SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom noet datquote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Druk vandaag. Moet de parkeerplaats vegen
Lekker bewegenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb je strafcorvee?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben juist weer ff gaan liggen, na de lunch word ik wel actiefquote:
Doen we bij toerbeurt om de twee weken. Vandaag is het mijn beurt.quote:
Oh dat kan ook ja. Even denken of ik dat ook ga doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben juist weer ff gaan liggen, na de lunch word ik wel actief
Hontenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn hond heeft ook een luie dag zo te zien.
Komt ie.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens een broek aantrekken.
Tegen de wind in?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:29 schreef shiitake het volgende:
[..]
Niks bijzonders eigenlijk. Vanmiddag wel een stuk wandelen.
Wel mooi weer voor iddquote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:29 schreef shiitake het volgende:
[..]
Niks bijzonders eigenlijk. Vanmiddag wel een stuk wandelen.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:32 schreef bitterbal het volgende:
ga niet buiten jongens, ik herhaal, ga niet naar buiten jongens
net gedaan, was koudquote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:32 schreef bitterbal het volgende:
Gezonde frisse luchtquote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:32 schreef bitterbal het volgende:
het is ook koudquote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:33 schreef UitStraling het volgende:
Zachtste winter ooit en onze Duitse mummie loopt te bibberen.
Naar de winkel geweest?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
net op de scooter
Een repeater is een steunzender. Ik heb wat op en af WiFi in de slaapkamer. Het is een electronisch kastje dat ik dan tussen de modem/router en m'n slaapkamer neerzet. Een doorgeefluik zegmaar. Geen kabels nodig, alleen prik.quote:
Uh?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk, wordt je een man van juist
waarom?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:32 schreef bitterbal het volgende:
Welke Star Trek aflevering is dat?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:37 schreef UitStraling het volgende:
2099, in de laatste jaren zijn alle technologieën getest. Na de eerste shock van het virus, heeft de mensheid teruggevochten met vaccins… Maar, het virus muteerde en de vaccines bleken slechts het product van medische grootsheidswaanzin. Daarna werden de meer drastische technologieën ontwikkeld om de minuscule haakjes te bestrijden die de longen van bijna een kwart van de wereldbevolking vernietigden. Nanobots, laserpuls behandelingen, neutronen therapie – maar het virus overwon.
Na vijf jaar van strijd is de wereld in een nieuwe staat van surrealisme beland. De patiënten met het meeste geluk liggen nu in een coma, te wachten op dat toekomstige medicijn.
gevoelstemp is -20quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]
is toch geen -10 met windkracht 7 ofzo?
O dan ben ik toch al dood.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:37 schreef UitStraling het volgende:
2099, in de laatste jaren zijn alle technologieën getest. Na de eerste shock van het virus, heeft de mensheid teruggevochten met vaccins… Maar, het virus muteerde en de vaccines bleken slechts het product van medische grootsheidswaanzin. Daarna werden de meer drastische technologieën ontwikkeld om de minuscule haakjes te bestrijden die de longen van bijna een kwart van de wereldbevolking vernietigden. Nanobots, laserpuls behandelingen, neutronen therapie – maar het virus overwon.
Na vijf jaar van strijd is de wereld in een nieuwe staat van surrealisme beland. De patiënten met het meeste geluk liggen nu in een coma, te wachten op dat toekomstige medicijn.
Lijkt er wel een beetje op zo ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:39 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Welke Star Trek aflevering is dat?
Niet lekker uitwaaien op het strand?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ah maar gereden met de scooter voor de accu . naar scheveningen en terug
Of Black Mirror.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt er wel een beetje op zo ja.
brrquote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet lekker uitwaaien op het strand?
nou zie je. zit er vlakbijquote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:41 schreef mschol het volgende:
[..]
-8 maar volgens accuweather
https://www.accuweather.c(...)ther-forecast/251687
Zo helemaal,quote:
Lekker frisquote:
balkon bbq vandaag?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker frisIk heb de balkondeur open staan hoor
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Kijk nu al uit naar m'n saucijzenbroodje straks.
Dat is ook wel weer een beetje overdrevenquote:
Ik BBQ nog wel in de sneeuw, relaxed en sfeervol is dat juist, doe eens gek.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer een beetje overdreven
Niks mis meequote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:51 schreef Makrelis het volgende:
Ik ga gebakthallen maken vandaag. Even wat tijd in steken.
Ook beschuit er door?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:59 schreef Makrelis het volgende:
Yep. Doordeweeks heb ik daar geen tijd voor hoe ik ze maak. Gaan behoorlijk wat spullen in. Ik heb dat al lang dat ik tijd steek in voedsel, maar zeker nu. We kunnen niet zo veel momenteel. Ik smacht naar een restootje met vrienden en een sapje erbij. Klinkt bekend denk ik.
Koud.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik BBQ nog wel in de sneeuw, relaxed en sfeervol is dat juist, doe eens gek.
Kan ook idd . Goed idee wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:00 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik doe getoast brood verkruimelen ipv beschuit.
Ik heb een ontzettende hekel aan voedsel weggooien. Beschuit heb ik nooit in huis. Wel wat ouder brood. Dat gebruik ik bij soep en dit soort dingen of voor eenden voeren.quote:
Zeker waar. Je gebruikt 3 beschuiten en de rest eet je dan weer niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik heb een ontzettende hekel aan voedsel weggooien. Beschuit heb ik nooit in huis. Wel wat ouder brood. Dat gebruik ik bij soep en dit soort dingen of voor eenden voeren.
Daarover gesproken. De 'huis'gans (chief security) van onze fabriek in Barendrecht weer prima gevoerd vd week, maar die krijgt de allerbeste spullen van me: Vers brood met zaden enzo.
ik ga noordelijker verhuizenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Had je toch wat noordelijker moeten verhuizen
brood is niet echt goed voor vogels... geef dan alleen zadenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik heb een ontzettende hekel aan voedsel weggooien. Beschuit heb ik nooit in huis. Wel wat ouder brood. Dat gebruik ik bij soep en dit soort dingen of voor eenden voeren.
Daarover gesproken. De 'huis'gans (chief security) van onze fabriek in Barendrecht weer prima gevoerd vd week, maar die krijgt de allerbeste spullen van me: Vers brood met zaden enzo.
Sneeuw is alleen leuk als het net gevallen is, je erin kan skieen of als je in noord noord noord Noorwegen bent ofzo. Sneeuw in NL is leuk voor een halve dag en dan bleeeggghhhhh blubber bendequote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ga noordelijker verhuizen
Maar goed, verder geen problemen met sneeuw. alleen irritant om steeds tussen de buien door spullen te moeten verslepen
mwa heb er niet zo'n problemen meequote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Sneeuw is alleen leuk als het net gevallen is, je erin kan skieen of als je in noord noord noord Noorwegen bent ofzo. Sneeuw in NL is leuk voor een halve dag en dan bleeeggghhhhh blubber bende
Show me.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:19 schreef Ygritte het volgende:
Ok het wordt wat flauw... maar ik heb ook wederom weer een 'uitstraling' gespot
wat houdt dat in?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:19 schreef Ygritte het volgende:
Ok het wordt wat flauw... maar ik heb ook wederom weer een 'uitstraling' gespot
Je woont op straat?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mwa heb er niet zo'n problemen meealleen geen zin dat sommige dingen van mn inboedel zeiknat worden
ja maar wat ik niet begrijp, iemand is toch pas vuurwapengevaarlijk als hij/zij een vuurwapen heeft toch?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Een vuurwapengevaarlijke TBS-er met onbegeleid verlof sturen. Wat kan er nou helemaal misgaan?
Nee johquote:
die krijgen ze toch zeker mee als ze naar buiten gaan?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar wat ik niet begrijp, iemand is toch pas vuurwapengevaarlijk als hij/zij een vuurwapen heeft toch?
Oh, dan is het goed. Of zo.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar wat ik niet begrijp, iemand is toch pas vuurwapengevaarlijk als hij/zij een vuurwapen heeft toch?
Tja, in de meeste gevallen gaat het gewoon goed.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Een vuurwapengevaarlijke TBS-er met onbegeleid verlof sturen. Wat kan er nou helemaal misgaan?
Tering ja, herkenbare blik en precies mijn type vrouw ook, die lijkt als twee druppels water op wat exenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In plaats van onder het bureau, zit deze op je bureau![]()
[ afbeelding ]
Beter dan de vorige toch?
Net als bij die broodautomaten van de bakker heb je er vast ook wel een ergens waar je zo een wapen uit de muur trektquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:22 schreef bitterbal het volgende:
begrijp het vuurwapengevaarlijke niet :p
DWZ dat ze ooit eerder geschoten hebbenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Note ook de raket op het beeldschermquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering ja, herkenbare blik en precies mijn type vrouw ook, die lijkt als twee druppels water op wat exen
Ken ik nog een mooi waargebeurd verhaal over.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Net als bij die broodautomaten van de bakker heb je er vast ook wel een ergens waar je zo een wapen uit de muur trekt
Nu pas ook hèquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Note ook de raket op het beeldscherm
ja dan is het toch een nutteloze toevoegingquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
DWZ dat ze ooit eerder geschoten hebben
Hmmmm kut dan mocht ik ooit om het een of ander opgepakt wordenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
DWZ dat ze ooit eerder geschoten hebben
Morgen nog kouder.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is inderdaad best fris buiten. Zo kilometer of 5 in de benen. Hond ongeveer dubbele.
Dit is de reden waarom jij bitterbal bent.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:24 schreef bitterbal het volgende:
dit komt van de nos
Een vuurwapengevaarlijke tbs'er die was opgenomen in de Woenselse Poort in Eindhoven is spoorloos. De man ging donderdag op onbegeleid verlof en kwam niet terug.
De politie is op zoek naar de man, bevestigt de Dienst Justitiële Inrichtingen bij Omroep Brabant.
De tbs-kliniek heeft het nieuws niet uit zichzelf naar buiten gebracht. Het waren een medewerker en een cliënt die De Telegraaf gisteren tipten dat de tbs'er niet was teruggekeerd. De zorgen binnen de kliniek waren groot, aldus de krant. Aanvankelijk wilde de Woenselse Poort het bericht niet bevestigen. Gisteravond laat gebeurde dat wel.
Heeft hij een wapen nu? Of is hij veroordeeld voor een delict met een vuurwapen? Zijn we niet allemaal vuurwapengevaarlijk als we een wapen zouden hebben. Vragen vragen vragen
ja serieus. als je zon artikel leest vraag je je dat dan niet afquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is de reden waarom jij bitterbal bent.
Ja maar hij wist ooit eerder aan een wapen te komen en heeft het waarschijnlijk ook gebruikt bij het delict waar hij voor veroordeeld is, wat ik niet snap is dat ze het nooit hebben over steekwapengevaarlijke voortvluchtigen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:25 schreef bitterbal het volgende:
Ja
[..]
ja dan is het toch een nutteloze toevoegingWant nu is hij niet vuurwapengevaarlijk.
Nee serieus als twee druppels water op een ex, kan dat alleen niet bewijzen hèquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Overigens ook, .... zij lijkt op Alicia Silverstone van vroegah (als ze het niet gewoon is)
ja maar nu is er geen sprake van dat hij vuurwapengevaarlijk is. Nu wordt er gesuggeerd dat er een tbs is ontsnapt met een wapen. En zit iedereen bang thuis met de deur op slot :pquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar hij wist ooit eerder aan een wapen te komen en heeft het waarschijnlijk ook gebruikt bij het delict waar hij voor veroordeeld is, wat ik niet snap is dat ze het nooit hebben over steekwapengevaarlijke voortvluchtigen.
Zo iemand zal vast wel contacten hebben. Die komt sneller aan een vuurwapen dan jij of ik. Je doet een beetje naïef.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:22 schreef bitterbal het volgende:
begrijp het vuurwapengevaarlijke niet :p
quote:vuurgevaarlijk
vuur·ge·vaar·lijk
bij attributief gebruik is vuur beklemtoond
bijvoeglijk naamwoord
1
van personen sterk geneigd tot het gebruik van vuurwapens
= vuurwapengevaarlijk
•
een vuurgevaarlijke misdadiger
je begrijpt niet wat ik bedoel fles :pquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo iemand zal vast wel contacten hebben. Die komt sneller aan een vuurwapen dan jij of ik. Je doet een beetje naïef.
Ze bedoelen, een veroordeelde ontsnapte gekkie die er niet voor terugdeinst om een vuurwapen te gebruiken en eigenlijk maakt het voor het eindresultaat niet zo heel veel uit of hij je vermoord met een vuurwapen, een stuk hout of een kettingzaag.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar nu is er geen sprake van dat hij vuurwapengevaarlijk is. Nu wordt er gesuggeerd dat er een tbs is ontsnapt met een wapen. En zit iedereen bang thuis met de deur op slot :p
https://nos.nl/artikel/23(...)os-in-eindhoven.htmlquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar nu is er geen sprake van dat hij vuurwapengevaarlijk is. Nu wordt er gesuggeerd dat er een tbs is ontsnapt met een wapen. En zit iedereen bang thuis met de deur op slot :p
Ktssss..... je rommelt maar even door je funzige ex schoenen fotodoosquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee serieus als twee druppels water op een ex, kan dat alleen niet bewijzen hè
zeg gewoon tbs-er en dat je de beste man niet zelf moet benaderen :pquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze bedoelen, een veroordeelde ontsnapte gekkie die er niet voor terugdeinst om een wapen te gebruiken en eigenlijk maakt het voor het eindresultaat niet zo heel veel uit of hij je vermoord met een vuurwapen, een stuk hout of een kettingzaag.
nee fles. Mijn vraag is waarom ze schrijven dat het een vuurwapengevaarlijke man is als nergens staat dat deze man nu een vuurwapen heeft.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)os-in-eindhoven.html
Daar is WEL sprake van.
Omdat hij je vervolgens vermoord en een pakje van je huid gaat maken....quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zeg gewoon tbs-er en dat je de beste man niet zelf moet benaderen :p
Meervoud, dozenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ktssss..... je rommelt maar even door je funzige ex schoenen fotodoos![]()
![]()
Waar heb ik dit soort getroll nou weer aan verdiend? Hou ermee opquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee fles. Mijn vraag is waarom ze schrijven dat het een vuurwapengevaarlijke man is als nergens staat dat deze man nu een vuurwapen heeft.
Gaat mij niet om de man zelf maar om jhet artikel en hoe deze is geschreven
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee fles. Mijn vraag is waarom ze schrijven dat het een vuurwapengevaarlijke man is als nergens staat dat deze man nu een vuurwapen heeft.
ja ik kan er niks aan doen dat jij mijn punt niet begrijpt fles.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar heb ik dit soort getroll nou weer aan verdiend? Hou ermee op
Nou waarschijnlijk heeft die pipo een verleden met wapens en wist hij er altijd behoorlijk snel aan te komen. En dan is het best een risico dat zo iemand op straat verblijft.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lees even mijn definitie uit het woordenboek over wat vuurwapengevaarlijk precies betekent.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik kan er niks aan doen dat jij mijn punt niet begrijpt fles.
Das met een tbs-er die is ontsnapt sowieso welquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou waarschijnlijk heeft die pipo een verleden met wapens en wist hij er altijd behoorlijk snel aan te komen. En dan is het best een risico dat zo iemand op straat verblijft.
Ik denk eerder dat het omgekeerd is en wij jouw punt niet begrijpenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik kan er niks aan doen dat jij mijn punt niet begrijpt fles.
Maar als ze dat zeggen gaat iedereen dus wel proberen een praatje met hem te maken want dan denken ze, ja die heeft toch geen vuurwapen bij zich dus heel gevaarlijk kan hij ook niet zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zeg gewoon tbs-er en dat je de beste man niet zelf moet benaderen :p
Iemand die gewelddadig is, is ook nog steeds gewelddadig als hij niet iemand in elkaar aan het meppen is.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet elke tbs-er is vuurwapengevaarlijkquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das met een tbs-er die is ontsnapt sowieso wel
Das ook goed :p Het is geen getrol. Ik vraag mij af waarom ze het artikel zo hebben geschreven zoaqsl ze het hebben geschreven. Dat is allesquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het omgekeerd is en wij jouw punt niet begrijpen
Heeeeeeejjjjjjjquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Iemand die gewelddadig is, is ook nog steeds gewelddadig als hij niet iemand in elkaar aan het meppen is.
Niet elke tbs'er gebruikt vuurwapens.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das met een tbs-er die is ontsnapt sowieso wel
Omdat er niks mis mee is.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das ook goed :p Het is geen getrol. Ik vraag mij af waarom ze het artikel zo hebben geschreven zoaqsl ze het hebben geschreven. Dat is alles
watquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar als ze dat zeggen gaat iedereen dus wel proberen een praatje met hem te maken want dan denken ze, ja die heeft toch geen vuurwapen bij zich dus heel gevaarlijk kan hij ook niet zijn.
Ja zo denk jij ook, dat weet ik zekerquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat
deze man moet je niet benaderen
uitstraling: oh ja we kunnen wel praatje met hem maken want staat niks over ene wapen
Dat heb ik ook nergens gezegd.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet elke tbs'er gebruikt vuurwapens.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zo denk jij ook, dat weet ik zeker
En dan vind je het raar dat we je niet begrijpen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nergens gezegd.
maar goed nevermind
laat maarquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan vind je het raar dat we je niet begrijpen.
Of gewoon vragen als je hem tegenkomt, heeeyyyyy jij daar rare lelijke TBS-er, heb jij een vuurapen bij of niet want het stond niet zo heel erg duidelijk in de krant en we komen er niet helemaal uit wat ze nou bedoelen?quote:
k weet niet hoe hij er uit zietquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of gewoon vragen als je hem tegenkomt, heeeyyyyy jij daar rare lelijke TBS-er, heb jij een vuurapen bij of niet want het stond niet zo heel erg duidelijk in de krant en we komen er niet helemaal uit wat ze nou bedoelen?
Keek je in de spiegel?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kwam tijdens mijn rondje wel iemand tegen die er uitzag als een psychopaat
Ik moet zo wel even boodschappen doen... En zo ver woon ik niet van de Woenselse Poort af...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Te herkennen aan het vuurwapenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k weet niet hoe hij er uit ziet
Eindhoven de gekstequote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
neeheeeequote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Te herkennen aan het vuurwapen
Ben je mooi klaar mee.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
En er wonen hier in de flat wel een aantal ex-TBS-ers......(en dat is serieus)
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:42 schreef UitStraling het volgende:
Als ik het brein van bitterbal zou hebben dan zou ik 24 uur per dag voor een grote spiegel gaan zitten in kleermakerszit en mezelf vragen stelen de hele dag door
Hoe ziet een psychopaat eruit dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
CE ziet er niet uit als een psychopaatDie zijn juist het gevaarlijkst
Dat zag ik pas toen ik de foto had gepostquote:
Jajaquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat zag ik pas toen ik de foto had gepost![]()
![]()
Ik lig echt iedere werkdag dubbel van het lachen als het op RTL7 isquote:
Is het er weer op?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik lig echt iedere werkdag dubbel van het lachen als het op RTL7 is![]()
![]()
Allemaal vrouwen van FOK! waar niemand meer iets van gehoord heeft zijn slachtoffer geworden.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
CE ziet er niet uit als een psychopaatDie zijn juist het gevaarlijkst
Jazeker, al best een tijdje op RTL7 Tussen 17.00 en 18.00 uur. 3 afleveringen zelfsquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Is het er weer op?
Married with Children?
Ik had het bloedheetquote:
Heb liever A-Team.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jazeker, al best een tijdje op RTL7 Tussen 17.00 en 18.00 uur. 3 afleveringen zelfs
Dus de vrouwen die er nu nog zitten zijn echt te lelijk om te laten verdwijnen?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allemaal vrouwen van FOK! waar niemand meer iets van gehoord heeft zijn slachtoffer geworden.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus de vrouwen die er nu nog zitten zijn echt te lelijk om te laten verdwijnen?
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee. Een voor een.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijft goed iddquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jazeker, al best een tijdje op RTL7 Tussen 17.00 en 18.00 uur. 3 afleveringen zelfs
Spannendquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:55 schreef liesje1979 het volgende:
Zo kabouter van Ballie, Ama en Yg uitzetten.
Ja dagelijks voor mijn geurige greppel.quote:
das valsspelen tochquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien kan je jouwe straks ophalen lol
Ah, vandaar dat ik het niet kenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Iets voor de vaginale reinheid
Jaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:55 schreef liesje1979 het volgende:
Zo kabouter van Ballie, Ama en Yg uitzetten.
kutzeepquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:59 schreef UitStraling het volgende:
Was net reclame voor op TV en ik bedacht ineens dat is toch eigenlijk ook vrij vreemd ergens.
Mootsquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Iemand die gewelddadig is, is ook nog steeds gewelddadig als hij niet iemand in elkaar aan het meppen is.
Ook wel een mooi woord.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
kutzeep![]()
totaal niet nodig ook, tenzij je graag door wil voor de canesten gyno of hoe het spul ook heet
Precies, je lichaam kan prima zelf de zuurgraad op orde houdenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
kutzeep![]()
totaal niet nodig ook, tenzij je graag door wil voor de canesten gyno of hoe het spul ook heet
Dat is toch dat spul voor als je een traditioneel Frans kaasje aan het kweken bent tussen je benen?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
kutzeep![]()
Dit schreeuwt om pics.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:03 schreef Ygritte het volgende:
BTW. Mijn Fabienne Chapot kwam net binnen. Dus direct passen enz. Een van de blouses heeft een groenig geweven bloemetje. Dat lijkt op een afstandje net een coronavirusDie houden we erin dus
De ranzigheid druipt er al vanaf. Wie dat bedacht heeft op de marketing afdeling krijgt van mij een prijs. Zonder dat je weet wat het is roept het woord al iets met schimmel of andere viezigheidquote:
Het is niet zo dat meteen mijn likreflexen getriggerd worden nee.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De ranzigheid druipt er al vanaf. Wie dat bedacht heeft op de marketing afdeling krijgt van mij een prijs. Zonder dat je weet wat het is roept het woord al iets met schimmel of andere viezigheid
Klinkt ook als een clandestiene gynaecoloog, ze eentje die het stiekempjes doet in een schimmig achterkamertje.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De ranzigheid druipt er al vanaf. Wie dat bedacht heeft op de marketing afdeling krijgt van mij een prijs. Zonder dat je weet wat het is roept het woord al iets met schimmel of andere viezigheid
Jij bent familie van UitStraling??quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deze is het [ afbeelding ]
Eerlijk is eerlijk.... ik zie er precies echt precies zo uit als de dame op deze fotoDus daar moet je het mee doen
Oeh leuk en schijnt ook een beetje door zo te zien en die hautaine blik kan ik ook wel waarderenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deze is het [ afbeelding ]
Eerlijk is eerlijk.... ik zie er precies echt precies zo uit als de dame op deze fotoDus daar moet je het mee doen
Heh?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij bent familie van UitStraling??![]()
![]()
Ja of zo een die in een fertiliteitskliniek vooral iedereen bevrucht met z'n eigen zaad ipv dat van de partner van de patient.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt ook als een clandestiene gynaecoloog, ze eentje die het stiekempjes doet in een schimmig achterkamertje.
Volgens mij gebeurt dit echt aan de lopende band.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja of zo een die in een fertiliteitskliniek vooral iedereen bevrucht met z'n eigen zaad ipv dat van de partner van de patient.
Nou ja, zijn inmiddels aardig wat zaken boven tafel gekomen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt dit echt aan de lopende band.
Volendam snapt ditquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja, zijn inmiddels aardig wat zaken boven tafel gekomen.
Lijkt mij echt vreselijk walglijk als je niet weet hoeveel half broers en zussen je hebt en als je aan het daten bent alleen maar denkt 'straks is het familie'
"wat ruik je bekend"quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lijkt mij echt vreselijk walglijk als je niet weet hoeveel half broers en zussen je hebt en als je aan het daten bent alleen maar denkt 'straks is het familie'
Dit heb ik nu al met kerels uit Wageningen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
wie wat waar en waarom zit het in je handquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:13 schreef UitStraling het volgende:
Ik was aan het speuren en ik vond het stinkdiertje van vorig jaar terug.
https://imgur.com/fh4vj2S
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zit je godverdomme al die jaren in de startblokken en doet dat wicht het nog steeds niet
Niet duur.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga dit eens doen denk ik.
https://www.socialdeal.nl(...)20210126&a=ontdekken
Iemand van de begeleiding heeft haar dochter via een donor. Ze heeft ook een tweede kind, maar die heeft haar vrouw gedragen. Ze hebben voor dezelfde vader gekozen, maar je weet inderdaad maar nooit...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
That's my story, always not present when I should be presentquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij echt de enige die roodharige Ygritte nog nooit gezien hebt
Dat is mijn hand niet, vind dat ook een erg lelijke harige handquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
wie wat waar en waarom zit het in je hand
Kan me niet herinneren dat Yg ooit een foto van zichzelf heeft gepost hoor.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
That's my story, always not present when I should be present
Heb ik al vaak verteld maar ik ken een meisje en haar opa is haar vader, heimelijk, nou ja iedereen weet het behalve haar "vader" dan.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Iemand van de begeleiding heeft haar dochter via een donor. Ze heeft ook een tweede kind, maar die heeft haar vrouw gedragen. Ze hebben voor dezelfde vader gekozen, maar je weet inderdaad maar nooit...
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is mijn hand niet, vind dat ook een erg lelijke harige hand![]()
Was een stinkdiertje en die wilden ze me verkopen bij een tuincentrum hier in de buurt.
Maar de opa is de vader van haar moeder? of is het schoonpaps die met schoondochter heeft geneuckt??quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik al vaak verteld maar ik ken een meisje en haar opa is haar vader, heimelijk, nou ja iedereen weet het behalve haar "vader" dan.
Eeeuhm, de opa heeft samen met de vrouw van zijn zoon een kindje gemaakt.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar de opa is de vader van haar moeder? of is het schoonpaps die met schoondochter heeft geneuckt??
wauwquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeuhm, de opa heeft samen met de vrouw van zijn zoon een kindje gemaakt.
En dat is bewezen door een DNA test? Want dat lijkt me nog best lastig omdat die vader en zoon ook overeenkomstig DNA hebben?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeuhm, de opa heeft samen met de vrouw van zijn zoon een kindje gemaakt.
Goeie, dat weet ik eerlijk gezegd ook niet, ik weet wel dat zij het zelf ook zelf zo zegt maar goed wie weet wordt iedereen al jaren voor de gek gehouden hiermee, die opa is ook een vrij bekende Nederlander trouwens en schatrijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dat is bewezen door een DNA test? Want dat lijkt me nog best lastig omdat die vader en zoon ook overeenkomstig DNA hebben?
Als dat zo was dan was dat toch wel in de pers geweest?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goeie, dat weet ik eerlijk gezegd ook niet, ik weet wel dat zij het zelf ook zelf zo zegt maar goed wie weet wordt iedereen al jaren voor de gek gehouden hiermee, die opa is ook een vrij bekende Nederlander trouwens en schatrijk.
Die zoon is 50% vader & 50% moeder. Daar moet genoeg verschil in zitten dat het te achterhalen is lijkt me.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dat is bewezen door een DNA test? Want dat lijkt me nog best lastig omdat die vader en zoon ook overeenkomstig DNA hebben?
Dichtbij heb ik ook wel zoiets, ja nou niet zo gek als het lijkt misschien maar ik heb een jong overleden zwager en die heeft een dochter bij zijn lesbische zus en haar vrouw, nu is die vrouw dan wel de draagmoeder.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, ik ken zoiets ook van relatief dichtbij. Het blijft bizar.
Ik geloof niet dat ze er zelf heel moeilijk of geheimzinnig over doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Als dat zo was dan was dat toch wel in de pers geweest?
Mijn zwager zijn ex was zwanger, maar niet van hem maar van dr vaderquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dichtbij heb ik ook wel zoiets, ja nou niet zo gek als het lijkt misschien maar ik heb een jong overleden zwager en die heeft een dochter bij zijn lesbische zus en haar vrouw, nu is die vrouw dan wel de draagmoeder.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn zwager zijn ex was zwanger, maar niet van hem maar van dr vaderen die weigert een test, dus het is niet helemaal 100% zeker.
Het is UitStraling en die lijdt aan https://nl.wikipedia.org/wiki/Pathologisch_liegen en/of https://nl.wikipedia.org/wiki/Pseudologia_phantasticaquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Als dat zo was dan was dat toch wel in de pers geweest?
Huh, van haar eigen vader?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn zwager zijn ex was zwanger, maar niet van hem maar van dr vaderen die weigert een test, dus het is niet helemaal 100% zeker.
Wuttttttquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Vroeger bleef dat sowieso wat meer verborgen allemaal.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wutttttt
Wij hadden hier in de buurt altijd wel een roddel dat een alleenstaande moeder zwanger was van haar broer. Maar of dat nou écht waar was weet ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |