SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar hebben ze toch al maandverband voor?quote:Op zondag 31 januari 2021 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Flapkapje kan ook wel werken.
Ja, eigenlijk is dat gewoon een mondkapje zonder elastiekjes.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch al maandverband voor?
Lekker vrij fladderen.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk is dat gewoon een mondkapje zonder elastiekjes.
Ja een rechthoekige, maar dat deeg was groter dan het bordquote:
Werk voor vandaag er weer opzitten. Geen idee waarom ik de uren nog opschrijf aangezien er toch niets tegenover staatquote:
Ik zou er echt geen trek in hebben om zoveel te werkenquote:Op zondag 31 januari 2021 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Werk voor vandaag er weer opzitten. Geen idee waarom ik de uren nog opschrijf aangezien er toch niets tegenover staat
Gek! Op zondag!quote:Op zondag 31 januari 2021 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Werk voor vandaag er weer opzitten. Geen idee waarom ik de uren nog opschrijf aangezien er toch niets tegenover staat
Werk je gratis dan?quote:Op zondag 31 januari 2021 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit was nog zuinig, wilde er eigenlijk ook nog courgette bij doen maar dan zou die wel heel vol wordenquote:Op zondag 31 januari 2021 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie echt heel veel groente vriend
er had wel nog wat kaas overheen gekundquote:Op zondag 31 januari 2021 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit was nog zuinig, wilde er eigenlijk ook nog courgette bij doen maar dan zou die wel heel vol worden
Daar doe ik niet aanquote:Op zondag 31 januari 2021 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er had wel nog wat kaas overheen gekund
Ik ben niet helemaal anti-kaas, mascarpone in tiramisu is namelijk heerlijkquote:
Ik kan niet verder want de vertaler is niet klaar. Dus er staan nu allemaal waarschuwingen in m'n systeem dat de deadline verlopen is.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Geen issues met soms dingen doen; maar dit is beetje belachelijk.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou er echt geen trek in hebben om zoveel te werken
Ja maar dit zijn kapjes voor je flapjes, niet voor je fapjes.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja wilde net zeggen, jullie laten wel een geniale woordspeling liggen.
Begin van het eind.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:54 schreef bitterbal het volgende:
nou ja,
ik denk dat ik thee heb gezet.
heb ik gewoon koud water bij het zakje gedaan. Heb het water niet gekookt
jaquote:
Als dat geen klachten wordenquote:Op zondag 31 januari 2021 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
En sta met een andere collega, die jonge, die is ook nog relatief nieuw en verder geen ervaren iemand. Dus de helft van de dingen kunnen we niet oplossen.
quote:Op zondag 31 januari 2021 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
" Goooedeemorgen wat kan ik voor u doen sssssssssssssss"
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 januari 2021 21:09 schreef bitterbal het volgende:
als de winkels open zijn kom ik zo van achter die balie naar boven
Balie in de vorm van een bitterbal.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:09 schreef bitterbal het volgende:
als de winkels open zijn kom ik zo van achter die balie naar boven
ik ga het voorstellen :pquote:Op zondag 31 januari 2021 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Balie in de vorm van een bitterbal.
Bitterbalie
quote:Op zondag 31 januari 2021 19:45 schreef crv het volgende:
[..]
2 jaar oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:
Oeh ja.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:03 schreef bitterbal het volgende:
Dit ziet er lekker uit![]()
https://damndelicious.net(...)rlic-parmesan-pasta/
Ik heb ooit (tot een paar jaar geleden) een Beaker T-shirt gehadquote:Op zondag 31 januari 2021 22:03 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja ik vind deze ook geweldig. En die andere filmpjes in het lab. En de Swedish Chef is ook leuk.
Ah wel grappig met Beaker en leuk.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb ooit (tot een paar jaar geleden) een Beaker T-shirt gehad![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 31 januari 2021 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
@:Ygritte https://reizendekabouters.nl/23jb6/
Wat leuk zeg!quote:Op zondag 31 januari 2021 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
ja maar denk er net voorquote:Op zondag 31 januari 2021 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk alleen wel dat het tramtunnel is toch? Beetje onveilig.
quote:Op zondag 31 januari 2021 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op zondag 31 januari 2021 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
het is de uit/ingang bij de turfmarkt, die weg richting station iig vanaf stadhuisquote:Op zondag 31 januari 2021 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk alleen wel dat het tramtunnel is toch? Beetje onveilig.
quote:
quote:
Als jullie ook een willen adopteren mag dat he?quote:Op zondag 31 januari 2021 22:31 schreef mschol het volgende:
[..]
het is de uit/ingang bij de turfmarkt, die weg richting station iig vanaf stadhuis
hopen dattie blijft staan..
ik kom er niet meer langs, anders had ik morgen eens kunnen kijken
Heb je nog dat adoptielijstje om in te vullen?quote:Op zondag 31 januari 2021 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Als jullie ook een willen adopteren mag dat he?
Zeker, ik PM hem je even, dan heb ik ze allemaal bij elkaar en houd ik overzicht.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je nog dat adoptielijstje om in te vullen?
quote:Op zondag 31 januari 2021 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeker, ik PM hem je even, dan heb ik ze allemaal bij elkaar en houd ik overzicht.
maar het is toch door de EU aangeschaft, niet specifiek door NLquote:Op zondag 31 januari 2021 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Even een voorspelling. Het gedoe met AstraZeneca wordt een van de grootste schandalen van de NL politiek.
Broertje van Hugo de Jonge heeft gepusht om juist Astra Zenaca groot in te kopen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ze-vaccins~a50cc664/
Het is ook slechts een voorspelling. Maar ik geloof in een een tweetje met zijn broer en dat ie daar een goede lobby heeft gedaan. Gewed op het verkeerde paard.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar het is toch door de EU aangeschaft, niet specifiek door NL
Verstuurdquote:Op zondag 31 januari 2021 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeker, ik PM hem je even, dan heb ik ze allemaal bij elkaar en houd ik overzicht.
Ja waar jij allemaal in gelooftquote:Op zondag 31 januari 2021 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is ook slechts een voorspelling. Maar ik geloof in een een tweetje met zijn broer en dat ie daar een goede lobby heeft gedaan. Gewed op het verkeerde paard.
Nederland had eerst zelf een deal maar later is dit overgedragen aan de EU.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar het is toch door de EU aangeschaft, niet specifiek door NL
Ja die EU is ook echt een aanwinst tijdens een pandemie.quote:Op zondag 31 januari 2021 23:35 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nederland had eerst zelf een deal maar later is dit overgedragen aan de EU.
Soort van, met ogen nog half dicht achter de computerquote:Op maandag 1 februari 2021 06:58 schreef Koen66 het volgende:
Goedemorgen, allemaal weer fris en fruitig?
@:shiitake @:kwiwi
Nou.quote:Op maandag 1 februari 2021 06:58 schreef Koen66 het volgende:
Goedemorgen, allemaal weer fris en fruitig?
@:shiitake @:kwiwi
Is goed. Als jij mijn werk belt, bel ik jouw werk.quote:Op maandag 1 februari 2021 07:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
same.
Zullen we ons ziekmelden en terug ons bed in gaan?
*dmt nummer*quote:Op maandag 1 februari 2021 07:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is goed. Als jij mijn werk belt, bel ik jouw werk.
quote:Op maandag 1 februari 2021 07:18 schreef Budapestenaar het volgende:
* Zet hoog stemmetje op
“ Met de moeder van Bitterbal...”
Kun jij dan doen of je mijn vader bent?quote:Op maandag 1 februari 2021 07:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*dmt nummer*
Zalik dan zeggen met buda of met bitterbal en dat ik namens buda bel?
Ja hoor ;Pquote:Op maandag 1 februari 2021 07:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun jij dan doen of je mijn vader bent?
Ga je ons nu een boete geven?quote:Op maandag 1 februari 2021 07:26 schreef kwiwi het volgende:
Foqueville's politieagente keurt dit gedrag ten zeerste af.
quote:Op maandag 1 februari 2021 07:26 schreef kwiwi het volgende:
Foqueville's politieagente keurt dit gedrag ten zeerste af.
Uitstraling regelt dat toch?quote:Op maandag 1 februari 2021 07:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, we hebben extra geld nodig om die hele kudde olifanten te eten kunnen geven.
Wiewww wiewww wiewwwquote:Op maandag 1 februari 2021 07:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Kwiwi stuurt de Mwobiele Eenheid op ons af
nou ja zegquote:Op maandag 1 februari 2021 07:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Kwiwi stuurt de Mwobiele Eenheid op ons af
Rellen in Foqueville.. en de schuilkelder is nog niet afquote:Op maandag 1 februari 2021 07:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja zeg![]()
*pakt mwolotofcoctail*
Perkjes schoonmaken is ook werk.quote:Op maandag 1 februari 2021 07:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ze ons oppakken hoeven ook niet te werken
quote:Op maandag 1 februari 2021 07:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soort van, met ogen nog half dicht achter de computer
hahaha ik eigenlijk ook wel een beetje aan het begin.quote:Op maandag 1 februari 2021 07:02 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nou.Nog niet echt. Ik ga nu nog op de automatische piloot.
Heb om 8:00 een review meeting; als die slecht gaat meld ik me daarna zelf wel ziek. Goed begin van de maand.quote:Op maandag 1 februari 2021 07:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moeten we jou ook ziekmelden vandaag?
oke ;Pquote:Op maandag 1 februari 2021 07:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb om 8:00 een review meeting; als die slecht gaat meld ik me daarna zelf wel ziek. Goed begin van de maand.
Ook lekkerquote:Op maandag 1 februari 2021 07:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lekker![]()
*neemt hap van brood met hagelsslag*
ah altijd lekker betrouwbaar daarquote:Op maandag 1 februari 2021 07:32 schreef bitterbal het volgende:
oh oh
Myanmar coup: Aung San Suu Kyi detained as military seizes control
https://www.bbc.com/news/(...)T0pXloBcF4IGBnRmA3TE
Het schijnt in het halve land glad te zijn, dus ergens zal het wel vriezenquote:Op maandag 1 februari 2021 07:58 schreef LTVDK het volgende:
Had het niet gewoon nog tig graden kunnen vriezen zodat ze niet om kwart over 7 al weer met beitels en slijptollen gevels aan het slopen waren
Ja maar niet hierquote:Op maandag 1 februari 2021 08:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het schijnt in het halve land glad te zijn, dus ergens zal het wel vriezen
Dit is de vervolgmeeting waar vrijdag even wat open deuren ingetrapt werden over hoe dingen toch echt beter moeten. Helaas is de manier van werken oorzaak van de problemen; en dat willen ze niet inzien en/of veranderen. Ga er zelf ook maar even met gestrekt been in.quote:
Even zorgen dat alle neuzen dezelfde kant op staan dusquote:Op maandag 1 februari 2021 08:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit is de vervolgmeeting waar vrijdag even wat open deuren ingetrapt werden over hoe dingen toch echt beter moeten. Helaas is de manier van werken oorzaak van de problemen; en dat willen ze niet inzien en/of veranderen. Ga er zelf ook maar even met gestrekt been in.
quote:Op maandag 1 februari 2021 08:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit is de vervolgmeeting waar vrijdag even wat open deuren ingetrapt werden over hoe dingen toch echt beter moeten. Helaas is de manier van werken oorzaak van de problemen; en dat willen ze niet inzien en/of veranderen. Ga er zelf ook maar even met gestrekt been in.
Tjakaaaquote:Op maandag 1 februari 2021 08:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 februari 2021 08:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Liever een pandamie idd
https://www.ad.nl/buitenl(...)restaurant~a473a781/
beetje nogal overdrevenquote:Op maandag 1 februari 2021 07:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geef nummer maar van je werk. meld ik je even ziek :p
Er zit iemand bij die zijn vak gemaakt heeft van stating the obvious...quote:Op maandag 1 februari 2021 08:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even zorgen dat alle neuzen dezelfde kant op staan dus
stuur ze wegquote:Op maandag 1 februari 2021 08:30 schreef Karzai het volgende:
Allemaal vreemde mensen op de werkvloer
Geen idee, ik kan alleen voor mezelf spreken.quote:
Hou opquote:Op maandag 1 februari 2021 08:33 schreef UitStraling het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeej wow, yes eindelijk maandagochtend hahahahaha
moequote:
lekker werken!quote:Op maandag 1 februari 2021 08:33 schreef UitStraling het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeej wow, yes eindelijk maandagochtend hahahahaha
Lekker netflixxen op je telefoonquote:Op maandag 1 februari 2021 08:36 schreef Solotovski het volgende:
Telefoon en internet ligt er weer eens uit op kantoor
Gras is groen en water is nat
Mooi zoquote:Op maandag 1 februari 2021 08:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan alleen voor mezelf spreken.
Maar met mij alles best
Zou inderdaad niks uit moeten makenquote:Op maandag 1 februari 2021 08:40 schreef bitterbal het volgende:
bankzaken belde net. het lukte ze niet om salaris naar mij over te maken. Maar ze gebruikte dus alleen de eerste letter van mijn voornaam en niet volledige naam. Zegt ze ja normaal zou dat niet moeten uitmaken
maar weet niet of dat zo is
Zeg dat ze itterbal erbij moeten zetten.quote:Op maandag 1 februari 2021 08:40 schreef bitterbal het volgende:
bankzaken belde net. het lukte ze niet om salaris naar mij over te maken. Maar ze gebruikte dus alleen de eerste letter van mijn voornaam en niet volledige naam. Zegt ze ja normaal zou dat niet moeten uitmaken
quote:Op maandag 1 februari 2021 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg dat ze itterbal erbij moeten zetten.
gratis werken......quote:Op maandag 1 februari 2021 08:40 schreef bitterbal het volgende:
'Ja het komt iets later, we wachten nog op de leveranciers voor het magazijn'quote:Op maandag 1 februari 2021 08:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
gratis werken......
En gaan ze het nu wel fixen of hebben ze zoiets van ach komt volgende maand wel
hmm ja k weet het nietquote:Op maandag 1 februari 2021 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou inderdaad niks uit moeten maken
nee ze gaan het nu fixen zeggen zequote:Op maandag 1 februari 2021 08:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
gratis werken......
En gaan ze het nu wel fixen of hebben ze zoiets van ach komt volgende maand wel
Zit er nog verschil tussen de eerste letten van je roepnaam en volledige naam, misschien?quote:Op maandag 1 februari 2021 08:40 schreef bitterbal het volgende:
neequote:Op maandag 1 februari 2021 08:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Zit er nog verschil tussen de eerste letten van je roepnaam en volledige naam, misschien?
Dat zorgt bij mij nog weleens voor verwarring
Ik heb nog nooit iemands voornaam ingevuldquote:
Over het algemeen werken zowel voorletter(s) als volledige voornaam gewoon.quote:Op maandag 1 februari 2021 08:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Zit er nog verschil tussen de eerste letten van je roepnaam en volledige naam, misschien?
Dat zorgt bij mij nog weleens voor verwarring
is maar goed dat we geen kantine hebben danquote:Op maandag 1 februari 2021 08:47 schreef UitStraling het volgende:
Straks moet je in de kantine komen en dan staan daar honderd mannen met blote piemels en zeggen ze, zooooo ballie had jij nog salaris gewild in 2021?
Kelderkast?quote:Op maandag 1 februari 2021 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is maar goed dat we geen kantine hebben dan
misschien is de rekening gewoon leeg bij hun en kon je salaris er niet meer afquote:Op maandag 1 februari 2021 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze gaan het nu fixen zeggen ze
ze hadden het nog niet met volledige naam geprobeerd
Kom even hier werken dan, er is genoeg te doenquote:Op maandag 1 februari 2021 08:50 schreef Solotovski het volgende:
Nou, dat gaat nog wel ff duren. Zo maar ff potje darten ofzo
dat zou niet goed zijn :pquote:Op maandag 1 februari 2021 08:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
misschien is de rekening gewoon leeg bij hun en kon je salaris er niet meer af
quote:Op maandag 1 februari 2021 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Topdag, nu al.
Straks op speurtocht naar de GGD-testlocatie.
Voor een brainswab?quote:Op maandag 1 februari 2021 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Topdag, nu al.
quote:Op maandag 1 februari 2021 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Topdag, nu al.
Jep. Ik zit de hele tijd te wisselen tussen heet en ijskoud, dus beter even zeker weten.quote:
Vuurdraakje.quote:Op maandag 1 februari 2021 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Ik zit de hele tijd te wisselen tussen heet en ijskoud, dus beter even zeker weten.
Is Joop al gevlucht?quote:
Die zit op z'n werk (want da's niet het type werk wat je makkelijk thuis doet).quote:
je kan toch niet zo onverzorgd op werk verschijnen.quote:
Ook al een uitgestorven teststraat?quote:
Nee, nu echt ijs.quote:
maar jullie mogen niet buiten komen tot de uitslag bekend isquote:Op maandag 1 februari 2021 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zit op z'n werk (want da's niet het type werk wat je makkelijk thuis doet).
Nee, in het algemeen. Ik zie alleen Joop van dichtbij, verder 2 mensen ofzo.quote:
We waren al buiten. Het hakt er nu ineens in.quote:Op maandag 1 februari 2021 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar jullie mogen niet buiten komen tot de uitslag bekend is
Oh zoquote:Op maandag 1 februari 2021 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, in het algemeen. Ik zie alleen Joop van dichtbij, verder 2 mensen ofzo.
quote:Op maandag 1 februari 2021 09:00 schreef Karzai het volgende:
Tis hier bepaald niet coronaproof bedrijf, 50 man hutje mudje, ben gevlucht
Thnxquote:Op maandag 1 februari 2021 09:10 schreef UitStraling het volgende:
Rozen zijn rood,
Maandagen zijn verkloot,
Maar Smurfen zijn blauw.
Dus ik hou van jou!
Haagsieeeequote:
zou niks uit mogen maken.quote:
Vetje kroketjequote:
gewoon for the fun lekker in meegaanquote:Op maandag 1 februari 2021 09:29 schreef bitterbal het volgende:
Complotgekkie probeert mij te overtuigen
Om je niet vol te laten spuiten?quote:Op maandag 1 februari 2021 09:29 schreef bitterbal het volgende:
ZOVEEL LIEFDE HIERquote:
Hmm, wat klinkt beter; Virusballie of Bitterwappie?quote:Op maandag 1 februari 2021 09:29 schreef bitterbal het volgende:
bitterwappiequote:Op maandag 1 februari 2021 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, wat klinkt beter; Virusballie of Bitterwappie?
Bitterwappie, Virusballie klinkt meteen zo serieus.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, wat klinkt beter; Virusballie of Bitterwappie?
En het is zo'n mooie maandagquote:
vrij dag nemen dan maarquote:
Och, met een half uurtje richting teststraat en daarna ga ik naar huis.quote:
oh dan is het helemaal primaquote:Op maandag 1 februari 2021 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, met een half uurtje richting teststraat en daarna ga ik naar huis.
Wachturen in rekening brengenquote:Op maandag 1 februari 2021 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Vertaler is nog steeds niet klaar en ik kan dus niet verder
Is ie alles woord voor woord in google translate aan het gooien o.i.d.?quote:Op maandag 1 februari 2021 10:23 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 1 februari 2021 10:23 schreef CherryLips het volgende:
misschien spreekt hij gewoon heel die talen niet die hij moet doenquote:Op maandag 1 februari 2021 10:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is ie alles woord voor woord in google translate aan het gooien o.i.d.?
Wappie Lives Matter?quote:Op maandag 1 februari 2021 10:45 schreef UitStraling het volgende:
Wat een onzin weer, wappies serieus nemen is juist de kern van het probleem.
https://www.ad.nl/werk/la(...)e-strooien~a37b2104/
Ja, maar dat mag je dus niet zeggenquote:Op maandag 1 februari 2021 10:48 schreef CherryLips het volgende:
Ben zo getriggered door dat artikelSchrijver is zelf een wappie.
Ja dit ja.quote:Op maandag 1 februari 2021 10:48 schreef CherryLips het volgende:
Ben zo getriggered door dat artikelSchrijver is zelf een wappie.
Daarmee ben ik het wel eens.quote:Op maandag 1 februari 2021 10:59 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen denkt tegenwoordig recht te hebben op zijn eigen mening EN eist dat iedereen daarnaar luistert maar als die gebaseerd is op totale onzin en gekte dan is slechts lachen en hoon het enige juiste antwoord, opzouten met die kwats.
Those who believe without reason cannot be conviced by reason
achter de wolkjesquote:
Dat heeft ermee te maken maar ja dat is dan nog een fysiek iets, piemel eraf is piemel eraf en dat valt te bewijzen, de wappies geloven in totale onzin.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daarmee ben ik het wel eens.
Maar dat geld ook voor dat ineens omgebouwden enorm veel aandacht moeten hebben. En iedereen MOET dat doodnormaal vinden anders zijn ze beledigd.
Wappies geloven in totale onzin idd.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat heeft ermee te maken maar ja dat is dan nog een fysiek iets, piemel eraf is piemel eraf en dat valt te bewijzen, de wappies geloven in totale onzin.
Zoals gezegd, je mag vinden wat je vind maar die totale onzin mag en moet gewoon bestreden worden met hoon en niet met dialoog want dat heeft geen zin, zo is het altijd al geweest, prima als je denkt dat door wat waterdruppels van Jomanda je kanker verdwijnt maar dat wil nog niet zeggen dat ik dat serieus hoef te nemen.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:07 schreef CherryLips het volgende:
Je mag best een andere mening hebben, maar de wappies zijn degenen die als halve tammen losgaan op social media, staan te protesteren en te rellen, en schijt hebben aan de maatregelen en wetenschap.
Nou doe jij het ook.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:07 schreef CherryLips het volgende:
Je mag best een andere mening hebben, maar de wappies zijn degenen die als halve tammen losgaan op social media, staan te protesteren en te rellen, en schijt hebben aan de maatregelen en wetenschap.
Én te rellen, zei ik.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou doe jij het ook.
Je hebt vredige protestanten en rellende wappies.
Niet iedereen die protesteert is wappie.
Ik ken eigenlijk maar weinig tegenstanders van het beleid die normaal zijn.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wappies geloven in totale onzin idd.
Maar toch zie ik er een gevaar in als de overheid iedereen die niet eens is met maatregelen compleet wegzet als wappie.
Dat zorgt voor een gevaarlijke tweedeling. Er zijn nu eenmaal beroepsgroepen bv nogal benadeelt. En mensen vinden ook een stem te mogen hebben in welke maatregelen we als maatschappij dienen te volgen.
Iedere tegenstander van jouw beleid wegzetten als wappie is ook lekker makkelijk.
Ik wacht tot de ademtest.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee, ik ga geen fan worden van die swabtest.
Naja, zonder aanleiding überhaupt niet testen natuurlijk.quote:
Ik woon tegen de bible belt aan, heb wat kennissen die nog elke zondag naar de kerk gaan en zich niet laten vaccineren, al zijn ze 70+. Hun zoon die moet altijd even in een kussen gillen, want die maakt zich zorgen om ze. Maar het zijn dus doodnormale mensen, hen zou ik geen wappies noemen.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk maar weinig tegenstanders van het beleid die normaal zijn.
Was het lekker?quote:Op maandag 1 februari 2021 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee, ik ga geen fan worden van die swabtest.
Ik wacht wel op de anale testquote:
Reliwappiesquote:Op maandag 1 februari 2021 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon tegen de bible belt aan, heb wat kennissen die nog elke zondag naar de kerk gaan en zich niet laten vaccineren, al zijn ze 70+. Hun zoon die moet altijd even in een kussen gillen, want die maakt zich zorgen om ze. Maar het zijn dus doodnormale mensen, hen zou ik geen wappies noemen.
Whether it's God or the bomb, It's just the same, It's only fear under another name.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon tegen de bible belt aan, heb wat kennissen die nog elke zondag naar de kerk gaan en zich niet laten vaccineren, al zijn ze 70+. Hun zoon die moet altijd even in een kussen gillen, want die maakt zich zorgen om ze. Maar het zijn dus doodnormale mensen, hen zou ik geen wappies noemen.
Ede is niet "tegen de bible belt aan" hoor. Ede is er middenin.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik vind die mensen dus ook knettergek en asociaal en gevaarlijk dus doodnormaal zou ik ze niet noemen.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar ja jij bent nou ook weer niet helemaal de maatstaf der dingen, wel?quote:Op maandag 1 februari 2021 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En ik vind die mensen dus ook knettergek en asociaal en gevaarlijk dus doodnormaal zou ik ze niet noemen.
Daar zou je jezelf nog eens danig in kunnen vergissenquote:Op maandag 1 februari 2021 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar ja jij bent nou ook weer niet helemaal de maatstaf der dingen, wel?
Wel een goed voorbeeld dat je anderen niet wappie moet noemen: US die anderen knettergek noemtquote:Op maandag 1 februari 2021 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar ja jij bent nou ook weer niet helemaal de maatstaf der dingen, wel?
Gehersenspoeld door de kerk of door wat facebook filmpjes. Zou lastig kunnen kiezen.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi, ik ga me even storten op AFWASGENOT allen.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:33 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Gratis levensles, het zijn juist de ogenschijnlijk normale mensen waar je voor moet oppassen.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel een goed voorbeeld dat je anderen niet wappie moet noemen: US die anderen knettergek noemt
Daar doe ik niet meer aan.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi, ik ga me even storten op AFWASGENOT allen.
Daar gaat het dus mis.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Denk dat ik hersenspoelen door de kerk zou kiezen uiteindelijk; dan heb je toch nog een boek aan leuke verhalen om je aan vast te houden.
lunchgenot?quote:
oh hier was diequote:Op maandag 1 februari 2021 11:33 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Je mag er best wat houvast aan hebben; geloof is voor veel mensen ook wel iets moois omdat het verbinding en een soort doel kan geven. Maar het is geen absolute waarheid die in steen geschreven staat.quote:
Linkse mensen denken ook zo.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh er staan zeker nuttige dingen in, en het kan echt geen kwaad om die eruit te halenIk gebruik ze zelf ook wel als het zo te pas komt hoor
Maar neem het verder voor wat het is en klamp je er niet aan vast van "zo moet het en niet anders". Want dat is dus heel schadelijk voor alles en iedereen en jezelf
Ik zit nog in de ontkenningsfase. Al is het wel verschil tussen het dorp zelf en de omringende gemeente, denk dat Harskamp wel wat verpest.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ede is niet "tegen de bible belt aan" hoor. Ede is er middenin.
quote:Op maandag 1 februari 2021 11:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Blij dat de scholen weer open kunnen volgende week?
"Rechtse mensen denken überhaupt niet."quote:
Ja kunnen de cijfertjes nog wat meer dalenquote:
Ik zit aan huizenruil te denken met wat mensen uit de SC hier.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja kunnen de cijfertjes nog wat meer dalen
Zit te kijken voor zomervakantie in eigen land. Dat moet wel lukken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |