Heb je niet ook het idee dat de openingen steeds trager worden en de rondjes steeds sneller?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:40 schreef wimderon het volgende:
EN KIJK EENS. 9,7 en 9,8 dat zijn gemiddelde openingen.
Dit lijkt me erg realistisch.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Snelste tijd in rit 2 en dan mag Herbert bij alle volgende ritten doen alsof de tijd verbeterd gaat worden.
Als het ijs zo hard is als gezegd wordt dan glij je gemakkelijker door, maar heb je minder grip bij de start. Denk ik.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:41 schreef VoMy het volgende:
[..]
Heb je niet ook het idee dat de openingen steeds trager worden en de rondjes steeds snelelr?
ach, gun die man ook eens wat, die moet ook wat hebben om na zijn carričre op terug te kunnen kijkenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:52 schreef VoMy het volgende:
Dat Velema vorige week een medaille won over 500m is ook wel gewoon beschamend te noemen.
Ik gun het hem wel, maar de schaatswereld hoeft daar toch niet aan mee te doen verder :p En hij heeft zijn OKT's toch om op terug te kijken.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:53 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ach, gun die man ook eens wat, die moet ook wat hebben om na zijn carričre op terug te kunnen kijken
Fantastisch plan.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Misschien is schaatsen wat voor Mihkel @:Mani89?
Sinds vorige week?quote:
Die heeft stiekem toch ook nog wel eens moeite met die laatste binnenbocht. Dat wordt interessant morgen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:01 schreef VoMy het volgende:
Koelizjnikov opende een voor zijn doen snelle 9,65. Dan zal ie het rondje wel weer rustig aan gedaan hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |