Queens Gambit, The Crown, The end of the fucking worldquote:
dit is waarom het nooit nut heeft om jou advies te geven, mensen komen met goeie series aan en dan kom jij weer aan met ''laat maar het wordt deze wijvenserie''quote:
Anders ga je Sex and the city kijkenquote:
Emily in Parisquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:59 schreef D_A het volgende:
D'r is ook zo'n serie met een moppie in Parijs.
Al gezienquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:59 schreef D_A het volgende:
D'r is ook zo'n serie met een moppie in Parijs.
Gaat hij nog een heel seizoen vrouwtjes stalken? Vond seizoen 2 al tegenvallenquote:
bij netflix kunnen ze maar 2 dingen, of iets cancellen voordat het verhaal klaar is of het helemaal de tyfus in uitmelkenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat hij nog een heel seizoen vrouwtjes stalken? Vond seizoen 2 al tegenvallen
*gaan zijquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat hij nog een heel seizoen vrouwtjes stalken? Vond seizoen 2 al tegenvallen
Dat is bij elke streamingsdienst natuurlijk wel beetje het geval.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:05 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
bij netflix kunnen ze maar 2 dingen, of iets cancellen voordat het verhaal klaar is of het helemaal de tyfus in uitmelken
Je kan toch ook gewoon sorry zeggen dat je mij woorden in de mond legt?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:32 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Lasterparade, gast___! Het zijn maar uitspraken op het grootste afvoerputje van Nederland, waar de fuck maak je je druk om
Oh lol. Dan ben ik het einde alweer vergetenquote:
vergeet steeds dat ik prime video heb want volgens mij gebruik ik dat alleen als er een nieuw seizoen The Boys isquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is bij elke streamingsdienst natuurlijk wel beetje het geval.
Is dat die superhelden serie? Dat lijkt me echt heel saaiquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:09 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
vergeet steeds dat ik prime video heb want volgens mij gebruik ik dat alleen als er een nieuw seizoen The Boys is
dat mogen ze van mij wel nog jaren uitmelken, amen
qua entertainmentgehalte de beste serie van de afgelopen paar jaarquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat die superhelden serie? Dat lijkt me echt heel saai
Heeft mij geïnspireerd om me af te trekken op de Dom.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:12 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
qua entertainmentgehalte de beste serie van de afgelopen paar jaar
Oh je hebt het wel verwijderd zie ik, dat is fijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:09 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon sorry zeggen dat je mij woorden in de mond legt?
Die seksscene van de Deep zeker? Viespeukquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:12 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Heeft mij geïnspireerd om me af te trekken op de Dom.
Nee die heeft mij geïnspireerd te masturberen in de hoek van de lokale viszaak.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die seksscene van de Deep zeker? Viespeuk
ik trek nu alleen nog maar af op daken van hoge gebouwenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:12 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Heeft mij geïnspireerd om me af te trekken op de Dom.
En daarna een portie kibbeling gehaald?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:14 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Nee die heeft mij geïnspireerd te masturberen in de hoek van de lokale viszaak.
» nee, ik wil nu geen uitzondering maken maar gewoon de site bezoeken.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En daarna een portie kibbeling gehaald?
Nee, leukquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat die superhelden serie? Dat lijkt me echt heel saai
krijg je als mod geen gratis abo? wat droevigquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:15 schreef TARDIS het volgende:
Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Dat was Mean Girlsquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:17 schreef Fugue het volgende:
Gekeken tot er iemand voor de bus werd gegooid toen ben ik weer verder gegaan met Gossip Girl
Dat was een crossover met de Lindsay Lohan-verse.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:20 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik dacht final destination 12
Daar worden ze opengereten door op hol slaande roltrappenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:20 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik dacht final destination 12
Met je wijvenfilmsquote:
quote:
Het is word*quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:23 schreef Fok-it het volgende:
Wordt je daardoor in je mannelijkheid geraakt?
Ik gebruik liever Google Docsquote:
Emma Stone is een leukie jaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:23 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Gewoon een goede film hoor. Easy A is er nog zo een.
Emma Stone
Dankjequote:
Lekker samen met fok it onder een dekentje hequote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:23 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Gewoon een goede film hoor. Easy A is er nog zo een.
Emma Stone
Als hij dat wil, gezellig hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lekker samen met fok it onder een dekentje he
Je mag best toegeven dat jij er ook bij wilt kruipen hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lekker samen met fok it onder een dekentje he
Alleen als ik in het midden mag zodat ik ze tegelijk kan aftrekkenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je mag best toegeven dat jij er ook bij wilt kruipen hoor.
Gelijk zo overdreven.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Alleen als ik in het midden mag zodat ik ze tegelijk kan aftrekken
Oh gaat het iets te snel voor je?quote:
Het ging over movie night. Je hoeft er niet gelijk een orgie van te makenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kan mij die film jeuken johquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het ging over movie night. Je hoeft er niet gelijk een orgie van te maken
Heb er ook echt zin in.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
We hebben net vastgesteld dat het een leuke film is
Daar moet je echt voor gaan zitten om de dialogen goed te kunnen volgen. Zit er zo'n junk naast je aan je piemel te sjorrenquote:
Stel je voor dat je die scène in de keuken van die ouders mist omdat die homofoob naast je zit te overcompenseren.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar moet je echt voor gaan zitten om de dialogen goed te kunnen volgen. Zit er zo'n junk naast je aan je piemel te sjorren
Je dikke hoerenmoeder is een junkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar moet je echt voor gaan zitten om de dialogen goed te kunnen volgen. Zit er zo'n junk naast je aan je piemel te sjorren
sow als je als junk nog dik bent dan moet je wel echt fanatiek vretenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je dikke hoerenmoeder is een junk
Sugarjunkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:43 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
sow als je als junk nog dik bent dan moet je wel echt fanatiek vreten
Fastfoodjunk kan tochquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:43 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
sow als je als junk nog dik bent dan moet je wel echt fanatiek vreten
Kijk hem excelleren met spelling. zeker je powerpoint?quote:
is dat niet hetzelfde??quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het ging over movie night. Je hoeft er niet gelijk een orgie van te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |