Geen beginnetje maken met je tanden.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:42 schreef Scuidward het volgende:
Of van die mandarijnen met schil waar je met je duim niet doorheen kunt dus moet je met je wijsvinger en dat voelt zo vies.
That's what she said.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:44 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Geen beginnetje maken met je tanden.
En moet je kracht zetten en druipt het alle kanten op.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:42 schreef Scuidward het volgende:
Of van die mandarijnen met schil waar je met je duim niet doorheen kunt dus moet je met je wijsvinger en dat voelt zo vies.
Gadver.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:44 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ik heb geen frietpan.quote:
De grote tong80 die geen frituurpan heeftquote:
Te gevaarlijk toen ik nog zoop. Komt er weer één in huis.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:49 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
De grote tong80 die geen frituurpan heeft
Heb je weleens een sinaasappel onder de douche gegeten? Met je tanden een opening maken, schil eraf scheuren en dan als een hondsdolle aap dat ding opvreten terwijl je onder het sap zitquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:44 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ik heb wel eens soep onder de douche gegeten, ook een genotquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:57 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Heb je weleens een sinaasappel onder de douche gegeten? Met je tanden een opening maken, schil eraf scheuren en dan als een hondsdolle aap dat ding opvreten terwijl je onder het sap zitWat een ervaring is dat
Dat verwaterd toch helemaal?!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:03 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ik heb wel eens soep onder de douche gegeten, ook een genot
Of spuit in je ogen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
En moet je kracht zetten en druipt het alle kanten op.
Mandarijnen zijn altijd zo'n hit or miss. Of ze zijn viesgoor zuur dat je gezicht uit elkaar valt, of ze zijn gewoon lekker beetje zoetig en sappigquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:58 schreef knoopie het volgende:
Er is een goed seizoen voor mandarijntjes, en dat loopt nu op zijn einde. Dus bespaar jezelf de teleurstelling en koop pas in november weer mandarijntjes.
hahaaatjes!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:12 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Soep is toch al water hahahahahah
Ik maak ze open en eet ze altijd boven de prullenbak.quote:
Zeker de druppeltjes oplikken met je tong.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik maak ze open en eet ze altijd boven de prullenbak.
Jij begrijpt het.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:23 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Zeker de druppeltjes oplikken met je tong.
Akkoord met de klacht. Daarom eet ik geen mandarijnen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:40 schreef tong80 het volgende:
Te veel pitjes in mandarijntjes.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |