Gio speelde nog veel meer vanuit de controle. Ben je de wedstrijden vergeten met 75% balbezit voornamelijk op eigen helft, constant balletjes terug en balletjes breed... Denk dat het je nog tegen gaat vallen met de adaptieve vermogens van Slot, je ziet dat zijn opvolger het ook niet minder doet er zit voldoende kwaliteit in die selectie van AZ om zo aanvallend te kunnen spelen. Wij hebben die spelers gewoon niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Advocaat speelt helemaal niet aanvallender dan Gio. Wel directer.
Ik denk dat Slot realistisch genoeg is om geen onmogelijke dingen te gaan proberen. Maar soms wordt het voetbal beter als je minder goede spelers inpast die beter bij het spel passen dat je wil spelen. Dat zie ik nog wel gebeuren.
Noem eens een club waar fans niet (voor jan lul) zitten te zeiken over wissels?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Gio speelde nog veel meer vanuit de controle. Ben je de wedstrijden vergeten met 75% balbezit voornamelijk op eigen helft, constant balletjes terug en balletjes breed... Denk dat het je nog tegen gaat vallen met de adaptieve vermogens van Slot, je ziet dat zijn opvolger het ook niet minder doet er zit voldoende kwaliteit in die selectie van AZ om zo aanvallend te kunnen spelen. Wij hebben die spelers gewoon niet.
In het AZ-topic (ja dat bestaat) was er dit seizoen trouwens ook genoeg kritiek met name op zijn wissels dus ik ben benieuwd.
AZ doet het toch juist niet zo goed sinds Slot weg is?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Gio speelde nog veel meer vanuit de controle. Ben je de wedstrijden vergeten met 75% balbezit voornamelijk op eigen helft, constant balletjes terug en balletjes breed... Denk dat het je nog tegen gaat vallen met de adaptieve vermogens van Slot, je ziet dat zijn opvolger het ook niet minder doet er zit voldoende kwaliteit in die selectie van AZ om zo aanvallend te kunnen spelen. Wij hebben die spelers gewoon niet.
In het AZ-topic (ja dat bestaat) was er dit seizoen trouwens ook genoeg kritiek met name op zijn wissels dus ik ben benieuwd.
Qua puntenaantal valt dat wel mee geloof ik.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
AZ doet het toch juist niet zo goed sinds Slot weg is?
Ze zijn ons toch voorbij qua ranglijst? Ik weet niet of het goed gaat intern, interesseert me verder ook niet maar er ontstaat niet ineens een probleem daar nu Slot daar hals over kop weg is.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik die wedstrijden niet vergeten, het was echt een uitdaging niet in slaap te vallen soms. Maar de intentie was veel aanvallender dan wat Dick beoogt. Het spel was alleen veel te langzaam om dat balbezit om te zetten in veel goals en kansen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:46 schreef Elan het volgende:
[..]
AZ was mét Slot toch ook niet bezig aan een geweldige reeks met al die gelijke spelen enzo.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je de resultaten over afgelopen periode bekijkt is het redelijk vergelijkbaar met Feyenoord (AZ w6 g2 v4 over 12, Feyenoord w5 g1 v5 over 11).quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Qua puntenaantal valt dat wel mee geloof ik.
Ja terecht punt wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Noem eens een club waar fans niet (voor jan lul) zitten te zeiken over wissels?
Ze begonnen het seizoen heel zwak, maar het ging de weken voordat Slot ontslagen werd eigenlijk heel erg goed bij AZ. Ze waren ook Europees bijna door in die loodzware poule. Nadat Slot weg was ging het eventjes minder en nu hebben ze een soort rare vorm waarbij de topwedstrijden in de eredivisie worden gewonnen maar de wedstrijden tussendoor vaak niet worden gewonnen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
AZ was mét Slot toch ook niet bezig aan een geweldige reeks met al die gelijke spelen enzo.
Het onderliggende spel was wel heel goed, dus het was een kwestie van tijd voor ze wel veel gingen winnen. Eigenlijk het tegenovergestelde van ons dus.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
AZ was mét Slot toch ook niet bezig aan een geweldige reeks met al die gelijke spelen enzo.
Volgens mij hadden ze ook nog een corona-uitbraak in de spelersgroep, en ze gaven vaak een flinke voorsprong nog onnodig weg. Gelukkig gaat dat nu geen probleem worden want deze spelersgroep weet precies hoe ze bij een voorsprong moeten terugvallen op een gesloten organisatiequote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het onderliggende spel was wel heel goed, dus het was een kwestie van tijd voor ze wel veel gingen winnen. Eigenlijk het tegenovergestelde van ons dus.
Als als als we nog hadden gewonnen bij Ajax denk ik dat het sowieso wel goed was gekomen deze weken. Zeker bij dickieball is het vertrouwen van de ploeg heel belangrijk omdat het veel uitgaat van de individuele kwaliteiten van spelers (met name in de voorhoede).quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:05 schreef Caland het volgende:
Toch had ik na Vitesse vooral wel het idee dat Dickie het wel weer op de rails zou krijgen. Fer die sterk terugkwam, steeds meer spelers uit de ziekenboeg. Dan zie je ook wel dat vertrouwen toch een vreemd en ongrijpbaar begrip is in het voetbal.
Ja verloren van Utrecht dat is wel genot voor ons.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze begonnen het seizoen heel zwak, maar het ging de weken voordat Slot ontslagen werd eigenlijk heel erg goed bij AZ. Ze waren ook Europees bijna door in die loodzware poule. Nadat Slot weg was ging het eventjes minder en nu hebben ze een soort rare vorm waarbij de topwedstrijden in de eredivisie worden gewonnen maar de wedstrijden tussendoor vaak niet worden gewonnen.
Wedstrijden weggeven om een punt te maken? Dat lijkt me ook wat overdrevenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:10 schreef Calciumdude het volgende:
denk dat we de move van Petrovic meer moet zoeken in het feit dat hij zelf hoofdtrainer kan spelen..
een promotie ten opzichte van de laatste maandjes naast Dick bij Feyenoord op de bank zitten.
maar het blijft wel weer een circus.
waarom hebben wij altijd dit soort taferelen ?
spelers die de trainer laten vallen, en wedstrijden weggeven om een punt te maken..
waar/wanneer hebben we dat eerder gezien ?
ach zou me niet verbazen , het namelijk eerder gebeurt..quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wedstrijden weggeven om een punt te maken? Dat lijkt me ook wat overdreven
Verder gebeuren dat soort dingen natuurlijk wel vaker bij clubs, alleen normaal gesproken wordt dat niet zo in het openbaar uitgesproken, dat blijft dan intern.
Ik zou er niet teveel op rekenen. Bij Tottenham werd Pochettino ontslagen tijdens het seizoen dat daar die All or Nothing serie werd gemaakt, maar daar kwamen geen sappige details over naar buitenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Inderdaad, pas in mei na de Disney serie kunnen we pas eerlijk concluderen wie er gelijk had.
Torenhoge verwachtingen vanuit het Legioen, even gechargeerd gezegd.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:10 schreef Calciumdude het volgende:
denk dat we de move van Petrovic meer moet zoeken in het feit dat hij zelf hoofdtrainer kan spelen..
een promotie ten opzichte van de laatste maandjes naast Dick bij Feyenoord op de bank zitten.
maar het blijft wel weer een circus.
waarom hebben wij altijd dit soort taferelen ?
spelers die de trainer laten vallen, en wedstrijden weggeven om een punt te maken..
waar/wanneer hebben we dat eerder gezien ?
Mocht Tottenham daarbij niet zelf (gedeeltelijk) bepalen wat er wel en niet uitgezonden werd?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou er niet teveel op rekenen. Bij Tottenham werd Pochettino ontslagen tijdens het seizoen dat daar die All or Nothing serie werd gemaakt, maar daar kwamen geen sappige details over naar buiten
Ja kans is groot dat zij er meer over te zeggen hadden inderdaad. We gaan het zienquote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mocht Tottenham daarbij niet zelf (gedeeltelijk) bepalen wat er wel en niet uitgezonden werd?
(al weet ik ook niet of Feyenoord dat wel kan)
Jaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:09 schreef Marcoss het volgende:
Op vrijdag 29 januari 2021 11:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou er niet teveel op rekenen. Bij Tottenham werd Pochettino ontslagen tijdens het seizoen dat daar die All or Nothing serie werd gemaakt, maar daar kwamen geen sappige details over naar buiten
Mocht Tottenham daarbij niet zelf (gedeeltelijk) bepalen wat er wel en niet uitgezonden werd?
O jee, dat gaat dus niet om aan te zien worden.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja
En ja, Feyenoord heeft de eindregie gewoon.
Natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O jee, dat gaat dus niet om aan te zien worden.
Heeft Feyenoord afgelopen jaren dan iets geproduceerd wat het aanzien waard was?quote:
Ik kan niet wachten een achter de schermen blik op de tactische analyses van Sjonquote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O jee, dat gaat dus niet om aan te zien worden.
Toch hopen van wel. Heb zin in beelden van vBodegom die vrouwelijke werkneemsters onzedelijk betast, Arnesen die hoofdschuddend aan zijn bureau zit terwijl hij de contracten ondertekend door Troost doorleest, Beukers in tranen nadat hij na 20 jaar trouwe dienst zijn slecht-nieuws gesprek krijgt, Dickie die woest het gebouw binnenstormt nadat de spits waar hij om vroeg een veel te dikke Argentijn is die er niks van kan, dat wordt een feestje.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |