Dan zijn huizen wel duur jaquote:Op maandag 1 februari 2021 14:22 schreef 20100 het volgende:
[..]
niet als je afwast in een vegan eettentje
als je er zo over denkt val je zelf in deze categorie van tokkiesquote:Op maandag 1 februari 2021 14:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
het enige dat kansloos is .. is jou antwoord
misschien op het platteland, maar koopwoningen in grote steden als Antwerpen, Brussel & Gent zullen ongeveer hetzelfde zijn als NLquote:Op maandag 1 februari 2021 14:23 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dan zijn huizen wel duur ja![]()
Maar als je het vergelijkt met NL, zijn zeker koopwoningen echt 50-60% Goedkoper
Dan is mijn schoonmoeder ook een tokkie. Wat een kansloze opmerking. Kip zonder kop.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:19 schreef 20100 het volgende:
[..]
Omdat jong werpen voor kansloze tokkies en allochtonen is
Misschien eens wat vriendelijker zijn. geen behoefte aan een film die iemand mij aanraadt die mij een tokkie vind..quote:Op maandag 1 februari 2021 14:25 schreef 20100 het volgende:
[..]
als je er zo over denkt val je zelf in deze categorie van tokkies
Tip: kijk de film Idiocracy
thnxs voor de tipquote:Op maandag 1 februari 2021 14:25 schreef 20100 het volgende:
[..]
als je er zo over denkt val je zelf in deze categorie van tokkies
Tip: kijk de film Idiocracy
kijk de statistieken er maar eens op na hoeveel hoogopgeleiden er op jonge leeftijd werpenquote:Op maandag 1 februari 2021 14:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan is mijn schoonmoeder ook een tokkie. Wat een kansloze opmerking. Kip zonder kop.
Vind je,? niets leuker dan met je kinderen naar festivals te gaan. En lekker als je kinderen zich kunnen redden en jij en je partner weer volop omdat je nog jong bent kunnen genieten.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:19 schreef 20100 het volgende:
[..]
Aardig he.. en dan zijn wij de tokkiesquote:Op maandag 1 februari 2021 14:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
thnxs voor de tip
en het compliment
met plezierquote:Op maandag 1 februari 2021 14:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
thnxs voor de tip
en het compliment
quote:Op maandag 1 februari 2021 14:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vind je,? niets leuker dan met je kinderen naar festivals te gaan. En lekker als je kinderen zich kunnen redden en jij en je partner weer volop omdat je nog jong bent kunnen genieten.
Oh nee......?? Je hoeft elkaar niet eens te zien daar. Een tel. waar zit je en hoe denk je erover gaan we.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:30 schreef 20100 het volgende:
[..]geen enkel kind wil met zijn ouders naar een festival
ten eerste werp ik niet.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:28 schreef 20100 het volgende:
[..]
kijk de statistieken er maar eens op na hoeveel hoogopgeleiden er op jonge leeftijd werpen
de hele wereld draait niet om jou lieverdquote:Op maandag 1 februari 2021 14:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ten eerste werp ik niet.
ten tweede jij kent mijn opleiding niet
ten derde je weet niet of ik kinderen heb en als ik ze heb op welke leeftijd ik die heb gekregen
ten vierde als jij uit de statistieken haalt dat mensen die vroeg kinderen krijgen Tokkies zijn, is er iets goed mis met jou!
en gelukkig zeker niet om jouquote:Op maandag 1 februari 2021 14:33 schreef 20100 het volgende:
[..]
de hele wereld draait niet om jou lieverd
Tuurlijk joh. Ik scheel 16 jaar met mn ouders. Nou ja scheelde, ze leven niet meer. Maar de rest van hun leven gelukkig geweest met elkaar en met mij. De liefdesbaby. Wat een onzin zeg.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:19 schreef 20100 het volgende:
[..]
Pfiew, dan kan de rest van Naomi in elk geval gered worden!quote:
Ik vraag me af hoe jong jij geworpen bent...quote:Op maandag 1 februari 2021 14:26 schreef 20100 het volgende:
[..]
misschien op het platteland, maar koopwoningen in grote steden als Antwerpen, Brussel & Gent zullen ongeveer hetzelfde zijn als NL
kappen graagquote:Op maandag 1 februari 2021 14:44 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe jong jij geworpen bent...
hier idemquote:Op maandag 1 februari 2021 14:44 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik hoor geen geluid op stream 2 videoland
Kan ook juist oud geweest zijn hč. Dan werkt alles al wat minder goed en heb je ook kans op dat soort mentale achterstandenquote:Op maandag 1 februari 2021 14:44 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe jong jij geworpen bent...
kloptquote:Op maandag 1 februari 2021 14:44 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik hoor geen geluid op stream 2 videoland
Oh ligt het niet aan mij dus, heb maar videoland aangeschaft.. maar gebeurd niet echt veel daar of welquote:
Lol! En als je ver wordt geworpen heb je kans op hersenbeschadiging.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kan ook juist oud geweest zijn hč. Dan werkt alles al wat minder goed en heb je ook kans op dat soort mentale achterstanden
dr zijn gesprekjes ..eindelijkquote:Op maandag 1 februari 2021 14:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh ligt het niet aan mij dus, heb maar videoland aangeschaft.. maar gebeurd niet echt veel daar of wel
prima CVquote:Op maandag 1 februari 2021 14:48 schreef Blackprinces het volgende:
Toch krijg ik wel een beetje genoeg ervan dat michel een beeeetje teveel kan.
Of doet alsof.
Ja echt ja, kon ook al truukjes met kaarten en ehbo en vanochtend nog een paar dingen, alweer vergeten, goed teken.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:48 schreef Blackprinces het volgende:
Toch krijg ik wel een beetje genoeg ervan dat michel een beeeetje teveel kan.
Of doet alsof.
lekker bankhangen en niks doenquote:Op maandag 1 februari 2021 14:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
prima CV
kan overal aan de bak
juist in deze tijd
dus ga je een avontuur aan
het BB huis in
Inderdaad, is een eckte thrillseeker, nou weinig thrill hier.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:50 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ik vind het toch maar raar dat Michel hier zit. Als je al die verhalen hoort. Die zou zich toch kapot moeten vervelen? Dat is niet iemand die stilzit.
Ik zou als BB gewoon elke dag een grappig/raar/apart voorwerp het huis in brengen.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:48 schreef Sangha het volgende:
Nou kom maar op met die nieuwe bewoners, dit saaie gedoe kennen we nu wel. Zou spontaan blij worden als ze zouden gaan breien.
Staat nu de vaatwasser uit te ruimen.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:50 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja echt ja, kon ook al truukjes met kaarten en ehbo en vanochtend nog een paar dingen, alweer vergeten, goed teken.
ik snap de meesten... maar een paarse dildo???quote:Op maandag 1 februari 2021 14:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik zou als BB gewoon elke dag een grappig/raar/apart voorwerp het huis in brengen.
Een rubix cubus, hoelahoep, nerfgun, megafoon, paarse dildo, RC autotje, enz enz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |