag 1 februari 2021 14:22 schreef Chia het volgende:
Waarom wordt hier nog steeds zo glashard beweerd dat ik @:Chai ben? Want newsflash dat ben ik niet
Oke ZeurChauffeurquote:Op maandag 1 februari 2021 14:22 schreef Chia het volgende:
Waarom wordt hier nog steeds zo glashard beweerd dat ik @:Chai ben? Want newsflash dat ben ik niet
Ik heb je usernaam 100 keer in 1 post gezet maar die post kan ik niet meer vinden, weet jij waarom?quote:
Had ze nu wel de goeie chips meequote:Op maandag 1 februari 2021 14:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze stond net huilend bij de deur omdat ik dikke voeten heb trouwens.
Ja, kan ik weer mooi porties eten in plaats van de hele zak in 1 keer. Helaas wel het verkeerde merk leverworst. Vrouwen.quote:
Ja herkenbaar. Altijd 2 handjes maar daarna wordt het me te pittigquote:Op maandag 1 februari 2021 14:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, kan ik weer mooi porties eten in plaats van de hele zak in 1 keer. Helaas wel het verkeerde merk leverworst. Vrouwen.
Is mijn username niet, dus ik denk dat die post ook is verwijderd vanwege identiteitsfraude.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb je usernaam 100 keer in 1 post gezet maar die post kan ik niet meer vinden, weet jij waarom?
Maar diegene zit niet op FOK! dus hoe kan dat??????quote:Op maandag 1 februari 2021 14:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Is mijn username niet, dus ik denk dat die post ook is verwijderd vanwege identiteitsfraude.
Ik ziet hier toch onder de naam Chia, dus dat kan zeker wel. Heet jij in het echt Catkiller? Dacht het niet hèquote:Op maandag 1 februari 2021 14:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar diegene zit niet op FOK! dus hoe kan dat??????
Als ik de voorwaarden van tevoren had gelezen was ik liever blauw geblevenquote:Op maandag 1 februari 2021 14:54 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dit zou jij moeten weten, jij bent immers zelf ook paars.
En nu is er geen weg meer terug?quote:Op maandag 1 februari 2021 14:58 schreef Fugue het volgende:
[..]
Als ik de voorwaarden van tevoren had gelezen was ik liever blauw gebleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |