Ik hoop voor hem dat hij geen GME heeft gekocht want de SEC kan hem dan naaien met 'markt manipulatie'quote:
Volgens mij is het x% (10?) in een bepaald tijdsframe (5 min bijv)quote:Op maandag 1 februari 2021 16:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom nu de handel niet stilgelegd wordt? Het stond op -20% net even. Of gebeurd het alleen bij hele snelle dalingen.
Was volgens mij alweer wat gedoe omdat hij nu ook Bitcoin heeft staan in z'n Twitterhandlequote:Op maandag 1 februari 2021 16:12 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat hij geen GME heeft gekocht want de SEC kan hem dan naaien met 'markt manipulatie'
Nu net, -15% in iets van 5 minuten en haltedquote:Op maandag 1 februari 2021 16:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom nu de handel niet stilgelegd wordt? Het stond op -20% net even. Of gebeurd het alleen bij hele snelle dalingen.
Zodra er een tekort is aan diamant voor industriele boren haal je daar je pensioen uitquote:Op maandag 1 februari 2021 16:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Nokia kakt niet in maar is eigenlijk weinig volatiel, jammer want daar heb ik er nog een paar van.
Alleen toch als hij iets over een van zijn eigen bedrijven twittert... je kan hem niet verantwoordelijk houden voor koersbewegingen van andere bedrijven, waar hij niet in het bestuur zit.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:15 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Was volgens mij alweer wat gedoe omdat hij nu ook Bitcoin heeft staan in z'n Twitterhandle![]()
Hij is al eens op z'n vingers getikt vanwege dit soort berichten maar dan rondom Twitter. Er zou iemand moeten zijn die z'n tweets controleert, maar daar is denk geen sprake meer van
Bericht waar de foto op slaat kan ik zelf niet terugvinden trouwens. Gebeurt en verwijderd of een creatieve photoshop?
Dat lijkt abid wel, @Kluun1985quote:Op maandag 1 februari 2021 16:57 schreef tjoptjop het volgende:
[ twitter ]
Flinke verandering, en verklaard de val nu. Of het waar is is altijd maar afwachten![]()
Was ook niks concreets, maar ging meer over of het wel ethisch was e.d. Denk ook niet dat er wat uit gaat komen. Kan het bericht ook niet meer terugvinden.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
Alleen toch als hij iets over een van zijn eigen bedrijven twittert... je kan hem niet verantwoordelijk houden voor koersbewegingen van andere bedrijven, waar hij niet in het bestuur zit.
Aldus mensen die weer bang zijn geld te verliezen doordat mensen van GME naar $SLV gaan... tsja. Ik zie trouwens geen aangehaald stuk "fake news" in deze post, terwijl hij daar wel voor waarschuwt?quote:Op maandag 1 februari 2021 17:54 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)oncerning_fake_news/
PAY ATTENTION CONCERNING FAKE NEWS
You might have noticed this weekend that the hedge funds tried to push silver (a great commodity btw) via their shills on the media (expect more this morning on CNBC).
Anyone who puts his money in SLV is literally giving money to Citadel as they are the 4th largest institutional holder (proof).This is just a pure DISTRACTION at this time aimed at diverting attention from GME.
The FUD (Fear Uncertainty Doubt) campaigns have started. They're trying to distribute lies to the public to reduce the hype and divert attention around GME.
Heeft het iets met Gamestop te maken? Volgens mij niet.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:14 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.reddit.com/r/(...)_articles_this_week/
Maakt niet uit, alles kapot, alles naar de klote!!quote:Op maandag 1 februari 2021 18:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Heeft het iets met Gamestop te maken? Volgens mij niet.
Niet gek, dat soort landen hebben net weer een bail-out gehad.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:14 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.reddit.com/r/(...)_articles_this_week/
quote:
Dat is het hele probleem.quote:Op maandag 1 februari 2021 10:13 schreef timmmmm het volgende:
Al moet ik ook wel zeggen dat ik het shorten op zich niet zo heel erg vind. Als je er actief voor gaat zorgen dat het aandeel naar beneden gaat is het wat anders.
En het is nooit echt te bewijzen, hangt altijd een zweem van wel of niet over.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem.
Als je gaat shorten heb je er belang bij dat de koers daalt. En mensen zijn mensen, hebzucht is hebzucht...
Een artikeltje is zo gelekt.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem.
Als je gaat shorten heb je er belang bij dat de koers daalt. En mensen zijn mensen, hebzucht is hebzucht...
Bij een groot fonds lukt dit nooit.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:41 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Als het al mis gaat in een relatief minuscuul fonds, misschien is dan het systeem buitengewoon fragiel en moet dat gefixt worden. Niet de WSB kant aanpakken
Nog afgezien van datquote:
WSB's tegenargument lijkt te zijn dat er niet genoeg trading volume plaats heeft gevonden om al die shorts te sluiten.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:57 schreef tjoptjop het volgende:
[ twitter ]
Flinke verandering, en verklaart de val nu. Of het waar is is altijd maar afwachten![]()
quote:Op maandag 1 februari 2021 20:50 schreef probeer het volgende:
[..]
WSB's tegenargument lijkt te zijn dat er niet genoeg trading volume plaats heeft gevonden om al die shorts te sluiten.
Hoe denk jij daar over?
een (droef)toeterquote:Op maandag 1 februari 2021 17:01 schreef tjoptjop het volgende:
Nu short gaan![]()
Maar ja, welk instrument
Geen zorgen, volgens het officiele WSB forum gaat de koers binnen 20 dagen minimaal naar 10k.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:27 schreef sirdanilot het volgende:
Alle topics op WSB zijn tegen het investeren in zilver. Nu denk ik wel dat zilver minder risicovol is om in te investeren dan deze gamestopbubbel, ik begin best wel peentjes te zweten eigenlijk.
Snel al je spaargeld erin dusquote:Op maandag 1 februari 2021 21:24 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Geen zorgen, volgens het officiele WSB forum gaat de koers binnen 20 dagen minimaal naar 10k.
Maar kan ook 60k worden per aandeel. Dus de prijs van 230 nu is echt een lachertje.
en spaargeld van de rest van je familie en vrienden. Binnenkort heb je heel goede vrienden of geen vrienden meer.quote:
Huis verkopen en tijdelijk in een caravan verblijven. Al het geld in GME pompen.quote:
Dit kan niet meer mis gaan, gewoon meteen ook alles verkopen en in GME steken net als die familie die dat met bitcoin deedquote:Op maandag 1 februari 2021 21:52 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Huis verkopen en tijdelijk in een caravan verblijven. Al het geld in GME pompen.
Kun je ondertussen al nadenken over waar je je nieuwe landhuis laat bouwen en hoe.
Ik hou het wel bij familie, in het ergste geval geen verplichten feestdagen meer win win.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:52 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Huis verkopen en tijdelijk in een caravan verblijven. Al het geld in GME pompen.
Kun je ondertussen al nadenken over waar je je nieuwe landhuis laat bouwen en hoe.
Die Bitcoin gast is anders nu wel miljonair.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:06 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dit kan niet meer mis gaan, gewoon meteen ook alles verkopen en in GME steken net als die familie die dat met bitcoin deed
Dat iemand eens goed gokt wil niet zeggen dat hij wijs gehandeld heeft..quote:Op maandag 1 februari 2021 22:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die Bitcoin gast is anders nu wel miljonair.
Het kost je vijf miljoen, maar dan maak je wel een puntquote:Op maandag 1 februari 2021 22:17 schreef tjoptjop het volgende:
/r/deepfuckingvalue nog steeds een onveranderde positie
[ afbeelding ]
Precies, hoeft maar 1x goed te gaanquote:Op maandag 1 februari 2021 22:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die Bitcoin gast is anders nu wel miljonair.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |