Oh, is dat een gayclub?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:45 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik noem het werl de top dawgs niet boys
Ben jij een NEET die pretendeert te werken?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:44 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Is dat het nieuwe codewoord voor Wajongs-Uitkering
Alleen jammer dat als je zo duur praat je alsnog taalvouten maakt.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Oké dit zou de eckte nooit zeggenEcht goed gedaan.
Deze kloon evenaart bijna @:DeBraadt
Hoor ik bij de top dawgs?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:45 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik noem het werl de top dawgs niet boys
Grapje ik ben geen homo kijk maar:quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:22 schreef puddingman het volgende:
jij bent geen homo ik herhaal geen homo
Jij en ik heb kwaad bloed tussen ons.quote:
Is die zakchips de ekte ekte braddie?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry
Hoe kan ik je van dienst zijn, Leonos?
Ik moet je teleurstellen vriend, kan niet bannen dus die melding was niet van mij.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:47 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Grapje ik ben geen homo kijk maar:
[..]
[..]
Jij en ik heb kwaad bloed tussen ons.
Baal nog altijd van die saaie ban vermelding.
Een kleptoparasiet bedoel je?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Ben jij een NEET die pretendeert te werken?
Weet niet wie het dan was, maar is wel saai.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:48 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen vriend, kan niet bannen dus die melding was niet van mij.
De kloonscan is een serieuze tool die enkel in uiterste nood gebruikt wordt.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:47 schreef Leonos het volgende:
[..]
Is die zakchips de ekte ekte braddie?
Boh, stuur maar tikkie danquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
De kloonscan is een serieuze tool die enkel in uiterste nood gebruikt wordt.
Niet om jouw nieuwsgierigheid te bevredigen
En die van mij?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
De kloonscan is een serieuze tool die enkel in uiterste nood gebruikt wordt.
Niet om jouw nieuwsgierigheid te bevredigen
Snap ik, is ook niet leuk als je zo je best doet. Misschien heb je volgende keer een leukere tekst.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:48 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Weet niet wie het dan was, maar is wel saai.
Ben teleurgesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |