SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
wat heeft die er nou weer mee te maken?quote:
worst-kaas scenario.quote:
Wil je je even melden bij koen66? dan laat hij de brug naar beneden en stampt je naar buiten. Dankuquote:
wilde plannen?quote:
Alleen een kaasscenario.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat heeft die er nou weer mee te maken?
[..]
worst-kaas scenario.
Vanavond misschien
Vergeleken met een uur geleden zit ik er eigenlijk wel positief in nu.quote:
@Koen66quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wil je je even melden bij koen66? dan laat hij de brug naar beneden en stampt je naar buiten. Danku
Die vind kaas ook zo lekker dat hij er even op geattendeerd moet wordenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat heeft die er nou weer mee te maken?
[..]
worst-kaas scenario.
Vanavond misschien
Blijkbaar hebben we nu meer van die zotten.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die vind kaas ook zo lekker dat hij er even op geattendeerd moet worden
Kan niet he.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben we nu meer van die zotten.
Kaas is ook gewoon de belangrijkste reden waarom vegan zijn nooit een optie is.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben we nu meer van die zotten.
en vergeet de eieren niet!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kaas is ook gewoon de belangrijkste reden waarom vegan zijn nooit een optie is.
Doet het ook prima met paddenstoelenquote:
die kunnen me gestolen worden.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die kunnen me gestolen worden.
Al zijn ze natuurlijk wel belangrijk voor gebak
Aruba, Bahamas, come on pretty mamasquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:23 schreef Karzai het volgende:
Jamaica, Barbados, key lago oh lets we go
ik nu ookquote:
Wat?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:31 schreef Solotovski het volgende:
Vanmiddag maar even half dagje vrij nemen. Relatie van een van mn beste vrienden is over, was politie en alles bij, dus vanmiddag even de goede mattie uithangen
Sneu altijd
klinkt als een tokkiescheidingquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:31 schreef Solotovski het volgende:
Vanmiddag maar even half dagje vrij nemen. Relatie van een van mn beste vrienden is over, was politie en alles bij, dus vanmiddag even de goede mattie uithangen
Sneu altijd
Zijn niet getrouwd johquote:
vriendelijkheid kost nietsquote:
Wel, moeitequote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vriendelijkheid kost niets
Maar wel tokkiequote:
Maakt het punt niet minder valide.quote:
zo eentje waar de hele buurt van kan mee genieten.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maakt het punt niet minder valide.
Ik niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Koffie van koffiegodinnetjemet zelfgemaakte saucijzebroodjes van de paprikavulling van gisteren
Ik reken het goed
![]()
[ afbeelding ]
Alle knoopjes van de overhemden knippen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo eentje waar de hele buurt van kan mee genieten.
schreeuwen op straat. van 4 hoog de kleren van de ander naar beneden gooien.
Huilend kind op de achtergrond
Nu kun je ook overdrijvenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo eentje waar de hele buurt van kan mee genieten.
schreeuwen op straat. van 4 hoog de kleren van de ander naar beneden gooien.
Huilend kind op de achtergrond
overhemden? dat kennen die mensen toch helemaal niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:43 schreef shiitake het volgende:
[..]
Alle knoopjes van de overhemden knippen.
echt? ik had meer van je verwacht.quote:
politie komt alleen op de koffiequote:
Maar waarom politie dan?quote:
"Oh, we kwamen op een mogelijke rel-melding af".quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
overhemden? dat kennen die mensen toch helemaal niet.
Ik denk dat de politie gebeld is op het moment dat de een op de auto van de ander stond te springen.
waterkanon er bijquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Oh, we kwamen op een mogelijke rel-melding af".
Je kunt je zo wel voorstellen wat voor tokkieruzie dat geweest moet zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hehe simpele tokkie ben je toch ook hč.
Overburen van m'n ouders waren zo. Zat gelukkig nog een singel tussen. Maar die zijn ook een paar keer 's nachts buiten doorgegaanquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:49 schreef gianni61 het volgende:
Afgelopen zomer wel 1 keer gezien. vrouw stond vanaf de galerie spullen naar beneden te gooien en de man stond op de parkeerplaats te vloeken en te schelden.
maar ja, je kunt dan natuurlijk niet even stoppen en dat schouwspel een kwartiertje volgen.
hoe komt het dat je zo nat bent?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb het zoooo koud. Loop met natte kleding. Gelukkig brengt een vriendin mij straks thuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Je moet kleding ook niet gelijk aantrekken als het uit de wasmachine komt, Ama.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb het zoooo koud. Loop met natte kleding. Gelukkig brengt een vriendin mij straks thuis.
Uit met die kleding dan! Op de verwarming leggen!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:50 schreef Amarantha het volgende:
Alle andere mensen in de bus:quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Uit met die kleding dan! Op de verwarming leggen!
uitvaartondernemer.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Als de politie moet komen omdat je relatie voorbij is, ben je een echte tokkie
vroeger ook zo'n overbuurman gehad. die was helemaal geschift, maakte ruzie met iedereen in het appartementen complex.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Overburen van m'n ouders waren zo. Zat gelukkig nog een singel tussen. Maar die zijn ook een paar keer 's nachts buiten doorgegaan
Kijken ze op het werk wat vreemd gok ik.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Uit met die kleding dan! Op de verwarming leggen!
Waren op zich wel aardig, deden geen vlieg kwaad. Maar als ze ruzie kregenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroeger ook zo'n overbuurman gehad. die was helemaal geschift, maakte ruzie met iedereen in het appartementen complex.
beweerde ooit dat iemand op zn deur geschoten had.
Iedereen ging er gewoon van uit dat hij dat zelf gedaan had om weer een stoer verhaal de wereld in te helpen
was wel af en toe sensatie in die appartementen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waren op zich wel aardig, deden geen vlieg kwaad. Maar als ze ruzie kregenMet elkaar of met van die herrieschoppende pubers buiten
Ik zou dat echt veel te slecht trekkenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Terwijl mijn buurman in de hal ook weer tegen zijn vriendin gilt. Over tokkies gesproken
Dus morgen kan ik langs komen?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:00 schreef CherryLips het volgende:
Kan vanavond wel appelkaneelcake maken. Ga wel bij m'n ouders eten maar moet toch al om negen uur thuis zijn, besef ik net
Dat hoor k vanmiddag allemaalquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar waarom politie dan?
Of was het na 21u.
de brug is naar beneden wordt uit je huis gestamptquote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:01 schreef UitStraling het volgende:
Ja ik zou op een goed uitgekozen moment aanbellen en een fris gesprekje aangaan.
Wie ik?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
de brug is naar beneden wordt uit je huis gestampt
ikquote:
Ik zou er van genieten alsof het live GTST isquote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou dat echt veel te slecht trekken
als het continu is wordt het vervelendquote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou er van genieten alsof het live GTST is
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien.
heb mij meteen maar vast geketend aan je bed ...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien.
Ik kan slecht tegen tokkies, onrecht en vooral tegen vrouwentranen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou er van genieten alsof het live GTST is
Godverdommequote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb mij meteen maar vast geketend aan je bed ...![]()
![]()
![]()
plus tien al huil ik niet zo snelquote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan slecht tegen tokkies, onrecht en vooral tegen vrouwentranen.
computer uit en aan het weekend beginnenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:03 schreef kwiwi het volgende:
Klanten die te laat zijn voor meetings en niks laten wetenHallo, jij wil wat van mij troela.
Met een IQ van 146 heb ik tranenmisbruik vrij snel doorquote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
plus tien al huil ik niet zo snel
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een IQ van 146 heb ik tranenmisbruik vrij snel door
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja jij welquote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij is uniekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |