SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom noet datquote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Druk vandaag. Moet de parkeerplaats vegen
Lekker bewegenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb je strafcorvee?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben juist weer ff gaan liggen, na de lunch word ik wel actiefquote:
Doen we bij toerbeurt om de twee weken. Vandaag is het mijn beurt.quote:
Oh dat kan ook ja. Even denken of ik dat ook ga doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben juist weer ff gaan liggen, na de lunch word ik wel actief
Hontenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn hond heeft ook een luie dag zo te zien.
Komt ie.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens een broek aantrekken.
Tegen de wind in?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:29 schreef shiitake het volgende:
[..]
Niks bijzonders eigenlijk. Vanmiddag wel een stuk wandelen.
Wel mooi weer voor iddquote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:29 schreef shiitake het volgende:
[..]
Niks bijzonders eigenlijk. Vanmiddag wel een stuk wandelen.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:32 schreef bitterbal het volgende:
ga niet buiten jongens, ik herhaal, ga niet naar buiten jongens
net gedaan, was koudquote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:32 schreef bitterbal het volgende:
Gezonde frisse luchtquote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:32 schreef bitterbal het volgende:
het is ook koudquote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:33 schreef UitStraling het volgende:
Zachtste winter ooit en onze Duitse mummie loopt te bibberen.
Naar de winkel geweest?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
net op de scooter
Een repeater is een steunzender. Ik heb wat op en af WiFi in de slaapkamer. Het is een electronisch kastje dat ik dan tussen de modem/router en m'n slaapkamer neerzet. Een doorgeefluik zegmaar. Geen kabels nodig, alleen prik.quote:
Uh?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk, wordt je een man van juist
waarom?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:32 schreef bitterbal het volgende:
Welke Star Trek aflevering is dat?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:37 schreef UitStraling het volgende:
2099, in de laatste jaren zijn alle technologieën getest. Na de eerste shock van het virus, heeft de mensheid teruggevochten met vaccins… Maar, het virus muteerde en de vaccines bleken slechts het product van medische grootsheidswaanzin. Daarna werden de meer drastische technologieën ontwikkeld om de minuscule haakjes te bestrijden die de longen van bijna een kwart van de wereldbevolking vernietigden. Nanobots, laserpuls behandelingen, neutronen therapie – maar het virus overwon.
Na vijf jaar van strijd is de wereld in een nieuwe staat van surrealisme beland. De patiënten met het meeste geluk liggen nu in een coma, te wachten op dat toekomstige medicijn.
gevoelstemp is -20quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]
is toch geen -10 met windkracht 7 ofzo?
O dan ben ik toch al dood.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:37 schreef UitStraling het volgende:
2099, in de laatste jaren zijn alle technologieën getest. Na de eerste shock van het virus, heeft de mensheid teruggevochten met vaccins… Maar, het virus muteerde en de vaccines bleken slechts het product van medische grootsheidswaanzin. Daarna werden de meer drastische technologieën ontwikkeld om de minuscule haakjes te bestrijden die de longen van bijna een kwart van de wereldbevolking vernietigden. Nanobots, laserpuls behandelingen, neutronen therapie – maar het virus overwon.
Na vijf jaar van strijd is de wereld in een nieuwe staat van surrealisme beland. De patiënten met het meeste geluk liggen nu in een coma, te wachten op dat toekomstige medicijn.
Lijkt er wel een beetje op zo ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:39 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Welke Star Trek aflevering is dat?
Niet lekker uitwaaien op het strand?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ah maar gereden met de scooter voor de accu . naar scheveningen en terug
Of Black Mirror.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt er wel een beetje op zo ja.
brrquote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet lekker uitwaaien op het strand?
nou zie je. zit er vlakbijquote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:41 schreef mschol het volgende:
[..]
-8 maar volgens accuweather
https://www.accuweather.c(...)ther-forecast/251687
Zo helemaal,quote:
Lekker frisquote:
balkon bbq vandaag?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker frisIk heb de balkondeur open staan hoor
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Kijk nu al uit naar m'n saucijzenbroodje straks.
Dat is ook wel weer een beetje overdrevenquote:
Ik BBQ nog wel in de sneeuw, relaxed en sfeervol is dat juist, doe eens gek.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer een beetje overdreven
Niks mis meequote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:51 schreef Makrelis het volgende:
Ik ga gebakthallen maken vandaag. Even wat tijd in steken.
Ook beschuit er door?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:59 schreef Makrelis het volgende:
Yep. Doordeweeks heb ik daar geen tijd voor hoe ik ze maak. Gaan behoorlijk wat spullen in. Ik heb dat al lang dat ik tijd steek in voedsel, maar zeker nu. We kunnen niet zo veel momenteel. Ik smacht naar een restootje met vrienden en een sapje erbij. Klinkt bekend denk ik.
Koud.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik BBQ nog wel in de sneeuw, relaxed en sfeervol is dat juist, doe eens gek.
Kan ook idd . Goed idee wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:00 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik doe getoast brood verkruimelen ipv beschuit.
Ik heb een ontzettende hekel aan voedsel weggooien. Beschuit heb ik nooit in huis. Wel wat ouder brood. Dat gebruik ik bij soep en dit soort dingen of voor eenden voeren.quote:
Zeker waar. Je gebruikt 3 beschuiten en de rest eet je dan weer niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik heb een ontzettende hekel aan voedsel weggooien. Beschuit heb ik nooit in huis. Wel wat ouder brood. Dat gebruik ik bij soep en dit soort dingen of voor eenden voeren.
Daarover gesproken. De 'huis'gans (chief security) van onze fabriek in Barendrecht weer prima gevoerd vd week, maar die krijgt de allerbeste spullen van me: Vers brood met zaden enzo.
ik ga noordelijker verhuizenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Had je toch wat noordelijker moeten verhuizen
brood is niet echt goed voor vogels... geef dan alleen zadenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik heb een ontzettende hekel aan voedsel weggooien. Beschuit heb ik nooit in huis. Wel wat ouder brood. Dat gebruik ik bij soep en dit soort dingen of voor eenden voeren.
Daarover gesproken. De 'huis'gans (chief security) van onze fabriek in Barendrecht weer prima gevoerd vd week, maar die krijgt de allerbeste spullen van me: Vers brood met zaden enzo.
Sneeuw is alleen leuk als het net gevallen is, je erin kan skieen of als je in noord noord noord Noorwegen bent ofzo. Sneeuw in NL is leuk voor een halve dag en dan bleeeggghhhhh blubber bendequote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ga noordelijker verhuizen
Maar goed, verder geen problemen met sneeuw. alleen irritant om steeds tussen de buien door spullen te moeten verslepen
mwa heb er niet zo'n problemen meequote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Sneeuw is alleen leuk als het net gevallen is, je erin kan skieen of als je in noord noord noord Noorwegen bent ofzo. Sneeuw in NL is leuk voor een halve dag en dan bleeeggghhhhh blubber bende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |