abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 maart 2021 @ 07:32:16 #76
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_198629008
Wat is ze toch lekker gewoon gebleven. :')
  Trouwste user 2022 maandag 22 maart 2021 @ 14:12:08 #77
7889 tong80
Spleenheup
pi_198633730
_O_

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_198679830
quote:
Katja Schuurman helemaal over de zeik door Angela de Jong

Er is er weer eentje: een BN’er met lange tenen die zich ongelooflijk laat kennen. Na onder meer Britt Dekker, Gordon en René Le Blanc is het ditmaal Katja Schuurman die pissig is op Angela de Jong.

Voor BN’ers is het lastig om kritiek te krijgen omdat ze van collega’s eigenlijk alleen maar de hele dag ‘wat zie je er goed úúúúit!!!’ horen. Als een buitenstaander dan een kritisch stukje schrijft, in dit geval Angela de Jong met ook nog eens een behoorlijk mild stukje, dan raken ze vol-le-dig overstuur. Nu is het Katja Schuurman die het allemaal niet trekt.

Katja over de zeik
Het verhaal van Angela kwam erop neer dat het toch eigenlijk best gek is dat presentatoren die volledig floppen bij de commerciëlen steeds weer op hangende pootjes terug mogen naar de NPO. Katja stapt over van RTL naar PowNed. “Wat was haar belangrijkste wapenfeit op tv de afgelopen tien jaar? Dat ze Memories vakkundig om zeep heeft geholpen”, schreef de AD-diva.

Dat is meer een feitelijke constatering dan een sneer, maar píssig is Katja. Ze gaat flink los in haar Insta-stories, overigens wel met flink meer fatsoen dan Gordon dat deed. “Beste mevrouw De Jong. Dank u wel voor weer een prachtige, erudiete, vrolijke column. Wat voegt u toch veel moois en zinnigs toe aan de wereld”, schrijft ze cynisch.

Vooringenomen
Katja vindt dat Angela vooringenomen is. “Succes met uw afstandsbediening. Misschien eerst even het programma afwachten voordat u weer allerlei lelijks optikt? Al twijfel ik niet dat u het wel weer verschrikkelijk zal vinden. Niet dat ik denk dat u geïnteresseerd bent in feiten; die zitten lekker rellen vaak maar vervelend in de weg.”

Het is volgens Katja niet waar dat ze haar PowNed-baantje te danken heeft aan vriendjespolitiek. “Voor de volledigheid: van de helpende hand van een oud-BNN’er – ‘dat u het even weet’ schrijft u er opgewekt bij – is in het geheel geen sprake.”

Reddingsboei
Katja voelt zich heel fijn bij de NPO, laat ze weten aan Angela. “U gaat er ook vanuit dat presentatoren het liefst voor een commerciële zender werken (waarom?) en de publieke zenders slechts als ‘reddingsboei’ gebruiken. Ik heb vrijwel mijn gehele carrière gekozen voor een publieke omroep. Simpelweg omdat ik me daar erg thuis voel.”

Vervolgens deelt Katja ook nog een screenshot van het artikel ‘Angela de Jong verbaasd over de irritatie die haar persoon opwekt’. “Hahaha!”, schrijft Katja erbij. “Funny. That’s what she said.”
pi_198679957
Angela heeft toch ook gewoon een goed punt?

Ik vind die Katje ook een presentatrice van niks.
  donderdag 25 maart 2021 @ 11:03:20 #80
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_198680754
Katja Schuurman: iemand die ooit bekend is geworden omdat ze er leuk uit zag, maar die verder nergens in uit blonk. Een jaar of 25 later is ze niet jong & fris meer, blinkt ze nog steeds nergens in uit, maar blijft ze nog steeds overal opduiken. :')

Kortom: een mysterie. Ik zie de combinatie van Katja (volgens mij behoorlijk links) en Powned trouwens niet helemaal.
pi_198683971
Angela heeft bijna altijd gelijk ^O^
SOONY
pi_198775759
https://www.mediacourant.(...)l-wahib-gaat-te-ver/

quote:
Maar ook voor Wahib Bilal (bedoelt Bilal Wahib, red.).
Heel subtiel. :D
pi_198777897
quote:
Tja, ik ken hem niet maar wil graag mijn mediaplasje doen...
pi_198815557
quote:
Steenrijke NPO-ster Jeroen Pauw maakt serie over scheefgroei

De steenrijke NPO-ster Jeroen Pauw gaat een programma maken over de scheefgroei in de Nederlandse samenleving, waarbij de rijken rijker worden en de middenklasse economisch stilstaat.

Jeroen bevindt zich al zijn hele leven in een onophoudelijke tonnenregen, maar voor de gewone mensen is dat anders. Daarom onderzoekt hij in het tweedelige programma Scheefgroei in de Polder hoe het kan dat het gros van de gewone mensen in hun dagelijks leven slechts weinig terugziet van de economische groei.

Twee afleveringen
De BNNVARA-miljonair toont genade met het gewone volk. “Voor miljoenen hardwerkende Nederlanders zijn een koophuis, een vast contract, een goed pensioen of ten minste een meegroeiend salaris niet vanzelfsprekend. Waarom accepteren we dat?”

In de eerste aflevering gaat Pauw in gesprek met gewone, hardwerkende Nederlanders ‘wiens lonen de afgelopen veertig jaar niet voldoende zijn meegegroeid met de economie, voor wie huizen onbetaalbaar zijn, voor wie sparen niet aan de orde is, en die genoegen moeten nemen met steeds flexibelere contracten en steeds minder sociale zekerheid’.

Jeroen spreekt in het tweede en laatste deel met prominenten die ideeën hebben hoe we het tij kunnen keren. “Wat is er nodig om nu vol in te zetten op een rechtvaardige, gelijkwaardige en duurzame toekomst? En wat moeten we laten?”

BNNVARA-miljonair
Met name in het tijdperk waarin er nog geen salarisplafond was bij de NPO, heeft Jeroen flink geharkt. De presentator is inmiddels zo rijk dat hij nooit meer hoeft te werken. Daarom stapte hij ook niet over naar RTL, waar hij meer geld zou kunnen verdienen. “Ja, iets meer geld, maar ik heb al genoeg. In die zin wel. Ik heb al een financiële positie die wel goed is”, zei hij eerder.

Tegenwoordig is Jeroen de overbuurman van BNNVARA-collega Matthijs van Nieuwkerk in een van de miljonairscomplexen in Amsterdam. Zijn appartementje kostte bijna een miljoen euro. De helft kocht hij met eigen geld, voor de rest verstrekte hij zichzelf een hypotheek met zijn Pief Paf Pauw Holding.

11 en 18 april
Het tweedelige programma Scheefgroei in de Polder, door Jeroen gepresenteerd én geproduceerd, is op zondag 11 en 18 april om 21.25 uur te zien bij BNNVARA op NPO 1.
:D Pak hem maar aan hoor!
pi_198815587
En deze O+

https://www.mediacourant.(...)oop-stemmen-krijgen/

quote:
BN’ers zijn gewend om nauwelijks te werken, dus dat kan vies tegenvallen. “Werken in de Tweede Kamer is niet zoiets als het presenteren van een quiz, spelletje of showprogramma. Je moet inhoudelijk veel dingen weten. En je moet er zin in hebben om tot ’s avonds laat saaie beleidsstukken te lezen, waar je het dan later – met zes man in een achterafzaaltje – over gaat hebben.”
quote:
Het lijkt erop dat Linda het nog geen seconde overweegt. Mark Rutte verdient 172.107 euro per jaar. Dat is nu voor Linda ongeveer haar dertiende maand.
pi_198821809
Sinds gisteren ipv reacties bij elk artikel een poll 🤣
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zaterdag 3 april 2021 @ 08:36:40 #87
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_198829773
https://www.mediacourant.(...)-naar-talkshow-beau/

quote:
Het lijkt na het Thierry Baudet-incident echt over en uit tussen Martijn Koning en RTL. De cabaretier is niet eens meer welkom in de talkshow Beau, werd gisteren onthuld bij concurrent Op1.

Martijn Koning verzorgde vorige maand een roast van tafelgast Thierry Baudet in de talkshow van Eva Jinek, maar die werd dusdanig heftig bevonden dat Thierry opstapte en RTL in paniek raakte. Zowel de zender als de talkshow kwamen publiekelijk met excuses en de presentatrice maakte er geen geheim van helemaal klaar te zijn met de komediant.

Er ontstond een flinke storm rondom Martijn en die is nog steeds niet helemaal gaan liggen. Ondertussen begint hij op zondag, samen met Katja Schuurman en Edson Da Graça, aan het nieuwe tv-programma Goed Fout. In deze panelshow van omroep PowNed draait alles om de huidige cancelcultuur. "Slaan we soms niet een beetje door?", luidt de centrale vraag.

RTL slaat in elk geval wél een beetje door, foeterde het trio gisteren in de talkshow Op1. Katja onthulde daar dat ze niet gezamenlijk mochten aanschuiven bij concurrent Beau van Erven Dorens. Alleen als Martijn weg zou blijven, dan waren ze welkom, aldus de presentatrice.

Het stoort Katja enorm. "Wij wilden natuurlijk veel liever bij Beau zitten...", grapte ze tegen het Op1-duo Astrid Joosten en Paul de Leeuw. "Nee hoor, dat is niet waar! Edson en ik mochten aanschuiven bij Beau, maar Martijn was niet welkom, want een RTL 4-programma."

Martijn vervolgens: "Oh, daar kom ik nu achter? Dat maakt het allemaal nog erger." Katja, wier contract bij RTL 4 onlangs verliep, weet niet of zij straks nog wél mag komen: "Ik ben er welkom. Nou, misschien nu niet meer."

Peter van der Vorst, de tv-baas van RTL, kreeg een draai om zijn oren van Martijn. "Ik wil toch op één ding terugkomen, omdat Peter van der Vorst, de baas van RTL, daar ben ik dan ook in één keer mee in conflict. Die heeft op BNR Nieuwsradio heel heftige uitspraken gedaan en daar wil ik heel even op terugkomen."

Wat wil hij erover zeggen? "Hij heeft heel veel dingen gezegd en daar wil ik twee dingen op zeggen. Het ene is dat ik Eva Jinek heb aangeboden om de column te lezen vóór het programma, maar zij is niet op die uitnodiging ingegaan."

Martijn heeft Eva het aanbod gedaan om zijn roast te laten lezen? Dat is nieuws, aldus Astrid Joosten: "Oehhh, dat vertelt zij andersom hè?"

Martijn: "En twee is dat de redactie wel degelijk op de hoogte was van de strekking van de column. Peter van der Vorst heeft zelf die appjes, dus ik vind het heel raar hoe het nu allemaal loopt."

Paul: "Maar in De Vooravond heb je gezegd dat je dat nooit doet vooraf."

Martijn: "Er is een verschil tussen dingen opsturen en dat een presentator van een programma zelf iets wil inlezen. Dat vind ik niet erg."

Heeft Eva dat aanbod geweigerd? "Zij is niet op dat aanbod ingegaan, nee."
Hoe zou het écht gegaan zijn?
pi_198831720
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 08:36 schreef Eightyone het volgende:
https://www.mediacourant.(...)-naar-talkshow-beau/
[..]

Hoe zou het écht gegaan zijn?
Allebei onbetrouwbaar ^O^
Martijn Koning met zijn eigen persoonlijke issues strijd is trouwens een van de meest walgelijke acties op de televisie van het afgelopen jaar.

Eva heeft natuurlijk geen tijd, want Paxter en ze is NIET ZWANGER :(
SOONY
pi_198836980
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 11:03 schreef Eightyone het volgende:
Katja Schuurman: iemand die ooit bekend is geworden omdat ze er leuk uit zag, maar die verder nergens in uit blonk. Een jaar of 25 later is ze niet jong & fris meer, blinkt ze nog steeds nergens in uit, maar blijft ze nog steeds overal opduiken. :')

Kortom: een mysterie. Ik zie de combinatie van Katja (volgens mij behoorlijk links) en Powned trouwens niet helemaal.
Nou horizontaal blinkt ze,naar eigen zeggen, wel uit..dus dat zal t dan wel zijn
pi_198837028
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 18:41 schreef totebel het volgende:

[..]

Nou horizontaal blinkt ze,naar eigen zeggen, wel uit..dus dat zal t dan wel zijn
Tieten en reet?
Ontzettend talentloos figuur toch?
SOONY
  vrijdag 9 april 2021 @ 11:28:32 #91
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_198930799
Zie hier: de lange tenen van Geraldine Kemper (het gaat over datgene wat hier gezegd werd). Overigens ben ik het volledig met Angela de Jong eens, en vind ik haar al jaren wat overgewaardeerd. Het type dat in eerste instantie veel compenseert met jeugdige onbezonnenheid, maar in een rijpere versie niet zo bijzonder is.

quote:
Geraldine Kemper sluit aan in de lange rij van BN'ers die niet kunnen omgaan met de kritiek van Angela de Jong. Ze raakt helemaal over haar toeren als ze geconfronteerd wordt met haar uitspraken.

RTL 4-presentatrice Geraldine is te gast in de nieuwste aflevering van de talkshow Open Kaart. Daarin confronteert gastheer Robbert Rodenburg haar met kritiek die Angela de Jong onlangs op haar uitte. Zij zette Geraldine neer als een lege huls. "Er lijkt niet zo heel veel in te zitten bij haar", merkte ze op.

Nou, dat klinkt allemaal redelijk mild, maar Geraldine raakt helemaal in paniek als Robbert haar daarmee confronteert. "Ik zat laatst iets te lezen van Angela de Jong over jou die dan kritiek heeft. Lees je dat bijvoorbeeld wel?", vraagt hij. Zij: "Nee, maar wat zei ze? Wat zei deze vrouw over mij?" Robbert: "Ze zei dat je een leeg omhulsel was."

Geraldine vervolgens gepikeerd: "Oh, wow." Robbert: "Ze zei: ‘Ze staat er, maar ik weet niet of ze er is.'" Geraldine: "Dit vind ik echt k*t om te horen, ja. Nee, het maakt niet uit. Hoe ga ik hierop reageren? Goh, wat is deze vrouw toch een intense vrouw, hè?"

Ineens begint Geraldine ‘f*ck you' te roepen naar Angela. "Ja, weet je? Hoe ik dit nu omgooi in mijn hoofd is: ik heb f*cking leuke mensen om me heen, ik doe heel leuk werk, f*ck you! En dan gaan we weer door. Deze ‘f*ck you' kwam van heel diep. Ik snap gewoon soms niet waarom het zo negatief allemaal moet."

Positieve recensies vindt Geraldine gelukkig wel heel fijn. "Ik heb ook een heel mooie recensie gekregen van Jan Slagter over het programma Geraldine en de Vrouwen. Die moet ik er gewoon ook bij houden. Ik moet me meer focussen op het positieve."
Negatieve Angela

Angela is gewoon een negatief mens, briest Geraldine. "Ze staat erom bekend, toch? Het is haar manier van scoren. Laten we het daar lekker op houden. Ik vraag me af hoe het eigenlijk met haar gaat, als je zó negatief in de wereld staat."

"Weet je? Ik heb heel lieve mensen om me heen, dus daar focus ik me altijd op. Van: ik heb vet leuke vrienden, ik maak leuk werk en er zitten mensen tussen die me niet leuk vinden, prima!"
Filmpje:

[ Bericht 2% gewijzigd door Eightyone op 09-04-2021 11:45:46 ]
pi_198930924
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 11:03 schreef Eightyone het volgende:

Powned en Geen Stijl zijn zo links als de neten geworden! Nadat de staatsruif was opengesteld voor ze waren daar natuurlijk wel enige consequenties aan verbonden. Dus weg met het rechtse geluid. Kijk maar naar Rutger, die is ook zo mak als een lammetje..Weesie geniet van zijn hoge maandsalaris dus die hoor je verder ook nergens meer over.
pi_198931019
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 11:28 schreef Eightyone het volgende:
Zie hier: de lange tenen van Geraldine Kemper (het gaat over datgene wat hier gezegd werd). Overigens ben ik het volledig met Angela de Jong eens, en vind ik haar al jaren wat overgewaardeerd. Het type dat in eerste instantie veel compenseert met jeugdige onbezonnenheid, maar in een rijpere versie niet zo bijzonder is.
[..]

Filmpje:

Wat fijn dat je linkt naar het stukje waar het om gaat, wist niet dat dat kon :D
pi_198932391
quote:
Bart Ettekoven spreekt ‘hypocriete’ Patty Brard aan op TikTok-dansjes

Bart Ettekoven durfde het gisteren aan om in Shownieuws kritiek te leveren op zijn collega Patty Brard, die nou niet bepaald bekendstaat als de meest vergevingsgezinde ster van Hilversum.

Tegenwoordig vindt iedereen zichzelf belangrijk genoeg om hele pagina’s met foto’s en filmpjes van jezelf te vullen op social media en TikTok is een van de kanalen waarop dat gebeurt. Daar komt specifiek op dat sociale medium nog bij dat de gebruikers meedoen aan allerlei achterlijke challenges, zoals de blackout challenge.

Patty kritisch over TikTok
Het is bij deze challenge de bedoeling om jezelf zo lang mogelijk te laten stikken en daar zijn nu twee kinderen aan overleden. Tijd dat TikTok zijn verantwoordelijkheid neemt en ingrijpt, klonk het gisteren aan de desk van Shownieuws. Het kan zo niet langer, vindt televisiediva Patty.

“TikTok is een platform voor heel jonge kinderen en het is iets waarvan ik echt denk: jongens, echt seriously, je bent toch wel verantwoordelijk voor wat die kinderen daar wel en niet op mogen doen? Gaan we het nou echt goed vinden dat mensen stikkend op het platform zitten totdat ze out gaan? Ik vind dat gewoon echt absurd”, sprak Patty.

Bart kritisch over Patty
Opvallende kritiek, aangezien Patty Brard zich al maanden als een soort overjarige tiktokker gedraagt. Haar collega Bart Ettekoven merkte gisteren dan ook op: “Maar Pat, ik hoor je nou heel fel van leer trekken, maar jij zit ook op die app en ik zie jou elke avond weer leuke dansjes maken. Dan zou je ook principieel moeten zijn.”

Patty is niet gediend van kritiek en reageerde heel fel: “Ik zit helemaal niet op die app. Ik doe een TikTok-dansje op Instagram voor de grap, maar ik zit er eigenlijk helemaal nooit op.”

‘Ga naar Hans Anders!!!’
De moedige Bart daarop: “Ik zie er wel altijd TikTok bij staan toch? Dan zou je ook principieel kunnen zeggen: ‘Ik wil er niks mee te maken hebben.'”

Die tegenspraak duldde Patty niet. “Nee, dat is absoluut niet waar, ga jij maar eventjes naar Hans Anders, want dat is echt niet waar”, sneerde ze keihard.

Collega Marije Knevel: “Oehhh!!”
pi_198934199
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 11:28 schreef Eightyone het volgende:
[..]

Filmpje:

Grappigste is nog dat ze doet alsof ze GEEEEEEEEEEN idee heeft dat Angela over d'r geschreven heeft :D YEAH RIGHT! Als Angela in landelijke column aandacht aan je besteedt reken dan maar dat elke BN'er keihard naar de krantenwinkel loopt om het te lezen. En anders wordt het wel direct doorgestuurd door de manager.

En zogenaamd richten ze zich alleen maar op de positieve reviews/geluiden.

Ja, je zou eens een keer wat kunnen leren van een wat realistischer geluid of negatieve review. :') Vooral bij de jonge gen. zie je dat. Kunnen echt totaal geen slecht woord verdragen en zorgen dus alleen maar voor ja-knikkers om zich heen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 9 april 2021 @ 16:29:25 #96
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_198934489
Het was een podcast waarin Angela mee praatte, geen column.

Maar dan nog: grote kans dat Geraldine het echt wel mee krijgt. Zeker omdat het gesprek op Mediacourant al besproken was (zie link in m'n vorige post). :P

[ Bericht 41% gewijzigd door Eightyone op 09-04-2021 16:37:53 ]
pi_199186402
quote:
Story betrapt André Hazes jr. op Schiphol, lezers slachten hem af

André Hazes jr. en zijn nieuwe vriendin Sarah van Soelen zijn door Story ‘betrapt’ op Schiphol. Ze zijn gisteren naar Ibiza vertrokken voor een liefdesvakantie. Het gevolg? De Story-lezers slachten hem af.

Story-fotograaf Edwin Smulders heeft André en Sarah gefotografeerd toen ze aan boord van hun vlucht stapten. Hoe kan het dat Edwin wist dat ze op vakantie gingen en zelfs op welke vlucht zij zaten? Dat is niet bekend, maar wel is duidelijk dat 97 procent van onze lezers denkt dat de volkszanger aandachtsge*l is. Zal wel zelf gebeld hebben dus.

André naar Ibiza

Het is evident dat André totaal niet wakker ligt van de breuk met de moeder van zijn kind, Monique Westenberg, maar ook dat hij maling heeft aan het negatieve reisadvies. Samen met Sarah gaat hij lekker genieten van de zon op Ibiza, het BN’er-eiland waar alles draait om zien en gezien worden.

Waar Story-hoofdredacteur Guido den Aantrekker er zelf geen geheim van maakt dat hij André een leuke jongen vindt, denken zijn lezers daar compléét anders over. Onder het Story-artikel over André’s vakantievlucht, gaan de lezers van het entertainmentblad he-le-maal los op de SBS 6-ster.

Narcist

Lezer Mariette vindt het walgelijk. “Moet dit nou? Vond Dré eerst een sociale knul. Hij is van zijn voetstuk gevallen. Hij is een narcist en zij erbij. Dré wordt nooit volwassen. Het leven is niet een en al feest. Denk eens aan je kleine ventje”, zegt zij.

Corry daarop: “Ik besteed er geen woorden meer aan. Ik heb zelf twee zoons en drie kleinzoons. Wat een vent is dat.”

En Gabri: “Dit is geen liefde, hebben elkaar nodig om in de spotlight te blijven. Alleen qua leeftijd en onvolwassenheid past ze beter. Go Monique.”

Quarantaine

Anja ergert zich vooral aan het reisgedrag van André. “Wij als gewoon klootjesvolk willen ook graag op vakantie. Hij is net terug van een week werkvakantie. Niet eens in quarantaine gezeten. En nu weer met zijn muil in de zon. Niet eerlijk tegenover de gewone medemens. Wij zitten ook al anderhalf jaar op een vakantie te wachten.”

Granny: “Hoe dan?!?!?! Dus een sterrenstatus heeft geen last van Corona en kan gewoon op vakantie ik kan nog geeneens een reis boeken?”

En Elsbeth: “Wat een domme figuren! Toch reizen en je niets van de regels aantrekken! Kan je zien op wat voor niveau ze zitten! Kleuters!”

Geen gunfactor

Het is overduidelijk dat André alleen nog maar de gunfactor heeft in het BN’er-wereldje, want de gewone man en vrouw kotsen hem compleet uit. Het opvallende aan de reacties van Story-lezers is dat er echt nauwelijks een positieve tussen staat.

Hopelijk voor de Story-lezers krijgt André geen juridisch advies van Gordon, want sommigen gaan wel héél erg ver in hun woede. “Je zou haast willen dat vliegtuig neervalt uit de lucht toch. Waar ze in zitten”, zegt Marcos. En Joop: “Hoop dat die corona krijg weet die wat dat is.
O+
  vrijdag 30 april 2021 @ 12:07:59 #98
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_199217920
quote:
Rachel Hazes sluit reacties vanwege haters, blijft zelf wel gewoon trollen
Rachel Hazes heeft niet alleen een bord voor haar kop, maar een heel serviesset. Ze sluit vandaag woest de reactiemogelijkheid op haar Instagram-pagina, terwijl ze zelf veruit de grootste trol is.

Rachel is de mater familias van de ordinairste BN’er-familie van Nederland: de Hazesjes. Er is altijd wel minstens één lid van deze roemruchte familie aan het rellen in de media en als het stil is, dan pookt Rachel het vuurtje wel weer op. Zo kwam ze dit weekend nog compleet uit het niets met een nogal smerige aanval op haar eigen dochter Roxeanne.

Trollende Rachel
Terwijl Roxeanne gewoon even lekker leeghoofdig aan het instagrammen was en iemand feliciteerde met haar jarige hond, kwam Rachel als een soort hese Gargamel om de hoek kijken. Ze verweet haar eigen dochter in een publiek bericht op Instagram dat ze harteloos is omgegaan met haar eigen hond. “Schaam je!”, beet ze haar toe.

Lekker ordinair dus en Rachel kreeg dan ook heel Instagram over zich heen. Mensen vinden het onbegrijpelijk dat je je eigen dochter zo afvalt in de media, of je nou gebrouilleerd met elkaar bent of niet. Volgens showkenners ging het hier om een wraakactie, omdat Roxeanne geklaagd heeft over de Hazes-documentaire van AvroTros.

Rachel sluit de comments
Zelf mag Rachel wél lekker om zich heen blèren – zo riep ze Evert Santegoeds vorige maand ook nog op om haar derrière te likken – maar als ze zélf tegenwind krijgt, dan gaat ze volledig in de Gordon-rol. Ze is wóest over de reacties op sociale media en heeft besloten om de reactiemogelijkheid op haar Instagram-pagina uit te schakelen.

Rachel: “Lieve volgers, ik heb vandaag besloten om geen platform meer te bieden aan alle negatieve mensen die zomaar allerlei uitlatingen over mij doen die nog niet een fractie van de waarheid zijn. Ik distantieer mij van diegenen die mij totaal niet persoonlijk kennen en het nodig vinden om alleen maar nare negatieve reacties te plaatsen.”

Niet de eerste Hazes
Het is niet de eerste Hazes die de reactiemogelijkheid sluit. Het zal geen verrassing zijn: André zag zich daar eerder al toe genoodzaakt. Net als bij André laat ook Rachel alleen nog maar enkele lovende reacties toe. “❤️”, zegt Bridget Maasland over haar besluit om de reacties uit te zetten. En Rosanne Kluivert: “❤️”.

Rachel: “Het spijt me voor de mensen die wel normaal kunnen reageren, maar voorlopig is het even zo.”
https://www.mediacourant.(...)-wel-gewoon-trollen/
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199224471
Sinds Mediacourant geen reacties meer mogelijk maakt is er weinig meer aan. Ben min of meer geswitcht naar Borrelpraat met Jan Roos. Dat begin ik steeds meer te waarderen. Lekker incorrect en ze nemen zichzelf niet serieus.
pi_199224477
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 21:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Sinds Mediacourant geen reacties meer mogelijk maakt is er weinig meer aan. Ben min of meer geswitcht naar Borrelpraat met Jan Roos. Dat begin ik steeds meer te waarderen. Lekker incorrect en ze nemen zichzelf niet serieus.
Je kan de polls in 95% ook voorspellen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')