Daar hoorde ik wel iets over bij NSF , maar ik viel er net in, heb niet alles meegekregen .quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:25 schreef Asschen_sukar het volgende:
Nasa heeft ook al aangeboden te gaan helpen met de FAA.
Op het moment lijkt SN10 naar pad A gerold te worden.
Dus ze geven toestemming en trekken die later weer in, ondanks dat een zelfde prototype netjes gevlogen heeft. Dat doen ze naar het schijnt omdat er raptors gewisseld zijn, terwijl dat bij de SN8 ook gebeurd is maar geen reden was om de goedkeuring in te trekken.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:20 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nope, gerucht gaat dat het zeker 3 weken gaat duren.
In het weekend is het strand open. Wss ergens volgende weekquote:
Mooie PR stunt met 2 Starships ook wat waardquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:21 schreef Tourniquet het volgende:
Zouden ze het risico wagen om SN10 op Launchpad A te zetten terwijl SN9 nog moet vliegen?
quote:
tnx! Weekenden bestaan nog steedsquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:47 schreef Starhopper het volgende:
[..]
In het weekend is het strand open. Wss ergens volgende week
Edit: maandag dus
bling blingquote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:30 schreef Starhopper het volgende:
Daar gaat ie![]()
2 Starships is beter dan 1Hoe waanzinnig is het dat we straks een lancering hebben van SN9 met op de voorgrond een klaarstaande SN10. Daar wil ik wel een weekendje op wachten
![]()
Dat geeft iig aan dat Elon genoeg vertrouwen heeft in SN9quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:41 schreef beantherio het volgende:
Moeilijk voor te stellen dat ze hem nu al gaan plaatsen. Als er iets fout gaat met SN9 en SN10 geraakt wordt dan zou dat toch wel heel vervelend zijn voor het testprogramma.
edit: Er zijn nu wel allerlei mensen bezig met iets op pad a. Begin toch te geloven dat daar iets gaat gebeuren.
echt welquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:30 schreef Starhopper het volgende:
Daar gaat ie![]()
2 Starships is beter dan 1Hoe waanzinnig is het dat we straks een lancering hebben van SN9 met op de voorgrond een klaarstaande SN10. Daar wil ik wel een weekendje op wachten
![]()
Op zich liet SN8 wel zien dat ze genoeg controle hebben om het risico heel minimaal te houden. Het risico zou ook niet zo groot zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat geeft iig aan dat Elon genoeg vertrouwen heeft in SN9
ff googelen wat dat precies is/doetquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:03 schreef beantherio het volgende:
Gaan ze bij SpaceX nog eens een keer een echte crawler bouwen? Wordt zo langzamerhand wel tijd.
[ afbeelding ]
edit: de vraag maar eens in de live chat van NSF gegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |