In tegenstelling tot de voorgaande jaren ontbreken de juniores op het programma. Dit heeft uiteraard te maken met de Corona-pandemie.quote:PROGRAMMA
ZATERDAG 30/01
11:45 - 12:30 Officiële training
13:30 UCI wereldkampioenschap cyclocross - Heren U23
14:00 - 14:30 Officiële training
15:10 UCI wereldkampioenschap cyclocross - Dames Elite
ZONDAG 31/01
11:45 - 12:30 Officiële training
13:30 UCI wereldkampioenschap cyclocross - Dames U23
14:00 - 14:30 Officiële training
15:10 UCI wereldkampioenschap cyclocross - Elite Heren
Belgiëquote:Selectie elite-mannen
Mathieu van der Poel
Lars van der Haar
Corné van Kessel
Joris Nieuwenhuis
David van der Poel
Selectie elite-vrouwen
Ceylin del Carmen Alvarado
Annemarie Worst
Lucinda Brand
Denise Betsema
Yara Kastelijn
Marianne Vos
Sophie de Boer
Anne Tauber
Selectie U23-mannen
Ryan Kamp
Pim Ronhaar
Mees Hendrikx
Tim van Dijke
Kyle Agterberg
Luke Verburg
Selectie U23-vrouwen
Manon Bakker
Puck Pieterse
Inge van der Heijden
Aniek van Alphen
Fem van Empel
Shirin van Anrooij
Susanne Meistrok
quote:Heren Elite: Toon Aerts, Quinten Hermans, Eli Iserbyt, Daan Soete, Laurens Sweeck, Wout van Aert, Michael Vanthourenhout, Gianni Vermeersch en Tim Merlier.
Dames Elite: Sanne Cant, Alicia Franck, Loes Sels, Ellen Van Loy, Laura Verdonschot, Karen Verhestraeten en Suzanne Verhoeven.
Heren U23: Anton Ferdinande, Timo Kielich, Toon Vandebosch, Niels Vandeputte, Emiel Verstrynge en Joran Wyseure.
Dames U23: Julie Brouwers, Kiona Crabbé, Julie De Wilde, Jinse Peeters, Marte Truyen en Tessa Zwanepoel.
Die wilde geen interview geven.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:30 schreef L_auteur het volgende:
Was er nog een interview met Ceylin, of is ze rechtstreeks naar huis gegaan?
Wat een aanstellerquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die wilde geen interview geven.
Of Iserbytquote:Op zondag 31 januari 2021 10:04 schreef Zwansen het volgende:
Zal wat zijn als Pidcock hier het WK pakt.
Opaland toch?quote:Op zondag 31 januari 2021 12:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Technisch gezien is zijn "vaderland" Nederland
Vas is geen favoriet in het zand. Bakker is daar wat beter in en vorige week beste gat tussen die twee ook.quote:Op zondag 31 januari 2021 12:38 schreef Nober het volgende:
Eerste goud ooit voor Hongarije of toch Manon Bakker?
Hulst 2021:
[ afbeelding ]
Wat betreft architectuur?quote:Op zondag 31 januari 2021 12:41 schreef Aguero het volgende:
[..]
De Belgische kust is een verschrikking.
quote:"Om de negatieve commentaren op de trap waarop gevallen werd te counteren, hebben we er tapijt op gelegd", zegt WK-organisator Rik Debeaussart.
"Er zijn daar gisteren rond de duizend renners gepasseerd en slechts 2 zijn er gevallen. Zdenek Stybar zei me ook dat het volkomen veilig was en dat dat bij cyclocross hoorde."
"Van de UCI kregen we geen enkele opmerking. Ik denk dat het overroepen is, maar we hebben toch tapijt aangebracht op de trap."
Is toch net wat anders dan ik in mijn hoofd had. Ik dacht namelijk dat Wout z'n vader geboren was in Nederland en vervolgens verhuist naar België. Op Wikipedia lees ik bovendien dat Jos van Aert een neef is van Wout z'n vader, terwijl ik dacht dat dat broers waren.quote:
Veldrijden is bij hen ook geen sport.quote:Op zondag 31 januari 2021 12:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Blinken altijd uit in incompetentie daar bij UCI
Zonder spandoek had het ook Chemnitz 1987 kunnen zijn.quote:Op zondag 31 januari 2021 12:41 schreef Aguero het volgende:
[..]
De Belgische kust is een verschrikking.
https://www.wielerflits.n(...)rijse-toch-schieten/quote:Op zondag 31 januari 2021 12:56 schreef tja77 het volgende:
Hoe is het met Shirin?
Kwam hard ten val een tijd terug, maar geen idee hoe haar vorm nu is.
Vorig seizoen was zij toch echt 1 van de beteren van haar leeftijd en leek de aansluiting met de echte top steeds meer te vinden. Komt dit WK te vroeg voor haar?
Dank u, vrees dat dit WK te vroeg komt.quote:Op zondag 31 januari 2021 13:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
https://www.wielerflits.n(...)rijse-toch-schieten/
Denk ik ook, van de andere kant heeft ze nu wel echt rust gehad.quote:Op zondag 31 januari 2021 13:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dank u, vrees dat dit WK te vroeg komt.
Ook nog een buikgriep voor d’r kiezen gehad dus.
Bij de laatste crossen was Bakker duidelijk beter..quote:Op zondag 31 januari 2021 12:38 schreef Nober het volgende:
Eerste goud ooit voor Hongarije of toch Manon Bakker?
Hulst 2021:
[ afbeelding ]
Zoon van de Nederlander.quote:
Als het maar niet haar carrière kost zoals met Talitha de Jong en Fleur Nagelnast.quote:Op zondag 31 januari 2021 13:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Denk ik ook, van de andere kant heeft ze nu wel echt rust gehad.
Armblessure is toch anders dan iets aan de benen of rug.quote:Op zondag 31 januari 2021 13:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Zoon van de Nederlander.
[..]
Als het maar niet haar carrière kost zoals met Talitha de Jong en Fleur Nagelnast.
Wat heeft de zeges van Tulett, Andreassen en Stybar opgeleverd?quote:Op zondag 31 januari 2021 13:33 schreef TargaFlorio het volgende:
Voor de sport zou Vas wel goed zijn.
In het veldrijden kan de naam Femke wel een opwaardering gebruiken.quote:Op zondag 31 januari 2021 13:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De Fem(kes) doen het goed de laatste tijd!
Net voor de finish was funest geweest voor Mathieu.quote:Op zondag 31 januari 2021 13:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zo'n bruggetje direct na de start is toch eigenlijk ook niet handig als parcoursbouwer.
Nu wel 6 rondes?quote:Op zondag 31 januari 2021 13:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze rijden trouwens sneller dan de dames gisteren.
Maar het is een andere categorie, dus een andere tijd die ongeveer gereden moet wordenquote:Op zondag 31 januari 2021 13:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar ze zijn nu sneller dan gisteren...
Als Van Empel en Van Alphen gaan lummelen om Vd Heijden de ruimte te gunnen, dan kan er nog wel wat mogelijk zijn voor Bakkerquote:Op zondag 31 januari 2021 13:50 schreef franklop het volgende:
Bakker verliest nog wel tijd. Maar niet veel meer.
OP het laatste punt 4 seconden ingelopen wel..quote:Op zondag 31 januari 2021 13:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee joh, zo hard gaan ze niet. DIt is controleren
Ja die zat achter de opstopping op de brug. Verloren strijd.quote:
Ik denk dat zij al lang blij is dat ze uberhaupt weer er bij is.quote:Op zondag 31 januari 2021 13:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja die zat achter de opstopping op de brug. Verloren strijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |