SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
@Amarantha, nou goed?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik sta niet in het lijstje dus voel mij niet aangesproken.
Wie is jij?quote:
Goed, de jouwe? Nog bootje wezen varen?quote:
En terecht, die kut leraren hebben altijd maar vakantie !quote:
Nou mij nietquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje zonde van de kaviaar lijkt me.
lekker lekker. nopequote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:10 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Goed, de jouwe? Nog bootje wezen varen?
Hoi ik ben jacq. Best een leuke userquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:10 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
@:Amarantha, nou goed?
[..]
Wie is jij?![]()
[..]
Goed, de jouwe? Nog bootje wezen varen?
Sprak m'n leraar van groep 8, die geeft nu les in de brugklas vlakbij waar ik woon. Die is er wel aardig klaar mee op deze manierquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En terecht, die kut leraren hebben altijd maar vakantie !
Nou de vorige keer dat ik bij deze straat was moest ik al begin van de straat aansluiten in de rij. Nu kon ik zo de loods in rijden en hadden ze maar 2 testbanen open en kon ik zo doorrijden.quote:
narcistquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoi ik ben jacq. Best een leuke user
Succes met verhuizen dan.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lekker lekker. nopena 't weekend verhuizen
Hoiquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoi ik ben jacq. Best een leuke user
quote:
Mijn groep 8 leraar was een grandioze klootzak.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Sprak m'n leraar van groep 8, die geeft nu les in de brugklas vlakbij waar ik woon.
Gelijk gestrikt voor een gastles natuurlijk
Nicequote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn groep 8 leraar was een grandioze klootzak.
Mijn groep 7 leraar is nog een tijd mijn overbuurman geweest
Daar is het vorig jaar allemaal door misgegaan, al die wintersport en carnavalquote:
er gebeurt nu sowieso niks in die vakantiequote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar is het vorig jaar allemaal door misgegaan, al die wintersport en carnaval
Mja, mn huisarts riep een week of 2 geleden via de mail (in een mail aan de risicogroep) dat ie verwacht in februari te vaccineren.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en vervolgens krijgen we het nauwelijks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |