Ja, we herinneren ons nog al die legendarische K1 Grand Prix wins!quote:
Toernooien vechten is inderdaad hetzelfde als 1x per jaar een paar rondjes tegen de lamme blinde papzak.quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, we herinneren ons nog al die legendarische K1 Grand Prix wins!
Deze man weetquote:Op vrijdag 3 september 2021 20:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Toernooien vechten is inderdaad hetzelfde als 1x per jaar een paar rondjes tegen de lamme blinde papzak.
Het is niet mijn favoriet, maar Badr in z'n prime was een fantastisch.
Beter dan alles wat ooit bij Glory in de heavyweight te zien is geweest.
Tja. En toch is dat allemaal helemaal niet meer relevant hè.quote:Op vrijdag 3 september 2021 20:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Toernooien vechten is inderdaad hetzelfde als 1x per jaar een paar rondjes tegen de lamme blinde papzak.
Het is niet mijn favoriet, maar Badr in z'n prime was een fantastisch.
Beter dan alles wat ooit bij Glory in de heavyweight te zien is geweest.
Er staat toch ook een hoge straf op, als je tijdens de staredown fysiek wordt en bijvoorbeeld een duw/mep/klap uitdeelt?quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Trieste actie. Meteen diskwalificeren en nooit meer een kans geven.
Dit gebeurt zovaak, vooral in de UFC. Het hoort er een beetje bij.quote:Op vrijdag 3 september 2021 21:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er staat toch ook een hoge straf op, als je tijdens de staredown fysiek wordt en bijvoorbeeld een duw/mep/klap uitdeelt?
Ben benieuwd of dit verhaal nog een staartje gaat krijgen.
Het is wel extreem triest. Waarom in hemelsnaam? Ze hebben geen eens een geschiedenis. Die Pool doet ook niks geks.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:00 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Dit gebeurt zovaak, vooral in de UFC. Het hoort er een beetje bij.
Dat heeft met geld te maken. Meer reuring betekent meer kijkers. Daarnaast probeert Badr wellicht om hem een beetje gek te makenquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:06 schreef engine het volgende:
[..]
Het is wel extreem triest. Waarom in hemelsnaam? Ze hebben geen eens een geschiedenis. Die Pool doet ook niks geks.
Je snapt hopelijk zelf toch ook wel waarom ie dit doet.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:06 schreef engine het volgende:
[..]
Het is wel extreem triest. Waarom in hemelsnaam? Ze hebben geen eens een geschiedenis. Die Pool doet ook niks geks.
Niet heb net ook 20 euro afgetikt.quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:06 schreef Nober het volgende:
Stream doet het al.
https://app.gloryfightfig(...)perfight-series-free
Stream doet het wel maar is voor de gratis Superfight Series.quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:11 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Niet heb net ook 20 euro afgetikt.
23:12.46quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hoe laat zal Badr zijn been ongeveer breken denken jullie?
Sanghaquote:Op zaterdag 4 september 2021 18:40 schreef Sangha het volgende:
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik nou een PPV ga aanschaffen of het internet afzoek voor een illegaal streampje.Ik wil graag badr zien afgaan.
Hey daar ben je weer, tijdje geleden man!quote:Op zaterdag 4 september 2021 18:46 schreef engine het volgende:
[..]
Sangha![]()
Ik heb wel weer PPV gekocht. Het is duur maar opzich wel een leuk programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |