quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Redelijk op leeftijd in ieder geval
Je bent zo jong als je je voeltquote:
Tegen de datum, nog net niet eroverheenquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Redelijk op leeftijd in ieder geval
Je moet toch ergens over praten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:48 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik kijk first dates...
En nu rijst hier toch de vraag...
Vragen jullie weleens naar iemand sterke en zwakke punten op een date?
In die vewoordingen ook dus.
En was dat zinvol?
Het is dat ik een vrouw ben.. maar je zou spontaan een slappe krijgen van zo’n vraag?
Ja, best vaak en snap het nut niet. Waarschijnlijk om Tinder Gold te verkopen hahaquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:55 schreef scrupuleus het volgende:
Hebben jullie ook een secret admirer op tinder..
Wat een dom gedoe.. dat het secret is
Trappen we niet in!quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:05 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ja, best vaak en snap het nut niet. Waarschijnlijk om Tinder Gold te verkopen haha
Dat is geen date maar een sollicitatie?quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:48 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik kijk first dates...
En was dat zinvol?
Het is dat ik een vrouw ben.. maar je zou spontaan een slappe krijgen van zo’n vraag?
Date?quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:48 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik kijk first dates...
En was dat zinvol?
Kon kiezen uit vier dezelfde idd..quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:22 schreef Faxie het volgende:
Je krijgt niet eens te zien welke profielen het zijn
Dit dus.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:26 schreef Hineni het volgende:
[..]
Dat is geen date maar een sollicitatie?
Nee het is geen sollicitatie, daar is het ook al zo'n treurige vraag.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:48 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik kijk first dates...
En was dat zinvol?
Neequote:Op woensdag 10 februari 2021 19:48 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik kijk first dates...
En was dat zinvol?
Neequote:Op woensdag 10 februari 2021 19:55 schreef scrupuleus het volgende:
Hebben jullie ook een secret admirer op tinder..
Wat een dom gedoe.. dat het secret is
Ik ga toch niet betalen om geen matches te krijgenquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee
[..]
Nee
Hahaha, heel topic met Tinder freeloaders hier
Zelfs met Tinder Gold heb je het..quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:05 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ja, best vaak en snap het nut niet. Waarschijnlijk om Tinder Gold te verkopen haha
Jij bent speciaalquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga toch niet betalen om geen matches te krijgen
Rlly? nog nooit gehadquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zelfs met Tinder Gold heb je het..
Mogelijk is dat een geïnteresseerde buiten jouw ingestelde leeftijdsgrenzen? Die krijg je dan logisch niet te zien. Op zich wel fair, ik match toch niet met iemand van 18 of 68 jarige leeftijd
Nee, ik kreeg een melding: "Je hebt een nieuwe like, kijk snel wie het is!". Ik kijken, gewoon leeg veld.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Rlly? nog nooit gehad![]()
Moet je dan betalen om dat profiel te kunnen zien ofzo?
Dit. Heel soms klik je op de juiste en krijg je 1 van je likes te zien (die inderdaad ook op 120km verderop kan zitten als die persoon zelf de km range flink groot heeft staan).quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:28 schreef Avianflu het volgende:
Bij de secret admirers moet je toch gwn uit vier kaartjes kiezen (blind). Ik match zo wel eens iemand. Meestal wel in je leeftijdsgrens maar ver weg naar mijn idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |