SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weinig te doen idd.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:59 schreef Karzai het volgende:
ik heb geen plannen vandaag, alles is ook dicht
Zet jij de verwarming aan?quote:Op zondag 31 januari 2021 10:05 schreef LTVDK het volgende:
Goed frisjes wel, gelukkig schijnt de zon
Waar ga je nu wonen eigenlijk?quote:Op zondag 31 januari 2021 10:04 schreef FranticDJ het volgende:
Straks laatste dingetjes in pakken en vanavond laatste nacht hier
Morgen bij m'n ouders logeren.
18+ is gewoon korte broeken temperatuur hoorquote:Op zondag 31 januari 2021 09:54 schreef mschol het volgende: [..] ik heb het vlot warm maar dit klinkt niet gezond
quote:Op zondag 31 januari 2021 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
18+ is gewoon korte broeken temperatuur hoor
Nee gewoon een beetje stevig doorlopen, krijg je het vanzelf warmquote:
Ik heb gisteren door een winderige Zeeuwse polder gesjokt. Vind het vandaag wel bestquote:Op zondag 31 januari 2021 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Begint al goed druk te worden in de natuurgebieden. Maar goed dat ik mijn rondje er al op heb zitten.
Hier ging het vooral na 18u keihard waaien.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb gisteren door een winderige Zeeuwse polder gesjokt. Vind het vandaag wel best
Je bent net goede wijn. Met het jaar beter. Dat hebben sommige mensen.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:04 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt wel op mijn hoofd iedere dag een beetje knapper wordt, viel me net op.
Jezusquote:Op zondag 31 januari 2021 10:04 schreef UitStraling het volgende:
Toen was ik al wegquote:Op zondag 31 januari 2021 10:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hier ging het vooral na 18u keihard waaien.
Helemaal mee eens, beetje als Balsamicoazijn ook.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent net goede wijn. Met het jaar beter. Dat hebben sommige mensen.
Of je ogen worden elke dag een beetje slechterquote:Op zondag 31 januari 2021 10:04 schreef UitStraling het volgende:
of een goede kaasquote:Op zondag 31 januari 2021 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, beetje als Balsamicoazijn ook.
Kaas is wel lekkerquote:Op zondag 31 januari 2021 10:13 schreef shiitake het volgende:
Lekker hoor, een kaasplankje met een goede wijn.
Strak plan voor vanmiddagquote:Op zondag 31 januari 2021 10:13 schreef shiitake het volgende:
Lekker hoor, een kaasplankje met een goede wijn.
Beetje sneeuw mag welquote:Op zondag 31 januari 2021 10:16 schreef dud0r het volgende:
Ik denk dat ik vanmiddag nog een beetje ga trainen. Het is ondanks dat het koud is wel droog
Vannacht staat er sneeuw in m'n voorspelling.quote:
Wtfquote:Op zondag 31 januari 2021 10:19 schreef bitterbal het volgende:
ik ga weer aan de deurknop van koens likken
Moet je wel in de kou naar buiten hoor.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:19 schreef bitterbal het volgende:
ja daarom vraag ik nu al 10 keer of iemand de verwarming aan wilt zettenquote:Op zondag 31 januari 2021 10:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je wel in de kou naar buiten hoor.
je hebt op je purperrode bol gewreven?quote:Op zondag 31 januari 2021 10:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vannacht staat er sneeuw in m'n voorspelling.
straks vriest je tong vastquote:Op zondag 31 januari 2021 10:19 schreef bitterbal het volgende:
JA een groot koffie drink evenement. Zouden wij ook naar toe kunnen gaan tochquote:Op zondag 31 januari 2021 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
De ME busjes staan weer klaar in Eindhoven.
Gaan ze weer losquote:Op zondag 31 januari 2021 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik denk dat ze deze keer niet alleen de ME tegen zich hebben maar de halve stad.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nee gewoon de app op m'n telefoon geopendquote:Op zondag 31 januari 2021 10:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je hebt op je purperrode bol gewreven?
HELEMAAL los!quote:
nee want geen essentiele reis..quote:Op zondag 31 januari 2021 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
JA een groot koffie drink evenement. Zouden wij ook naar toe kunnen gaan toch
oh met eigen vervoer kan wel.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:24 schreef mschol het volgende:
[..]
nee want geen essentiele reis..
je koffiedrink evenement doe je maar in je eigen stad, of via zoom
Jammer weer.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee gewoon de app op m'n telefoon geopend
[..]
HELEMAAL los!
Ja daar heeft niemand een knopje van he.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daarom vraag ik nu al 10 keer of iemand de verwarming aan wilt zetten
quote:Op zondag 31 januari 2021 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar heeft niemand een knopje van he.
jawel. het heet een kledingkast.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar heeft niemand een knopje van he.
Ja voor ons werkt dat, voor ballie schijnbaar niet, die mag straks weer in Michelin-outfit naar buitenquote:
rellen in amsterdam is niet erg... daar mag toch wel wat verbouwd wordenquote:Op zondag 31 januari 2021 10:25 schreef Karzai het volgende:
tweederde van de opgepakte relschoppers hier kwam niet uit amsterdam, doe dat lekker in je iegen dorp!
Morguh babequote:Op zondag 31 januari 2021 10:23 schreef UitStraling het volgende:
Meeste mensen zijn wel helemaal klaar met die zwakzinnigen.
als dat zo doorgaat moet ik verhuizen.. ik wil 3meter sneeuw perikelenquote:Koudste nacht van deze winter brengt eerste matige vorst in twee jaar
quote:Op zondag 31 januari 2021 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voor ons werkt dat, voor ballie schijnbaar niet, die mag straks weer in Michelin-outfit naar buiten
quote:Op zondag 31 januari 2021 10:27 schreef mschol het volgende:
[..]
rellen in amsterdam is niet erg... daar mag toch wel wat verbouwd worden
quote:Op zondag 31 januari 2021 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voor ons werkt dat, voor ballie schijnbaar niet, die mag straks weer in Michelin-outfit naar buiten
Zo zag ik er als baby uitquote:
Met zo'n pakkie kun je ook gewoon rollenquote:
'they see me rollin' they hatin' 'quote:Op zondag 31 januari 2021 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met zo'n pakkie kun je ook gewoon rollen
Ik sla over denk ik.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
JA een groot koffie drink evenement. Zouden wij ook naar toe kunnen gaan toch
Nu slaan ze het wat sneller de kop in denk ik.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ze deze keer niet alleen de ME tegen zich hebben maar de halve stad.
Trying to catch me ridin' dirtyquote:Op zondag 31 januari 2021 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
'they see me rollin' they hatin' '
bizar hequote:
quote:Coffee Talk is a coffee brewing and heart-to-heart talking simulator about listening to fantasy-inspired modern peoples' problems, and helping them by serving up a warm drink or two.
Gezellig.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja heerlijk weer om zo naar buiten te gaan.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Best lekker buiten in het zonnetje.
Werk simuleren en er nog voor moeten betalen ipv betaald wordenquote:Op zondag 31 januari 2021 10:53 schreef mschol het volgende:
dit is wel wat voor deze SC:
https://store.steampowered.com/app/914800/Coffee_Talk/
[..]
Het is wat meid.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:54 schreef LTVDK het volgende:
Toen dat nummer uitkwam mocht ik nog niet eens Ridin' Dirty want ik was nog bezig met mijn rijlessen![]()
Ik kreeg bericht dat ik mij rijbewijs weer moet verlengen.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:54 schreef LTVDK het volgende:
Toen dat nummer uitkwam mocht ik nog niet eens Ridin' Dirty want ik was nog bezig met mijn rijlessen![]()
Ben je weer 40 euro armerquote:Op zondag 31 januari 2021 10:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kreeg bericht dat ik mij rijbewijs weer moet verlengen.
Toen jij je rijbewijs haalde kreeg je het nog bij een pakje boter en waren The Beatles een hip opkomend bandje.quote:
Ben jij trouwens ondertussen weer helemaal hersteld van de corona of nog steeds momenten met benauwdheid?quote:
Ik kwam vanmorgen met de auto voorbij het Beatrixkanaal. Iemand had de k met grafitti weggewerkt en toen moest ik even gniffelen.quote:Op zondag 31 januari 2021 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguhop deze koude maar zonnige winterdag die ons 3:24 langer van het zonlicht doet genieten
![]()
Als je een gat knipt in een net, heeft het minder gaten dan eerst
En Prinses Beatrix wordt vandaag 83. Hulde!
Hansje Teeuwenquote:Op zondag 31 januari 2021 11:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kwam vanmorgen met de auto voorbij het Beatrixkanaal. Iemand had de k met grafitti weggewerkt en toen moest ik even gniffelen.
Waar was jij vanmorgen om mijn auto ruiten te krabben?quote:
wat is de schadequote:Op zondag 31 januari 2021 11:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bleh. Me weer even verkeken op "sales tax" in de VS.
0quote:
Is het niet in een andere staat te koopquote:Op zondag 31 januari 2021 11:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
0
Want ga het nu niet kopen. $50 verzendkosten had ik nog wel overleefd. Maar bijna $150 erbij aan sales tax niet. Scheelt dat ik het ook niet nodig had
of gewoon in de EUquote:Op zondag 31 januari 2021 11:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het niet in een andere staat te koop
Oh dat heb ik ook weleens gehad ja. Daar laat ik het ook rustig op afketsen. Laaielichtersquote:Op zondag 31 januari 2021 11:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
0
Want ga het nu niet kopen. $50 verzendkosten had ik nog wel overleefd. Maar bijna $150 erbij aan sales tax niet. Scheelt dat ik het ook niet nodig had
En er was niemand die er even een grammaticale controle overheen kon gooien?quote:
Nog 1'tje erbij dusquote:Op zondag 31 januari 2021 11:37 schreef bitterbal het volgende:
ik lag gisteren in mijn bed te denken over het aangekomen gewicht tochDus dacht nog van aaah tenminste is het nog onder de 60 kilo en niet 70
is het 68 kilo zie ik nu
Nope. Ook geen importeur in de EU.quote:Op zondag 31 januari 2021 11:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het niet in een andere staat te koop
Moet ergens een grens trekken voor mezelf.quote:Op zondag 31 januari 2021 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook weleens gehad ja. Daar laat ik het ook rustig op afketsen. Laaielichters
omdat iets te goedkoop is wil je het niet?quote:Op zondag 31 januari 2021 11:46 schreef UitStraling het volgende:
Wil ik vier borden bijbestellen van een servies zie ik dat ze echt schijtgoedkoop zijn, nou ja laat maar dan hoor
Bruine zompige skippybal.quote:Op zondag 31 januari 2021 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien is de weegschaal wel kapot
Ja dacht dat ik iets speciaals had.quote:Op zondag 31 januari 2021 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat iets te goedkoop is wil je het niet?
Story of your life zeker? :pquote:Op zondag 31 januari 2021 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dacht dat ik iets speciaals had.
Die veroordeelde in Amsterdam had een IQ van 57, tja.quote:Op zondag 31 januari 2021 11:47 schreef shiitake het volgende:
[..]
Pfff.En in 9 van de 10 van dit soort tokkie-berichten zie je spelfouten.
Ja dat zou ik ook zeggen, bij mij gaat die ook steeds langzamer naar beneden dus zal ook wel kapot zijnquote:Op zondag 31 januari 2021 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja is dat zelfs niet lager dan een chimp?quote:Op zondag 31 januari 2021 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die veroordeelde in Amsterdam had een IQ van 57, tja.
Misschien moeten we ruilen van weegschaal? :pquote:Op zondag 31 januari 2021 11:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook zeggen, bij mij gaat die ook steeds langzamer naar beneden dus zal ook wel kapot zijn
Dan mag je nog niet eens zelfstandig wonen volgens mij.quote:Op zondag 31 januari 2021 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die veroordeelde in Amsterdam had een IQ van 57, tja.
Ben ik straks opeens 68, kan ik gelijk aan de noodvoedingquote:Op zondag 31 januari 2021 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien moeten we ruilen van weegschaal? :p
Jij hebt ook iets speciaalsquote:Op zondag 31 januari 2021 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
te weinig?quote:Op zondag 31 januari 2021 11:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben ik straks opeens 68, kan ik gelijk aan de noodvoeding
ja hij is een beetje uhmmm hoe zal ik het zeggen, ja 'spceciaal'quote:Op zondag 31 januari 2021 11:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jij hebt ook iets speciaals
Zo klinkt het welquote:
Dat is dus niet hoe ik t bedoelde meer van.hij.Heeft iets speciaals. Dus niet overhem.zelf dusquote:Op zondag 31 januari 2021 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij is een beetje uhmmm hoe zal ik het zeggen, ja 'spceciaal'
Hij heeft jouquote:Op zondag 31 januari 2021 11:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat is dus niet hoe ik t bedoelde meer van.hij.Heeft iets speciaals. Dus niet overhem.zelf dus
quote:Op zondag 31 januari 2021 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 januari 2021 11:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jij hebt ook iets speciaals
quote:Op zondag 31 januari 2021 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij is een beetje uhmmm hoe zal ik het zeggen, ja 'spceciaal'
Nieuwe ijstijd door Corona.quote:Op zondag 31 januari 2021 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das omdat de verwarming buiten eindelijk aanstaat
dat is ook niet nodigquote:Op zondag 31 januari 2021 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niemand wil de verwarming aanzetten buiten
Mijn tenen vonden het koud genoegquote:Op zondag 31 januari 2021 12:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Jongens zoek die kou op, wordt je heel gezond en gelukkig van. Winterhard ook.
wandelschoenen ook niet snel, maar de fietsschoenen wel. Ook al heb ik er overschoenen overheenquote:Op zondag 31 januari 2021 12:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In mijn wandelschoenen gelukkig nooit koude tenen.
niet nodig voor de paar koude weken.quote:Op zondag 31 januari 2021 12:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Winterschoenen kopen met dikke voering
je had toch koude voeten?quote:Op zondag 31 januari 2021 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet nodig voor de paar koude weken.
goede sokken en overschoenen werken ook
ok het einde wel, maar ik kan daar mee levenquote:Op zondag 31 januari 2021 12:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Je
[..]
je had toch koude voeten?
Kan nog tot eind maart vriezen dat is 4 maand hè.
Deze oermens weetquote:Op zondag 31 januari 2021 12:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar dan heb je niet 3 uur gefietst denk ik?quote:Op zondag 31 januari 2021 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ok het einde wel, maar ik kan daar mee leven
nee, 2, anders hou ik geen tijd over voor zinloze gesprekken op fokquote:Op zondag 31 januari 2021 12:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar dan heb je niet 3 uur gefietst denk ik?
Ah, daar moet je gewoon werktijd voor opofferen.quote:Op zondag 31 januari 2021 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, 2, anders hou ik geen tijd over voor zinloze gesprekken op fok
Rondjes door de kamer dansen?quote:
Vanmiddag weer een rondje lopenquote:Op zondag 31 januari 2021 12:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat print je daar mee?quote:Op zondag 31 januari 2021 12:37 schreef FranticDJ het volgende:
Nog net alle hue lampen omwisselen voor de originelen en 3 dimmers terug aansluiten en klaarrrr
dan is het morgen alleen maar op en neer pendelen.
Meevaller: 3d printer in z'n geheel beneden gekregen
Vanmiddag 8km rondje buurserzand met de kinderen op de planning.quote:Op zondag 31 januari 2021 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanmiddag weer een rondje lopenNu eerst wachten op de boodschappen
Dildo’s?quote:Op zondag 31 januari 2021 12:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh vanalles.
laatste tijd vooral prototypes en reserveonderdelen die niet meer leverbaar zijn.
quote:Op zondag 31 januari 2021 12:59 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/opmerke(...)reau-in-tilburg.html
Maffe lui die brabo'squote:Op zondag 31 januari 2021 12:59 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/opmerke(...)reau-in-tilburg.html
Nachtvorst nog tot begin mei zelfs.quote:Op zondag 31 januari 2021 12:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Je
[..]
je had toch koude voeten?
Kan nog tot eind maart vriezen dat is 4 maand hè.
Cherry Paulusmaquote:Op zondag 31 januari 2021 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nachtvorst nog tot begin mei zelfs.
hm de eerste is nog aan het broeien.quote:Op zondag 31 januari 2021 13:17 schreef Karzai het volgende:
Tweede Gerrie vandaag, komt niet vaak voor
Ik zit nog op die van gister te wachten. Als ik nu ga wandelen, dan komt het hoor.quote:Op zondag 31 januari 2021 13:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hm de eerste is nog aan het broeien.
Ik vrees straks als ik net de stroom afgezet heb en op de trap stapquote:Op zondag 31 januari 2021 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit nog op die van gister te wachten. Als ik nu ga wandelen, dan komt het hoor.
Ja wandelen is altijd wel goed voor de spijsvertering. En voor nog heel veel andere dingen ook trouwens.quote:Op zondag 31 januari 2021 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit nog op die van gister te wachten. Als ik nu ga wandelen, dan komt het hoor.
WC papier meequote:Op zondag 31 januari 2021 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit er niet op te wachten om in een bevroren struik te kakken.quote:Op zondag 31 januari 2021 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wandelen is altijd wel goed voor de spijsvertering. En voor nog heel veel andere dingen ook trouwens.
Mijn expansievat kon het niet aan iigquote:Op zondag 31 januari 2021 13:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
In bepaalde delen van het land had het al 2 jaar niet gevroren. Is gewoon nieuws als het een nacht -5 is tegenwoordig.
Nu even een pot koffie erin. Helemaal leeglossen en dan wandelenquote:Op zondag 31 januari 2021 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit er niet op te wachten om in een bevroren struik te kakken.
Even een fles laxeermiddel leeg drinken en tien minuten wachten. Kan je daarna lekker aan de wandelquote:Op zondag 31 januari 2021 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Effectief voor wat?quote:Op zondag 31 januari 2021 13:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik had trouwens weer een spinnenwebje onder de bank gevonden met een heel tapijtje aan rouwvliegjes eronderHeb hem wel weggehaald, maar aan de andere kant zijn ze wel effectief.
Nespresso doet ook wonderen meestalquote:Op zondag 31 januari 2021 13:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Even een fles laxeermiddel leeg drinken en tien minuten wachten. Kan je daarna lekker aan de wandel
Had Twente midweeks niet ook al zo'n zaadpot?quote:Op zondag 31 januari 2021 13:21 schreef Karzai het volgende:
Wat een saaie wedstrijd hoop straks toch wel op meer spektakel
zo lang je niet met bevroren blaadjes je kont hoeft af te vegen..quote:Op zondag 31 januari 2021 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh zo. Ik weet niet eens wat rouwvliegjes zijnquote:
weet ik niet, kijk normaal geen eredivisie voetbal livequote:Op zondag 31 januari 2021 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had Twente midweeks niet ook al zo'n zaadpot?Was tegen Sparta toch?
Kleine irritante mugjes, zaten in de potgrond waarmee ik m'n planten heb verpot. Kom je niet zo makkelijk vanaf. Had in de keuken een zakje potgrond staan om planten mee te verpotten en dat leek de grootste boosdoener te zijn. Bijkomend nadeel is dus dat er spinnetjes op afkomen. Of nou ja, ik heb geen probleem met de spinnetjes, wel met de webbetjes. Maar die zitten dus onder de bank, achter de kast, onder de verwarming.quote:Op zondag 31 januari 2021 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh zo. Ik weet niet eens wat rouwvliegjes zijnEn hoe je ze krijgt. Maar ik zou eerder proberen de oorzaak weg te nemen.
Ik drink geen koffie dus dat weet ik nietquote:Op zondag 31 januari 2021 13:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nespresso doet ook wonderen meestal
ohquote:Op zondag 31 januari 2021 13:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie dus dat weet ik niet
Oh dat zei je jaquote:Op zondag 31 januari 2021 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kleine irritante mugjes, zaten in de potgrond waarmee ik m'n planten heb verpot. Kom je niet zo makkelijk vanaf. Had in de keuken een zakje potgrond staan om planten mee te verpotten en dat leek de grootste boosdoener te zijn. Bijkomend nadeel is dus dat er spinnetjes op afkomen. Of nou ja, ik heb geen probleem met de spinnetjes, wel met de webbetjes. Maar die zitten dus onder de bank, achter de kast, onder de verwarming.
Ja maar die vliegjes gaan dus ook in de potgrond van je planten zitten en vreten daar de wortels op en leggen eitjes. Heb nu ook al her en der plakkers in de potten gestoken en dat lijkt ook wel te helpen. Ik heb in elk geval niet meer steeds allemaal vliegjes in m'n drinken drijven.quote:Op zondag 31 januari 2021 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat zei je jaNou ja potgrond naar tuin / schuur / buiten en de rest lost zich vanzelf wel op lijkt me? De spinnen ruimen de vliegjes op en gaan daarna zelf dood van de honger.
Oh dat is inderdaad best wel kutquote:Op zondag 31 januari 2021 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar die vliegjes gaan dus ook in de potgrond van je planten zitten en vreten daar de wortels op en leggen eitjes. Heb nu ook al her en der plakkers in de potten gestoken en dat lijkt ook wel te helpen. Ik heb in elk geval niet meer steeds allemaal vliegjes in m'n drinken drijven.
Zijn taaie beestjes hoor. Dan vis je ze eruit, zijn echt piepklein, dan veeg je ze even ergens aan af en even later lopen ze weg en stijgen ze op, alsof ze niet net zijn verzopen en door een lompe reuzenhand uit het kokende thee zijn gevist. En in cola zie je ze dus niet.quote:
Yepquote:
vlammenwerper eropquote:
quote:
Wat staat hier?quote:Op zondag 31 januari 2021 13:42 schreef CherryLips het volgende:
Als ik Fok! Toen Auschwitz zie staan boven aan m'n AT dan is het net alsof Fok er toen bij was.
quote:
zo beter?quote:Op zondag 31 januari 2021 13:42 schreef CherryLips het volgende:
Als ik "Fok! Toen Auschwitz" zie staan boven aan m'n AT dan is het net alsof Fok er toen bij was.
Zo las ik het de eerste keer ookquote:Op zondag 31 januari 2021 13:42 schreef CherryLips het volgende:
Als ik Fok! Toen Auschwitz zie staan boven aan m'n AT dan is het net alsof Fok er toen bij was.
Dit kan echt niet dudequote:Op zondag 31 januari 2021 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
De jodenvervolging op FOK! is HH subforum.
Helemaal niet, kijk eens op de IC allemaal dikke oude rokende mannen te hijgen.quote:
Je bent zelf!quote:
Mijn haar is daar nog niet lang genoeg voorquote:
quote:De parkeerplaatsen bij onze natuurgebieden zijn vol. Te veel mensen komen met de auto naar de natuur. Wil je nog wandelen? Kom met de fiets of te voet.
wat heb ik gemist?quote:
Ik moet m'n huis schoonmakenquote:Op zondag 31 januari 2021 14:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zit lekker klaar voor de LDL-verslagen van het foeballuh
ik zit met mn nederlandse vlaggetje te zwaaien voor het wk veldrijdenquote:Op zondag 31 januari 2021 14:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zit lekker klaar voor de LDL-verslagen van het foeballuh
Ik moet iets reviewen maar de vertaling is nog niet afquote:
Lekker, als je afhankelijk bent van trage mensenquote:Op zondag 31 januari 2021 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet iets reviewen maar de vertaling is nog niet afMag ik het morgen zeker doen, maar dan heb ik geen tijd. Vertaler loopt al twee teksten achter.
O ja dat kan ik ook best volgen tijdens het luisteren van het voetbal doorquote:Op zondag 31 januari 2021 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zit met mn nederlandse vlaggetje te zwaaien voor het wk veldrijden
Kon ik dat maar zeggenquote:Op zondag 31 januari 2021 14:30 schreef dud0r het volgende:
Ik moet straks ook nog wat voor werk doen. Daar had ik vrijdag geen zin meer in.
Als van de Poel straks ook wint, heeft Nederland alle 4 de truienquote:Op zondag 31 januari 2021 14:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
O ja dat kan ik ook best volgen tijdens het luisteren van het voetbal door
Ja ik wist dat het op zondag af moest zijn, maar dan wil ik het wel doen wanneer ik het wil doenquote:Op zondag 31 januari 2021 14:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker, als je afhankelijk bent van trage mensen
Kan je wel doen maar denk niet dat je dan nog lang werk zal hebbenquote:
de post kan wel een dagje later meestalquote:Op zondag 31 januari 2021 14:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan je wel doen maar denk niet dat je dan nog lang werk zal hebben
Ook dat, hoewel er soms wel brieven tussen zitten die net perse die dag weg hoeven. Maar op zondag bezorgen is wel een beetje not donequote:Op zondag 31 januari 2021 14:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan je wel doen maar denk niet dat je dan nog lang werk zal hebben
Bij Post.nl misschien wel. Maar als wij zeggen dat we 24 uurs post bezorgen, (dus bij ons op maandag afgeleverd is op dinsdag bezorgd) moeten we dat ook doen..quote:Op zondag 31 januari 2021 14:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
de post kan wel een dagje later meestal
Ik zit hier steeds met 'shit dit staat al in appartement' of 'shit dit zit al ergens in een doos'quote:Op zondag 31 januari 2021 14:49 schreef kwiwi het volgende:
Shit, geen melk meer in huis om warme chocomel te maken
Misschien was het toch handiger geweest om alles in een keer door de snelle jongens over te laten brengenquote:Op zondag 31 januari 2021 14:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik zit hier steeds met 'shit dit staat al in appartement' of 'shit dit zit al ergens in een doos'
Dan moet je nog steeds inpakken enzoquote:Op zondag 31 januari 2021 14:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Misschien was het het toch handiger geweest om alles in een keer door de snelle jongens over te laten brengen
ik heb meer te doen dan verhuizenquote:Op zondag 31 januari 2021 14:55 schreef Karzai het volgende:
ja ik heb niet zoveel spullen dat doe ik in een dag
ik heb wel nog pakjes chocomel. dat kun je vast ook opwarmenquote:Op zondag 31 januari 2021 14:49 schreef kwiwi het volgende:
Shit, geen melk meer in huis om warme chocomel te maken
quote:Op zondag 31 januari 2021 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Te laat.. /jaloersquote:Op zondag 31 januari 2021 15:04 schreef Karzai het volgende:
ik heb ook gewoon een pak chocolademelk even in een pannetje opwarmen, dot slagroom erop
Maar de supermarkten zijn dicht in zwitserland dus ik zal kwiwi verder niet jaloers maken
24 uur post bij Postnl gaat ook gewoon binnen 24 uur.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij Post.nl misschien wel. Maar als wij zeggen dat we 24 uurs post bezorgen, (dus bij ons op maandag afgeleverd is op dinsdag bezorgd) moeten we dat ook doen..
Corona, niemand zien, enige mogelijkheid ongeveer om wel weer iemand te zien wordt meteen weer afgenomen.quote:
Zag die op reddit voorbij komen; dan zit je niet zo relaxt op je bootje.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:22 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.nu.nl/285636/(...)n-op-zwarte-zee.html
tering.
Naja. dan heb je je job gruwelijk fout gedaan.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag die op reddit voorbij komen; dan zit je niet zo relaxt op je bootje.
ja niet veel? Ik zie niks daadwerkelijk van elkaar af drijven? Of zinken?quote:Op zondag 31 januari 2021 15:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Naja. dan heb je je job gruwelijk fout gedaan.
Maar goed, wat er na de breuk gebeurd zegt ook al genoeg
quote:Op zondag 31 januari 2021 15:22 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.nu.nl/285636/(...)n-op-zwarte-zee.html
tering.
Ik heb daar ook wel last van; maar er zijn nog steeds dingen die je wél kunt doen denk ik.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Corona, niemand zien, enige mogelijkheid ongeveer om wel weer iemand te zien wordt meteen weer afgenomen.
hij is gebroken, aan de beweging zie je al genoeg. dat ding is zinkende.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja niet veel? Ik zie niks daadwerkelijk van elkaar af drijven? Of zinken?
Mja denk dat iedereen dat wel heeft op z'n eigen manier. Ik zou m'n broer en zus ook wel graag weer eens willen zien. Tegen de tijd dat dat misschien weer kan zal ik ze waarschijnlijk al wel een jaar niet meer gezien hebben.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Corona, niemand zien, enige mogelijkheid ongeveer om wel weer iemand te zien wordt meteen weer afgenomen.
Oh kan, ik heb het zonder geluid gekeken.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hij is gebroken, aan de beweging zie je al genoeg. dat ding is zinkende.
maar ik doel op de radiocommunicatie. de manier waarop dat gaat zegt genoeg over het kaliber mensen wat er zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |