Waarschuwing:het inbranden walmt en stinkt enorm.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:05 schreef Stansfield het volgende:
[..]
https://www.pannenexpert.(...)n-mineral-b-element/
De verschillen gevonden. Zit dus wel wat verschil tussen vooral in de aanlevering en kans op roest bij aankoop. Dus dat is een keuze of je dat het verschil waard vindt. Ik neig er ook sterk naar om er 2 van te kopen. 24 + 28 cm.
Dat las ik overal ja. De afzuiger op volle kracht helpt daar niet tegen?quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarschuwing:het inbranden walmt en stinkt enorm.
Dan nog blijf je het ruiken. Wij hadden afzuiger op volle kracht en de keukendeur naar buiten open en de volgende dag stonk het nog steeds.quote:Op donderdag 11 maart 2021 15:28 schreef Stansfield het volgende:
Dat las ik overal ja. De afzuiger op volle kracht helpt daar niet tegen?
tnx voor de tip.quote:Op donderdag 11 maart 2021 16:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan nog blijf je het ruiken. Wij hadden afzuiger op volle kracht en de keukendeur naar buiten open en de volgende dag stonk het nog steeds.
Je bedoelt die deskundige dierenarts die terecht bij elk veel te ver doorgefokt hondenras aangaf welke ziektes en afwijkingen die hebben?quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:05 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een kutwijf, in plaats van inhoudelijk op de vraag in te gaan grijpt ze de mogelijkheid alleen maar aan om bepaalde hondenrassen af te zeiken.
Dat was niet het onderwerp van de aflevering, het ging over hondenvoer. Je had op zijn minst verwacht dat ze een kijkje in de fabriek zouden nemen ofzo.quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bedoelt die deskundige dierenarts die terecht bij elk veel te ver doorgefokt hondenras aangaf welke ziektes en afwijkingen die hebben?
Maar waarom die dierenarts die er verstand van heeft een kutwijf is werd mij echt niet duidelijk?quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:15 schreef PzKpfw het volgende:
Dat was niet het onderwerp van de aflevering, het ging over hondenvoer. Je had op zijn minst verwacht dat ze een kijkje in de fabriek zouden nemen ofzo.
Dierenfabrikant?quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar waarom die dierenarts die er verstand van heeft een kutwijf is werd mij echt niet duidelijk?
Uiteindelijk ging het er gewoon over dat het speciale dierenvoer voor die doorgefokte honden niet echt zin heeft.
En de PR-man van de dierenfabrikant Royal Canin had daar niet veel weerwoord op.
Typo.quote:
Dat is mijn mening en die heb ik al toegelicht. Maar ga jij maar lekker dieren fabriceren.quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Typo.
Waarom geef je geen antwoord op de vraag waarom die dierenarts een kutwijf is?
Net zo 'vers' als gisteren gevangen makreel. Alle makreel wordt aan boord gelijk ingevroren.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:56 schreef Coppi het volgende:
Ik koop nooit meer MSC makreel. Ouwe meuk blijkbaar.
Maar er zal toch wel een maximale termijn bestaan of gehanteerd worden? Jammer dat ze daar niet even op doorvroegen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Net zo 'vers' als gisteren gevangen makreel. Alle makreel wordt aan boord gelijk ingevroren.
Heb jij liever makreel die 3 weken is ingevroren of makreel die 3 jaar is ingevroren. Met invriezen is helemaal niets mis. Dat houdt de boel juist vers.quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Net zo 'vers' als gisteren gevangen makreel. Alle makreel wordt aan boord gelijk ingevroren.
Maakt qua smaak en 'versheid' helemaal niks uit, als die makreel meteen aan boord is ingevroren en daarna bij -25 in een pakhuis bewaard blijft.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:22 schreef Coppi het volgende:
Heb jij liever makreel die 3 weken is ingevroren of makreel die 3 jaar is ingevroren. Met invriezen is helemaal niets mis. Dat houdt de boel juist vers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |