quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:31 schreef Domnivoor het volgende:
Ik lees steeds Isildur.Nee, is nie duurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je sokken uit?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:31 schreef pullup het volgende:
Ik heb een Prishaatje bij het inschenken gedaan
Je sok erbij?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:31 schreef pullup het volgende:
wel toepasselijk bij dezequote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:31 schreef pullup het volgende:
Ik lees steeds Isildur.Lijkt op die knakker op het etiquetteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“How lucky is the United States that everytime they look for democracy in other countries they find oil instead”- Spain Deputy Gabriel Rufián
Nee een overdosis schuim gemachtquote:
quote:
quote:
Ik lees steeds Isildur.Die kijkt niet vrolijk, zou ie ook genipt hebben ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
De mijne was nog helemaal heel hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:33 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Gebroken witte schuimkraag staat er
Zal z’n broer wel zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:32 schreef pullup het volgende:
L
[..]
Lijkt op die knakker op het etiquette
Ik moest slurpen om het niet over de rand te krijgenquote:
die is toch van LOTR?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |