Wat?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:54 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Weet je nog die houten poppetjes met een stokje en een gaatje
Nee die nietquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:58 schreef BasEnAad het volgende:
@:puzziepie
haha ja je kent mijn goedkope smaak
Nostradamus "als er veel vliegen in de lucht zijn en datzelfde jaar is het gras ook nog extra groen dan zal er een nieuwe koning opstaan en die gaat de wereld vernietigen"quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:01 schreef Stray_cat het volgende:
November dit jaar volgens Nostradamus. Hij zat vaak goed. Iemand een drankje
Ik weet het ook niet hoor, maar iets in mij......dat zou een gesprek van uren zijnquote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nostradamus "als er veel vliegen in de lucht zijn en datzelfde jaar is het gras ook nog extra groen dan zal er een nieuwe koning opstaan en die gaat de wereld vernietigen"
Kwekkwek toettoet, als je dit soort totale klets gelooft ben je ontevreden met je leven en weigert jezelf daar de schuld van te geven
2012, 2021 Ik heb deze aan mn muur hangen en probeer elke dag het einde van de wereld te voorspellen, maar toch best lastig!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nostradamus "als er veel vliegen in de lucht zijn en datzelfde jaar is het gras ook nog extra groen dan zal er een nieuwe koning opstaan en die gaat de wereld vernietigen"
Kwekkwek toettoet, als je dit soort totale klets gelooft ben je ontevreden met je leven en weigert jezelf daar de schuld van te geven
Gewoon een houten poppetje met een piemeltje en een houten poppetje met een gaatje. Het is geen wiskunde ofzoquote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:06 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Wat dan? Dat kwam naar boven toen ik zocht op houten poppetjes met een stok in hun gat [ link | afbeelding ]
Those who believe without reason cannot be convinced with reason.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:11 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet hoor, maar iets in mij......dat zou een gesprek van uren zijnWaarin ik mij duizend keer moet verantwoorden en wat ik ook niet erg vind en hoop iets van een verantwoording of erkenning vind van mijn gedachtes. Vergis je niet, ik twijfel constant itt de wetenschap.
Einde van de wereldquote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:11 schreef cosmosis het volgende:
[..]
2012, 2021 Ik heb deze aan mn muur hangen en probeer elke dag het einde van de wereld te voorspellen, maar toch best lastig!
[ afbeelding ]
Jahaaaquote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Those who believe without reason cannot be convinced with reason.
Dat is de mens anno 2021 in een klein ingepakt cadeautje van de Action.
Jaah je moet nu echt wel eens gaan zeggen wat jouw jeugd inhield, want ik ga echt stoppen met zoeken naar referenties op YT....quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:14 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Gewoon een houten poppetje met een piemeltje en een houten poppetje met een gaatje. Het is geen wiskunde ofzo
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:22 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Jaah je moet nu echt wel eens gaan zeggen wat jouw jeugd inhield, want ik ga echt stoppen met zoeken naar referenties op YT....
Nounouquote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:21 schreef UitStraling het volgende:
Achternichtje van me ook, zaten iedere dag wel van die witte schijtduiven in haar tuin, ging haar moeder dood en toen zat ze de tuin in te staren de ochtend na haar overlijden en zag ze die witte duiven ineens en ja dat was dan een teken van haar moeder, nee domme kut die zitten er al 6 jaar iedere dag te schijten![]()
Niet dat ik dat gezegd heb tegen haar hoor![]()
Maar zo werkt spiritualiteit, meer is het niet, helaas.
Maar de essentie van het verhaal, hoe was je achternichtje? 3e graads familie, don't judge!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:21 schreef UitStraling het volgende:
Achternichtje van me ook, zaten iedere dag wel van die witte schijtduiven in haar tuin, ging haar moeder dood en toen zat ze de tuin in te staren de ochtend na haar overlijden en zag ze die witte duiven ineens en ja dat was dan een teken van haar moeder, nee domme kut die zitten er al 6 jaar iedere dag te schijten![]()
Niet dat ik dat gezegd heb tegen haar hoor![]()
Maar zo werkt spiritualiteit, meer is het niet, helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:30 schreef Kim-Holland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegengeluid? Je stampt je achternichtje de grond in, laat haarquote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even een fris tegengeluid mijn lieve zusje
Kusquote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:34 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Tegengeluid? Je stampt je achternichtje de grond in, laat haar
Zo hoort het ookquote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:11 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet hoor, maar iets in mij......dat zou een gesprek van uren zijnWaarin ik mij duizend keer moet verantwoorden en wat ik ook niet erg vind en hoop iets van een verantwoording of erkenning vind van mijn gedachtes. Vergis je niet, ik twijfel constant itt de wetenschap.
Ja en dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:40 schreef IxCalypso het volgende:
Als wij vrouwen toch eens een coalitie zouden hebben
Haha er zouden alleen maar rellen zijn!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:41 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dan zouden er geen rellen zijn.
Nee hoor, dat is je man's mind speaking.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:41 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Lekker scharen de hele dag, niets mis mee!
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:40 schreef IxCalypso het volgende:
Als wij vrouwen toch eens een coalitie zouden hebben
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:41 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Wedden?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:42 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Haha er zouden alleen maar rellen zijn!
Maar wel verveling en constant ruzie over welke kleur die ene trui nou is en zouden we nooit op Mars geraken.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:41 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jaa een gedachte van de man is rationeel en gebaseerd op de waarheid zonder emotie!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:42 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is je man's mind speaking.
Wat moet je op Mars?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar wel verveling en constant ruzie over welke kleur die ene trui nou is en zouden we nooit op Mars geraken.
Reacties uitlokken des te minderquote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:44 schreef IxCalypso het volgende:
Ow en ik verveel me echt nooit, ik denk dat vooral de rellers verveeld zijn... voornamelijk.. jawel man.
Dus de rel oproepen deze week kwamen van... vrouwen?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Reacties uitlokken des te minder
Toch is Duitse muziek wel geil als het geen 2e wereld oorlog gestapo marsen betreft!quote:
Heb je altijd wel, net als iedereen. Weet je waarom?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:48 schreef UitStraling het volgende:
Meestal heb ik geen zin om dat zwakzinnige gebral van Calypso aan te horen maar vandaag wel eigenlijk
Vtelquote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:45 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dus de rel oproepen deze week kwamen van... vrouwen?
Jah level van wackedness speelt daarbij een belangrijke rolquote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:48 schreef UitStraling het volgende:
Meestal heb ik geen zin om dat zwakzinnige gebral van Calypso aan te horen maar vandaag wel eigenlijk
Spreek voor jezelf.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:47 schreef IxCalypso het volgende:
Maar wij vrouwen zijn veels te emotioneel
Dat is wel een behoorlijk ouderwetse gedachte hoor...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:47 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Toch is Duitse muziek wel geil als het geen 2e wereld oorlog gestapo marsen betreft!
Je typt wel wat velen zouden willen. Ik doe het welquote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:49 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Heb je altijd wel, net als iedereen. Weet je waarom?
Omdat ik gelijk heb over een aantal zaken.
Te makkelijk, je kan beter.quote:
Ik denk serieus dat je zwakzinnig bent af en toe of gewoon Limburgs zuur en ongelukkig of zwaar alcoholist dat kan ook maar dat is hetzelfde, overtuig me eens van het tegendeel met een mooie Prince plaat?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:49 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Heb je altijd wel, net als iedereen. Weet je waarom?
Omdat ik gelijk heb over een aantal zaken.
Jazeker! Helaas merk ik dat die afkeer wat betreft de Duitse taal toch nog vaak heerst, terwijl de Duitse rap bijvoorbeeld tig keer beter is dan de Nederlandse!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:50 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat is wel een behoorlijk ouderwetse gedachte hoor...
Dat was sarcastischquote:
Ik denk dat ik slimmer dan sommigen hierquote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat je zwakzinnig bent af en toe of gewoon Limburgs zuur en ongelukkig of zwaar alcoholist dat kan ook maar dat is hetzelfde, overtuig me eens van het tegendeel met een mooie Prince plaat?
Dan zijn we weer goed
Dat klopt maar dan nog ben je nog niet de snuggerste.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:54 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik denk dat ik slimmer dan sommigen hier
JEZUSquote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:53 schreef IxCalypso het volgende:
Ik ben een boek aan het lezen. Mijn grote held Stephen King![]()
https://www.bol.com/nl/p/schone-slaapsters/9200000079448235/
In het slaperige Amerikaanse stadje Dooling worden de bewoners opgeschrikt door een vreemd nieuw Virus. Vrouwen vallen in slaap en worden niet meer wakker! Ze worden omhuld met een soort spinrag. Hun hele lichaam komt in een cocon te zitten. En deze schone slaapsters kun je beter niet storen of wakker maken! Als je dat doet, dan worden ze gewelddadig. De mannen herkennen hun vrouwen niet meer. Het is net alsof ze in de greep van iets zijn. Veel vrouwen proberen zo lang mogelijk wakker te blijven. Ze willen niet in slaap vallen.
Het blijkt al snel een wereldwijd probleem te zijn. De bewoners in Dooling vinden het eng…Want wat is de oorzaak van dit vreemde virus? Is dit het Kwaad of is het toch medisch te verklaren?
Er is een vrouw die gewoon kan slapen (en die ook weer gewoon wakker kan worden) en niet in een cocon terecht komt. Waarom is zij zo bijzonder? En is zij het antwoord op deze hele situatie? De vrouwengevangenis speelt een grote rol in het verhaal. Dokter Norcross doet er alles aan om de vrouwen veilig te houden. Buiten de gevangenis is zijn vrouw de Sheriff. Zij moet het stadje in het gareel proberen te houden. Maar kan ze de slaap nog lang tegenhouden?
De mannen moeten het zien te redden zonder hun vrouwen. Maar wat gebeurt er met de wereld, als alle vrouwen slapen denk je? Mannen met wapens. Mannen die moeten zien te overleven, zonder (hun) vrouwen….Dat kan niet goedkomen. Wie gaat de macht grijpen?
De vrouwen die in slaap vallen, komen terecht in een andere wereld. Een wereld zonder mannen! De vrouwen zien dit als een nieuwe kans. Maar wat moeten ze doen als de vrouwen een voor een beginnen te verdwijnen? En kunnen ze wel zonder (hun) mannen leven? Deze wereld is ook mooi beschreven. Het voelt echt alsof je er zelf ook bent!
Ik vind het een bijzonder goed thema. Want kunnen we wel zonder elkaar? Houden we elkaar niet in evenwicht? Het zet je goed aan het denken!
Deze wereld is Dystopisch en ik zou er niet in terecht willen komen. Het is zo beeldend geschreven, dat je de hele sfeer goed kunt voelen. Het is ene echte pageturner. En daarom is het zo fijn, dat hij zo dik is! Heel veel uurtjes leesplezier in een zeer goed opgebouwde wereld. Het stadje Dooling is levensecht op papier gezet. Bepaalde stukken, kun jezelf zo voor je zien. Voor je het weet loop je over de straten van het stadje of kom je op bezoek in de gevangenis.
benquote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:54 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Werkt alleen maar in mijn voordeelquote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat klopt maar dan nog ben je nog niet de snuggerste.
Nopes.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:57 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Werkt alleen maar in mijn voordeel
Dat is redelijk makkelijk om te denken, proberend om allemaal psychologische spelletjes te spelen op een forum waar de rest lekker chill muziek aan het luisteren is.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:54 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je kent Killem en ook sommige anderen hiero en misschien jij wel?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:58 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Dat is redelijk makkelijk om te denken, proberend om allemaal psychologische spelletjes te spelen op een forum waar de rest lekker chill muziek aan het luisteren is. [ link | afbeelding ]
Jij bent een leuke ventquote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:58 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Dat is redelijk makkelijk om te denken, proberend om allemaal psychologische spelletjes te spelen op een forum waar de rest lekker chill muziek aan het luisteren is. [ link | afbeelding ]
Muziekquote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:58 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Zeker wel, dat sommigen mij downplayen. Tja.
Heey! Niet mijn mede-Limbo's erbij betrekken aub..quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat je zwakzinnig bent af en toe of gewoon Limburgs zuur en ongelukkig of zwaar alcoholist dat kan ook maar dat is hetzelfde, overtuig me eens van het tegendeel met een mooie Prince plaat?
Dan zijn we weer goed
Heb jij ook al zo'n vieze G?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:00 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Heey! Niet mijn mede-Limbo's erbij betrekken aub..
Mensen die dag in dag uit op fora rondhangen, zwakzinnig, kweetniethoor.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:00 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Heey! Niet mijn mede-Limbo's erbij betrekken aub..
Jij leest stiekem mee he?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:01 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Mensen die dag in dag uit op fora rondhangen, zwakzinnig, kweetniethoor.
Ja maar jij hebt mooie borsten.quote:
Ik denk dat jezelf die vraag kan beantwoorden, puur op het bericht wat ik daarvoor heb gepost (hoop ik omdat jij slimmer bent dan sommige hier)quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:58 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je kent Killem en ook sommige anderen hiero en misschien jij wel?
Ja, das waar.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt mooie borsten.
Mijn G is zo zacht dat je die amper hoort.quote:
Ik ben meer degene die de boel opblaast . In Timequote:
Ik reageer nogal impulsief, daarom heb ik de Mol ook vaak goedquote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:04 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik denk dat jezelf die vraag kan beantwoorden, puur op het bericht wat ik daarvoor heb gepost (hoop ik omdat jij slimmer bent dan sommige hier)
Dat ben je zekerquote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:04 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik ben meer degene die de boel opblaast . In Time
NIET!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Limburgers zijn altijd stiekem.
Hoeveel Limburgers ken je?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Idem.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:06 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
NIET!
Ik ben zo eerlijk dat ik hier uitgekotst ben
Rond de 400, no kiddin`quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:06 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Hoeveel Limburgers ken je?
Is dat net zoiest als alle rellers van de afgelopen dagen zijn voornamelijk Brabanders en mensen uit het Westen van het land?
Ik ben groot fan van de Duitse taal en Duitse muziek. En in het bijzonder Wolfgang Petryquote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:53 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Jazeker! Helaas merk ik dat die afkeer wat betreft de Duitse taal toch nog vaak heerst, terwijl de Duitse rap bijvoorbeeld tig keer beter is dan de Nederlandse!
WTF, door wie?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:06 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
NIET!
Ik ben zo eerlijk dat ik hier uitgekotst ben
RAWRRRquote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:04 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik ben meer degene die de boel opblaast . In Time
Jij bent een mod, die ik echt nog nooit gezien heb hiero.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:07 schreef skysherrif het volgende:
Hallo er wordt geroddeld over users hier, maar ik weet niet over wie, kan iemand me dit vertellen.
Sssssst, Blauwquote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:07 schreef skysherrif het volgende:
Hallo er wordt geroddeld over users hier, maar ik weet niet over wie, kan iemand me dit vertellen.
Vraag je aan een Limburger, heeyyyy kun je dit voor me doen? dan zegt hij altijd ja en twee weken later is het nog niet gedaan, moet je dezelfde vraag eens in Groningen of Den Haag stellen dan snap je precies wat ik bedoelquote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:07 schreef IxCalypso het volgende:
Nou niet in mijn provincie, maar wel hier
Hey!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:07 schreef skysherrif het volgende:
quote:
Rustiggggquote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:07 schreef skysherrif het volgende:
Is niet waar, blijf er buiten, het is niet waar!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:07 schreef skysherrif het volgende:
Ik snap de verwarring, maar niet iedereen heeft een split personality!quote:
Zo lekker die 2, kan er meerdere keren dromen over deze clip!quote:
Benoem de klonen eens?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:15 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Zo lekker die 2, kan er meerdere keren dromen over deze clip!
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is de combinatie hè?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:15 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Zo lekker die 2, kan er meerdere keren dromen over deze clip!
Good.quote:
Bali?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:19 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik ken dat schijtdorp Venray op mijn duimpje...blind.![]()
Nee, niet inwonend bij de gekkies.![]()
Bij dat ik snel weer terug naar mijn 'roots' kon verhuizen.![]()
Doe eens meer goede Duitse muziek, ik ben daadwerkelijk opzoek naar de echt eunderground. Veel gehoord op de Duitse radio, maar toch lastig om terug te vinden.quote:
?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:19 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Doe eens meer goede Duitse muziek, ik ben daadwerkelijk opzoek naar de echt eunderground. Veel gehoord op de Duitse radio, maar toch lastig om terug te vinden.
Daar kan ik je wel mee helpen...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:19 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Doe eens meer goede Duitse muziek, ik ben daadwerkelijk opzoek naar de echt eunderground. Veel gehoord op de Duitse radio, maar toch lastig om terug te vinden.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:25 schreef cosmosis het volgende:
[..]
haa brrrrrr.
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:23 schreef UitStraling het volgende:
Deze MOET echt even hoor met Kim erbij![]()
Clones bloody Clones. Internet.quote:
Oja? Wat ken je dan precies?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:19 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik ken dat schijtdorp Venray op mijn duimpje...blind.![]()
Nee, niet inwonend bij de gekkies.![]()
Blij dat ik snel weer terug naar mijn 'roots' kon verhuizen.![]()
Gaat de goede kant uit! Duitsland Nederland Jetzt geht loss!! Zelfs IC waggelt mee met haar positieve persoonlijkheid!quote:
The Future Bites, zo heet die plaat. Ja man de oude Porucpine Tree platen zijn stuk voor stuk geweldig. Vooral Fear Of A Blank Planet.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Welke is dat?
Ik luister nog weleens naar zijn band.
Ik heb in de Joke Smitstraat gewoond, de meest depressieve tiefusstraat van Venray, en dat in de zogenaamd 'nette' buurt. Nooit eerder tussen zulke Tokkie's gewoond.quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:31 schreef UitStraling het volgende:
Die in het blauw, booooh wat een prachtige huisvrouw is dat dan.
Zozo, ben je boos op me?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:32 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik heb in de Joke Smitstraat gewoond, de meest depressieve tiefusstraat van Venray, en dat in de zogenaamd nette buurt. Nooit eerder tussen zulke Tokkie's gewoond.![]()
![]()
Daarachter, in mijn tuin zowat, woon jij, op het Vincent v Gogh Instituut.
Jouw uitleg klopt voor geen meter.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:34 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nee waarom? Je wou uitleg, je krijgt n uitleg.
trio?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:35 schreef cosmosis het volgende:
Nog nooit zo genoten van een trio on big screen, zelfs met ogen dicht!
Ik klik dit met een glimlach aanquote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:35 schreef cosmosis het volgende:
Nog nooit zo genoten van een trio on big screen, zelfs met ogen dicht!
Tuurlijk wel. Ik lul niet uit mn nek.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:34 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jouw uitleg klopt voor geen meter.
Ja noem namen dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:36 schreef Grishenko_ het volgende:
Sommige users in dit topic nemen zichzelf veel te serieus
Doe jij toch ook als het over buitenlanders en of rellen gaat etcetc.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:36 schreef Grishenko_ het volgende:
Sommige users in dit topic nemen zichzelf veel te serieus
Niet? Je hoeft jezelf niet weg te cijferen...No Shame no pain!quote:
Ja, dat doe je wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:36 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik lul niet uit mn nek.
Nu woon ik weer waar ik moet zijn.
Heb nog familie in Venray..
Ik weet dat jij aan het trollen bent, maar ik ben niet zeker van Calypso en KimHollandquote:
Wij Limburgers trollen niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:38 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Ik weet dat jij aan het trollen bent, maar ik ben niet zeker van Calypso en KimHolland
Natte slip? Hier op dit forum?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:39 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Waar jij een natte slip van krijgt, mij best.![]()
Een van m'n eerste singletjes.quote:
Hahaha met muts is nog leukerquote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:40 schreef shiitake het volgende:
[..]
Een van m'n eerste singletjes.
Ik heb alleen met muts. [ afbeelding ]
Van Blondie krijg ik wel een natte slip als ik momenteel niet in mn adamsuit erbij zat!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:39 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Waar jij een natte slip van krijgt, mij best.![]()
Maar jij geilt dus op naming and shaming?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:42 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Van Blondie krijg ik wel een natte slip als ik momenteel niet in mn adamsuit erbij zat! [ link | afbeelding ]
Zijn vandaag met een nieuw album gekomen, ben ze even allemaal aan het luisterenquote:
Oh. Ga ik ook doen dan. Ze hebben wel wat mooie 'covers' gedaan.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zijn vandaag met een nieuw album gekomen, ben ze even allemaal aan het luisteren
Ondanks jouw zuur GGZ gezeverquote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:45 schreef IxCalypso het volgende:
Hele week geen reet te doen hier en BAM het is Vrijdag
Omdat ik de vraag niet heb gesteld. Maar als je wil dat ik het antwoord geef op een vraag welke ik niet heb gesteld, stel de vraag dan, misschien kan ik hem beantwoorden voor jou.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:42 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Waarom zeg je de namen zelf niet?
Mysteryquote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ondanks jouw zuur GGZ gezever
Zaterdag vrijgenomen van werk om IC vrijdag-avond mee te maken!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:45 schreef IxCalypso het volgende:
Hele week geen reet te doen hier en BAM het is Vrijdag
Ah weet niet of ik al hun covers ken, dit is mijn favo nummer van zequote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:46 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oh. Ga ik ook doen dan. Ze hebben wel wat mooie 'covers' gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |