Zo klinkt het wel als heel veelquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:15 schreef chufi het volgende:
W
[..]
We hebben er al minstens 16 op en D. denk al 100 vermoed ik
Mee eensquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:17 schreef Domnivoor het volgende:
Ik vind het een geslaagd concept, ook als alles weer open is.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:20 schreef shiitake het volgende:
Liken gaat ook een stuk soepeler na twee biertjes.![]()
quote:Je probeert te vaak dezelfde post achter elkaar te liken en ont-liken. Dit kan een zware belasting leveren op de servers. Soms kan het even duren voordat je like zichtbaar wordt. Heb iets meer geduld en probeer zorgvuldig met de like-knoppen om te gaan alsjeblieft? Alvast bedankt!
je vraagt er ook omquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:20 schreef shiitake het volgende:
Liken gaat ook een stuk soepeler na twee biertjes.![]()
Je kunt maar 1 keer liken .. volgende like is een unlike etct etc en als je dat te vaak doet begint FoK! te zeiken ..quote:
Dan werkt het bij jou wel goed.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt maar 1 keer liken .. volgende like is een unlike etct etc en als je dat te vaak doet begint FoK! te zeiken ..
Als je heel snel een aantal keren doet krijg ik ook die meldingquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan werkt het bij jou wel goed.
Het is een bekend probleem:
BUG / Het like-systeem
Vanaf 16:00 mag je vanmiddag alsnog proeven of natuurlijk wanneer het je uitkomt. Of je brengt ze terug naar de winkel voor een ander biertjequote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goedemorgen.
Ik was in slaap gevallen gisteren, en werd ergens om 23:30 wakker![]()
Sorry!
Ik had ook al zoiets bedacht, maar als jullie geen Jopen nomineren hoeft die keuze niet bij mij te liggenquote:
Verzakert!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goedemorgen.
Ik was in slaap gevallen gisteren, en werd ergens om 23:30 wakker![]()
Sorry!
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:42 schreef Prisha het volgende:
Ik kreeg als kado vanavond een bierpakket....zitten er Jopen in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |