SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JIj nu gerriezuigen?quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:32 schreef FranticDJ het volgende:
Bij m’n ouders is de gemeente ook bezig geweest met het riool. Dat is bij hun ook niet goed gegaan :’)
Afvoer gebroken, kruipruimte vol met gerrie derrie
Nee gemeente komt bij hun wel zuigen zo. Gelukkig dichtbij t luik dus zet er zo ff een reparatiestuk tussen. Die stond ik op t punt om af te voeren naar de stort.quote:
Krijgen ze iets van een vergeoding dan als de gemeente dat veroorzaakt?quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee gemeente komt bij hun wel zuigen zo. Gelukkig dichtbij t luik dus zet er zo ff een reparatiestuk tussen. Die stond ik op t punt om af te voeren naar de stort.
Zal wel niet vanzelf gaan?quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Krijgen ze iets van een vergeoding dan als de gemeente dat veroorzaakt?
Geen vlaggetjes?quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:32 schreef FranticDJ het volgende:
Bij m’n ouders is de gemeente ook bezig geweest met het riool. Dat is bij hun ook niet goed gegaan :’)
Afvoer gebroken, kruipruimte vol met gerrie derrie
Ga filmen Reporterbal!quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:49 schreef bitterbal het volgende:
hoor allemaal tegeltjes kapot vallen
Dat was toch ook de bedoeling. Of niet.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:49 schreef bitterbal het volgende:
hoor allemaal tegeltjes kapot vallen
Jij altijd Julio.quote:
Eigen huis en Beratquote:Op donderdag 28 januari 2021 17:56 schreef bitterbal het volgende:
gekanker op buitenlanders. nou liever tien berats in de hand dan een piet in de lucht
quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigen huis en Berat
Help, mijn Berat is klusser
Zorg voor later. Maar nu is t ook anders doordat de gemeentewerken zelf aanbelde dat er wat fout was gegaan.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Krijgen ze iets van een vergeoding dan als de gemeente dat veroorzaakt?
Wel jammer dat hij geen Borat heet. Gemiste kans weer.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:56 schreef bitterbal het volgende:
gekanker op buitenlanders. nou liever tien berats in de hand dan een piet in de lucht
quote:Advies EMA: 3 weken tussen twee Pfizer-prikken
oke.quote:Nu staat er heel duidelijk "drie weken" om een goede bescherming tegen covid-19 te bieden. Ook de fabrikant zelf raadt drie weken aan.
HOEDANquote:Kabinet houdt voorlopig vast aan tweede prik na 6 weken
6 weken is nog binnen de termijn. Ik twijfelde hier ook over maar @Molo wist mij te verlichtenquote:
Binnen de verkiezingstermijn zeker.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
6 weken is nog binnen de termijn. Ik twijfelde hier ook over maar @:molo wist mij te verlichten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |