Daarom moet je ook switchen van actrices, was een tijd geleden al geswitched naar Taissaquote:Op zaterdag 5 juni 2021 13:44 schreef christmastsunami het volgende:
Er is een nieuwe "the Conjuring" uit gekomen, een deel 3.
The Conjuring: The Devil Made Me Do It (2021) - IMDb
Het is niet heel erg goed, maar het heeft wel het sfeertje van de vorige twee. De onhandigheid en knulligheid is weer leuk om te zien.
En er zitten wel een paar 'freak' momenten in.
Die actrice Vera wordt jammergenoeg wel ouder.
Maar het is een lekkere popcorn film, verwacht er niet te veel van, want dan valt het tegen, merkte ik gister bij het kijken weer, imdb op dit moment; 6,8.

Dat zag je toch bij de trailer al?quote:Op zondag 6 juni 2021 15:04 schreef V. het volgende:
Army of the Dead. Ergerlijke film. Ik heb een zwak voor zombie-likes, maar dit was mij te veel popcorn en bubblegum. Veel personages zijn irritant (al vond ik Dieter wel grappig), het springt van hak op tak, echte spanning zit er niet in, vrijwel geen diepgang van personages en dat hinderlijke shallow focus werkt vaker niet dan wel. Het leidt in ieder geval enorm af.
Een vijfje.

Genoten, daarvoor dank.quote:Op maandag 3 mei 2021 10:41 schreef H0D3NPYL het volgende:
[ afbeelding ]
Een zwarte comedy over twee slagers en kannibalisme. Erg gelachen
4/5

Ja, je zou bijna denken dat het een mens isquote:Op zaterdag 5 juni 2021 13:44 schreef christmastsunami het volgende:
Die actrice Vera wordt jammergenoeg wel ouder.

Geldt dat niet voor elke film die hier wat matig of slecht wordt beoordeeld?quote:Op zondag 6 juni 2021 17:35 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dat zag je toch bij de trailer al?
En anders na een half uur? Maar toch helemaal uitgekeken....

quote:Op maandag 3 mei 2021 10:41 schreef H0D3NPYL het volgende:
[ afbeelding ]
Een zwarte comedy over twee slagers en kannibalisme. Erg gelachen
4/5
Hebben jullie de andere films van die regisseur al bekeken? Altijd met ongeveer dezelfde acteurs.quote:

Geweldig ja vond adams apples en men and chicken beide geweldig... En volgensmij blinkende lichten ook maar die staat me iets minder bij.quote:Op maandag 7 juni 2021 16:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie de andere films van die regisseur al bekeken? Altijd met ongeveer dezelfde acteurs.
- Flickering Lights (Goed 8,5/10)
- Adam's Apples (Geweldig 9,0/10)
- Men & Chicken (Iets te absurd naar mijn smaak 7,5/10)
Zijn nieuwste (Riders of Justice) heb ik helaas nog niet in de bioscoop kunnen zien vanwege corona-maatregelen. Hopelijk snel wel.

Alles van Anders Thomas Jensen isquote:Op maandag 7 juni 2021 16:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie de andere films van die regisseur al bekeken? Altijd met ongeveer dezelfde acteurs.
Zijn nieuwste (Riders of Justice) heb ik helaas nog niet in de bioscoop kunnen zien vanwege corona-maatregelen. Hopelijk snel wel.

Normaliter hou ik niet van de combinatie documentaire / film; of te veel in scène gezet voor een docu, of te veel slordigheden voor een film. Hiervoor maak ik echter een uitzondering en dat komt vooral door de hoofdpersoon. Wat een charmeur. Mooi intiem portret over het leven in een Chileens tehuis.quote:Sergio is een Chileense spion. Tenminste, hij krijgt deze rol aangemeten na een casting-sessie, georganiseerd door Romulo, een privédetective die een geloofwaardige mol nodig heeft om te infiltreren in een bejaardentehuis. Romulo’s cliënt, de bezorgde dochter van een van de bewoners, vermoedt dat haar moeder slecht behandeld wordt en huurt de detective in om erachter te komen wat er aan de hand is. Maar Sergio is 83, geen 007, en heeft moeite met hedendaagse technologieën en spionagetechnieken. Wel is hij een enthousiaste leerling, voor wie deze spionage-actie een welkome afleiding is na het overlijden van zijn vrouw. Terwijl Sergio informatie verzamelt, groeit hij steeds meer toe naar verschillende bewoners van het bejaardentehuis en beseft hij dat de dreigende waarheid onder de oppervlakte niet is wat men vermoedde.
Met veel absurdistische humor, is The Mole Agent een stijlvolle combinatie van een klassieke Hollywood detective en een observerende documentaire. Het is een unieke beschouwing van eenzaamheid onder ouderen, met hartverwarmende personages die je niet snel zullen loslaten.

Adam's Apples is geweldigquote:Op maandag 7 juni 2021 16:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
[..]

Dus als je niet van zo'n soort film houdt dan ben je geen filmliefhebber.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 23:43 schreef christmastsunami het volgende:
Ik heb net Kazillionair gekeken, was een kleine film, maar laat toch een heftige indruk achter. Blij dat ik deze film gezien heb.
Ik ga hem niet aanraden, het is een kunstzinnige film, iets voor film liefhebbers, zoals ik.

Kom op man, dat is een cult-classicquote:Op dinsdag 8 juni 2021 23:01 schreef H0D3NPYL het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke special effects voor die tijd en leuke humor. Verder niet heel pakkend.
3/5

Haha, ver voor mijn tijd denk ik. Als ik er neutraal naar kijk vind ik 'm niet geweldig. Als je er mee bent opgegroeid snap ik een hogere score welquote:Op dinsdag 8 juni 2021 23:58 schreef flipsen het volgende:
[..]
Kom op man, dat is een cult-classicZeker een 8+

Ik ga hem vandaag of morgen weer eens kijkenquote:Op woensdag 9 juni 2021 00:52 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Haha, ver voor mijn tijd denk ik. Als ik er neutraal naar kijk vind ik 'm niet geweldig. Als je er mee bent opgegroeid snap ik een hogere score wel

Was echt zo'n typische film die op Veronica kwam ofzo in die tijd toen je een jaar of 10 was.quote:Op woensdag 9 juni 2021 03:02 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik ga hem vandaag of morgen weer eens kijkenWas mijn eerste "enge film" die ik helemaal durfde te kijken geloof ik

Ik denk dat je jezelf verkeerd verwoord. Je zegt in feite dat kazillionair de film is wat een filmliefhebber van de rest onderscheidt.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 23:43 schreef christmastsunami het volgende:
Ik heb net Kazillionair gekeken, was een kleine film, maar laat toch een heftige indruk achter. Blij dat ik deze film gezien heb.
Ik ga hem niet aanraden, het is een kunstzinnige film, iets voor film liefhebbers, zoals ik.

Niet genoeg indruk gemaakt om de naam goed te schrijven. Was gewoon een goede film, waarom zouden niet-filmliefhebbers een film kijken, ik kijk toch ook geen TLC.quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:44 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf verkeerd verwoord. Je zegt in feite dat kazillionair de film is wat een filmliefhebber van de rest onderscheidt.
Maar volgens mij bedoel je dat je van kunstige films houdt (zoals bijvoorbeeld hana-bi) en dat het je daarom raakt.

Ik gaf hem een 8,5.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 23:43 schreef christmastsunami het volgende:

Mwa, er mensen die het wel leuk vinden om zo af en toe een filmpje op te zetten. Dat is dan weer geen liefhebber. Maar! Iemand die van kunst houdt, vrijwel nooit films kijkt, maar deze uitmuntend vindt.quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:18 schreef JDx het volgende:
[..]
Niet genoeg indruk gemaakt om de naam goed te schrijven. Was gewoon een goede film, waarom zouden niet-filmliefhebbers een film kijken, ik kijk toch ook geen TLC.

quote:Op woensdag 26 mei 2021 12:13 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Dr. Giggles (1992).
Horror/slasherfilm met Larry Drake in de hoofdrol als de memorabele 'doctor' Evan Rendell met zijn typische lachje (Dr. Giggles).
'Get ready to take your medicine, Moorehigh.
The doctor is in.'
[ afbeelding ]
Larry Drake had, tevens in 1992, al een geweldige schurkenrol als Robert G. Durant in Darkman, met Liam Neeson in de hoofdrol.
Na zijn ontsnapping uit een psychiatrische inrichting keert hij terug naar zijn geboortedorp om het werk van zijn vader voort te zetten.
Soms wat over de top, maar niet storend en met de heerlijke jaren '90 filmsfeer.![]()
Dr. Giggles past wat mij betreft in het rijtje van Michael Myers, Jason Voorhees, Leatherface en Freddy Krueger, al is het bij één film gebleven (helaas).
Deze film heeft veel te danken aan de geweldige vertolking van Larry Drake.
Genoten ook van al zijn oneliners en een van de betere slasherfilms, aldus mijn bescheiden mening.oe... dat klinkt goed, wil ik wel zien....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef de film een 9!
[ afbeelding ]George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |