Ben al weg. Zonder mij zou dit topic er niet zijn en weer zijn doodgebloed.quote:Op woensdag 3 februari 2021 14:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
die is het ook niet, ik kan wel hints gaan geven maar dan moeten er ook anderen geweest zijn, nu heb jij 7 pogingen gewaagd
maak je niet zo druk manquote:Op woensdag 3 februari 2021 14:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben al weg. Zonder mij zou dit topic er niet zijn en weer zijn doodgebloed.
Houdoe tot nooit.
Sonny Silooy?quote:Op woensdag 3 februari 2021 14:59 schreef Bugno3 het volgende:
Welke Ajax-debutant verving Petterson, scoorde zoals het heurt direct en werd later aangemerkt als de rechtsback van de toekomst? Een belofte die hij overigens nooit inloste.
Clyde Wijnhard?quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:07 schreef Tarado het volgende:
het moet pre Reiziger zijn qua tijdperk maar ik kan er even niet opkomen
Sorry. Zit in moeilijke fase. Prikkelbaar. Extreme kutfase. Nogmaals sorry.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:07 schreef tong80 het volgende:
Wie scoorde ooit, als Nederlander, het duizendste doelpunt op een WK?
Penalty tegen Oostenrijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rob Rensenbrink, niet in deze wedstrijd overigens, wel in dit WK
Franz Hasil?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:23 schreef Tarado het volgende:
Wie was de laatste man van dat Oostenrijk, speelde ook lange tijd voor Eintracht Frankfurt
Pezeij ? Overleed volgens mij aan een hartaanval in een ijshockey-stadion.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:23 schreef Tarado het volgende:
Wie was de laatste man van dat Oostenrijk, speelde ook lange tijd voor Eintracht Frankfurt
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pezeij ? Overleed volgens mij aan een hartaanval in een ijshockey-stadion.
Spanje dat met 13-1? of zoiets won van Malta en naar het EK ging ten koste van NL of was dat niet in Sevilla?quote:
Ik bedoel een WK-wedstrijd.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Spanje dat met 13-1? of zoiets won van Malta en naar het EK ging ten koste van NL of was dat niet in Sevilla?
Die Salonremise tussen West-Duitsland en Oostenrijk, waardoor beide landen doorgingen naar de volgende ronde??quote:
Correct.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die Salonremise tussen West-Duitsland en Oostenrijk, waardoor beide landen doorgingen naar de volgende ronde??
Dat was toch de schande van Cordoba?quote:
Cordoba ligt in Argentinië. Op het WK-78 deugde er ook van alles niet. Argentinië dat zich de plek in de finale kocht tegen Peru. Sevilla was WK-82.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat was toch de schande van Cordoba?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |