quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij Bilbao mogen alleen Basken spelen![]()
Nee. Beide clubs "beginnen" met een V.quote:
Villareal en Valladolid?quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Beide clubs "beginnen" met een V.
Helaas. 't is een moeilijke. De is de derde club van Madrid. Maar daar heeft hij maar één seizoen voor gespeeld.quote:
Rayo Vallecano?quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Helaas. 't is een moeilijke. De is de derde club van Madrid. Maar daar heeft hij maar één seizoen voor gespeeld.
De ander is een club welke in Asturië speelt. Heeft hij lang voor gespeeld. Deze club begint overigens niet met een V.Ik kan me niet heugen dat er ooit een Nederlander voor deze club heeft gespeeld.
Da's een. De ander is een "Real" uit Asturië.quote:
Sociedad ?quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's een. De ander is een "Real" uit Asturië.
Nee. Die komen ook uit Baskenland.quote:
Yes. Dat is hem. Hebben best wat prima seizoenen gekend in la liga. Maar al een hele poos nu actief in de secunda division.quote:
Clarence?quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:24 schreef Tarado het volgende:
Welke speler heeft de meeste EC1/CL titels gewonnen?
Nu blijf ik twijfelen tussen twee verdedigers. Maldini ?quote:
ook nietquote:Op woensdag 3 februari 2021 13:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu blijf ik twijfelen tussen twee verdedigers. Maldini ?
Da moet het Ramos wel zijn.quote:
laatste is wel warmer maar nog steeds niet goedquote:Op woensdag 3 februari 2021 13:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Da moet het Ramos wel zijn.
Oh shit. Ook EC1 Di Stefano?
Mario Corso ?quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
laatste is wel warmer maar nog steeds niet goed
die is het ook niet, ik kan wel hints gaan geven maar dan moeten er ook anderen geweest zijn, nu heb jij 7 pogingen gewaagdquote:Op woensdag 3 februari 2021 14:52 schreef tong80 het volgende:
Ik zit alemaal op geen hint te raden. Een klei hintje dat iet eens is bevestigd. Ik geef het op. Kan wel Puskas zeggen. Maar dat is weer te gemakkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |