haha huh?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ok dan ik ben Braddie ik ben geen Braddie ik ben Braddie
Blijf gewoon in BB Thomas.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:55 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Ja man, ik vraag constant om aandacht, maar het topic is dicht en hier word gewoon doorgeluld, maar ik ben de aandachtshoer en laat het constant om mij gaan, riiigghhhhttttttt![]()
Houdoe.
@D_A viel mee tochquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:55 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Ja man, ik vraag constant om aandacht, maar het topic is dicht en hier word gewoon doorgeluld, maar ik ben de aandachtshoer en laat het constant om mij gaan, riiigghhhhttttttt![]()
Houdoe.
Is gewoon zo. Alleen al het feit dat dit account 2934 van je is en je na elk afscheidstopic een paar weken later weer opduikt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:55 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Houdoe.
Topic is dicht want vol.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:55 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Houdoe.
Hij claimde eerst dat hij geen Braddie was en toeb weer wel en toen weer niet. Maar dat is totaal geen aandachtshoerderig gedragquote:
Flikker nou opquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:55 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Houdoe.
Je hebt die act waarbij hij zei dat hij werk zocht gemist zekerquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:02 schreef D_A het volgende:
Moet zeggen dat het wel één van de eerste keren was dat hij een act probeerde.
Verdrongen..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:08 schreef Fugue het volgende:
[..]
Je hebt die act waarbij hij zei dat hij werk zocht gemist zeker
Ik kan me er wel eentje herinneren dat hij een topic opende dat hij ging vertrekken en niet meer terug kwam.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:10 schreef Fugue het volgende:
[..]
En die waar hij écht aan zichzelf ging werken
Hartaanval act blijft wel het meest bijzondere.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:08 schreef Fugue het volgende:
[..]
Je hebt die act waarbij hij zei dat hij werk zocht gemist zeker
He een accent, ben jij stiekem braddie?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:10 schreef Fugue het volgende:
[..]
En die waar hij écht aan zichzelf ging werken
Houdoe.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hartaanval act blijft wel het meest bijzondere.
Was dat ook weer gefaket?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hartaanval act blijft wel het meest bijzondere.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:16 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee amarantha probeert mee te liften op de aandachtstrein
Okequote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:21 schreef scrupuleus het volgende:
En modus ook opflikkeren
En de rest ook eigenlijk
Allemaal opdonderen naar JochemSjakie
Zou ama haar wajong gefaked hebben en in het echt CEO van een grote olieconcern zijn?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:16 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee amarantha probeert mee te liften op de aandachtstrein
Of van Farmvillequote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou ama haar wajong gefaked hebben en in het echt CEO van een grote olieconcern zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |