Ja! Hier ookquote:
quote:Op maandag 1 februari 2021 06:03 schreef Dven het volgende:
GFS helemaal de weg kwijt. Als de oper ook maar enigszins in de buurt van de realiteit zit dan gaat ELF open
quote:Op maandag 1 februari 2021 07:11 schreef Dven het volgende:
Wel respect voor alle onmisbare kantoormedewerkers met zoveel hart voor de zaak dat ze zich noch door een pandemie noch door levensgevaarlijke ijzel laten tegenhouden
Ik ben net naar het station gefietst, allejezus wat een gladheid op de weggetjes waar geen auto's rijdenquote:Op maandag 1 februari 2021 07:11 schreef Dven het volgende:
Wel respect voor alle onmisbare kantoormedewerkers met zoveel hart voor de zaak dat ze zich noch door een pandemie noch door levensgevaarlijke ijzel laten tegenhouden
Oei. Maar was wel goed te doen dus?quote:Op maandag 1 februari 2021 07:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben net naar het station gefietst, allejezus wat een gladheid op de weggetjes waar geen auto's rijden![]()
Stiekem ook wel geinig.
Uitkijken in de bochten en vooral niet je voorrem gebruikenquote:Op maandag 1 februari 2021 07:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Oei. Maar was wel goed te doen dus?
Ik ga zo ook ff buiten kijken![]()
Ik kan me de Amsterdamse webcam nog wel voor de geest halen waar je tientallen fietsers op hun plaat zag gaanquote:Op maandag 1 februari 2021 07:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben net naar het station gefietst, allejezus wat een gladheid op de weggetjes waar geen auto's rijden![]()
Stiekem ook wel geinig.
Ik ookquote:Op maandag 1 februari 2021 07:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kan me de Amsterdamse webcam nog wel voor de geest halen waar je tientallen fietsers op hun plaat zag gaan
Je kan raar vallenquote:Op maandag 1 februari 2021 07:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kan me de Amsterdamse webcam nog wel voor de geest halen waar je tientallen fietsers op hun plaat zag gaan
Ja, lekker oordeel weer. Zullen vast allemaal kantoormedewerkers zijn. Was je erbij? Wat doet iedereen toch makkelijk over dat thuiswerken.quote:Op maandag 1 februari 2021 07:11 schreef Dven het volgende:
quote:Op maandag 1 februari 2021 08:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, lekker oordeel weer. Zullen vast allemaal kantoormedewerkers zijn. Was je erbij? Wat doet iedereen toch makkelijk over dat thuiswerken.
Goed, ik wacht wel een uurtje voor ik ga. Mijn straat is 1 en al ijs
Tering wat is het glad. Heb niet eens de moeite genomen om de fiets te pakkenquote:Op maandag 1 februari 2021 07:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uitkijken in de bochten en vooral niet je voorrem gebruiken
Ziet er heerlijk uit!!! Al die laagjes die onder ons langs komen. Poah! Bakken met sneeuwquote:Op maandag 1 februari 2021 07:54 schreef Dven het volgende:
Tsjemig, zelfs de Europeanen beginnen langzaamaan in winter te geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |