abonnement Unibet Coolblue
pi_198033161
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 12:34 schreef Brybry het volgende:

[..]

Tuurlijk, ik geniet wel van aandacht maar dit was even té. Ik moet sowieso altijd alles even laten bezinken en daar heb ik altijd wel minstens een dag voor nodig...
Dat heb ik dus gedaan en tot de conclusie gekomen dat dit niet normaal is haha
Wat een onzin, in je post lees ik:

quote:
Niet lang daarna naar huis gestuurd.
Wat inhoudt dat je op de date zelf allang doorhad dat dit vreemd was en je hier geen natte poes van krijgt. En nu heb je daar ineens bedenktijd voor nodig. Durf te wedden dat die bedenktijd er niet is als bij wijze van spreke een Brad Pitt voor de deur staat :')
  dinsdag 16 februari 2021 @ 12:47:51 #242
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198033182
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 12:35 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat weet je natuurlijk niet en zijn slechts aannames.
[..]

Mee eens, vrouwen hebben er soms ook wel een handje van om mee te gaan in zulke dingen. (Wat de boel juist erger maakt)

Dan verkondigen ze voordat je weggaat dat ze 'echt zeker wel' een vervolg willen en dan vervolgens als je thuis komt zijn ze 180 graden omgeslagen.

Zeg het dan gewoon meteen 8)7
Open en eerlijk zijn is voor heel veel mensen echt een probleem..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198033204
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 12:35 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat weet je natuurlijk niet en zijn slechts aannames.
[..]

Mee eens, vrouwen hebben er soms ook wel een handje van om mee te gaan in zulke dingen. (Wat de boel juist erger maakt)

Dan verkondigen ze voordat je weggaat dat ze 'echt zeker wel' een vervolg willen en dan vervolgens als je thuis komt zijn ze 180 graden omgeslagen.

Zeg het dan gewoon meteen 8)7
Ja, bang voor de confrontatie waarschijnlijk met een man die sterker is dan zij. Dat kan ik ergens wel begrijpen, maar heb daardoor wel geleerd om alles wat vrouwen zeggen in deze context met een korreltje zout te nemen.

Altijd naar acties kijken, ipv woorden.
pi_198033277
Gewoon met mij daten, ben je van het gezeik af O+
pi_198033786
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 12:46 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Wat een onzin, in je post lees ik:
[..]

Wat inhoudt dat je op de date zelf allang doorhad dat dit vreemd was en je hier geen natte poes van krijgt. En nu heb je daar ineens bedenktijd voor nodig. Durf te wedden dat die bedenktijd er niet is als bij wijze van spreke een Brad Pitt voor de deur staat :')
Naar huis gestuurd , als in, het is tijd om te gaan. Kun je alsnog dingen willen overdenken.
En ja, die bedenktijd heb ik ook nodig als Brad Pitt voor de deur staat.
Want jij weet gelijk na 1 date of je de rest van je leven met die persoon wil spenderen toch?
pi_198034106
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 12:51 schreef Faxie het volgende:
Gewoon met mij daten, ben je van het gezeik af O+
Dus toch zin in fwb met kinderen? :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2021 13:27:06 ]
pi_198034107
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 13:13 schreef Brybry het volgende:

[..]

Naar huis gestuurd , als in, het is tijd om te gaan. Kun je alsnog dingen willen overdenken.
En ja, die bedenktijd heb ik ook nodig als Brad Pitt voor de deur staat.
Want jij weet gelijk na 1 date of je de rest van je leven met die persoon wil spenderen toch?
Het is geen toeval dat je dit soort beta mannen date, die gelijk pussywhiped zijn. . :)

Die kies je onbewust uit. Zou zeggen een man die gelijk over je kwijlt, that's a no no. Een man die opties heeft en stevig in zijn schoenen staat doet dat niet. :)
pi_198034243
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 13:13 schreef Brybry het volgende:

[..]

Want jij weet gelijk na 1 date of je de rest van je leven met die persoon wil spenderen toch?
Als een vrouw mij op een eerste date de liefde verklaart of op een andere manier overdreven needy is weet ik dat direct ja.
  dinsdag 16 februari 2021 @ 13:34:41 #249
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_198034275
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 12:47 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Open en eerlijk zijn is voor heel veel mensen echt een probleem..
Oh zeker, hier is door dat soort gezeik de lol er ook een flinke tijd door weg geweest, omdat je altijd door hoepels moet springen om erachter te komen wat het nou is.

Mij teveel gedoe :@

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 13:13 schreef Brybry het volgende:

[..]

Naar huis gestuurd , als in, het is tijd om te gaan. Kun je alsnog dingen willen overdenken.
En ja, die bedenktijd heb ik ook nodig als Brad Pitt voor de deur staat.
Want jij weet gelijk na 1 date of je de rest van je leven met die persoon wil spenderen toch?
Als je erover wil nadenken dan zeg je natuurlijk niet dat je zeker weten nog een keer wil afspreken.
pi_198034290
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 13:26 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Het is geen toeval dat je dit soort beta mannen date, die gelijk pussywhiped zijn. . :)

Die kies je onbewust uit. Zou zeggen een man die gelijk over je kwijlt, that's a no no. Een man die opties heeft en stevig in zijn schoenen staat doet dat niet. :)
Jup, precies.

Je kan wel hier leuke verhalen op gaan hangen over al die kwijlende mannen, maar je vergeet dan dat dit ook een reflectie is van jezelf.

Blijkbaar zijn de echt leuke mannen dan niet beschikbaar voor je.
pi_198034306
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 13:26 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Het is geen toeval dat je dit soort beta mannen date, die gelijk pussywhiped zijn. . :)

Die kies je onbewust uit. Zou zeggen een man die gelijk over je kwijlt, that's a no no. Een man die opties heeft en stevig in zijn schoenen staat doet dat niet. :)
Grappige is, ik date juist niet bewust dit soort mannen. Deze man bijvoorbeeld heeft een pittige managementfunctie bij een groot bedrijf, ik dacht dus dat ik met een zelfverzekerde man van doen had.
  dinsdag 16 februari 2021 @ 13:42:53 #252
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198034459
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 13:34 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Oh zeker, hier is door dat soort gezeik de lol er ook een flinke tijd door weg geweest, omdat je altijd door hoepels moet springen om erachter te komen wat het nou is.

Mij teveel gezeik :@

Precies dus de reden dat ik genokt ben met swipen en waarom ik doe wat ik doe tegenwoordig.. die low BS treshold is er niet voor niks.. ik krijg echt een beetje vlekkies in mijn nek van dat gekontendraai.

Mijn huidige chatmevrouw is een heel leuke; realistisch, objectief en lekker enthousiast en erg open, erg fijn om mee te chatten, erg verfrissend na al die moeizame gesprekken :Y Die maakt echt wel een kansje :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198034467
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 13:36 schreef Brybry het volgende:

[..]

Grappige is, ik date juist niet bewust dit soort mannen. Deze man bijvoorbeeld heeft een pittige managementfunctie bij een groot bedrijf, ik dacht dus dat ik met een zelfverzekerde man van doen had.
Dat is denk ik ook het probleem. Je eigen zelfbewustzijn.

Hoe zo'n man zich niet bewust is van zijn rare manier van doen, ben jij je niet bewust van wat je precies zoekt en hoe je een leuke man eruit filtert. Dit lijkt me namelijk nogal een matige niet kritische manier van filteren namelijk. Alsof het hebben van een managementfunctie impliceert dat je ook goed met vrouwen bent.

Zo zie je maar dat je datingpartner in principe ook een reflectie is van jezelf op de datingmarkt. Als je alleen maar mannen tegenkomt die niet voldoen, wat zegt dat dan over jou?
pi_198034528
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 13:36 schreef Brybry het volgende:

[..]

Grappige is, ik date juist niet bewust dit soort mannen. Deze man bijvoorbeeld heeft een pittige managementfunctie bij een groot bedrijf, ik dacht dus dat ik met een zelfverzekerde man van doen had.
Iemands werk zegt vrij weinig over iemand in een relatie of omgang met vrouwen, different ball game.

Je had ook kunnen bedenken dat iemand die uit een relatie van 10 jaar komt, dat die kerel op z'n minst 1 tot 2 jaar nodig heeft om dat uit z'n systeem te krijgen. Anders instrueert hij je nog dat je moet pijpen zoals zn ex dat deed.
pi_198034535
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 13:36 schreef Brybry het volgende:

[..]

Grappige is, ik date juist niet bewust dit soort mannen. Deze man bijvoorbeeld heeft een pittige managementfunctie bij een groot bedrijf, ik dacht dus dat ik met een zelfverzekerde man van doen had.
Bij dit soort functie heb je iets van een autisme radar nodig. Oh wacht :X :') O+
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_198034580
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 13:46 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Iemands werk zegt vrij weinig over iemand in een relatie of omgang met vrouwen, different ball game.

Je had ook kunnen bedenken dat iemand die uit een relatie van 10 jaar komt, dat die kerel op z'n minst 1 tot 2 jaar nodig heeft om dat uit z'n systeem te krijgen. Anders instrueert hij je nog dat je moet pijpen zoals zn ex dat deed.
Deze man is inmiddels 1,5jaar vrijgezel :{w
pi_198034620
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 13:48 schreef Brybry het volgende:

[..]

Deze man is inmiddels 1,5jaar vrijgezel :{w
Ik had niet perse een tijd moeten noemen, maar heeft hij die 1,5 jaar ook nuttig gebruikt om zijn eigen leven vorm te geven. Denk het niet als hij gelijk jouw foto op zijn telefoon heeft gezet, nog voor de date. :')
pi_198034630
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 13:43 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Dat is denk ik ook het probleem. Je eigen zelfbewustzijn.

Hoe zo'n man zich niet bewust is van zijn rare manier van doen, ben jij je niet bewust van wat je precies zoekt en hoe je een leuke man eruit filtert. Dit lijkt me namelijk nogal een matige niet kritische manier van filteren namelijk. Alsof het hebben van een managementfunctie impliceert dat je ook goed met vrouwen bent.

Zo zie je maar dat je datingpartner in principe ook een reflectie is van jezelf op de datingmarkt. Als je alleen maar mannen tegenkomt die niet voldoen, wat zegt dat dan over jou?
Ik vind dit nogal vergezocht :')

Je trekt conclusies om basis van informatie die je niet hebt.
Als jij jezelf omschrijft op een bepaalde manier, je handelt op een bepaalde manier dan is het nogal logisch dat een ander je zo ook ziet.

Maargoed, je mag best verder gaan met je psychoanalyse maar ik vermoed dat je daar nog wat aan info voor nodig hebt dus vraag gerust :D
pi_198034647
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 13:50 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ik had niet perse een tijd moeten noemen, maar heeft hij die 1,5 jaar ook nuttig gebruikt om zijn eigen leven vorm te geven. Denk het niet als hij gelijk jouw foto op zijn telefoon heeft gezet, nog voor de date. :')
Ja, blijkbaar dus niet maar dat kan ik toch niet ruiken? _O-
  dinsdag 16 februari 2021 @ 13:54:54 #260
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_198034703
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 13:42 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Precies dus de reden dat ik genokt ben met swipen en waarom ik doe wat ik doe tegenwoordig.. die low BS treshold is er niet voor niks.. ik krijg echt een beetje vlekkies in mijn nek van dat gekontendraai.

Mijn huidige chatmevrouw is een heel leuke; realistisch, objectief en lekker enthousiast en erg open, erg fijn om mee te chatten, erg verfrissend na al die moeizame gesprekken :Y Die maakt echt wel een kansje :)
Maar jij gebruikt gold toch en kiest dan de leukste eruit?
Ik weiger om te betalen voor zoiets :P

Ja dat soort matches maken het ook meteen weer goed dan, helaas is dat vaak 1 op de 100.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 13:50 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ik had niet perse een tijd moeten noemen, maar heeft hij die 1,5 jaar ook nuttig gebruikt om zijn eigen leven vorm te geven. Denk het niet als hij gelijk jouw foto op zijn telefoon heeft gezet, nog voor de date. :')
Ik weet het niet hoor maar zelfs met iemand samen zou ik dat niet eens zo snel doen. Wellicht van elkaar samen maar nee, als achtergrond :X
  dinsdag 16 februari 2021 @ 14:01:43 #261
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198034836
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 13:54 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Maar jij gebruikt gold toch en kiest dan de leukste eruit?
Ik weiger om te betalen voor zoiets :P

Ja dat soort matches maken het ook meteen weer goed dan, helaas is dat vaak 1 op de 100.
[..]

Ik weet het niet hoor maar zelfs met iemand samen zou ik dat niet eens zo snel doen. Wellicht van elkaar samen maar nee, als achtergrond :X
Jep,

En idd, het is 1 op de 100, maar ik blijf ze gewoon net zo lang wegflikkeren filteren tot ik die ene heb.. ze zijn zeldzaam, net zoals draakjes en diamanten in zakjes zuurkool... Oh, sjit, weer een beeldspraak :|W

Ik heb ooit wel een tijdje een erg geslaagde billenfoto die ik van thuis kreeg als achtergrondje gehad terwijl ik in het buitenland zat.. erg inspirerend O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198034843
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 13:54 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor maar zelfs met iemand samen zou ik dat niet eens zo snel doen. Wellicht van elkaar samen maar nee, als achtergrond :X
Andere kant. We weten niet wat voor profiel foto ze heeft.

Als ze er nou nakend op staat met een dampende flamoes, dan is het uiteraard 100% begrijpelijk dat ie haar ff op zn foon zet, zodat hij het aan z'n matties op de zaak kan showen.
  dinsdag 16 februari 2021 @ 14:04:31 #263
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198034905
Zometeen live persco over het wel- of niet verlengen vd avondklok..

https://www.nu.nl/285843/(...)klok.html?redirect=1

Kunnen we weer lekker daten in de avonduren zonder geneuzel _O_

Ze gaan lief aan de rechter vragen of ze nog even bedenktijd krijgen.. ik hoop van niet.. sowieso is elke prent hieromtrent vanaf nu dus aan te vechten, want de gerechtelijke uitspraak ligt er :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198034976
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 14:02 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Andere kant. We weten niet wat voor profiel foto ze heeft.

Als ze er nou nakend op staat met een dampende flamoes, dan is het uiteraard 100% begrijpelijk dat ie haar ff op zn foon zet, zodat hij het aan z'n matties op de zaak kan showen.
Ik heb hele nette filterloze foto's }:|
pi_198035879
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 13:51 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ik vind dit nogal vergezocht :')

Je trekt conclusies om basis van informatie die je niet hebt.
Als jij jezelf omschrijft op een bepaalde manier, je handelt op een bepaalde manier dan is het nogal logisch dat een ander je zo ook ziet.

Maargoed, je mag best verder gaan met je psychoanalyse maar ik vermoed dat je daar nog wat aan info voor nodig hebt dus vraag gerust :D
Je denkt op basis van een managementfunctie dat iemand wel zelfverzekerd is zeg je net. Daarnaast date je met een stel slappe kerels.

Dan is het toch obvious dat jij niet meer of minder bent dan dat? Blijkbaar ben je zelf ook niet zo kritisch over wie of wat jij date, of weet je niet wat je wil. Dat noem ik geen psychoanalyse :')

Snap dat het leuk is om op zo'n forum als dit lekker te spuien dat ze je allemaal willen, maar ik denk dat je het eerder kan zien als een grote spiegel.
  dinsdag 16 februari 2021 @ 14:51:05 #266
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198035910
-lachspiegel.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198036123
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 14:51 schreef Sounddragon het volgende:
-lachspiegel.
Mooie date idee! De hele dag in een deuk liggen :P
pi_198036938
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 13:26 schreef Amee het volgende:

[..]

Dus toch zin in fwb met kinderen? :P
Die sluiten we wel even op
  dinsdag 16 februari 2021 @ 15:44:40 #269
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198036949
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 15:02 schreef Amee het volgende:

[..]

Mooie date idee! De hele dag in een deuk liggen :P
Gewoon naar mijn hoofd kijken werkt ook >:O
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198036973
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 14:07 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ik heb hele nette filterloze foto's }:|
Pics
pi_198037048
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 15:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Gewoon naar mijn hoofd kijken werkt ook >:O
Nu wil ik een foto zien natuurlijk! Haha!
  dinsdag 16 februari 2021 @ 15:59:11 #272
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198037265
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 15:49 schreef Amee het volgende:

[..]

Nu wil ik een foto zien natuurlijk! Haha!
Je kunt wel zoveel willen :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198037280
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 15:59 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Je kunt wel zoveel willen :+
Ik krijg altijd wat ik wil... :@
  dinsdag 16 februari 2021 @ 16:06:02 #274
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198037404
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198038400
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 11:52 schreef Duiveltja het volgende:
Wat goed werkt is een complete uninstall te doen, dus ook uit facebook. Dan reset je je account en word je tronie veel getoond als "nieuwe" user.
Je bedoelt account opheffen? En ook je Facebook account opheffen? Vervolgens opnieuw instellen? Ja, dan wordt je als nieuw gezien ja.

Alleen opnieuw inloggen heeft geen zin, je gegevens staan op de Tinder servers. Anders kan je namelijk niet swipen op tinder.com want dan zou je je foto's en profiel tekst opnieuw moeten uploaden en dat hoeft niet.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_198038619
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 16:41 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je bedoelt account opheffen? En ook je Facebook account opheffen? Vervolgens opnieuw instellen? Ja, dan wordt je als nieuw gezien ja.

Alleen opnieuw inloggen heeft geen zin, je gegevens staan op de Tinder servers. Anders kan je namelijk niet swipen op tinder.com want dan zou je je foto's en profiel tekst opnieuw moeten uploaden en dat hoeft niet.
Nee.

In facebook kan je de permissies van apps zien. Die van tinder verwijderen. Tinder account in de app deleten en dan ben je weer een nieuwe user de volgende keer
pi_198038754
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 11:59 schreef Brybry het volgende:

[..]

Als het duidelijk is dat beide partijen elkaar tof vinden, dan kun je wel uitpakken maar op een eerste date dit soort dingen doen? Mijn stalker-alert ging af...

Gisteravond kreeg ik de volgende berichten nadat ik gezegd had dat ik die avond niet bereikbaar was ..

'Hey, ben je daar? Vind je zo leuk!'

Kwartier later

'Hey Brybry, ben je druk? Ik mis je. Wilde nog een keer zeggen dat je een leuke vrouw bent'

Vijf minuten later
'Poe, ik ga niet lekker slapen , ik mis je stem, zullen we even bellen?'
Dit klinkt als een heel onzeker iemand die waarschijnlijk bang is jou kwijt te raken als hij niet genoeg laat blijken dat hij je leuk vind.

Helaas saboteren dit soort types zichzelf altijd op deze manier en hebben ze dat zelf niet door totdat het te laat is.

Plus het feit dat hij jou op een soort van voetstuk zet zegt ook waarschijnlijk wel wat over hoe hij naar vrouwen kijkt en z'n eigenwaarde.

Het is sowieso handig om hem dit even uit te leggen waarom je het niet chill vond, zodat hij er hopelijk van leert en bij de volgende dame niet weer dezelfde fout maakt.
  dinsdag 16 februari 2021 @ 17:29:34 #279
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198039329
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 16:29 schreef Amee het volgende:

[..]

Alsjeblieft

*knipoog
Kansen komen, kansen gaan :)

*knipoog terug
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198039751
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 16:56 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dit klinkt als een heel onzeker iemand die waarschijnlijk bang is jou kwijt te raken als hij niet genoeg laat blijken dat hij je leuk vind.

Helaas saboteren dit soort types zichzelf altijd op deze manier en hebben ze dat zelf niet door totdat het te laat is.

Plus het feit dat hij jou op een soort van voetstuk zet zegt ook waarschijnlijk wel wat over hoe hij naar vrouwen kijkt en z'n eigenwaarde.

Het is sowieso handig om hem dit even uit te leggen waarom je het niet chill vond, zodat hij er hopelijk van leert en bij de volgende dame niet weer dezelfde fout maakt.
Goede analyse! Ik denk zelf ook dat het voortkomt uit onzekerheid , vandaar ook dat ik er zo tegenop zie om dit gesprek te voeren...
Ga het vanavond alsnog doen maar ben echt bang dat het vee pijn gaat doen.
pi_198040540
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 17:53 schreef Brybry het volgende:

[..]

Goede analyse! Ik denk zelf ook dat het voortkomt uit onzekerheid , vandaar ook dat ik er zo tegenop zie om dit gesprek te voeren...
Ga het vanavond alsnog doen maar ben echt bang dat het vee pijn gaat doen.
Wij vrouwen denken vaak dat we die mannen pijn zullen doen. Maar een mannelijke vriend zei eens tegen mij: Je bent niet zo belangrijk als je denkt, zeker niet in dit stadium. Die man gaat gewoon verder.

(Anders is het natuurlijk wanneer er al een relatie is of serieuze afspraken)
pi_198041554
Hoelang duurt het voordat je bij Inner Circle goed gekeurd word? Ik wacht nu al twee dagen?
  dinsdag 16 februari 2021 @ 19:36:55 #283
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_198041972
Sommige profielen op Tinder :')

'Ik val niet op Nederlanders - sorry!'
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_198042648
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 19:22 schreef bjanaan het volgende:
Hoelang duurt het voordat je bij Inner Circle goed gekeurd word? Ik wacht nu al twee dagen?
Ik kreeg een half jaar na dato een mail dat ik goedgekeurd was. Toen was ik er al 5,5 maand klaar mee :')
pi_198042693
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 19:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Sommige profielen op Tinder :')

'Ik val niet op Nederlanders - sorry!'
Wat een hoer :(
pi_198042797
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 19:58 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik kreeg een half jaar na dato een mail dat ik goedgekeurd was. Toen was ik er al 5,5 maand klaar mee :')
ik vond het aanbod qua mannen sws niet je van het. En na een aantal dagen moet je voor werkelijk elke functionaliteit betalen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_198042871
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 20:02 schreef Avianflu het volgende:

[..]

ik vond het aanbod qua mannen sws niet je van het. En na een aantal dagen moet je voor werkelijk elke functionaliteit betalen.
Ja sorry, zoals ik al zei was ik er al klaar mee :P
pi_198042879
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 19:22 schreef bjanaan het volgende:
Hoelang duurt het voordat je bij Inner Circle goed gekeurd word? Ik wacht nu al twee dagen?
Ze willen zich voordoen als “upper class “ dating. Vond ik persoonlijk wel meevallen.
Ik werd binnen enkele uren toegelaten maar dat zal wel komen omdat ik een vrouw ben en niet aartslelijk.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_198043114
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 10:40 schreef Brybry het volgende:
Brybry is weer terug met een nieuw dateverhaal _O-

Ik had een date met die ene leukerd van laatst....
Hij had cadeaus meegebracht, superlief en hij was mega zenuwachtig maar toen.... ;(

Hij staarde naar me, vertelde me elke 5 minuten hoe ik mooi hij mij vond. Elke 10 minuten vertelde hij dat hij zich voelde als de gelukkigste man op aarde.
Ik reageerde wat lauwtjes...
Ineens vraagt hij mij 'Mag ik je wat laten zien? Hoop dat je het niet creepy vind'

Hij pakt z'n telefoon en wat blijkt....mijn Tinderfotos heeft ie als achtergrond ingesteld op z'n telefoon :'( :'( :'( :'(

Niet lang daarna naar huis gestuurd.
Beetje zelfde categorie als naar het werk van je Tindermatch rijden, een foto maken dat je buiten staat en die haar dan doorappen. Laatst ook eens gelezen hier geloof ik.
pi_198044491
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 10:40 schreef Brybry het volgende:
Brybry is weer terug met een nieuw dateverhaal _O-

Ik had een date met die ene leukerd van laatst....
Hij had cadeaus meegebracht, superlief en hij was mega zenuwachtig maar toen.... ;(

Hij staarde naar me, vertelde me elke 5 minuten hoe ik mooi hij mij vond. Elke 10 minuten vertelde hij dat hij zich voelde als de gelukkigste man op aarde.
Ik reageerde wat lauwtjes...
Ineens vraagt hij mij 'Mag ik je wat laten zien? Hoop dat je het niet creepy vind'

Hij pakt z'n telefoon en wat blijkt....mijn Tinderfotos heeft ie als achtergrond ingesteld op z'n telefoon :'( :'( :'( :'(

Niet lang daarna naar huis gestuurd.
:')
pi_198044516
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 19:58 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wat een hoer :(
Nou nou nou
pi_198045592
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 19:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Sommige profielen op Tinder :')

'Ik val niet op Nederlanders - sorry!'
Dan zit ze toch verkeerd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_198047426
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 19:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Sommige profielen op Tinder :')

'Ik val niet op Nederlanders - sorry!'
Nooit gezien. Stuur ze maar naar mij door :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 17 februari 2021 @ 00:24:22 #294
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_198048876
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 19:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Sommige profielen op Tinder :')

'Ik val niet op Nederlanders - sorry!'
Ik kom die wel vaker tegen. Ofja, dat soort types. Lekker vanuit het negatieve Tinderen... Dan heb je het als mens toch echt totaal niet gesnopen. Pronte tietjes/Chiseled jawline (want m of v) of niet...

Maar goed, die gaan instant naar links hiero.

Verder merk ik een post-Valentijn hausse... Een keer niet kijken en je bent 10 likes/matches verder...
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_198049805
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 10:40 schreef Brybry het volgende:
Brybry is weer terug met een nieuw dateverhaal _O-

Ik had een date met die ene leukerd van laatst....
Hij had cadeaus meegebracht, superlief en hij was mega zenuwachtig maar toen.... ;(

Hij staarde naar me, vertelde me elke 5 minuten hoe ik mooi hij mij vond. Elke 10 minuten vertelde hij dat hij zich voelde als de gelukkigste man op aarde.
Ik reageerde wat lauwtjes...
Ineens vraagt hij mij 'Mag ik je wat laten zien? Hoop dat je het niet creepy vind'

Hij pakt z'n telefoon en wat blijkt....mijn Tinderfotos heeft ie als achtergrond ingesteld op z'n telefoon :'( :'( :'( :'(

Niet lang daarna naar huis gestuurd.
Waar haal je ze vandaan.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_198049846
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:48 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dan zit ze toch verkeerd.
Wat een onzin als ik mag kiezen heb ik ook liever een vrouw met een kleurtje. Geen idee waarom op de basisschool was het leukste meisje uit de klas ook iemand met een keniaanse vader.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_198050505
Nou, het gesprek ging niet zo goed, hij moest erg huilen en ik hoopte dat het daar bij bleef maar helaas word ik sinds gisteravond bestookt met berichten en telefoontjes, heb hem wel geblokkeerd maar dat weerhoudt niet.
pi_198050509
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 07:57 schreef vipergts het volgende:

[..]

Wat een onzin als ik mag kiezen heb ik ook liever een vrouw met een kleurtje. Geen idee waarom op de basisschool was het leukste meisje uit de klas ook iemand met een keniaanse vader.
:W
pi_198050537
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2021 09:14 schreef Brybry het volgende:
Nou, het gesprek ging niet zo goed, hij moest erg huilen en ik hoopte dat het daar bij bleef maar helaas word ik sinds gisteravond bestookt met berichten en telefoontjes, heb hem wel geblokkeerd maar dat weerhoudt niet.
En jullie hadden pas 1 date gehad? Dan lijkt het me toch dat deze man écht nog niet klaar was voor daten.. Hopelijk beseft hij dat zelf ook :).
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_198050586
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 09:17 schreef Kirb het volgende:

[..]

En jullie hadden pas 1 date gehad? Dan lijkt het me toch dat deze man écht nog niet klaar was voor daten.. Hopelijk beseft hij dat zelf ook :).
1 date.
Nou, dat beseft hij niet. De dingen die hij zei waren ook behoorlijk zorgwekkend...
Zo zei ik iets in de trant joh het is niet het einde van de wereld waarop hij zei nou dat is het wel degelijk want ik zie mezelf alleen maar samen met een vrouw zoals jij....

Dat soort dingen :{
pi_198050867
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2021 09:14 schreef Brybry het volgende:

[..]

:W
O leuk
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')