Is toch net wat anders dan ik in mijn hoofd had. Ik dacht namelijk dat Wout z'n vader geboren was in Nederland en vervolgens verhuist naar België. Op Wikipedia lees ik bovendien dat Jos van Aert een neef is van Wout z'n vader, terwijl ik dacht dat dat broers waren.quote:
Veldrijden is bij hen ook geen sport.quote:Op zondag 31 januari 2021 12:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Blinken altijd uit in incompetentie daar bij UCI
Zonder spandoek had het ook Chemnitz 1987 kunnen zijn.quote:Op zondag 31 januari 2021 12:41 schreef Aguero het volgende:
[..]
De Belgische kust is een verschrikking.
https://www.wielerflits.n(...)rijse-toch-schieten/quote:Op zondag 31 januari 2021 12:56 schreef tja77 het volgende:
Hoe is het met Shirin?
Kwam hard ten val een tijd terug, maar geen idee hoe haar vorm nu is.
Vorig seizoen was zij toch echt 1 van de beteren van haar leeftijd en leek de aansluiting met de echte top steeds meer te vinden. Komt dit WK te vroeg voor haar?
Dank u, vrees dat dit WK te vroeg komt.quote:Op zondag 31 januari 2021 13:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
https://www.wielerflits.n(...)rijse-toch-schieten/
Denk ik ook, van de andere kant heeft ze nu wel echt rust gehad.quote:Op zondag 31 januari 2021 13:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dank u, vrees dat dit WK te vroeg komt.
Ook nog een buikgriep voor d’r kiezen gehad dus.
Bij de laatste crossen was Bakker duidelijk beter..quote:Op zondag 31 januari 2021 12:38 schreef Nober het volgende:
Eerste goud ooit voor Hongarije of toch Manon Bakker?
Hulst 2021:
[ afbeelding ]
Zoon van de Nederlander.quote:
Als het maar niet haar carrière kost zoals met Talitha de Jong en Fleur Nagelnast.quote:Op zondag 31 januari 2021 13:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Denk ik ook, van de andere kant heeft ze nu wel echt rust gehad.
Armblessure is toch anders dan iets aan de benen of rug.quote:Op zondag 31 januari 2021 13:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Zoon van de Nederlander.
[..]
Als het maar niet haar carrière kost zoals met Talitha de Jong en Fleur Nagelnast.
Wat heeft de zeges van Tulett, Andreassen en Stybar opgeleverd?quote:Op zondag 31 januari 2021 13:33 schreef TargaFlorio het volgende:
Voor de sport zou Vas wel goed zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |