SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
wat heeft die er nou weer mee te maken?quote:
worst-kaas scenario.quote:
Wil je je even melden bij koen66? dan laat hij de brug naar beneden en stampt je naar buiten. Dankuquote:
wilde plannen?quote:
Alleen een kaasscenario.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat heeft die er nou weer mee te maken?
[..]
worst-kaas scenario.
Vanavond misschien
Vergeleken met een uur geleden zit ik er eigenlijk wel positief in nu.quote:
@Koen66quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wil je je even melden bij koen66? dan laat hij de brug naar beneden en stampt je naar buiten. Danku
Die vind kaas ook zo lekker dat hij er even op geattendeerd moet wordenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat heeft die er nou weer mee te maken?
[..]
worst-kaas scenario.
Vanavond misschien
Blijkbaar hebben we nu meer van die zotten.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die vind kaas ook zo lekker dat hij er even op geattendeerd moet worden
Kan niet he.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben we nu meer van die zotten.
Kaas is ook gewoon de belangrijkste reden waarom vegan zijn nooit een optie is.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben we nu meer van die zotten.
en vergeet de eieren niet!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kaas is ook gewoon de belangrijkste reden waarom vegan zijn nooit een optie is.
Doet het ook prima met paddenstoelenquote:
die kunnen me gestolen worden.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die kunnen me gestolen worden.
Al zijn ze natuurlijk wel belangrijk voor gebak
Aruba, Bahamas, come on pretty mamasquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:23 schreef Karzai het volgende:
Jamaica, Barbados, key lago oh lets we go
ik nu ookquote:
Wat?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:31 schreef Solotovski het volgende:
Vanmiddag maar even half dagje vrij nemen. Relatie van een van mn beste vrienden is over, was politie en alles bij, dus vanmiddag even de goede mattie uithangen
Sneu altijd
klinkt als een tokkiescheidingquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:31 schreef Solotovski het volgende:
Vanmiddag maar even half dagje vrij nemen. Relatie van een van mn beste vrienden is over, was politie en alles bij, dus vanmiddag even de goede mattie uithangen
Sneu altijd
Zijn niet getrouwd johquote:
vriendelijkheid kost nietsquote:
Wel, moeitequote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vriendelijkheid kost niets
Maar wel tokkiequote:
Maakt het punt niet minder valide.quote:
zo eentje waar de hele buurt van kan mee genieten.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maakt het punt niet minder valide.
Ik niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Koffie van koffiegodinnetjemet zelfgemaakte saucijzebroodjes van de paprikavulling van gisteren
Ik reken het goed
![]()
[ afbeelding ]
Alle knoopjes van de overhemden knippen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo eentje waar de hele buurt van kan mee genieten.
schreeuwen op straat. van 4 hoog de kleren van de ander naar beneden gooien.
Huilend kind op de achtergrond
Nu kun je ook overdrijvenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo eentje waar de hele buurt van kan mee genieten.
schreeuwen op straat. van 4 hoog de kleren van de ander naar beneden gooien.
Huilend kind op de achtergrond
overhemden? dat kennen die mensen toch helemaal niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:43 schreef shiitake het volgende:
[..]
Alle knoopjes van de overhemden knippen.
echt? ik had meer van je verwacht.quote:
politie komt alleen op de koffiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |