abonnement Unibet Coolblue
  maandag 12 april 2021 @ 16:11:11 #276
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_198974491
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 16:10 schreef margaretha_01 het volgende:

[..]

Dat wist ik niet! Waar zie je zoiets? Hoeveelste post dit is?
Rechts bovenin je post, naast datum en tijd staat #....

En terug bij Vinted:
Er moeten weer 2 pakketten weg. Natuurlijk kiezen kopers voor Homer, die hier niet in het dorp zitten. Heb ze al ingelicht dat t dan een dag of 2 langer kan duren voordat t op de post gaat (iets met werk en een pakketpunt dat tot 17.30u open is). Lijkt me voldoende toch? Post nl en DHL kan ik dezelfde dag voor je regelen. Wil je goedkoop, dan moet je iets meer geduld hebben....
pi_198974918
Ik heb dit jasje gister trouwens binnen gekregen... en morgen verwacht ik nog een pakketje met drie shirtjes/truitje.

Advertentie foto:



En een aan-foto van mezelf:


Zelf heb ik net ook weer m'n kast doorgenomen, en er gaan ook weer drie dingen weg - maar ik denk dat ik ze naar de kledingcontainer breng...
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
  maandag 12 april 2021 @ 20:05:39 #278
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_198977605
Vandaag ook maar wat dingen erop gezet. Één item ook al verkocht en net weggebracht. Wij hebben een DHL/Homerr punt praktisch om de hoek, dus dat is ideaal! Kan mij inderdaad voorstellen dat als het niet in de buurt is mensen even moeten wachten.

Even over dat verzenden... Als ik goed (snel haha) gekeken heb, dan maakt het formaat voor / bij kleding weinig uit. Althans bij DHL/Homerr, omdat de kosten evenhoog zijn. Wat selecteren jullie dan? Of maakt dat allemaal niet zoveel uit?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 12 april 2021 @ 21:01:19 #279
277627 Seven.
We are Borg.
pi_198978456
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 16:10 schreef margaretha_01 het volgende:

[..]

Dat wist ik niet! Waar zie je zoiets? Hoeveelste post dit is?
Dan kun je sowieso niet meer posten in een topic ;) en normaal is degene met de laatste post degene die het nieuwe topic opent. Tenzij je in R&P of K&W post, dan opent de originele TS een nieuw topic, ook als een ander zijn of haar topic dicht gooit.
Resistance is futile.
  maandag 12 april 2021 @ 21:01:56 #280
277627 Seven.
We are Borg.
pi_198978464
We kunnen trouwens wel ons best doen om deze snel dicht te posten ;)
Resistance is futile.
pi_198978520
Het is dat er volgens de regels van Vinted gehandeld wordt, maar ik vind het wel irritant als het op de laatste dag verzonden wordt. 2 x iets gekocht en heb er haast 3 weken op zitten wachten.
  maandag 12 april 2021 @ 21:41:12 #282
277627 Seven.
We are Borg.
pi_198979157
Ik zag op insta dat Eloise van Oranje ook spulletjes koopt via Vinted ^O^
Resistance is futile.
  maandag 12 april 2021 @ 21:43:36 #283
277627 Seven.
We are Borg.
pi_198979207
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 21:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is dat er volgens de regels van Vinted gehandeld wordt, maar ik vind het wel irritant als het op de laatste dag verzonden wordt. 2 x iets gekocht en heb er haast 3 weken op zitten wachten.
Hahaha ja, vind ik zelf ook. Het gebeurt mij ook wel eens trouwens. Zeker tijdens de lockdown toen er in heel Apeldoorn geen enkel PostNL punt meer open leek te zijn. Uiteindelijk nog 1 gevonden aan de andere kant van de stad. Maar dan geef ik dat wel aan dus komt voor de koper nooit onverwacht.
Resistance is futile.
  maandag 12 april 2021 @ 21:43:38 #284
327807 Mariposas
יה&#14
pi_198979208
Ik probeer wel altijd snel te verzenden. Als het voor 15:00 uur is gekocht verzend ik vaak nog dezelfde dag. Maar is voor mij 7 minuten fietsen. Echt wel een voordeel van thuiswerken. :P

Ik merk trouwens dat er een hoop nieuwe gebruikers, Nederlanders, bij zijn gekomen op Vinted, die vragen echt veel meer voor de kleding.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  maandag 12 april 2021 @ 21:45:10 #285
277627 Seven.
We are Borg.
pi_198979237
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 16:11 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Rechts bovenin je post, naast datum en tijd staat #....

En terug bij Vinted:
Er moeten weer 2 pakketten weg. Natuurlijk kiezen kopers voor Homer, die hier niet in het dorp zitten. Heb ze al ingelicht dat t dan een dag of 2 langer kan duren voordat t op de post gaat (iets met werk en een pakketpunt dat tot 17.30u open is). Lijkt me voldoende toch? Post nl en DHL kan ik dezelfde dag voor je regelen. Wil je goedkoop, dan moet je iets meer geduld hebben....
Zo gaat dat hier ook.
Resistance is futile.
  maandag 12 april 2021 @ 21:48:14 #286
277627 Seven.
We are Borg.
pi_198979316
Ik zit net terug te kijken. Ik heb zelf nog nooit meer dan 32 euro verkocht :+ .

En toch geeft Vinted mij een supergoed gevoel, door niet steevast nieuw te kopen.
Resistance is futile.
pi_198987506
Ook mijn laatst bestelde items zijn inmiddels binnen - uiteindelijk zijn het drie items voor ¤19 geworden die ik bij een verkoopster heb gekocht. Twee topjes heb ik hierboven al eerder gepost en daar heb ik nog een trui aan toegevoegd: ¤5, 100% katoen, van Mango. Het rood met blauwe t-shirtje ben ik uiteindelijk het minst enthusiast over - en moet überhaupt nog kijken hoe ik het zou combineren. Maar deze twee items daar ben ik in ieder geval heel tevreden mee:



...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
  Moderator dinsdag 13 april 2021 @ 20:24:27 #288
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_198992420
Tot nu toe heb ik alleen eigen (zwangerschaps)kleding weten te verkopen. Babykleertjes worden heel vaak geliked maar nooit gekocht. Heb de bundelkorting al aanstaan.

Nu over een andere boeg gegooid: pakket met allemaal jongenskleertjes in maat 62 als 1 bestelling aangeboden. Eens kijken of dat gaat werken :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_198992874
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 20:24 schreef MaJo het volgende:
Tot nu toe heb ik alleen eigen (zwangerschaps)kleding weten te verkopen. Babykleertjes worden heel vaak geliked maar nooit gekocht. Heb de bundelkorting al aanstaan.

Nu over een andere boeg gegooid: pakket met allemaal jongenskleertjes in maat 62 als 1 bestelling aangeboden. Eens kijken of dat gaat werken :)
Het is bij mij op en af. Gisteren toevallig nog een bundel van 5 verkocht, maar ik heb ook dagen dat het erg stil is.

Ik heb nog een Tula die ik graag wil verkopen. Heb 'm al voor een spotprijsje op Vinted gezet en ook geboost. Tot op heden niks :{
pi_198992988
Potverdorie. Ik heb toevallig net iemand die interesse toont in de draagzak. Fokwet, dankjewel O+
  Moderator dinsdag 13 april 2021 @ 21:06:35 #291
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_198993130
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 20:53 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Het is bij mij op en af. Gisteren toevallig nog een bundel van 5 verkocht, maar ik heb ook dagen dat het erg stil is.

Ik heb nog een Tula die ik graag wil verkopen. Heb 'm al voor een spotprijsje op Vinted gezet en ook geboost. Tot op heden niks :{
Ik krijg ontzettend veel likes maar kopen ho maar -O-

Ik heb wellicht wel interesse in de Tula, linkje in PM?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_198993427
Nu ben ik wel benieuwd hoeveel bergruimte jullie hebben !

Het gebrek eraan is voor mij namelijk een belangrijke reden waarom ik geen geduld heb om spullen online te verkopen; omdat de tassen anders de hele tijd in de woning (slaapkamer/gang/buro) staan. Vaak geef ik mijn kleding daarom af bij de kringloop of gooi het in de kledingcontainer.
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
  dinsdag 13 april 2021 @ 21:43:08 #293
327807 Mariposas
יה&#14
pi_198993865
@margaretha_01
Ik heb niet echt veel bergruimte, daarom verkoop ik het liefst alles snel. Qua prijzen zit ik daarom eerder aan de lage kant. Ik heb trouwens ook wel eens dingen van mezelf te koop staan die ik gewoon in m’n kast laat hangen tot het verkocht is. :+
Tweede truitje vind ik erg leuk trouwens!

@MaJo ik heb jouw account even bekeken en ik zou adviseren om je prijzen te verlagen als je er vanaf wilt. Die hele kleine maatjes zijn er echt in overschot, bovendien kopen veel nieuwe moeders het liefst nieuw.
Rompers zou ik sowieso bundelen tot 1 advertentie en qua prijs zit je echt aan ¤0,70 per romper per stuk maximaal eigenlijk. Bundelkorting zou je dan wel wat kunnen terugschroeven.
Als je meerdere kleding in 1 advertentie aanbiedt altijd als 1e foto een overzichtsfoto anders denken mensen in 1e instantie dat je 1 artikel te koop aanbied en dan slaan ze het over vanwege de prijs.

@Sunshine1982 inmiddels verkocht? Tula’s zijn er echt in overschot, ze waren een aantal jaar geleden mega populair maar nu is het Artipoppe he? En als je dan ook nog het oude model hebt en een niet zo’n gewilde print... ik heb nog een Tula standaard Arrows liggen, ik denk dat ik die er binnenkort op ga zetten voor ¤25.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_198994032
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 21:43 schreef Mariposas het volgende:
@:margaretha_01
Ik heb niet echt veel bergruimte, daarom verkoop ik het liefst alles snel. Qua prijzen zit ik daarom eerder aan de lage kant. Ik heb trouwens ook wel eens dingen van mezelf te koop staan die ik gewoon in m’n kast laat hangen tot het verkocht is. :+
Tweede truitje vind ik erg leuk trouwens!

@:majo ik heb jouw account even bekeken en ik zou adviseren om je prijzen te verlagen als je er vanaf wilt. Die hele kleine maatjes zijn er echt in overschot, bovendien kopen veel nieuwe moeders het liefst nieuw.
Rompers zou ik sowieso bundelen tot 1 advertentie en qua prijs zit je echt aan ¤0,70 per romper per stuk maximaal eigenlijk. Bundelkorting zou je dan wel wat kunnen terugschroeven.
Als je meerdere kleding in 1 advertentie aanbiedt altijd als 1e foto een overzichtsfoto anders denken mensen in 1e instantie dat je 1 artikel te koop aanbied en dan slaan ze het over vanwege de prijs.

@:sunshine1982 inmiddels verkocht? Tula’s zijn er echt in overschot, ze waren een aantal jaar geleden mega populair maar nu is het Artipoppe he? En als je dan ook nog het oude model hebt en een niet zo’n gewilde print... ik heb nog een Tula standaard Arrows liggen, ik denk dat ik die er binnenkort op ga zetten voor ¤25.
Ik heb 'm voor 40. Als ik al die advertenties zo zie, dan ben ik volgens mij één van de goedkoopste. Maar ik sluit niet uit dat ik nog ga verlagen. Wil er gewoon van af.
  Moderator dinsdag 13 april 2021 @ 21:58:57 #295
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_198994154
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 21:22 schreef margaretha_01 het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd hoeveel bergruimte jullie hebben !

Het gebrek eraan is voor mij namelijk een belangrijke reden waarom ik geen geduld heb om spullen online te verkopen; omdat de tassen anders de hele tijd in de woning (slaapkamer/gang/buro) staan. Vaak geef ik mijn kleding daarom af bij de kringloop of gooi het in de kledingcontainer.
Ik heb alles in de studeerkamer (lees: rommelkamer) staan. Vroeger deed ik ook alles meteen in de kledingcontainer maar ik vind dit ook wel een leuk spel om te kijken of ik er nog iets mee kan verdienen. Ik vind het vooral leuk om een klein centje voor mijn zoontje ermee te verdienen, alles gaat in zijn spaarpot :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 21:43 schreef Mariposas het volgende:
@:margaretha_01
Ik heb niet echt veel bergruimte, daarom verkoop ik het liefst alles snel. Qua prijzen zit ik daarom eerder aan de lage kant. Ik heb trouwens ook wel eens dingen van mezelf te koop staan die ik gewoon in m’n kast laat hangen tot het verkocht is. :+
Tweede truitje vind ik erg leuk trouwens!

@:majo ik heb jouw account even bekeken en ik zou adviseren om je prijzen te verlagen als je er vanaf wilt. Die hele kleine maatjes zijn er echt in overschot, bovendien kopen veel nieuwe moeders het liefst nieuw.
Rompers zou ik sowieso bundelen tot 1 advertentie en qua prijs zit je echt aan ¤0,70 per romper per stuk maximaal eigenlijk. Bundelkorting zou je dan wel wat kunnen terugschroeven.
Als je meerdere kleding in 1 advertentie aanbiedt altijd als 1e foto een overzichtsfoto anders denken mensen in 1e instantie dat je 1 artikel te koop aanbied en dan slaan ze het over vanwege de prijs.

@:sunshine1982 inmiddels verkocht? Tula’s zijn er echt in overschot, ze waren een aantal jaar geleden mega populair maar nu is het Artipoppe he? En als je dan ook nog het oude model hebt en een niet zo’n gewilde print... ik heb nog een Tula standaard Arrows liggen, ik denk dat ik die er binnenkort op ga zetten voor ¤25.
Hoe kom je aan mijn profiel, gezocht op mijn naam? Ik had al wel het vermoeden dat de meeste moeders inderdaad liever nieuw kopen, dat had ik zelf ook :D Die rompers die erop staan waren zelf ook flink duurder (ik geloof zelfs iets van 7,50 per stuk), ze zijn van Next en Jollein. Ik ga inderdaad maar eens een aantal kleren als bundel verkopen, dat lijkt me nog het handigst.

Ik heb trouwens als het goed is wel de overzichtfoto van het pakket als eerste foto staan? Ik heb daar juist nog op gelet.

Zou ik jouw profiel ook eens mogen bekijken ter inspiratie?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_198997578
Ik kreeg gister een en ander binnen. Heel mooi superzacht gebreid jurkje met angorawol, echt prachtig O+
En dat voor ¤2,50 :P



Hier met een trui die ik een paar maanden geleden kocht, ook superzacht, cashmere.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 14 april 2021 @ 11:53:35 #297
73386 Fazz
onderweg
pi_198999176
Goede koop Sigme!

Ik ben wel fan van de franse merken die je op Vinted veel vindt :s) Voor meisjes vind ik Catimini super leuk.
De verjaardagsjurk van mijn 4 jarige O+ O+


Welke merken zoeken jullie voor jezelf? Ik blijf steeds hangen in wat ik weet want zonder filter is het zo'n groot aanbod dat ik helemaal niets zie dat ik leuk vind.
pi_198999380
quote:
7s.gif Op woensdag 14 april 2021 11:53 schreef Fazz het volgende:
Goede koop Sigme!

Ik ben wel fan van de franse merken die je op Vinted veel vindt :s) Voor meisjes vind ik Catimini super leuk.
De verjaardagsjurk van mijn 4 jarige O+ O+
[ afbeelding ]

Welke merken zoeken jullie voor jezelf? Ik blijf steeds hangen in wat ik weet want zonder filter is het zo'n groot aanbod dat ik helemaal niets zie dat ik leuk vind.
Ik zoek niet veel op merken, meer op stoffen (cashmere, zijde, angora). Soms als ik dan daarmee iets leuks vind, bekijk ik daarna wat er nog meer van dat merk is. Maar veel merken hebben veel stom spul en dan toevallig 1 leuk ding :D.
En ik beperk de prijsrange ook nogal, ook dat maakt voor mij het aanbod wat overzichtelijker.

Ik zit nu nog te wachten op een pakket met maar liefst 11 paar (nieuwe) cashmere sokken voor ¤18 :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 14 april 2021 @ 12:19:12 #299
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_198999453
Ik verkoop tot nu toe alleen.

O nee, heb 1 paar sandalen van Toms gekocht. Die wilde ik al heel lang, en dit was een koopje. Ik weet dan ook zeker wat mijn maat is, want heb al ladingen Toms schoenen, en altijd dezelfde maat. Verder vind ik t inderdaad lastig. Probeer via merken die ik ken in mensen hun kledingkast te kijken. Als ze een stijl hebben die ik leuk vind, zijn daar wellicht nieuwe merken te ontdekken?

Ik heb net mijn eerste uitbetaling via Vinted laten doen (3 van de 15 pakketten zijn inmiddels aangekomen, alleen DPD, die zijn dus het snelst hier). Irritant wel dat uitbetalen op bankrekening alleen kan door een kopie ID bewijs te uploaden :(
pi_198999454
Mooi, Sigme! Is de trui ook van Vinted?

En @Fazz: op de app die ik gebruik (een equivalent van Vinted), zoek ik vaak op stadsdeel, een beetje de hippe/hipster buurten...! :) Vaak als ik dan een leuk item zie van een persoon, dan bevallen de andere items van die persoon ook vaak goed! Ik zoek dus niet echt op merk eigenlijk.

Op Vinted kun je helaas niet op land/stad/buurt zoeken, dus het aanbod is best overweldigend!
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')