Herfstquote:Op zondag 31 januari 2021 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik mik op de herfst, dan moet er wel wat kunnen
Tot die tijd is alles wat meer kan dan nu het geval is een meevaller
Ik zet hem maar gewoon niet al te optimistisch inquote:Op zondag 31 januari 2021 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Herfst
Hoop augustus toch wel een festival mee te kunnen pakken
sneu, daar blijf ik niet voor wakkerquote:Op zondag 31 januari 2021 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat het GEWOON King-Clayton gaat worden
oh ik dacht dat dit ook een major was, sozquote:Op zondag 31 januari 2021 21:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die zien we pas weer bij de majors joh
Muah majors vind ikquote:Op zondag 31 januari 2021 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ik dacht dat dit ook een major was, soz
PCF?quote:Op zondag 31 januari 2021 21:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Muah majors vind ik
WK
UK Open
Matchplay
Grand Prix
Grand Slam
En misschien de PL en ik zal er wel een vergeten
Okee ik dacht dat er 9 of 10 waren per jaar die als zodanig golden.quote:
Geen van alle partijen zal er minder van wordenquote:Op zondag 31 januari 2021 21:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Idrissi voor Promes, zeg het maar.
Mja hangt er een beetje vanafquote:Op zondag 31 januari 2021 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee ik dacht dat er 9 of 10 waren per jaar die als zodanig golden.
Telde die World Cup niet mee voor Grand Slam vorig jaarquote:Op zondag 31 januari 2021 21:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Clayton is gewoon al geplaatst voor de Grand Slam 2021 hoor Raybar. Hij heeft de World Cup 2020 gewonnen
Oei, goede vraag. Ik ben een beetje tureluurs door het omgegooide schema van vorig jaarquote:Op zondag 31 januari 2021 21:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Telde die World Cup niet mee voor Grand Slam vorig jaar
Huur met optie tot koop, kan je niet zoveel aan verliezen tochquote:
Ja met constructie is er niks mis mee maar ik vond t beetje droevig staaltje bord-op-schoot-scoutingquote:Op zondag 31 januari 2021 22:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Huur met optie tot koop, kan je niet zoveel aan verliezen toch
Zeker als je het moet afzetten tegen wat Promes gepresteerd heeft
Juah weet niet precies hoe dat met die Ghanees/Deen zitquote:Op zondag 31 januari 2021 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja met constructie is er niks mis mee maar ik vond t beetje droevig staaltje bord-op-schoot-scouting
Bij Ajax hebben ze toch al Davy voor de afstandsschoten?quote:Op zondag 31 januari 2021 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja met constructie is er niks mis mee maar ik vond t beetje droevig staaltje bord-op-schoot-scouting
Nee ongetwijfeld niet.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Juah weet niet precies hoe dat met die Ghanees/Deen zit
Als dit dan het alternatief is kan ik er wel mee leven, Ajax wordt er niet slechter van
quote:Op zondag 31 januari 2021 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee ongetwijfeld niet.
En wanneer ik net zo optimistisch ben als jij zien we Kudus pas in mei weer terug
een legje nogquote:Op zondag 31 januari 2021 22:08 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen gaat Clayton naar de finale potverdorie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |