SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
dan moet je ook geen ongefundeerde conclusies trekken op basis van onvolledige informatiequote:Op zondag 31 januari 2021 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh kan, ik heb het zonder geluid gekeken.
Zou jij kalm kunnen handelen als zoiets gebeurd?quote:Op zondag 31 januari 2021 15:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hij is gebroken, aan de beweging zie je al genoeg. dat ding is zinkende.
maar ik doel op de radiocommunicatie. de manier waarop dat gaat zegt genoeg over het kaliber mensen wat er zit.
Als dat je baan is mag ik hopen van wel, ook voor je bemanning.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Zou jij kalm kunnen handelen als zoiets gebeurd?
Daar gaan we weer hoor, de beterweterquote:Op zondag 31 januari 2021 15:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan moet je ook geen ongefundeerde conclusies trekken op basis van onvolledige informatie
Je bent kapitein, maar ook dan heb je situaties waarbij je in de stress schiet lijkt me. Ik ben IT-er, maar toen wij een hack bij directie hadden was ik ook niet bepaald de kalmheid zelve op sommige momenten.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als dat je baan is mag ik hopen van wel, ook voor je bemanning.
Ik denk dat Fran dat wel kan.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik weet van mezelf dat ik in zulke situaties terugval op training e.d. En weet van mezelf sowieso dat ik in zulk soort situaties kalm blijf.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:32 schreef Puala het volgende:
[..]
in dit geval wel, kortdoordebochterquote:Op zondag 31 januari 2021 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar gaan we weer hoor, de beterweter
IT-er is ook een breed begrijp natuurlijk. Als je verantwoordelijk bent voor de beveiliging en zoiets gebeurd dan moet je op de een of andere manier toch zien te handelen.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Je bent kapitein, maar ook dan heb je situaties waarbij je in de stress schiet lijkt me. Ik ben IT-er, maar toen wij een hack bij directie hadden was ik ook niet bepaald de kalmheid zelve op sommige momenten.
Wat voor plakkers als ik vragen mag? Ik heb er hier ook weleens last van.quote:Op zondag 31 januari 2021 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar die vliegjes gaan dus ook in de potgrond van je planten zitten en vreten daar de wortels op en leggen eitjes. Heb nu ook al her en der plakkers in de potten gestoken en dat lijkt ook wel te helpen. Ik heb in elk geval niet meer steeds allemaal vliegjes in m'n drinken drijven.
Ik heb het niet helemaal in detail gevolgd. Maar een deel van de scholen gaat weer open begin februari las ik. Echt nuttig om een week open te zijn; en daarna weer voorjaarsvakantie te hebben.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:37 schreef liesje1979 het volgende:
@:Ama, ik begrijp je goed, denk dat we allen wel van die dagen er tussen hebben zitten, het lijkt allemaal zo uitzichtloos af en toe. Ik baal als een stekker dat de BSO dus als enige nog niet weer open gaat. Maar ja wat doe je er aan, je kan niets. Gun jezelf in ieder geval een baaldagje, dat mag gewoon.
Ik ken een brandweerman die jaren als brandweerman (duh) heeft gewerkt en daarna BHV cursussen heeft gegeven na zijn vroegpensioen, die heeft ooit iemand af moeten geven omdat hij verstijfde tijdens een reanimatie, daarom zijn dit soort reacties slechts stoerdoenerijquote:Op zondag 31 januari 2021 15:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Je bent kapitein, maar ook dan heb je situaties waarbij je in de stress schiet lijkt me. Ik ben IT-er, maar toen wij een hack bij directie hadden was ik ook niet bepaald de kalmheid zelve op sommige momenten.
Nog een keer gekeken. Met geluid. Volledig geīnformeerd. Ze roepen mayday mayday. Is dat niet goed dan?quote:Op zondag 31 januari 2021 15:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in dit geval wel, kortdoordebochter
Ik heb ook gehandeld en op de juiste manier, maar dat wilt niet zeggen dat ik geen paniekmoment heb gehad.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
IT-er is ook een breed begrijp natuurlijk. Als je verantwoordelijk bent voor de beveiliging en zoiets gebeurd dan moet je op de een of andere manier toch zien te handelen.
Heb hier ook wel eens situaties gehad waarbij het even schrikken was; maar dan ga je in een modus waarbij je pragmatisch te werk gaat. Sommige dingen kun je veranderen; anderen niet.
Als je schip in 2 stukken ligt dan mot je ook naar die situatie handelen; en dan redden wat er nog te redden valt.
zou in de eerste plaats beginnen met de slapende bemanning wakker te alarmerenquote:Op zondag 31 januari 2021 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog een keer gekeken. Met geluid. Volledig geīnformeerd. Ze roepen mayday mayday. Is dat niet goed dan?
Basisonderwijs. En de dagopvang. Ik denk dat het voor de kinderen goed is om weer naar school te gaanquote:Op zondag 31 januari 2021 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal in detail gevolgd. Maar een deel van de scholen gaat weer open begin februari las ik. Echt nuttig om een week open te zijn; en daarna weer voorjaarsvakantie te hebben.
goeie proef lijkt me, zo'n week?quote:Op zondag 31 januari 2021 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal in detail gevolgd. Maar een deel van de scholen gaat weer open begin februari las ik. Echt nuttig om een week open te zijn; en daarna weer voorjaarsvakantie te hebben.
Ook per situatie afhankelijk. Het gedrag dat je de ene keer laat zien kan een volgende keer weer anders zijn.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een brandweerman die jaren als brandweerman (duh) heeft gewerkt en daarna BHV cursussen heeft gegeven na zijn vroegpensioen, die heeft ooit iemand af moeten geven omdat hij verstijfde tijdens een reanimatie, daarom zijn dit soort reacties slechts stoerdoenerij
Hoor je wel vaker, geschoold en toch onder stress niet kunnen handelen.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een brandweerman die jaren als brandweerman (duh) heeft gewerkt en daarna BHV cursussen heeft gegeven na zijn vroegpensioen, die heeft ooit iemand af moeten geven omdat hij verstijfde tijdens een reanimatie, daarom zijn dit soort reacties slechts stoerdoenerij
Voor de ouders ook goedquote:Op zondag 31 januari 2021 15:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Basisonderwijs. En de dagopvang. Ik denk dat het voor de kinderen goed is om weer naar school te gaan
Als de besmettingen daarna door het dak gaan is de "proef" mislukt. Om die reden had ik het misschien wel langer dichtgehouden. Maar aangezien de vaccinaties ook niet echt opschieten maakt het allemaal niet zo gek veel uit.quote:
Er is ook wel een verschil tussen paniek en stress. Een piloot zal ook gestresst zijn als er een motor uitvalt, maar die is natuurlijk wel goed getraind om met zulke situaties om te gaan. Als IT'er heb je niet om de zoveel tijd zulke trainingen neem ik aanquote:Op zondag 31 januari 2021 15:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Klopt maar wat ik bedoel is dat je het van tevoren nooit weet, zelfs al ben je nog zo goed getraind of zo koelbloedig, die kerel heeft daar ook best last van gehad achteraf omdat hij zichzelf enorm teleurgesteld had.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook per situatie afhankelijk. Het gedrag dat je de ene keer laat zien kan een volgende keer weer anders zijn.
Oh ik kreeg alleen maar een oproep dat mijn BLS binnenkort verloopt...quote:Op zondag 31 januari 2021 15:43 schreef Puala het volgende:
Ik kreeg trouwens van de week netjes een mailtje van het burgerhulpverleningsplatform waar ik bij zit. Reanimatie oproep na 21u geeft je het recht om de straat op te gaan. En daarnaast instructie wat je klaar moet leggen en aan welke regels je je moet houden. Best fijn om te weten. Scheelt nadenken bij een oproep.
kreeg ook zo'n melding van die app van de hartstichting iddquote:Op zondag 31 januari 2021 15:43 schreef Puala het volgende:
Ik kreeg trouwens van de week netjes een mailtje van het burgerhulpverleningsplatform waar ik bij zit. Reanimatie oproep na 21u geeft je het recht om de straat op te gaan. En daarnaast instructie wat je klaar moet leggen en aan welke regels je je moet houden. Best fijn om te weten. Scheelt nadenken bij een oproep.
Dat ligt er een beetje aan. Wij hebben 1x per jaar een soort van "disaster recovery plan" training. Voor gevallen waarbij er echt de pleuris uitbreekt toch wel handig dat je ongeveer weet wat er moet gebeuren. Alleen in het echt is het net iets stressvoller natuurlijk.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er is ook wel een verschil tussen paniek en stress. Een piloot zal ook gestresst zijn als er een motor uitvalt, maar die natuurlijk wel goed getraind om met zulke situaties om te gaan. Als IT'er heb je niet om dr zoveel tijd zulke trainingen neem ik aan
Ben ook wel benieuwd wat het hier in het zuiden des lands gaat geven met alle illegale carnavalsfeestjesquote:Op zondag 31 januari 2021 15:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als de besmettingen daarna door het dak gaan is de "proef" mislukt. Om die reden had ik het misschien wel langer dichtgehouden. Maar aangezien de vaccinaties ook niet echt opschieten maakt het allemaal niet zo gek veel uit.
Ja en hier vanuit de wijk nog een update over wat je mee moest nemen. Mondkapje, dohquote:Op zondag 31 januari 2021 15:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kreeg ook zo'n melding van die app van de hartstichting idd
Mja ik heb eigenlijk altijd zo'n maskertje op zak. Had ik pre corona al.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja en hier vanuit de wijk nog een update over wat je mee moest nemen. Mondkapje, dohen desinfectie middel voor in je jaszak. Al denk ik dat de hulpdiensten dat ook wel hebben voor je. Oh en t hesje wat ze uitgedeeld hebben 2 jaar geleden zodat je niet aangehouden wordt. Maar die heb ik niet.
Maar zijn daar zo vaak oproepen voor dan?quote:Op zondag 31 januari 2021 15:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja en hier vanuit de wijk nog een update over wat je mee moest nemen. Mondkapje, dohen desinfectie middel voor in je jaszak. Al denk ik dat de hulpdiensten dat ook wel hebben voor je. Oh en t hesje wat ze uitgedeeld hebben 2 jaar geleden zodat je niet aangehouden wordt. Maar die heb ik niet.
Beademen mag nu niet.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja ik heb eigenlijk altijd zo'n maskertje op zak. Had ik pre corona al.
Maar goed, heb sowieso niet echt lekker de long capaciteit om (langdurig) mond op mond beademing te moeten doen. Compressies zal wel lukken.
Zou dat niet wel wat meevallen? Carnavalfeestjes thuis houden lijkt me geen bal aan als je normaal in optochten meeloopt en in café's loopt te hossenquote:Op zondag 31 januari 2021 15:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd wat het hier in het zuiden des lands gaat geven met alle illegale carnavalsfeestjes
Als er geen carnaval georganiseerd wordt dan gaan er echt geen illegale feestjes zijn, zie dat echt niet op grote schaal gebeuren.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd wat het hier in het zuiden des lands gaat geven met alle illegale carnavalsfeestjes
Dat wisselt ontzettend per periode. Ik heb er een keer in 2 weken 3 gehad en ook wel eens 5 maanden niets.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zijn daar zo vaak oproepen voor dan?
Zou niet eens weten of het hier bestaat
oh? las juist weer iets heel anders deze week.quote:
Had je al de uitslag?quote:Op zondag 31 januari 2021 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nja misschien niet zozeer thuis maar eerder in afgelegen boeren gebieden in stallen ofzoquote:Op zondag 31 januari 2021 15:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou dat niet wel wat meevallen? Carnavalfeestjes thuis houden lijkt me geen bal aan als je normaal in optochten meeloopt en in café's loopt te hossen
Seks is vele malen gevaarlijker dan wandelen, carnaval vieren, bieren of aan winkelwagentjes likken maar daar hebben we dan weer niet zo'n probleem mee allemaal.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die app van de hartstichting is landelijk.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik hang weer de negatieveling uitquote:
Carnaval vier je in kleine groepjes toch?quote:Op zondag 31 januari 2021 15:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou dat niet wel wat meevallen? Carnavalfeestjes thuis houden lijkt me geen bal aan als je normaal in optochten meeloopt en in café's loopt te hossen
beoordeel de ademhaling door alleen naar de borstkas te kijken, open de luchtweg niet,quote:Op zondag 31 januari 2021 15:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh? las juist weer iets heel anders deze week.
Maarja, zo'n masker gaat geen virus tegen houden natuurlijk.
Als er een reanimatie is zijn de agenten waarschijnlijk zelf onderweg naar die reanimatie. Die kans is echt nagenoeg 0 en ook zonder je hesje of een papiertje laten ze je dan wel je weg vervolgen.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar dat doe je over het algemeen niet in grote groepenquote:Op zondag 31 januari 2021 15:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Seks is vele malen gevaarlijker dan wandelen, carnaval vieren, bieren of aan winkelwagentjes likken maar daar hebben we dan weer niet zo'n probleem mee allemaal.
Ik heb afgelopen vrijdag via zoom bhv training gehad. Oefeningen gedaan op mini Annequote:Op zondag 31 januari 2021 15:45 schreef liesje1979 het volgende:
Denk dat mijn EHBO en BHV verlopen raken, moest in december voor de praktijk. Maar ja.
Mja, maar valt wel redelijk op als er verkleedde mensen naar een bepaalde plek rijden/lopen/fietsenquote:Op zondag 31 januari 2021 15:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nja misschien niet zozeer thuis maar eerder in afgelegen boeren gebieden in stallen ofzo
quote:Op zondag 31 januari 2021 15:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen vrijdag via zoom bhv training gehad. Oefeningen gedaan op mini Anne
En iets zoeken in je appartement dat je zelf verstopt hebt
Een geluk dat niet iedereen seks heeft. Veiligheid toch gewaarborgd.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Seks is vele malen gevaarlijker dan wandelen, carnaval vieren, bieren of aan winkelwagentjes likken maar daar hebben we dan weer niet zo'n probleem mee allemaal.
Ik ben er ook niet zo bang voor. Al vind ik het wel lastig om voor mezelf te beslissen of ik wel wil gaan. Ik ben vorig jaar in de 1e piek niet gegaan na een oproep. En ondanks dat er niets fout is aan je gevoel volgen heb ik dat wel lastig gevonden.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als er een reanimatie is zijn de agenten waarschijnlijk zelf onderweg naar die reanimatie. Die kans is echt nagenoeg 0 en ook zonder je hesje of een papiertje laten ze je dan wel je weg vervolgen.
Een vriendin van mij is cardioloog; die wordt ook met enige regelmaat opgeroepen.
Niet bepaald. 1 keer meegemaakt in Maasje. Supergezellig. Beetje erg gezelllg zelfs. Nog net geen kind aan overgehouden.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Carnaval vier je in kleine groepjes toch?
Lol echt? Wij hebben om het jaar theorie en praktijkquote:Op zondag 31 januari 2021 15:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen vrijdag via zoom bhv training gehad. Oefeningen gedaan op mini Anne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was trouwens wel uitgestorven bij de teststraat, kon zo doorrijden terwijl ze maar 1,5 teststation open hadden. Toen ik er aankwam reed er net een auto voor me weg en ze hebben alles op het gemakje kunnen doen en er was nog niemand anders na mij. Groot verschil met december toen ik al op de straat voor het terrein in de rij moest aansluiten.quote:
Ik maakte een grapje....quote:Op zondag 31 januari 2021 15:53 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Niet bepaald. 1 keer meegemaakt in Maasje. Supergezellig. Beetje erg gezelllg zelfs. Nog net geen kind aan overgehouden.
https://www.at5.nl/artike(...)30-personen-opgepaktquote:Op zondag 31 januari 2021 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Wordt het Museumplein weer omgeploegd vanmiddag eigenlijk?
quote:Op zondag 31 januari 2021 15:52 schreef engine het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 januari 2021 15:53 schreef Puala het volgende:
Mijn kat ligt er wel heel chill bij op t moment![]()
Goeie poes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich zijn dat wel goede berichten dat de drukte daar afneemt.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was trouwens wel uitgestorven bij de teststraat, kon zo doorrijden terwijl ze maar 1,5 teststation open hadden. Toen ik er aankwam reed er net een auto voor me weg en ze hebben alles op het gemakje kunnen doen en er was nog niemand anders na mij. Groot verschil met december toen ik al op de straat voor het terrein in de rij moest aansluiten.
Dat was de grap Henk, die uitspraak maakte Jaap van Dissel vorig jaar helemaal in het begin toen er net een halve besmetting was. Dat carnaval geen grote aanstichter kon zijn want 'carnaval vier je in kleine groepjes'quote:Op zondag 31 januari 2021 15:53 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Niet bepaald. 1 keer meegemaakt in Maasje. Supergezellig. Beetje erg gezelllg zelfs. Nog net geen kind aan overgehouden.
Dat was inderdaad goede graadmeter hoe de rest van de pandemie aangepakt is.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was de grap Henk, die uitspraak maakte Jaap van Dissel vorig jaar helemaal in het begin toen er net een halve besmetting was. Dat carnaval geen grote aanstichter kon zijn want 'carnaval vier je in kleine groepjes'
quote:Op zondag 31 januari 2021 15:54 schreef Karzai het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)30-personen-opgepakt
Nee ze staan daar sudoku's op te lossen bejjenoulekker?quote:Ik verwacht dat het bij dreigen blijft en dat de politie nu niet nog daadwerkelijk op gaat treden.
Ja kreeg een doos met allemaal materiaal en dus ook een opblaasbare romp en hoofdquote:Op zondag 31 januari 2021 15:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol echt? Wij hebben om het jaar theorie en praktijk
Das wel gevaarlijk hoor, die dingen kunnen soms de nodige frustraties opwekkenquote:Op zondag 31 januari 2021 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Nee ze staan daar sudoku's op te lossen bejjenoulekker?
Vind die trainingen altijd wel leukquote:Op zondag 31 januari 2021 15:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ja kreeg een doos met allemaal materiaal en dus ook een opblaasbare romp en hoofd
En voor de camera jezelf een verband aanleggen.
Het was wel een beetje behelpen allemaal. Wel jammer, vond die training vorig jaar best leuk.
Ooit brand aan boord gehad?quote:Op zondag 31 januari 2021 15:56 schreef FranticDJ het volgende:
Hm bij discotheek was ik BHV'er.. en aan boord ook natuurlijk (daar is in principe iedereen BHV'er) maar uiteindelijk ook de 'scheepsarts' en 'brandbevelvoerder'.
Ik 1 keer, en 2 keer gaslekkage op een produktie platform. Geen pretje. Daarom zijn we ervoor getraind, ik ging op auto-pilot, maar de adreline giert door je lijf. Ik praat over een periode met werk van 15 jaar. Het komt niet vaak voor, maar het gebeurd.quote:
Ditquote:Op zondag 31 januari 2021 16:02 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik 1 keer, en 2 keer gaslekkage op een produktie platform. Geen pretje. Daarom zijn we ervoor getraind, ik ging op auto-pilot, maar de adreline giert door je lijf. Ik praat over een periode met werk van 15 jaar. Het komt niet vaak voor, maar gebeurd.
Ik hoop het eigenlijk niet mee te maken maar weet dat het kan gebeuren.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:02 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik 1 keer, en 2 keer gaslekkage op een produktie platform. Geen pretje. Daarom zijn we ervoor getraind, ik ging op auto-pilot, maar de adreline giert door je lijf. Ik praat over een periode met werk van 15 jaar. Het komt niet vaak voor, maar gebeurd.
Allemaal niet teveel bij stil staan. Levert onnodige stress opquote:Op zondag 31 januari 2021 16:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoop het eigenlijk niet mee te maken maar weet dat het kan gebeuren.
https://www.amazon.nl/Vli(...)id=1612106012&sr=8-2quote:Op zondag 31 januari 2021 15:38 schreef shiitake het volgende:
[..]
Wat voor plakkers als ik vragen mag? Ik heb er hier ook weleens last van.
hij is er van overtuigd dat jij je hoofd er niet meer bij hebt.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:01 schreef LTVDK het volgende:
Volgens mij heeft mijn tandarts corona, vorige week had die ook al de afspraak afgezegd en verplaatst naar morgen en nu heeft die weer geannuleerd
oh! die moet ik ook eens scoren. lijken ook wat vliegtbeestjes in lotje te zitten..quote:Op zondag 31 januari 2021 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.amazon.nl/Vli(...)id=1612106012&sr=8-2
Meer dan trainen en de boel goed onderhouden kan je niet. een ongeval kan altijd gebeuren.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:14 schreef Makrelis het volgende:
Ja FranticDJ. Een gaslekkage met 300bar. Het grijpt razendsnel om zich heen. Hoop het nooit meer mee te maken. We moeten ons wel blijven realiseren dat het een risico is dat bij het vak hoort.
dat is geen fout..quote:Op zondag 31 januari 2021 16:16 schreef CherryLips het volgende:
Net de fout gemaakt om even naar de AH te gaan. Ik was oké.
moest je gecondenseerde melk hebben?quote:Op zondag 31 januari 2021 16:16 schreef CherryLips het volgende:
Net de fout gemaakt om even naar de AH te gaan. Ik was oké.
Gelukkig nooit fataliteiten meegemaakt en dat wil ik graag zo houden. Mensen vergeten wel 'ns dat bepaalde zaken niet 100% veilig uitgevoerd kunnen worden, ook al wil men dat de samenleving willen laten geloven. Er zijn risico's en die perken we (jij, ik, en men) zoveel mogelijk in.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Meer dan trainen en de boel goed onderhouden kan je niet. een ongeval kan altijd gebeuren.
Tarwegraspoederquote:Op zondag 31 januari 2021 16:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moest je gecondenseerde melk hebben?
Bedankt!quote:Op zondag 31 januari 2021 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.amazon.nl/Vli(...)id=1612106012&sr=8-2
Weet je nog dat ik vorig die openbaring had dat je ook gewoon met je telefoon kan pinnen. Volgens mij ging de maand er na de mondkapjesplicht in en heb ik dat nooit meer gebruikte omdat de gezichtsherkenning niet werkt met dat kapje opquote:Op zondag 31 januari 2021 16:23 schreef CherryLips het volgende:
En dan sta je ergens en moet er weer net iemand bij. Of je wilt zelfscannen met je telefoon en je staat weer in de weg. Of de app klapt er een paar keer uit want Apple wil dat ik een nieuwe telefoon koop ofzo.
Haat.
Jezusquote:Op zondag 31 januari 2021 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je nog dat ik vorig die openbaring had dat je ook gewoon met je telefoon kan pinnen. Volgens mij ging de maand er na de mondkapjesplicht in en heb ik dat nooit meer gebruikte omdat de gezichtsherkenning niet werkt met dat kapje op
Ja die van mij dus alleen met face-idquote:Op zondag 31 januari 2021 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezusdie van mij is vintage en doet het met vingerafdruk gelukkig.
vingerafdrukquote:Op zondag 31 januari 2021 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je nog dat ik vorig die openbaring had dat je ook gewoon met je telefoon kan pinnen. Volgens mij ging de maand er na de mondkapjesplicht in en heb ik dat nooit meer gebruikte omdat de gezichtsherkenning niet werkt met dat kapje op
Kun je geen 2e invoeren met mondkapje voor?quote:Op zondag 31 januari 2021 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijne nog gewoon met pincode want de vingerafdruk scanner werkt niet meer na een paar keer in het water vallenquote:Op zondag 31 januari 2021 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezusdie van mij is vintage en doet het met vingerafdruk gelukkig.
kan dat niet met vingerafdruk danquote:Op zondag 31 januari 2021 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vast wel, maar geen zin in. Had dat betalen toen ingesteld omdat ik een keer mijn portemonnee was vergeten precies bij een winkel ver weg net voor sluitingstijd, dus meer als 'back-up'.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Kun je geen 2e invoeren met mondkapje voor?
Vingerafdruk zit volgens mij alleen nog maar bij de 'basis' Iphone's, ik heb geloof ik een Xs.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:30 schreef FranticDJ het volgende:
k
[..]
kan dat niet met vingerafdruk dan
Vooral irritant als die gelijk unlocked terwijl je alleen maar even de tijd wilt wetenquote:Op zondag 31 januari 2021 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die gezichtsscan lijkt me echt waardeloos.
wat?quote:Op zondag 31 januari 2021 16:32 schreef FranticDJ het volgende:
Ik moest wel bij oa mn creditcard en aanvragen van betaalpakket bij een andere bank een gezichtsscan doen.
Mondkapje voor als je de tijd wil zien.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vooral irritant als die gelijk unlocked terwijl je alleen maar even de tijd wilt weten
oh, aangevroten appels..quote:Op zondag 31 januari 2021 16:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vingerafdruk zit volgens mij alleen nog maar bij de 'basis' Iphone's, ik heb geloof ik een Xs.
bij mijnes moet ik eerst nog vegen nadat mijn snuit herkend is, voordat ie unlockt.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vooral irritant als die gelijk unlocked terwijl je alleen maar even de tijd wilt weten
Ja moest wat, ik was groot fan van Windows Phone, maar dat werd gestopt. En android vind ik gewoon gierend kut werken dus was er weinig andere keuze.quote:
Ik dacht je gezicht vegenquote:Op zondag 31 januari 2021 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bij mijnes moet ik eerst nog vegen nadat mijn snuit herkend is, voordat ie unlockt.
Ja ik ook wel, maar ben soms nogal onhandig met die telefoon pakken dus dan sleep ik er ook tegelijk met mijn vinger overquote:Op zondag 31 januari 2021 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bij mijnes moet ik eerst nog vegen nadat mijn snuit herkend is, voordat ie unlockt.
Weinig klachten over de accu anders. Voor die prijs vorig jaar beste iPhone voor mij.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:37 schreef CherryLips het volgende:
Jammer dat de SE niet zo'n beste accu schijnt te hebben en alleen een zwarte voorkant heeft.
Nee dat hoef ik alleen maar te doen als er poep uit komt nou goedquote:
nee, en kon ook alleen maar via de app en niet via website enzoquote:Op zondag 31 januari 2021 16:35 schreef mschol het volgende:
[..]
wat?een ID/paspoort is niet genoeg meer?
Waarom nou weer poepquote:Op zondag 31 januari 2021 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat hoef ik alleen maar te doen als er poep uit komt nou goed
Bitterballen zijn idd het lekkerst bij temperaturen van boven de 180 graden Celsiusquote:Op zondag 31 januari 2021 16:49 schreef bitterbal het volgende:
deze temperaturen zouden verboden moeten worden
Ik dacht gewoon aan snot enzo hoor.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat je dat met je reet ook doet?
heyquote:
Op ons kantoor heeft iedereen BHV diploma behalve de hoofd BHVquote:Op zondag 31 januari 2021 15:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben geen BHV'er meer. Was best onhandig aangezien ik toch praktisch nooit op kantoor was.
dat zeer zekerquote:Op zondag 31 januari 2021 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is een teken dat jullie bij elkaar horen.
Ik heb echt een hekel aan m'n iphone.. batterij is elke keer enorm snel leeg in de kouquote:Op zondag 31 januari 2021 17:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben vreemd gegaan naar Samsung, maar na update problemen en mallware erop gewoon weer een onfeilbare Iphone
Hoe gaat het in de Alpen?quote:
Prima hierquote:Op zondag 31 januari 2021 17:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Hoe gaat het in de Alpen?Eerste vakantie die ik ga uitvoeren als het weer mag. Oberstdorf en Sonthofen
Waarom heb je een vrouwentelefoon?quote:Op zondag 31 januari 2021 17:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben vreemd gegaan naar Samsung, maar na update problemen en mallware erop gewoon weer een onfeilbare Iphone
dat kan je met elke telefoon overkomenquote:Op zondag 31 januari 2021 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan m'n iphone.. batterij is elke keer enorm snel leeg in de kou
Gewoon een zwartequote:Op zondag 31 januari 2021 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom heb je een vrouwentelefoon?
Dan heb je teveel in de achtergrond draaien ofzo. De iPhone 11 gaat zeker 2 dagen op een accu.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan m'n iphone.. batterij is elke keer enorm snel leeg in de kou
Ik heb twee zwarten en 1 stuks blanke telefoon. Met 1 zwarte neem ik dan ook op op met: "He swa" terwijl die gast behoorlijk niet blanco is, maar wel wit. Wat een een gezeur zeg.quote:
mag dit onder een spoiler?quote:Op zondag 31 januari 2021 17:25 schreef polderturk het volgende:
Privacy volgens Google streetview.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Same.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
lekker toch ik heb ook niets gedaan, eten is ook klaar
Morgen weer vol aan de bak
is ie al uitquote:Op zondag 31 januari 2021 17:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Same.
Ga zo lekker een boekje lezen na het eten
Dat had ik gisterquote:
Beetje oversekst ben je dan ook welquote:Op zondag 31 januari 2021 17:30 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een kleine zwak voor stefano![]()
https://fb.watch/3mB8NFCFpD/
Lekker, daar heb ik momemteel helaas geen tijd voor (het uitrusten op het werk)quote:Op zondag 31 januari 2021 17:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat had ik gister![]()
Vandaag alleen maar actief geweest.
Morgen weer uitrusten op het werk.
Waaromquote:Op zondag 31 januari 2021 17:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje oversekst ben je dan ook wel
Ik ook niet qua drukte.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker, daar heb ik momemteel helaas geen tijd voor (het uitrusten op het werk)
Laatst was het “je bent niet in touch met je onderkantje en nu is ze weer oversext.quote:
iddquote:Op zondag 31 januari 2021 17:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laatst was het “je bent niet in touch met je onderkanten” en nu is ze weer oversext.
Ja in stilte in je mooie hoofd.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
eerst doe ik de benen niet uit elkaar en nu ben ik oversekst
Dat kan jij helemaal niet zienquote:Op zondag 31 januari 2021 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja in stilte in je mooie hoofd.
Denk het niet, in Nederland zijn atheisten in de meerderheid, maar daarbuiten, Polen bijvoorbeeld geloofd iedereen nog heiligquote:Op zondag 31 januari 2021 17:53 schreef bitterbal het volgende:
Denk jij dat wij nog mee gaan maken dat gelovige als geestelijk zieke mensen gaan zien?
mooi beestjequote:Op zondag 31 januari 2021 17:59 schreef bitterbal het volgende:
Weer die vogel![]()
https://9gag.com/gag/aB2rDxQ
Ik vind alles leuk behalve meeuwen en duivenquote:Op zondag 31 januari 2021 18:06 schreef Karzai het volgende:
hier zitten voornamelijk koolmezen, houtduiven en halsbandpakieten
bij het het werk kwikstaartjes, kraaien, kauwtjes, dakduiven en meeuwen
dan neem je een kanariepietjequote:Op zondag 31 januari 2021 18:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik vind alles leuk behalve meeuwen en duiven![]()
Denk dat ik die parkieten in rotterdam helaas moet gaan missen
Waarschijnlijk ook ontvoerd door zo'n figuur als jij ...quote:Op zondag 31 januari 2021 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar ziet er een beetje bang uit :p
quote:Op zondag 31 januari 2021 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook ontvoerd door zo'n figuur als jij ...
Straks satépizza met kip en baconquote:Op zondag 31 januari 2021 18:35 schreef CherryLips het volgende:
Straks witlof met ham en kaas in bladerdeeg
Das lekkerquote:
Satésaus kan je zowat overal wel op pleurenquote:Op zondag 31 januari 2021 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das lekkerKwestie van satésaus ipv tomatenpuree gebruiken
Ja blijf het apart vinden dat ik er 30 jaar over heb moeten doen voordat ik daar achter kwamquote:Op zondag 31 januari 2021 18:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Satésaus kan je zowat overal wel op pleuren
Je gaat naar Rotterdam?quote:Op zondag 31 januari 2021 18:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik vind alles leuk behalve meeuwen en duiven![]()
Denk dat ik die parkieten in rotterdam helaas moet gaan missen
420 inch?quote:Op zondag 31 januari 2021 18:49 schreef Amarantha het volgende:
Jeej heb mijn andere tv (van mijn pa)
Heeft CL dat gezegd?quote:
Waarom is het dan een schijtdag?quote:
Je hebt tijdens de noikseks een diarree aanval gekregen?quote:Op zondag 31 januari 2021 18:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja van alles, kan ik hier niet zeggen.
om op te vrolijkenquote:Op zondag 31 januari 2021 18:57 schreef Amarantha het volgende:
Gvd mijn grinder ook nog laten liggen.
Baby Yoda mag momenteel ook wel ergens van een berg vallen.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
om op te vrolijken
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 januari 2021 18:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Baby Yoda mag momenteel ook wel ergens van een berg vallen.
quote:Op zondag 31 januari 2021 18:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Baby Yoda mag momenteel ook wel ergens van een berg vallen.
wat is dat voor stuk ongedierte..quote:Op zondag 31 januari 2021 18:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
om op te vrolijken
[ afbeelding ]
ah handigquote:Op zondag 31 januari 2021 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.encyclo.nl/begrip/grinden
Encyclopedie Bitterbalica.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.encyclo.nl/begrip/grinden
Ik wist niet dat je in de markt was voor Grindrquote:Op zondag 31 januari 2021 18:57 schreef Amarantha het volgende:
Gvd mijn grinder ook nog laten liggen.
nee, op naar een nieuwe aanlegplaatsquote:
Een dag in het weekend is altijd mooiquote:Op zondag 31 januari 2021 19:34 schreef Amarantha het volgende:
Straks lekker slapen, dan is deze tering dag snel voorbij.
Wijze woorden, Los.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een dag in het weekend is altijd mooi
Dag begon wel leuk ja.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een dag in het weekend is altijd mooi
2 jaar oudquote:Op zondag 31 januari 2021 13:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Pup? of wederom al een wat oudere hond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zondag 31 januari 2021 19:45 schreef crv het volgende:
[..]
2 jaar oudHeb je een nieuwe hond of mis ik wat?:PSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en Jaquote:Op zondag 31 januari 2021 19:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe hond of mis ik wat?:P
zie editquote:Op zondag 31 januari 2021 19:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh wat leuk crvVandaag opgehaald?
quote:
quote:Op zondag 31 januari 2021 19:45 schreef crv het volgende:
[..]
2 jaar oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tap tap tap
meneer ging gelijk in kroelhouding. maar hij is wel onzeker en heel erg onderdanig en loopt de hele dag achter ons aan. maar dat gaat er vanzelf uitquote:Op zondag 31 januari 2021 19:49 schreef bitterbal het volgende:
Wat leukBeestje al beetje gewend aan zijn nieuwe huis? En jullie?
Ja denk ik ook allemaal spannend voor zon beestjequote:Op zondag 31 januari 2021 19:50 schreef crv het volgende:
[..]
meneer ging gelijk in kroelhouding. maar hij is wel onzeker en heel erg onderdanig en loopt de hele dag achter ons aan. maar dat gaat er vanzelf uit
Ik heb volgens mij ook een 50" meer dan groot genoeg voor mij ook.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb nu een 50 inch tv maar ik weet wel dat ik ook nooit een grotere moet kopen zolang ik hier woon.
Te groot kijkt ook helemaal niet chill.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ook een 50" meer dan groot genoeg voor mij ook.
Ik heb volgens mij 37 inch en die vind ik al groot.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb nu een 50 inch tv maar ik weet wel dat ik ook nooit een grotere moet kopen zolang ik hier woon.
En als je huiskamer 9 meter breed is dan?quote:Op zondag 31 januari 2021 19:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ook een 50" meer dan groot genoeg voor mij ook.
Kleiner huis kopen.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En als je huiskamer 9 meter breed is dan?
Zo'n mondkapje is wel fijn met dit weer.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Rondje gelopen. Snel weer naar binnen. Veel te koud.
Die zat in mijn zak. Merkte er weinig van.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n mondkapje is wel fijn met dit weer.
Daar moet je ze niet opzetten hč.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zat in mijn zak. Merkte er weinig van.
Mja, buiten op straat ga ik geen mondkapje opzetten hoorquote:Op zondag 31 januari 2021 20:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar moet je ze niet opzetten hč.
Ben je net een Japanner.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, buiten op straat ga ik geen mondkapje opzetten hoor
Ze bedoelde dat je hem niet op je zak moet zettenquote:Op zondag 31 januari 2021 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, buiten op straat ga ik geen mondkapje opzetten hoor
een zakkapjequote:Op zondag 31 januari 2021 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze bedoelde dat je hem niet op je zak moet zetten
Hij zat IN mijn zakquote:Op zondag 31 januari 2021 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze bedoelde dat je hem niet op je zak moet zetten
Dat is nog best een pijnlijke handeling om hem daar te krijgenquote:
quote:Op zondag 31 januari 2021 20:18 schreef UitStraling het volgende:
Op zich wel makkelijk als je een keer wat drupjes vergeten bent af te kloppen.
Gewoon een onderbroek dus?quote:Op zondag 31 januari 2021 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Flapkapje kan ook wel werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |