Werder trainer Kohlfeld was volgens Dirk Schmidt (nog zo'n leuke WDR2 commentator) vanuit zijn hokje te horen in de rust, zo hard ging hij tegen zijn spelers schreeuwen.quote:
Daar hoort een bepaald plaatje bij.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:08 schreef maxi-mus het volgende:
Inmiddels 1-1 en Klaas Jan komt er in.
Ik waardeer je wekelijkse updates.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:05 schreef Sabata het volgende:
Laatste wedstrijd werd gewonnen door Wolfsburg, na een helft was het 2-0 door Brooks en Weghorst. Laat in de tweede helft maakte Gerhardt nog de 3-0. Guus Til dook weer eens op, hij zat bij Freiburg op de bank, waar hij net als Mark Flekken dit seizoen nog niet vanaf is gekomen
Traditions verein. Oud-ploeggenoot speelde bij Schwarz Weiss Essen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:25 schreef Sabata het volgende:
How the bloody *** krijgen ze het voor elkaar? Bayer Leverkusen gaat zojuist onderuit in de verlenging van de achtste Finale DFB Pokal tegen Rot Weiss Essen. Het was na reguliere speeltijd nog 0-0, al werkte Heber in de 91e minuut nog een bijna zekere treffer van Alario van de lijn. In de 105e minuut scoorde eerst Bailey nog 0-1, maar na de pauze was Kefkir attent en scoorde 1-1. Simon Engelmann maakt zich onsterfelijk in de 117e minuut. Wow!
Ik meen me te herinneren dat @:de_boswachter ze met belangstelling volgde. Gefeliciteerd(?)
Mijn buurman speelde bij RW Essenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Traditions verein. Oud-ploeggenoot speelde bij Schwarz Weiss Essen.
Ik volg alles in de Regionalliga's, maar vooral West heeft vanwege mijn eigen woonplaats de voorkeur. Heb overigens, op Gladbach na, niet echt een clubvoorkeur alhoewel ik RW Oberhausen en Wupertaler SV altijd wel super leuk vond om te bezoeken. Had Essen heel lang op het lijstje staan, maar ondanks dat het voor mij maar uurtje rijden is heb ik hun nog nooit bezocht. Ik had het in het tijdperk dat ze oude stadion nog hadden moeten doen... maar ja... en die kutbak wat ze nu hebben... nee dankje, zo zonde.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:25 schreef Sabata het volgende:
How the bloody *** krijgen ze het voor elkaar? Bayer Leverkusen gaat zojuist onderuit in de verlenging van de achtste Finale DFB Pokal tegen Rot Weiss Essen. Het was na reguliere speeltijd nog 0-0, al werkte Heber in de 91e minuut nog een bijna zekere treffer van Alario van de lijn. In de 105e minuut scoorde eerst Bailey nog 0-1, maar na de pauze was Kefkir attent en scoorde 1-1. Simon Engelmann maakt zich onsterfelijk in de 117e minuut. Wow!
Ik meen me te herinneren dat @:de_boswachter ze met belangstelling volgde. Gefeliciteerd(?)
Sloeg niet per definitie op haar, al vind ik het een wel erg rigoureuze stap die zij heeft genomen.. treurig, ze schijnt ook nog eens een jong kind te hebbenquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:01 schreef Marcoss het volgende:
Vanwaar de aanname dat ze zo gek als een deur is?
Met zo'n ogen slurp je het zaad al uit een lul zonder er aan te zitten. Nee, niet die van Jerome.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:34 schreef Pleun2011 het volgende:
De ex van Jerome Boateng heeft zelfmoord gepleegd. Vreemd en treurig eigenlijk ook wel, waarom zou je zelfmoord plegen als je het snoepje van de week bent en best wel veel dingen mee hebt in het leven.
Maar ja.. je kan een mooi koppie hebben, als je zo gek bent als een deur dan schiet het niet op
[ afbeelding ]
Na lang boot afhouden is het nu wel officieel. Marco Rose is volgend jaar trainer bij BVB.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:09 schreef de_boswachter het volgende:
Dortmund MOET vandaag winnen van Hoffenheim om zicht te blijven houden op Europese plaatsen. Is Rose al aangesteld voor volgend jaar, nee toch?
Stuk voor stuk rare keuzes als je het mij vraagt..... Van Bommel... op basis van wat ?quote:Op maandag 15 februari 2021 17:10 schreef Sabata het volgende:
[..]
Na lang boot afhouden is het nu wel officieel. Marco Rose is volgend jaar trainer bij BVB.
https://www.ad.nl/dossier(...)tmund-gaat~a0dd0284/
Valt me trouwens op hoeveel Rose lijkt op Stuttgart coach Pellegrino Materazzo, verschil zit m in de baardgroeiVoor de klus in Gladbach zouden naast Ten Hag ook de namen Van Bommel (zonder club), Kohlfeld (Werder) en Adi Hütter (Frankfurt) rondzingen.
Ook de assist bij de 0-2quote:Op maandag 15 februari 2021 20:47 schreef maxi-mus het volgende:
Michel Vlap met de 0-1 tegen Bayern, jawel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |