Is de rest wel heelgebleven dan? PC, voor- en naversterkter, etcetc.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ha nee dat de tweeters niks meer doen is sowieso erg duidelijk. Daar zijn mijn oren wel erg blij mee; veel minder triggerend voor m'n tinnitus, dit.
quote:Op zondag 31 januari 2021 20:20 schreef Fogel het volgende:
Smileys zouden uit moeten staan in dit topic...
quote:Op zondag 31 januari 2021 20:20 schreef Fogel het volgende:
Helemaal mee eensquote:Op zondag 31 januari 2021 20:20 schreef Fogel het volgende:
Alleen maar platte tekst is ook saai en droge kost.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:20 schreef Fogel het volgende:
Aquote:Op zondag 31 januari 2021 20:20 schreef Fogel het volgende:
Bolkkwakje?quote:
Alles werkt hier prima, en ik heb geen versterker; op de pc zit een externe DAC aangesloten die weer op de Beosound Essence is aangesloten; dat is gewoon een primitief kastje dat alleen signalen doorstuurt, bijna een soort voorversterker. De echte versterkers zitten in de B&O speakers zelf ingebouwd.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is de rest wel heelgebleven dan? PC, voor- en naversterkter, etcetc.
Mijn versterker hier heeft zo'n relais die pas de eindtrap aanschakelt na 5 seconden na het inschakelen van de spanning, en direct weer afschakelt bij problemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |