Dat klopt, die was van alles nog een tandje erger jaquote:Op zondag 31 januari 2021 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vergeleken met Agnes Kant is Marijnissen best wel sympathiek en redelijk.
quote:Op zondag 31 januari 2021 22:41 schreef monkyyy het volgende:
Mijn bedrijf, mijn winst. Ik deel met niemand. Gaan we ook verlies delen?
Ze is gegroeid.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Vergeleken met Agnes Kant is Marijnissen best wel sympathiek en redelijk.
Een SP programma filleren lijkt me niet heel lastigquote:Op zondag 31 januari 2021 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat klopt, die was van alles nog een tandje erger ja
Kockelman filleert wel terecht het SP-programma trouwens
Damn te traagquote:Op zondag 31 januari 2021 22:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Privatize profits, socialize losses is toch al decennia de Angelsaksische strategie?
Eens, maar altijd fijn als het gebeurt... ik kijk ook al uit naar de grsprekken met Jesse Klaver en Lillian Ploumenquote:Op zondag 31 januari 2021 22:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een SP programma fileren lijkt me niet heel lastig
En naar welke nog meer in positieve zin?quote:Op zondag 31 januari 2021 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Eens, maar altijd fijn als het gebeurt... ik kijk ook al uit naar de grsprekken met Jesse Klaver en Lillian Ploumen
Die worden door Giovanca geïnterviewd.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens, maar altijd fijn als het gebeurt... ik kijk ook al uit naar de grsprekken met Jesse Klaver en Lillian Ploumen
Eigenlijk is dat bij geen enkel programma een punt. Beetje tegenwicht voor de managersretoriek van CDA en VVD kan ook geen kwaad.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een SP programma filleren lijkt me niet heel lastig
haha lieve glimlach en door.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:50 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Die worden door Giovanca geïnterviewd.
Volgens mij hebben partijen als D66 en CDA het beste evenwichtige programma tussen kosten en baten... Dat blijkt vaak uit die analyses van het CPB tenminste, de VVD is ook veel meer naar het midden geschoven... Wat echte linkse partijen willen kost echt onrealistisch veel bakken met geld.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:50 schreef svann het volgende:
[..]
En naar welke nog meer in positieve zin?
waarom gebeurt het dan zo weinig? Om het even welke partij verder. kritische vragen zijn er nauwelijks.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een SP programma filleren lijkt me niet heel lastig
Dat klopt. Ik denk eigenlijk dat alleen een Jort hiertoe in staat is.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat bij geen enkel programma een punt. Beetje tegenwicht voor de managersretoriek van CDA en VVD kan ook geen kwaad.
Nog 5 jaar langer werken is gewoon niet te doen.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:53 schreef svann het volgende:
Weet niet hoor, maar vraag me echt af hoeveel werknemers nou die 67+ jaar gaan halen.
Ik bedoel meer in de politiek zelf. Het idee dat politiek slechts een kwestie is van de juiste keuzes maken en het huishoudboekje op orde maken is een idee dat onder Rutte sterk voet aan de grond heeft gekregen, maar dat is natuurlijk absoluut niet wat politiek is.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik denk eigenlijk dat alleen een Jort hiertoe in staat is.
Waarom noem je Kockelmann Kokhalsman?quote:Op zondag 31 januari 2021 22:59 schreef Klopkoek het volgende:
Best wel inhoudelijke discussie en ondervraging tussen Kokhalsman en Marijnissen net.
Prima, probleem is alleen dat dit niet met de zittende regeringspartijen, ministers of Baudet/Eerdmans gebeurd. Die krijgen een vrij podium en zachte ondervraging. Met WNL als dieptepunt.
Alle politici moeten op zondag langs komen voorlopig dat is wel zo fair, en ook beter om aan te zien als kijker.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:59 schreef Klopkoek het volgende:
Best wel inhoudelijke discussie en ondervraging tussen Kokhalsman en Marijnissen net.
Prima, probleem is alleen dat dit niet met de zittende regeringspartijen, ministers of Baudet/Eerdmans gebeurd. Die krijgen een vrij podium en zachte ondervraging. Slob had het nog relatief makkelijk, terwijl hij op de plaats van machtsuitoefening zit en niet de oppositie.
Met WNL en Rick Nieman als dieptepunt.
Dit is onzin van de bovenste plank. Alsof de PvdA nooit een 'realistisch' plan in elkaar kan flansen.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij hebben partijen als D66 en CDA het beste evenwichtige programma tussen kosten en baten... Dat blijkt vaak uit die analyses van het CPB tenminste, de VVD is ook veel meer naar het midden geschoven... Wat echte linkse partijen willen kost echt onrealistisch veel bakken met geld.
Nou vooruit, van de linkse partijen levert de PvdA vaak nog het meest realistische programma af, dat wil ik ze wel gevenquote:Op zondag 31 januari 2021 23:05 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dit is onzin van de bovenste plank. Alsof de PvdA nooit een 'realistisch' plan in elkaar kan flansen.
Realiteit is dat Nederland eind 2019 onder het EU gemiddelde qua lastendruk zat en sociale uitgaven (dat dit niet zo uit pakt voor normale werknemers, is nu juist rechts beleid).
Dat 'bakken met geld' levert doorgaans gewoon de meest welvarende, tevreden en moderne landen op...
In plaats van een lege dozen en bubbels economie.
Helaas willen ze alleen met GroenLinks regeren. Op deze manier kunnen CDA en VVD alleen met D66/CU/JA21/SGP zaken doen.quote:Op zondag 31 januari 2021 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou vooruit, van de linkse partijen levert de PvdA vaak nog het meest realistische programma af, dat wil ik ze wel geven
PvdA let feitelijk beter op de schatkist dan de geldverbrandende en vriendjespolitiek van de VVD hoor; en zo werkt dat feitelijk in alle westerse landen. Dat realisme van de VVD heeft Nederland in een leeg karkas veranderd, een lage lonen economie.quote:Op zondag 31 januari 2021 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou vooruit, van de linkse partijen levert de PvdA vaak nog het meest realistische programma af, dat wil ik ze wel geven
GroenLinks is gewoon minder links dan de VVD rechts is.quote:Op zondag 31 januari 2021 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Helaas willen ze alleen met GroenLinks regeren. Op deze manier kunnen CDA en VVD alleen met D66/CU/JA21/SGP zaken doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |