SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weinig te doen idd.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:59 schreef Karzai het volgende:
ik heb geen plannen vandaag, alles is ook dicht
Zet jij de verwarming aan?quote:Op zondag 31 januari 2021 10:05 schreef LTVDK het volgende:
Goed frisjes wel, gelukkig schijnt de zon
Waar ga je nu wonen eigenlijk?quote:Op zondag 31 januari 2021 10:04 schreef FranticDJ het volgende:
Straks laatste dingetjes in pakken en vanavond laatste nacht hier
Morgen bij m'n ouders logeren.
18+ is gewoon korte broeken temperatuur hoorquote:Op zondag 31 januari 2021 09:54 schreef mschol het volgende: [..] ik heb het vlot warm maar dit klinkt niet gezond
quote:Op zondag 31 januari 2021 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
18+ is gewoon korte broeken temperatuur hoor
Nee gewoon een beetje stevig doorlopen, krijg je het vanzelf warmquote:
Ik heb gisteren door een winderige Zeeuwse polder gesjokt. Vind het vandaag wel bestquote:Op zondag 31 januari 2021 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Begint al goed druk te worden in de natuurgebieden. Maar goed dat ik mijn rondje er al op heb zitten.
Hier ging het vooral na 18u keihard waaien.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb gisteren door een winderige Zeeuwse polder gesjokt. Vind het vandaag wel best
Je bent net goede wijn. Met het jaar beter. Dat hebben sommige mensen.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:04 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt wel op mijn hoofd iedere dag een beetje knapper wordt, viel me net op.
Jezusquote:Op zondag 31 januari 2021 10:04 schreef UitStraling het volgende:
Toen was ik al wegquote:Op zondag 31 januari 2021 10:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hier ging het vooral na 18u keihard waaien.
Helemaal mee eens, beetje als Balsamicoazijn ook.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent net goede wijn. Met het jaar beter. Dat hebben sommige mensen.
Of je ogen worden elke dag een beetje slechterquote:Op zondag 31 januari 2021 10:04 schreef UitStraling het volgende:
of een goede kaasquote:Op zondag 31 januari 2021 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, beetje als Balsamicoazijn ook.
Kaas is wel lekkerquote:Op zondag 31 januari 2021 10:13 schreef shiitake het volgende:
Lekker hoor, een kaasplankje met een goede wijn.
Strak plan voor vanmiddagquote:Op zondag 31 januari 2021 10:13 schreef shiitake het volgende:
Lekker hoor, een kaasplankje met een goede wijn.
Beetje sneeuw mag welquote:Op zondag 31 januari 2021 10:16 schreef dud0r het volgende:
Ik denk dat ik vanmiddag nog een beetje ga trainen. Het is ondanks dat het koud is wel droog
Vannacht staat er sneeuw in m'n voorspelling.quote:
Wtfquote:Op zondag 31 januari 2021 10:19 schreef bitterbal het volgende:
ik ga weer aan de deurknop van koens likken
Moet je wel in de kou naar buiten hoor.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:19 schreef bitterbal het volgende:
ja daarom vraag ik nu al 10 keer of iemand de verwarming aan wilt zettenquote:Op zondag 31 januari 2021 10:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je wel in de kou naar buiten hoor.
je hebt op je purperrode bol gewreven?quote:Op zondag 31 januari 2021 10:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vannacht staat er sneeuw in m'n voorspelling.
straks vriest je tong vastquote:Op zondag 31 januari 2021 10:19 schreef bitterbal het volgende:
JA een groot koffie drink evenement. Zouden wij ook naar toe kunnen gaan tochquote:Op zondag 31 januari 2021 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
De ME busjes staan weer klaar in Eindhoven.
Gaan ze weer losquote:Op zondag 31 januari 2021 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik denk dat ze deze keer niet alleen de ME tegen zich hebben maar de halve stad.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nee gewoon de app op m'n telefoon geopendquote:Op zondag 31 januari 2021 10:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je hebt op je purperrode bol gewreven?
HELEMAAL los!quote:
nee want geen essentiele reis..quote:Op zondag 31 januari 2021 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
JA een groot koffie drink evenement. Zouden wij ook naar toe kunnen gaan toch
oh met eigen vervoer kan wel.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:24 schreef mschol het volgende:
[..]
nee want geen essentiele reis..
je koffiedrink evenement doe je maar in je eigen stad, of via zoom
Jammer weer.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee gewoon de app op m'n telefoon geopend
[..]
HELEMAAL los!
Ja daar heeft niemand een knopje van he.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daarom vraag ik nu al 10 keer of iemand de verwarming aan wilt zetten
quote:Op zondag 31 januari 2021 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar heeft niemand een knopje van he.
jawel. het heet een kledingkast.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar heeft niemand een knopje van he.
Ja voor ons werkt dat, voor ballie schijnbaar niet, die mag straks weer in Michelin-outfit naar buitenquote:
rellen in amsterdam is niet erg... daar mag toch wel wat verbouwd wordenquote:Op zondag 31 januari 2021 10:25 schreef Karzai het volgende:
tweederde van de opgepakte relschoppers hier kwam niet uit amsterdam, doe dat lekker in je iegen dorp!
Morguh babequote:Op zondag 31 januari 2021 10:23 schreef UitStraling het volgende:
Meeste mensen zijn wel helemaal klaar met die zwakzinnigen.
als dat zo doorgaat moet ik verhuizen.. ik wil 3meter sneeuw perikelenquote:Koudste nacht van deze winter brengt eerste matige vorst in twee jaar
quote:Op zondag 31 januari 2021 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voor ons werkt dat, voor ballie schijnbaar niet, die mag straks weer in Michelin-outfit naar buiten
quote:Op zondag 31 januari 2021 10:27 schreef mschol het volgende:
[..]
rellen in amsterdam is niet erg... daar mag toch wel wat verbouwd worden
quote:Op zondag 31 januari 2021 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voor ons werkt dat, voor ballie schijnbaar niet, die mag straks weer in Michelin-outfit naar buiten
Zo zag ik er als baby uitquote:
Met zo'n pakkie kun je ook gewoon rollenquote:
'they see me rollin' they hatin' 'quote:Op zondag 31 januari 2021 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met zo'n pakkie kun je ook gewoon rollen
Ik sla over denk ik.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
JA een groot koffie drink evenement. Zouden wij ook naar toe kunnen gaan toch
Nu slaan ze het wat sneller de kop in denk ik.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ze deze keer niet alleen de ME tegen zich hebben maar de halve stad.
Trying to catch me ridin' dirtyquote:Op zondag 31 januari 2021 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
'they see me rollin' they hatin' '
bizar hequote:
quote:Coffee Talk is a coffee brewing and heart-to-heart talking simulator about listening to fantasy-inspired modern peoples' problems, and helping them by serving up a warm drink or two.
Gezellig.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja heerlijk weer om zo naar buiten te gaan.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Best lekker buiten in het zonnetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |