Lol ja dat kon toen nog gewoon iddquote:Op zondag 31 januari 2021 18:09 schreef scrupuleus het volgende:
Blue movie 1971 mooie film erg gelachen veel tieten en schaamhaar
Prima film iddquote:Op woensdag 3 februari 2021 11:23 schreef blessed19 het volgende:
Harpoon. Voor mij de verassing van vorig jaar. Ik hou wel van die films waar je met weinig mensen toch een toffe film kan neerzetten. Het is niet geheel serieus, maar de twists vliegen je om de oren op een positieve manier.
kijk dan ookquote:Op woensdag 3 februari 2021 09:54 schreef H0D3NPYL het volgende:
Promising Young Woman (2020) - IMDb
Aanrader! Wraakfilm
Zal 'm op mijn lijstje zettenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
kijk dan ook
A good woman is hard to find.
Over een tijdje ook Dune van Villeneuve. Ik kan niet wachten. Hij is ook nog relatief jong, ben heel benieuwd naar z'n carrière verder.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:36 schreef Prego het volgende:
Ik heb Arrival weer eens gekeken. Die scene wanneer ze voor het eerst het ruimteschip in vol ornaat zien blijf ik zo ontzettend mooi vinden En het geluid erbij
Lijkt me sterk dat deze het origineel met Eliza Dushku kan overtreffen, maar zij was ook gewoon echt lekker haha. Heb 'm vandaag voorbij zien komen, maar is het meer een remake of een deel 2?quote:Op maandag 15 februari 2021 13:03 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
Wrong Turn 2021
Erg goed gedaan, niet zomaar een hack and slash, elke keer gaat het een kant op en dan neemt het toch direct een hele scherpe bocht.
Beetje psychologische triller dingen zitten er ook wel in.
Is dat de remake van die oude uit de jaren.... 90/00?quote:Op maandag 15 februari 2021 13:03 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
Wrong Turn 2021
Erg goed gedaan, niet zomaar een hack and slash, elke keer gaat het een kant op en dan neemt het toch direct een hele scherpe bocht.
Dik in mijn top 10 aller tijden.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:36 schreef Prego het volgende:
Ik heb Arrival weer eens gekeken. Die scene wanneer ze voor het eerst het ruimteschip in vol ornaat zien blijf ik zo ontzettend mooi vinden En het geluid erbij
Blijft een top film jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:36 schreef Prego het volgende:
quote:Op maandag 15 februari 2021 16:10 schreef JDx het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat deze het origineel met Eliza Dushku kan overtreffen, maar zij was ook gewoon echt lekker haha. Heb 'm vandaag voorbij zien komen, maar is het meer een remake of een deel 2?
Geen remake, ook niet een deel 2 maar wel een zelfde soort verhaal van vage mensen die in het bos wonen, maar dan veel uitgebreider.quote:Op maandag 15 februari 2021 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat de remake van die oude uit de jaren.... 90/00?
Ik vond het een slap aftreksel van het origineel en door dat hele PC gebeuren is het echt een draak van een film geworden.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:03 schreef junkiesietze het volgende:
Wrong Turn 2021
PC gebeuren?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:45 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik vond het een slap aftreksel van het origineel en door dat hele PC gebeuren is het echt een draak van een film geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |