http://www.heelhollandbakt.nl/home/quote:De Nederlandse versie van de Britse kijkcijferhit ‘The Great British Bake Off’ is vanaf december weer te zien bij MAX.
In Heel Holland Bakt gaan we op zoek naar Nederlands meest getalenteerde thuisbakker. Gedurende acht weken nemen tien gepassioneerde amateurbakkers het tegen elkaar op met als uiteindelijk doel; Wie wordt de beste thuisbakker van Nederland?
Onder toeziend oog van de professionele jury worden de bakfanaten getest op alle disciplines binnen de bakkerswereld; van verjaardagstaart tot tarte tartin en van brood tot beignets.
Terugkijkenquote:Elke zondag, 20.25 uur, NPO 1
De deelnemers van 2020/2021:quote:Je kunt alle uitzending tot 30 dagen na de betreffende uitzending online terugkijken. Daarna kun je alleen nog fragmenten bekijken. Dit heeft te maken met de uitzendrechten die rusten op het beeldmateriaal.
quote:Op zondag 31 januari 2021 20:39 schreef Chia het volgende:
Misschien was Andre de vrijdag er niet en daarna ineens wel
De boterstempels. Maar leek er voor de rest wel op.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:57 schreef potjecreme het volgende:
Dacht dat die van Elisabeth vies smaakte.
De creme jaquote:Op zondag 31 januari 2021 20:57 schreef potjecreme het volgende:
Dacht dat die van Elisabeth vies smaakte.
Daar hoefden ze het niet te proeven, dat maakt het wat makkelijker.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:02 schreef Joosie200 het volgende:
Bij project Rembrandt hielden ze nog een livestream toen iemand uit corona maatregelen thuis moest blijven. Hadden ze bij Eric ook kunnen toepassen.
Maar dan kunnen ze niet proeven.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:02 schreef Joosie200 het volgende:
Bij project Rembrandt hielden ze nog een livestream toen iemand uit corona maatregelen thuis moest blijven. Hadden ze bij Eric ook kunnen toepassen.
Dat wel, maar dan hadden ze de baksels later kunnen proeven natuurlijk.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar hoefden ze het niet te proeven, dat maakt het wat makkelijker.
Mooi, hoef ik het deze keer niet te zeggenquote:Op zondag 31 januari 2021 21:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dat ding dat André voor zijn mond houdt heeft echt totaal geen nut.
Ik denk dat ze het risico niet waard vonden. Een schilderij kan je no ontsmetten.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan hadden ze de baksels later kunnen proeven natuurlijk.
Ah we gaan weer creabea met marsepein.
Jij kijkt dus elke week naar het programma, de boefjequote:Op zondag 31 januari 2021 21:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mooi, hoef ik het deze keer niet te zeggen
voor mij ook.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:10 schreef InstortendeSter het volgende:
Ziet er echt prachtig uit. Ik kan een aardig potje bakken maar ik moet het vooral van de smaak hebben. Een taart zo vormgeven is nog een leerdoel voor mij.
GMTAquote:Op zondag 31 januari 2021 21:12 schreef AgnesGru het volgende:
Sabine overduidelijk meesterbakker deze week.
Lijkt mij wel.quote:
ik hoop hetquote:
Of Eric?quote:
Geen doel voor mij, heb daar juist weinig lol aan... Het moet vooral lekker zijn.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:10 schreef InstortendeSter het volgende:
Ziet er echt prachtig uit. Ik kan een aardig potje bakken maar ik moet het vooral van de smaak hebben. Een taart zo vormgeven is nog een leerdoel voor mij.
Dat ookquote:Op zondag 31 januari 2021 21:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen doel voor mij, heb daar juist weinig lol aan... Het moet vooral lekker zijn.
Wel de beste oplossing eigenlijkquote:Op zondag 31 januari 2021 21:17 schreef la_perle_rouge het volgende:
Als Eric terug komt, gaan er volgende week zeker twee weg?
Daar lijkt het wel op. De vijfde kandidaat was niet in beeld en ik begrijp niet waarom je Eric niet in beeld zou brengen.quote:
Waarom, die was vorige week afvallerquote:
Wat is GBBO?quote:Op zondag 31 januari 2021 21:17 schreef Oceanonix het volgende:
Dit is bij GBBO ook een keer gebeurd. Anders komen ze niet uit met het aantal uitzendingen.
Maar dan hadden ze toch Eric in beeld kunnen brengen en hoefde Eric toch niet bij Robbert mee te kijken voor doorbakken?quote:Op zondag 31 januari 2021 21:20 schreef Oceanonix het volgende:
Daniel terug is misschien wel een wens van een ieder maar hij lag eruit door zijn bakkunsten van die dag. Eric was er niet door een verkoudheid. Dus die heeft geen kans gehad om slecht of goed te bakken. Dat hij nog een kans krijgt zou niet gek zijn.
Daniel is de molquote:Op zondag 31 januari 2021 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daniël terug zou totale kolder zijn.
Die van Sabine was lelijk. Was gelig en niet recht.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:52 schreef Postbus100 het volgende:
Dat ding van Ellen was best lelijk (en nogal makkelijk met een stempelkussen). Wel tenminste spierwit.
Die van Thijs was in beginsel mooi, maar hij had een iets dunnere kwast moeten gebruiken en minder aangelengde verf (of dieperblauw). Dan was het wel mooi geweest.
Die van Elisabeth was schitterend, en die van Sabine zo mogelijk nog mooier.
Was weer een leuke opdracht waarin bakkers hun eigen creativiteit kwijt kunnen
Wel prachtig geschilderd. En de koekjes sierden het geheel goed.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:53 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Die van Sabine was lelijk. Was gelig en niet recht.
Ik vond die van Elisabeth juist helemaal niet mooi, had niets met delfsblauw te maken, behalve de kleur,quote:Op zondag 31 januari 2021 21:52 schreef Postbus100 het volgende:
Dat ding van Ellen was best lelijk (en nogal makkelijk met een stempelkussen). Wel tenminste spierwit.
Die van Thijs was in beginsel mooi, maar hij had een iets dunnere kwast moeten gebruiken en minder aangelengde verf (of dieperblauw). Dan was het wel mooi geweest.
Die van Elisabeth was schitterend, en die van Sabine zo mogelijk nog mooier.
Was weer een leuke opdracht waarin bakkers hun eigen creativiteit kwijt kunnen
Ik had eerder al de indruk al dat Janny Thijs wel een lekker hapje vond.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:15 schreef fotostarter het volgende:
Ik vind Thijs echt een dweep met zijn vervelende lach. Sabine terechte winnaar.
Vond deze taarten er toch wel mooier uit zien dan die van afgelopen zondag...zeker die Friese én die vioolquote:
In het voorstukje aan het einde van de aflevering zeiden ze:quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:33 schreef Peejtur het volgende:
Dat zeiden ze zondag toch ook gewoon? Snap niet waarom iedereen daar over speculeert?
Maar Eric was er niet omdat hij ziek was en was dus ook niet bij de opnames van dat voorstukje. Dat geeft echt geen enkele reden om te speculeren dat Daniel zou terugkeren....quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:40 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
In het voorstukje aan het einde van de aflevering zeiden ze:
"Vorige week met 4, deze week met 5"
Eric werd niet genoemd. In het voorstukje was hij ook niet in beeld terwijl de rest dat wel was.
Dus dat is wel bewust gedaan om speculatie uit te lokken natuurlijk.
Of Eric is nog steeds ziek.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:40 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
In het voorstukje aan het einde van de aflevering zeiden ze:
"Vorige week met 4, deze week met 5"
Eric werd niet genoemd. In het voorstukje was hij ook niet in beeld terwijl de rest dat wel was.
Dus dat is wel bewust gedaan om speculatie uit te lokken natuurlijk.
Het voorstukje gebruikt toch beelden van de volgende afleveringquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar Eric was er niet omdat hij ziek was en was dus ook niet bij de opnames van dat voorstukje. Dat geeft echt geen enkele reden om te speculeren dat Daniel zou terugkeren....
Toch een videoverbinding dan?quote:
Halve finale is met 4 toch?quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:51 schreef TLC het volgende:
Spoiler : Eric is gewoon terug in de halve finale
Ja stom van me, niet goed bedacht ditquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:39 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Het voorstukje gebruikt toch beelden van de volgende aflevering
[..]
Toch een videoverbinding dan?
quote:Op zondag 7 februari 2021 20:09 schreef potjecreme het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin om te kijken. Vind deze groep geen bal aan.
Te veel mensen die een irritatie factor hebben. Maar ik kijk wel, hopen dat Ellen er nu echt uitgaatquote:Op zondag 7 februari 2021 20:09 schreef potjecreme het volgende:
finale lijkt me elizabeth sabine thijsquote:Op zondag 7 februari 2021 20:25 schreef Luke83 het volgende:
[..]
Te veel mensen die een irritatie factor hebben. Maar ik kijk wel, hopen dat Ellen er nu echt uitgaat
En dan Thijs als winnaarquote:Op zondag 7 februari 2021 20:28 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
finale lijkt me elizabeth sabine thijs
Doeiquote:Op zondag 7 februari 2021 20:09 schreef potjecreme het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het hoeft ook niet, genoeg andere zenders, toch?quote:Op zondag 7 februari 2021 20:09 schreef potjecreme het volgende:
Ze gaan de WIDM tour op.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Verrassend, vandaag twee bakkers eruit
Ze had er van mij in aflevering 2 al uitgemogen. De eerste afvaller was nog irritanter.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Ellen mag er van mij uit. Zit in mijn allergie.
Lijken wel implantaten.quote:
Dat dus.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Ellen mag er van mij uit. Zit in mijn allergie.
Mooie handvol.quote:
Ik denk dat er genoeg vrijwilligers zijn die het willen opeten.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:42 schreef la_perle_rouge het volgende:
Wie eten eigenlijk de rest van die taarten op? Ik neem aan dat ze van elkaar proeven, maar gaat de rest naar de camera-mensen of zo?
Ja of terug mee naar huis denk ik dan?quote:Op zondag 7 februari 2021 20:42 schreef la_perle_rouge het volgende:
Wie eten eigenlijk de rest van die taarten op? Ik neem aan dat ze van elkaar proeven, maar gaat de rest naar de camera-mensen of zo?
Ze hebben thuis ook geoefend, hun familie kan wsl geen bombe meer zien! Naar een bejaardentehuis of ziekenhuis?quote:Op zondag 7 februari 2021 20:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja of terug mee naar huis denk ik dan?
Zou wel het meest terecht zijn gezien het seizoenquote:Op zondag 7 februari 2021 20:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik denk dat Ellen en Eric afvallen vanavond...
Voorbeeldje laten zien ook nog.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:48 schreef Pino112 het volgende:
Dingen gaan vragen aan elkaar in de halve vinale
Robert gaat ze straks helpenquote:Op zondag 7 februari 2021 20:51 schreef la_perle_rouge het volgende:
Jammer, ze krijgen weer het voorbeeld!
Dit.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:55 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik heb dit soort taartjes nog nooit bij een bakker gezien.
Ze is toch zeker niet de slechtste, die van haar zijn Heel en niet ingezakt.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:53 schreef Joosie200 het volgende:
Het is niet Elisabeth haar ding deze technische opdracht.
De beste zelfs.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:58 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ze is toch zeker niet de slechtste, die van haar zijn Heel en niet ingezakt.
Elizabeth vind ik irritanter dan Ellenquote:
Ik snap ook niet hoe mensen in een winkel kunnen komen en dan oprecht zeggen: »Dit is het mooiste kledingstuk in de hele winkel! » Als er in die winkel maar één ding hangt misschien, maar ik zou zoiets nog niet uit een kringloopwinkel voor ¤ 5,= meenemen.quote:
Zoiets draag je hooguit tijdens carnaval.quote:Op zondag 7 februari 2021 21:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe mensen in een winkel kunnen komen en dan oprecht zeggen: »Dit is het mooiste kledingstuk in de hele winkel! » Als er in die winkel maar één ding hangt misschien, maar ik zou zoiets nog niet uit een kringloopwinkel voor ¤ 5,= meenemen.
Een parallellepipedum, kun je eigenlijk een soort toren van Pisa maken.quote:Op zondag 7 februari 2021 21:04 schreef SonicVolcano het volgende:
Illimunati-taart had ook nog gekund.
Zijn allemaal wat simpele vormen ja., behalve die van Sabine.quote:Op zondag 7 februari 2021 21:09 schreef Luke83 het volgende:
Best leuk hoor, maar als ik google op geometrische taarten zie ik wel wat andere dingen.
jaaa, Annemarie, die uiteindelijk won. Die was echt fantastisch!quote:Op zondag 7 februari 2021 21:09 schreef la_perle_rouge het volgende:
Vierkant wel, kubus niet.
Ze hebben al eerder zoiets gehad, toen had iemand spekkoek in verschillende kleuren in repen gesnden en steeds gekanteld in de taart verstopt. Dat was wel mooi.
Of Thijs.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2021 21:18 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
In de finale komt iedereen toch terug?
Ellengenot
+1quote:Op zondag 7 februari 2021 21:18 schreef Joosie200 het volgende:
Eric in de finale, dat had ik niet verwacht. Thijs met zijn lach blijft mijn grootste irritatie.
Ja, jammerquote:Op zondag 7 februari 2021 21:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Snel gezappt. Toch het begin gemist
Ik vind de lach van Elizabeth anders ook niet prettig.quote:Op zondag 7 februari 2021 21:18 schreef Joosie200 het volgende:
Eric in de finale, dat had ik niet verwacht. Thijs met zijn lach blijft mijn grootste irritatie.
Die lacht bij elke Zin. Zeer irritant.quote:Op zondag 7 februari 2021 21:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind de lach van Elizabeth anders ook niet prettig.
quote:Op maandag 11 januari 2021 12:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
En die was niet gaar en meneer liep anderen te helpen. Maar goed we weten allemaal dat Eric niet de finale gaat halen.
Dat zeker, maar volgens mij had hij gisteren ook gewoon een goede dag. Had z'n strategie nog even goed bij kunnen schaven in zijn quarantaineperiodequote:Op maandag 8 februari 2021 07:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Team Eric trouwens. Verrassing van dit seizoen
Hij is voor mij degene die de meeste ontwikkeling heeft laten zien. In het begin nog niet erg opvallend als bakker, maar hij is steeds beter gaan bakkenquote:Op maandag 8 februari 2021 07:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Voor mijn gevoel is ie een beetje naar de finale gemazzeld, zat nooit bij de besten maar altijd was er net iemand die meer verzaakte.quote:Op maandag 8 februari 2021 07:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Precies. Bij hem zat er een stijgende lijn in. Meer dan bij Elizabeth en die ginnegap.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij is voor mij degene die de meeste ontwikkeling heeft laten zien. In het begin nog niet erg opvallend als bakker, maar hij is steeds beter gaan bakken
Dat dusquote:Op maandag 8 februari 2021 09:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is ie een beetje naar de finale gemazzeld, zat nooit bij de besten maar altijd was er net iemand die meer verzaakte.
Elisabeth wint dit hopelijk met 2 vingers in de neus
Dat is een ding wat zeker is. Ze heeft over de hele lijn beter gepresteerd dan wie dan ook die nu in de finale staat.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:11 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had liever Sabine in de finale gezien, eerlijk gezegd.
Ik ook moest ook aan die post denken.quote:Op maandag 8 februari 2021 07:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Deze post is me somehow bijgebleven.
Ik heb hem even opgezocht
[..]
Nee absoluut niet. Vorige week had ze mazzel en ook toen zag het er niet uit. Haar mazzel was dat ze de technische opdracht kende.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat is een ding wat zeker is. Ze heeft over de hele lijn beter gepresteerd dan wie dan ook die nu in de finale staat.
Iets meer Menno mag wel ja..quote:Op maandag 8 februari 2021 12:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind er dit jaar eigenlijk helemaal geen markante figuren bij zitten. Allemaal doorsnee.
Ik ga lachen als ie wintquote:Op maandag 8 februari 2021 20:17 schreef Oceanonix het volgende:
Let daar nu mee op, er waren hier ook vele er van overtuigd dat Eric er snel uit zou vliegen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt zoiets dat de eerste keer dat je het doet helemaal misluktquote:Op zondag 14 februari 2021 20:30 schreef Perrin het volgende:
Lijkt me vrij onmogelijk dat koepeltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |