Pfiew, dan kan de rest van Naomi in elk geval gered worden!quote:
Ik vraag me af hoe jong jij geworpen bent...quote:Op maandag 1 februari 2021 14:26 schreef 20100 het volgende:
[..]
misschien op het platteland, maar koopwoningen in grote steden als Antwerpen, Brussel & Gent zullen ongeveer hetzelfde zijn als NL
kappen graagquote:Op maandag 1 februari 2021 14:44 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe jong jij geworpen bent...
hier idemquote:Op maandag 1 februari 2021 14:44 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik hoor geen geluid op stream 2 videoland
Kan ook juist oud geweest zijn hè. Dan werkt alles al wat minder goed en heb je ook kans op dat soort mentale achterstandenquote:Op maandag 1 februari 2021 14:44 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe jong jij geworpen bent...
kloptquote:Op maandag 1 februari 2021 14:44 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik hoor geen geluid op stream 2 videoland
Oh ligt het niet aan mij dus, heb maar videoland aangeschaft.. maar gebeurd niet echt veel daar of welquote:
Lol! En als je ver wordt geworpen heb je kans op hersenbeschadiging.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kan ook juist oud geweest zijn hè. Dan werkt alles al wat minder goed en heb je ook kans op dat soort mentale achterstanden
dr zijn gesprekjes ..eindelijkquote:Op maandag 1 februari 2021 14:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh ligt het niet aan mij dus, heb maar videoland aangeschaft.. maar gebeurd niet echt veel daar of wel
prima CVquote:Op maandag 1 februari 2021 14:48 schreef Blackprinces het volgende:
Toch krijg ik wel een beetje genoeg ervan dat michel een beeeetje teveel kan.
Of doet alsof.
Ja echt ja, kon ook al truukjes met kaarten en ehbo en vanochtend nog een paar dingen, alweer vergeten, goed teken.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:48 schreef Blackprinces het volgende:
Toch krijg ik wel een beetje genoeg ervan dat michel een beeeetje teveel kan.
Of doet alsof.
lekker bankhangen en niks doenquote:Op maandag 1 februari 2021 14:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
prima CV
kan overal aan de bak
juist in deze tijd
dus ga je een avontuur aan
het BB huis in
Inderdaad, is een eckte thrillseeker, nou weinig thrill hier.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:50 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ik vind het toch maar raar dat Michel hier zit. Als je al die verhalen hoort. Die zou zich toch kapot moeten vervelen? Dat is niet iemand die stilzit.
Ik zou als BB gewoon elke dag een grappig/raar/apart voorwerp het huis in brengen.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:48 schreef Sangha het volgende:
Nou kom maar op met die nieuwe bewoners, dit saaie gedoe kennen we nu wel. Zou spontaan blij worden als ze zouden gaan breien.
Staat nu de vaatwasser uit te ruimen.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:50 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja echt ja, kon ook al truukjes met kaarten en ehbo en vanochtend nog een paar dingen, alweer vergeten, goed teken.
ik snap de meesten... maar een paarse dildo???quote:Op maandag 1 februari 2021 14:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik zou als BB gewoon elke dag een grappig/raar/apart voorwerp het huis in brengen.
Een rubix cubus, hoelahoep, nerfgun, megafoon, paarse dildo, RC autotje, enz enz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |