Nooitquote:Op zondag 31 januari 2021 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar jongens ik begin thuiswerken wel echt zat te worden, jullie?
Ik vind het wel lekker eigenlijk.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk dat ik beter functioneer zelfsquote:Op zondag 31 januari 2021 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja dat vind ik lastiger dan thuis werken maar ook dat gaat me veel beter af dan ik in maart had verwachtquote:Op zondag 31 januari 2021 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou ja goed, eigenlijk ook meer icm dat je geen reet mag doen verder. Avondklok, geen voetbal, cafeetjes enz.
Daar ben ik wel een beetje klaar mee ja, ik kom mijn tijd nog prima door maar er is weinig om écht naar uit te kijken.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou ja goed, eigenlijk ook meer icm dat je geen reet mag doen verder. Avondklok, geen voetbal, cafeetjes enz.
Gewoon een beetje opgesloten binnen, woon niet zo grootquote:Op zondag 31 januari 2021 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar ben ik wel een beetje klaar mee ja, ik kom mijn tijd nog prima door maar er is weinig om écht naar uit te kijken.
Wij zijn er voor je Frassquote:Op zondag 31 januari 2021 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon een beetje opgesloten binnen, woon niet zo groot
Het scheelt ook wel als je jezelf pre-corona kon vermaken, dat helpt nu wel. Maar uitkijken naar dingen met vrienden doen, naar het stadion gaan, vakanties plannen etc ontbreekt helaas. De tunnel lijkt ook nog wel erg lang, ondanks de start met vaccinaties.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar ben ik wel een beetje klaar mee ja, ik kom mijn tijd nog prima door maar er is weinig om écht naar uit te kijken.
Ja snap ik dan wel hoor.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon een beetje opgesloten binnen, woon niet zo groot
Ik mik op de herfst, dan moet er wel wat kunnenquote:Op zondag 31 januari 2021 21:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het scheelt ook wel als je jezelf pre-corona kon vermaken, dat helpt nu wel. Maar uitkijken naar dingen met vrienden doen, naar het stadion gaan, vakanties plannen etc ontbreekt helaas. De tunnel lijkt ook nog wel erg lang, ondanks de start met vaccinaties.
Ja ik lees graag, game zo nu en dan en kijk veel sport dus de weekenden vliegen alsnog wel om. (en 's avonds zoek ik nog wel vrienden op)quote:Op zondag 31 januari 2021 21:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het scheelt ook wel als je jezelf pre-corona kon vermaken, dat helpt nu wel. Maar uitkijken naar dingen met vrienden doen, naar het stadion gaan, vakanties plannen etc ontbreekt helaas. De tunnel lijkt ook nog wel erg lang, ondanks de start met vaccinaties.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |