Je moet wat als je net bent gescheiden.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Plofkop of niet hij ziet er wel echt tien keer beter uit nuwordt toch een stuk beter om naar te kijken als ie nu op het bankie zit
Eens met dat laatste. We moeten echt ophouden met het idee dat Advocaat er het maximale uit heeft gehaald. Dat is gewoonweg niet waar. Los van het feit dat de kwaliteit van de selectie echt niet heel hoog ligt hoor, maar met dit team moeten meer punten gehaald kunnen worden.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Komt wel goed, heb Dickie nooit verweten dat ie niet open stond voor andere signalen (in tegenstelling tot veel andere oudere trainers), gedeeltelijk daarom vind ik hem ook zo’n topvent. Alleen heeft ie een lange tijd de problemen kunnen counteren met ‘de resultaten zijn goed, dus waarom veranderen?’ wat ook niet zo gek is, zeker vanuit zijn (korte termijn) perspectief. Nu vervalt dat argument en dan geloof ik er ook wel in dat ze een aanpassing gaan zoeken en vinden. Alleen die uitspraken over de kwaliteit van de selectie moesten een beetje uitgesproken worden want die hebben wel flink bijgedragen aan het ‘Dick haalt er het maximale uit’-fabeltje.
Hoop hem in een craft bier café eens tegen te komen, daar heeft ie nu ook wel de kop voorquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je moet wat als je net bent gescheiden.Jammer voor hem is het Stadhuisplein gesloten, anders zag ik hem daar wel achter de boerinnen uit de Hoeksche Waard gaan.
Hij staat wel open voor andere signalen. Maar ik heb niet het idee dat ie z'n aanpak gaat veranderen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Komt wel goed, heb Dickie nooit verweten dat ie niet open stond voor andere signalen (in tegenstelling tot veel andere oudere trainers), gedeeltelijk daarom vind ik hem ook zo’n topvent. Alleen heeft ie een lange tijd de problemen kunnen counteren met ‘de resultaten zijn goed, dus waarom veranderen?’ wat ook niet zo gek is, zeker vanuit zijn (korte termijn) perspectief. Nu vervalt dat argument en dan geloof ik er ook wel in dat ze een aanpassing gaan zoeken en vinden. Alleen die uitspraken over de kwaliteit van de selectie moesten een beetje uitgesproken worden want die hebben wel flink bijgedragen aan het ‘Dick haalt er het maximale uit’-fabeltje.
Het grote probleem is dat spelen vanuit de gesloten organisatie eigenlijk iets is waar je op terug moet kunnen vallen bij een voorsprong maar niet de intentie moet zijn om mee aan een wedstrijd te beginnen, zo lijkt het alsof we veel slechter zijn dan we eigenlijk zijn. Als ik de eerste elf zie in haar beste formatie zitten er geen spelers bij die ik qua kwaliteit niet bij een top 3-club vind horen (spitspositie twijfelachtig).quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens met dat laatste. We moeten echt ophouden met het idee dat Advocaat er het maximale uit heeft gehaald. Dat is gewoonweg niet waar. Los van het feit dat de kwaliteit van de selectie echt niet heel hoog ligt hoor, maar met dit team moeten meer punten gehaald kunnen worden.
Dat jaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:29 schreef Slobeend het volgende:
Dick vindt nog steeds dat AZ meer kwaliteit heeft, kon je aan z'n ogen zien.
Dit is echt volkomen onzin, dat is gewoon de tactiek van Dick, en als je dat niet wil moet je er een ander neerzetten.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het grote probleem is dat spelen vanuit de gesloten organisatie eigenlijk iets is waar je op terug moet kunnen vallen bij een voorsprong maar niet de intentie moet zijn om mee aan een wedstrijd te beginnen
Aanvallend is het zo onmachtig bij ons, terwijl we daar Berghuis en Sinisterra hebben lopen. Twee uitstekende spelers. Maar als jij achterover gaat hangen heb je veel minder aan ze. Bovendien hebben wij ook maar weinig creativiteit op het middenveld. Leuk die Kokcu, maar die presteert dit jaar gewoonweg niet zo goed.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het grote probleem is dat spelen vanuit de gesloten organisatie eigenlijk iets is waar je op terug moet kunnen vallen bij een voorsprong maar niet de intentie moet zijn om mee aan een wedstrijd te beginnen, zo lijkt het alsof we veel slechter zijn dan we eigenlijk zijn. Als ik de eerste elf zie in haar beste formatie zitten er geen spelers bij die ik qua kwaliteit niet bij een top 3-club vind horen (spitspositie twijfelachtig).
Ik denk dat er ook niet heel veel hoeft te veranderen, eigenlijk alleen de intentie waarmee we een wedstrijd beginnen. Dus iets meer druk op de bal zetten op het middenveld (zeker als Kökcü Diemers kan vervangen) en de bal sneller rond laten gaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:30 schreef hhh38 het volgende:
Hij staat wel open voor andere signalen. Maar ik heb niet het idee dat ie z'n aanpak gaat veranderen.
Inderdaad, dit is de kern.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het grote probleem is dat spelen vanuit de gesloten organisatie eigenlijk iets is waar je op terug moet kunnen vallen bij een voorsprong maar niet de intentie moet zijn om mee aan een wedstrijd te beginnen, zo lijkt het alsof we veel slechter zijn dan we eigenlijk zijn. Als ik de eerste elf zie in haar beste formatie zitten er geen spelers bij die ik qua kwaliteit niet bij een top 3-club vind horen (spitspositie twijfelachtig).
Mja. En we hebben wel 2 a 3 spelers nodig. Maar goed, dat gaat niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook niet heel veel hoeft te veranderen, eigenlijk alleen de intentie waarmee we een wedstrijd beginnen. Dus iets meer druk op de bal zetten op het middenveld (zeker als Kökcü Diemers kan vervangen) en de bal sneller rond laten gaan.
Dat is wel precies waar het probleem nu ligt aangezien er nu te weinig creativiteit in het elftal is om vanuit een gesloten organisatie vanaf het begin af te wachten. Daar zijn de meeste tegenstanders nu op voorbereid en passen ze zich op aan. Er kan wel iets feller gestart worden met meer druk op de bal zonder gelijk de gesloten organisatie volledig achterwege te laten.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit is echt volkomen onzin, dat is gewoon de tactiek van Dick, en als je dat niet wil moet je er een ander neerzetten.
Ondanks dat het aantal goals en assists nihil is draagt Kökcü toch bij aan het creëren van kansen. Die linkerkant loopt nu ook gewoon slecht met het driehoekje Diemers met Malacia en Sinisterra. Kijk eens naar het verschil ten opzichte van Geertruida/Toornstra/Berghuis.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Aanvallend is het zo onmachtig bij ons, terwijl we daar Berghuis en Sinisterra hebben lopen. Twee uitstekende spelers. Maar als jij achterover gaat hangen heb je veel minder aan ze. Bovendien hebben wij ook maar weinig creativiteit op het middenveld. Leuk die Kokcu, maar die presteert dit jaar gewoonweg niet zo goed.
Hopen dat Teixeira of Kökcü goed of zelfs redelijk terug komt, en Toornstra in een iets meer verdedigende rol opstellen zou een hoop kunnen schelen. Het middenveld zoals er nu staat kan echt niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Mja. En we hebben wel 2 a 3 spelers nodig. Maar goed, dat gaat niet.
Leek mij dat hij Orkun zei oid ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:28 schreef hhh38 het volgende:
Wat was die laatste opmerking? Ging dat over Kökcü?
Hmm ja, maar deze vind ik wel lastig, want het gaat niet zozeer om kwantiteit. Al ben ik het verder met je eens dat Haps/Sinisterra beter liep dan Malacia/Sinisterra.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ondanks dat het aantal goals en assists nihil is draagt Kökcü toch bij aan het creëren van kansen. Die linkerkant loopt nu ook gewoon slecht met het driehoekje Diemers met Malacia en Sinisterra. Kijk eens naar het verschil ten opzichte van Geertruida/Toornstra/Berghuis.
[ twitter ]
Die passmapjes gaan alleen over voorwaartse passes (en of die aankomen). Maar dan zie je voor Malacia, Diemers en Sinisterra ook een veel slechtere output. Zegt wel wat imo.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Hmm ja, maar deze vind ik wel lastig, want het gaat niet zozeer om kwantiteit. Al ben ik het verder met je eens dat Haps/Sinisterra beter liep dan Malacia/Sinisterra.
Sini heeft amper gespeeld en als hij speelt is het centraal.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Hmm ja, maar deze vind ik wel lastig, want het gaat niet zozeer om kwantiteit. Al ben ik het verder met je eens dat Haps/Sinisterra beter liep dan Malacia/Sinisterra.
Denk dat hij tegen PSV ook niet speelt, want Malacia mag zich weer vast gaan bijten in zijn tegenstander en dat kan hij toch beter dan Haps vind ik.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die passmapjes gaan alleen over voorwaartse passes (en of die aankomen). Maar dan zie je voor Malacia, Diemers en Sinisterra ook een veel slechtere output. Zegt wel wat imo.
Ik vind het ook gek dat Haps gewoon helemaal niet meer op linksback wordt neergezet.
Ze hebben wel vaker samen gespeeld afgelopen tijd hoor.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:51 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Sini heeft amper gespeeld en als hij speelt is het centraal.
Tegen Heerenveen voor het voor het eerst Malacia en Sini. Beetje voorbarige conclusie.
Het halve seizoen lopen we te schreeuwen om meer diepgang op de flanken voorin, en Haps is volgens mij de enige die die diepgang kan brengen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:50 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind het ook gek dat Haps gewoon helemaal niet meer op linksback wordt neergezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |