SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar hebben ze toch al maandverband voor?quote:Op zondag 31 januari 2021 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Flapkapje kan ook wel werken.
Ja, eigenlijk is dat gewoon een mondkapje zonder elastiekjes.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch al maandverband voor?
Lekker vrij fladderen.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk is dat gewoon een mondkapje zonder elastiekjes.
Ja een rechthoekige, maar dat deeg was groter dan het bordquote:
Werk voor vandaag er weer opzitten. Geen idee waarom ik de uren nog opschrijf aangezien er toch niets tegenover staatquote:
Ik zou er echt geen trek in hebben om zoveel te werkenquote:Op zondag 31 januari 2021 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Werk voor vandaag er weer opzitten. Geen idee waarom ik de uren nog opschrijf aangezien er toch niets tegenover staat
Gek! Op zondag!quote:Op zondag 31 januari 2021 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Werk voor vandaag er weer opzitten. Geen idee waarom ik de uren nog opschrijf aangezien er toch niets tegenover staat
Werk je gratis dan?quote:Op zondag 31 januari 2021 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit was nog zuinig, wilde er eigenlijk ook nog courgette bij doen maar dan zou die wel heel vol wordenquote:Op zondag 31 januari 2021 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie echt heel veel groente vriend
er had wel nog wat kaas overheen gekundquote:Op zondag 31 januari 2021 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit was nog zuinig, wilde er eigenlijk ook nog courgette bij doen maar dan zou die wel heel vol worden
Daar doe ik niet aanquote:Op zondag 31 januari 2021 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er had wel nog wat kaas overheen gekund
Ik ben niet helemaal anti-kaas, mascarpone in tiramisu is namelijk heerlijkquote:
Ik kan niet verder want de vertaler is niet klaar. Dus er staan nu allemaal waarschuwingen in m'n systeem dat de deadline verlopen is.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Geen issues met soms dingen doen; maar dit is beetje belachelijk.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou er echt geen trek in hebben om zoveel te werken
Ja maar dit zijn kapjes voor je flapjes, niet voor je fapjes.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja wilde net zeggen, jullie laten wel een geniale woordspeling liggen.
Begin van het eind.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:54 schreef bitterbal het volgende:
nou ja,
ik denk dat ik thee heb gezet.
heb ik gewoon koud water bij het zakje gedaan. Heb het water niet gekookt
jaquote:
Als dat geen klachten wordenquote:Op zondag 31 januari 2021 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
En sta met een andere collega, die jonge, die is ook nog relatief nieuw en verder geen ervaren iemand. Dus de helft van de dingen kunnen we niet oplossen.
quote:Op zondag 31 januari 2021 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
" Goooedeemorgen wat kan ik voor u doen sssssssssssssss"
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 januari 2021 21:09 schreef bitterbal het volgende:
als de winkels open zijn kom ik zo van achter die balie naar boven
Balie in de vorm van een bitterbal.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:09 schreef bitterbal het volgende:
als de winkels open zijn kom ik zo van achter die balie naar boven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |