abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198433617
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 20:19 schreef Smart_ass het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van Ruby en welke associaties roept het bij jullie op? :P Ik vind Ruby dus O+ O+ maar mijn vriend vindt het een oude vrouwennaam ;( .
Ik vind Ruby echt een hele mooie naam. Maar het doet me ook denken aan Ruby van The Kaiserchiefs O+
pi_198433666
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 20:26 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik vind Ruby echt een hele mooie naam. Maar het doet me ook denken aan Ruby van The Kaiserchiefs O+
Ik zou mn kind dan elke keer zo roepen _O- "ruby ,ruby, ruby rubyyyyyyy"
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_198433673
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 20:29 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Ik zou mn kind dan elke keer zo roepen _O- "ruby ,ruby, ruby rubyyyyyyy"
:D :P
pi_198434065
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 20:26 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik vind het ook een hele toffe naam. En helemaal niet oude vrouwerig.

En uiteraard het liedje. Maar dat was toen echt een favoriet in de kroeg, dus dat is alleen maar positief O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_198435268
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 20:49 schreef LeSage het volgende:

[..]

Ik vind het ook een hele toffe naam. En helemaal niet oude vrouwerig.

En uiteraard het liedje. Maar dat was toen echt een favoriet in de kroeg, dus dat is alleen maar positief O+
Precies dit. Toffe naam vind ik het.
Alius aliud dicit
pi_198435298
En Ruby van de Huxtables O+
Alius aliud dicit
  woensdag 10 maart 2021 @ 21:45:58 #182
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_198435834
Ruby vind ik tof maar mensen als mijn moeder spreken het uit als Ruubie.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_198439860
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:45 schreef oh-oh het volgende:
Ruby vind ik tof maar mensen als mijn moeder spreken het uit als Ruubie.
Beter opvoeden die moeder o|O
pi_198440053
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 07:18 schreef LeSage het volgende:

[..]

Beter opvoeden die moeder o|O
Plus, die generatie "sterft" vanzelf langzaam uit en dan zijn er alleen nog mensen die Ruby wel gewoon kunnen uitspreken O-)
  donderdag 11 maart 2021 @ 08:26:41 #185
319308 Tink89
To live is to dance
pi_198440390
Dus 'roebie'? Want dan vind ik het juist helemaal niet meer mooi. Ruubie vind ik dan nog toffer.

Maar al met al vind ik het een beetje een oude Engelse dame naam eigenlijk :@
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_198440512
Ruby is een hele toffe naam! Liedje idd. En ken een leeftijdsgenoot dat zo heet. Dus voor mij is het geen ‘oude vrouwennaam’.
Protège moi de mes désirs.
pi_198440536
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 08:26 schreef Tink89 het volgende:
Dus 'roebie'? Want dan vind ik het juist helemaal niet meer mooi. Ruubie vind ik dan nog toffer.

Maar al met al vind ik het een beetje een oude Engelse dame naam eigenlijk :@
+1
  donderdag 11 maart 2021 @ 09:06:29 #188
176471 oh-oh
pi_198440793
Mijn moeder noemt mijn nichtje van 16 ook nog steeds Luuna in plaats van Loena.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_198440899
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 13:20 schreef oh-oh het volgende:
Oud collega van me is vader geworden van een Imran, heel mooi vind ik die!
Ja, die is wel leuk... maar niet woow. Ik ben heel lastig, haha.
pi_198441778
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 09:06 schreef [url=https://forum.fok.nl
/user/profile/176471]oh-oh[/url] het volgende:

Mijn moeder noemt mijn nichtje van 16 ook nog steeds Luuna in plaats van Loena.
Snap je moeder wel :D

Ruby is voor mij ook Ruubie, niet als Roebie want dat doet me weer teveel aan Indiase/Russische muntjes denken (roepie/rupia/roebel)
Luna spreek ik ook uit als Luuna, want Loena zie ik opzichzelf als een geheel andere naam
  donderdag 11 maart 2021 @ 11:45:19 #191
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_198442902
Ik zou het zelf niet prettig vinden om uit te spreken, wordt hier dan een soort wruby :@
  donderdag 11 maart 2021 @ 11:58:29 #192
176471 oh-oh
pi_198443096
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:22 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

Snap je moeder wel :D

Ruby is voor mij ook Ruubie, niet als Roebie want dat doet me weer teveel aan Indiase/Russische muntjes denken (roepie/rupia/roebel)
Luna spreek ik ook uit als Luuna, want Loena zie ik opzichzelf als een geheel andere naam
k zou mn kind zo sowieso al niet noemen want alle katten en honden heten zo. De kinderen van mijn zus hebben echt alledrie namen die vooral huisdieren hebben, maar ja weet zij veel, mijn zusje haat dieren. Mijn huisdieren hebben dan weer normale mensennamen :') .
Maar als de ouders en het kind je constant corrigeren en Loena zeggen, dan zou je je na 16 jaar best een keer kunnen aanpassen dacht ik zo. Mijn moeder is echt raar in die dingen, zij spreek als enige ook onze achternaam anders uit dan de rest van het gezin. Loe ipv Lauw. Typisch _O-
( Groucho Marx )
pi_198444899
Ik vind het persoonlijk niet per se een lastige naam om uit te spreken en in onze omgeving zou gelukkig ook niemand Ruuby zeggen (dat vind ik echt niet mooi haha), maargoed de naam is toch al afgeschoten door mijn vriend.

Wat dierennamen betreft: voor hem staat Ella nog steeds op 1 maar een vriend van mij vertelde dat het halve hondenpark waar hij naartoe gaat zo heet en nu krijg ik dat niet meer uit mijn hoofd :D.
pi_198445140
Nou ja, zeg. :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Protège moi de mes désirs.
pi_198445228
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 14:24 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Nou ja, zeg. :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het mooi hoor! O+ Maar sindsdien krijg ik het niet meer uit mijn hoofd. Hoewel ik zelf nog geen dier ben tegengekomen met die naam dus ik weet niet of het echt een doorslaggevende factor zou zijn om het niet te doen :P.
pi_198450383
Op mijn werk kwam altijd een super schattig meisje, type blonde vlechtjes, beetje verlegen. Zij heet Ella en sindsdien vind ik de naam nog schattiger :D
pi_198453471
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 14:06 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind het persoonlijk niet per se een lastige naam om uit te spreken en in onze omgeving zou gelukkig ook niemand Ruuby zeggen (dat vind ik echt niet mooi haha), maargoed de naam is toch al afgeschoten door mijn vriend.

Wat dierennamen betreft: voor hem staat Ella nog steeds op 1 maar een vriend van mij vertelde dat het halve hondenpark waar hij naartoe gaat zo heet en nu krijg ik dat niet meer uit mijn hoofd :D.
Mijn vriend heeft een tijdlang hondentrainingen gegeven, ook toen ik zwanger was :') toen vielen er ook heel veel namen af omdat hij een hond kende met die naam }:|
pi_198453514
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:15 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Mijn vriend heeft een tijdlang hondentrainingen gegeven, ook toen ik zwanger was :') toen vielen er ook heel veel namen af omdat hij een hond kende met die naam }:|
Dat was ook toen ik stage liep bij nogal pittige pubers. Daar zijn heel wat namen gesneuveld.
pi_198453668
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 11:58 schreef oh-oh het volgende:

[..]

k zou mn kind zo sowieso al niet noemen want alle katten en honden heten zo. De kinderen van mijn zus hebben echt alledrie namen die vooral huisdieren hebben, maar ja weet zij veel, mijn zusje haat dieren. Mijn huisdieren hebben dan weer normale mensennamen :') .
Maar als de ouders en het kind je constant corrigeren en Loena zeggen, dan zou je je na 16 jaar best een keer kunnen aanpassen dacht ik zo. Mijn moeder is echt raar in die dingen, zij spreek als enige ook onze achternaam anders uit dan de rest van het gezin. Loe ipv Lauw. Typisch _O-
Ben nu heel benieuwd naar de namen van de kinderen van je zus :')

Ik heb zelf ook een naam waarvan ik geregeld hoor dat iemands kat/hond/pony zo heet ;(
Alius aliud dicit
pi_198453757
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:15 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:17 schreef LeSage het volgende:

[..]

Dat was ook toen ik stage liep bij nogal pittige pubers. Daar zijn heel wat namen gesneuveld.
Zonde is dat dan eigenlijk he!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')