Die schimmel Jopenquote:Op zondag 31 januari 2021 06:42 schreef pullup het volgende:
Is het die schimmel jopen, de waterige witte of die met de vieze drop nasmaak?
Zeer verstandig.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die schimmel Jopenén eentje die we nog niet gehad hebben.
Ik geef ze weg
Persoonlijk vind ik mijn bier lekkerder ja. Geen schimmel in elk gevalquote:Op zondag 31 januari 2021 11:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Zeer verstandig.
Nu nog een mooi verhaal daaromheen brouwen hoe bijzonder dat bier is, je bent vast beter in brouwen dan die jopenknakkers
Klinkt goedquote:Op zondag 31 januari 2021 11:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik mijn bier lekkerder ja. Geen schimmel in elk geval
If I tell you I'll have to kill youquote:Op zondag 31 januari 2021 11:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Wat is je geheime ingrediënt?
Daar was ik al bang voorquote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:34 schreef chufi het volgende:
Iedereen al zn voorkeuren doorgegegeven ??
Zekerquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:34 schreef chufi het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit naar wit, maar af en toe een rood en dan vooral in de winter vind ik ook prima hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vino?
Blanco drink jij toch.. al is het wel weer voor rood of Port
Ik heb mijn keuze van ronde 2 laten prolongeren.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:34 schreef chufi het volgende:
Heel goed, dat zal D lerenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb mijn keuze van ronde 2 laten prolongeren.
Ik sta achter je zolang je geen Jopen op de lijst plemptquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net zolang dreinen totdat ik mijn zin krijg
Dat was mijn andere nominatie van ronde 2, die had D. juist gekozenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik sta achter je zolang je geen Jopen op de lijst plempt
Oeiquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was mijn andere nominatie van ronde 2, die had D. juist gekozen
De tweede die het niet geworden is geen Jopen, dus altijd beterquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Oei
Man3
Wil ik weten wat die tweede was dan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |