Ja, in een seizoen drie trainers eruit gooien. En dan je heb je tussentijds ook nog even Huub Stevens gehad.quote:Op zondag 28 februari 2021 10:14 schreef marcb1974 het volgende:
Volgens Bild gooit Schalke Gross er al weer uit. Net als de sportdirecteur en teammanager. Gaat lekker daar.
Genot.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:21 schreef LordVoldermort het volgende:
HSV verliest de derby in de laatste minuut en staat 4e. Genot. Volgend jaar tegen Schalke.
Fantastisch!quote:Op maandag 1 maart 2021 22:21 schreef LordVoldermort het volgende:
HSV verliest de derby in de laatste minuut en staat 4e. Genot. Volgend jaar tegen Schalke.
Toch ook bizar. Die club was zo diep gevallen, hij brengt ze als solide kampioen in de 2e Bundesliga terug en nu ontslaan ze hem omdat hij 16e staat. Wat hadden ze dan verwacht daar?quote:Op maandag 1 maart 2021 18:34 schreef Sabata het volgende:
En nog een trainer ruimt het veld. Arminia Bielefeld neemt afscheid van Uwe Neuhaus
https://www.kicker.de/arm(...)zogen-798642/artikel
Ook zijn assistent Peter Nemeth vliegt eruit, dus even geen idee wie de volgende wedstrijd voor Adje Interim mag spelen. Schijnbaar denkt men eraan de voormalige leider van de Red Bull Academy Frank Kramer aan te trekken voor volgend seizoen
Wat dat betreft heb ik respect voor Paderborn dat zijn markante en ontploffingsgevaarlijke kruidvaatje Steffen Baumgart gewoon liet aanblijven na degradatie. Instant succes is niet te regelen, maar ja je blijft hopen als je de inhaalslag van Mainz ziet ( of het merkwaardige succes van Fortuna in eigen land waar drie ex Bundesliga trainers hun vingers niet aan wilden branden)quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:28 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Toch ook bizar. Die club was zo diep gevallen, hij brengt ze als solide kampioen in de 2e Bundesliga terug en nu ontslaan ze hem omdat hij 16e staat. Wat hadden ze dan verwacht daar?
En VFL Bochum naar de Bundesliga, dat zou lachen zijn.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:21 schreef LordVoldermort het volgende:
Nee, maar een trainer die dermate veel succes heeft geboekt een jaar later ontslaan vind ik echt absurd. Beetje zoals Raneiri ontslaan bij Leicester terwijl hij een jaar ervoor kampioen werd. Tenzij er echt hele zware redenen (zoals wangedrag) zijn geef je zo iemand toch krediet.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:34 schreef Sabata het volgende:
succes is niet te regelen, maar ja je blijft hopen als je de inhaalslag van Mainz ziet ( of het merkwaardige succes van Fortun
Het basisprobleem is het verschil in financiën en belangstelling van de media voor de eerste t.o.v. de tweede klasse.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Nee, maar een trainer die dermate veel succes heeft geboekt een jaar later ontslaan vind ik echt absurd. Beetje zoals Raneiri ontslaan bij Leicester terwijl hij een jaar ervoor kampioen werd. Tenzij er echt hele zware redenen (zoals wangedrag) zijn geef je zo iemand toch krediet.
Ik vind dat ook maf, maar ik ben dan ook een voetbalvolger en geen vastgeroest bestuurslid dat denkt dat een trainer offeren (of vier in één speciaal gevalquote:maar een trainer die dermate veel succes heeft geboekt een jaar later ontslaan vind ik echt absurd. Beetje zoals Raneiri ontslaan bij Leicester terwijl hij een jaar ervoor kampioen werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |