SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JIj nu gerriezuigen?quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:32 schreef FranticDJ het volgende:
Bij m’n ouders is de gemeente ook bezig geweest met het riool. Dat is bij hun ook niet goed gegaan :’)
Afvoer gebroken, kruipruimte vol met gerrie derrie
Nee gemeente komt bij hun wel zuigen zo. Gelukkig dichtbij t luik dus zet er zo ff een reparatiestuk tussen. Die stond ik op t punt om af te voeren naar de stort.quote:
Krijgen ze iets van een vergeoding dan als de gemeente dat veroorzaakt?quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee gemeente komt bij hun wel zuigen zo. Gelukkig dichtbij t luik dus zet er zo ff een reparatiestuk tussen. Die stond ik op t punt om af te voeren naar de stort.
Zal wel niet vanzelf gaan?quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Krijgen ze iets van een vergeoding dan als de gemeente dat veroorzaakt?
Geen vlaggetjes?quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:32 schreef FranticDJ het volgende:
Bij m’n ouders is de gemeente ook bezig geweest met het riool. Dat is bij hun ook niet goed gegaan :’)
Afvoer gebroken, kruipruimte vol met gerrie derrie
Ga filmen Reporterbal!quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:49 schreef bitterbal het volgende:
hoor allemaal tegeltjes kapot vallen
Dat was toch ook de bedoeling. Of niet.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:49 schreef bitterbal het volgende:
hoor allemaal tegeltjes kapot vallen
Jij altijd Julio.quote:
Eigen huis en Beratquote:Op donderdag 28 januari 2021 17:56 schreef bitterbal het volgende:
gekanker op buitenlanders. nou liever tien berats in de hand dan een piet in de lucht
quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigen huis en Berat
Help, mijn Berat is klusser
Zorg voor later. Maar nu is t ook anders doordat de gemeentewerken zelf aanbelde dat er wat fout was gegaan.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Krijgen ze iets van een vergeoding dan als de gemeente dat veroorzaakt?
Wel jammer dat hij geen Borat heet. Gemiste kans weer.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:56 schreef bitterbal het volgende:
gekanker op buitenlanders. nou liever tien berats in de hand dan een piet in de lucht
quote:Advies EMA: 3 weken tussen twee Pfizer-prikken
oke.quote:Nu staat er heel duidelijk "drie weken" om een goede bescherming tegen covid-19 te bieden. Ook de fabrikant zelf raadt drie weken aan.
HOEDANquote:Kabinet houdt voorlopig vast aan tweede prik na 6 weken
6 weken is nog binnen de termijn. Ik twijfelde hier ook over maar @Molo wist mij te verlichtenquote:
Binnen de verkiezingstermijn zeker.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
6 weken is nog binnen de termijn. Ik twijfelde hier ook over maar @:molo wist mij te verlichten
Als dat geen snoeiharde Noik Sexs wordquote:Op donderdag 28 januari 2021 18:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
[ afbeelding ]
en liefie is zo ook thuis
quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:56 schreef bitterbal het volgende:
Logeerkamerquote:
Binnenkort kun je er gaan wonenquote:Op donderdag 28 januari 2021 18:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar dat huis.
Hier zat een bed :pquote:Op donderdag 28 januari 2021 18:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar dat huis.
Had je net zo goed het bed er in kunnen latenquote:
Hier wordt de lekkerste salpicon van Den Haag bereidquote:
nee das geen gezichtquote:Op donderdag 28 januari 2021 18:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had je net zo goed het bed er in kunnen laten
Nee dit is de haagsequote:Op donderdag 28 januari 2021 18:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is dit de Rotterdamse woning en zijn ze begonnen?
Nee het is een bed en geen gezichtquote:
Nu is het verhuurklaarquote:Op donderdag 28 januari 2021 18:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee het is een bed en geen gezicht
Maar nu kan er niemand meer logerenquote:
nee dat neit :pquote:Op donderdag 28 januari 2021 18:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar nu kan er niemand meer logeren
Jawel hoorquote:Op donderdag 28 januari 2021 18:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar nu kan er niemand meer logeren
Dat is wel handig als mensen kunnen logeren nu we een avondklok hebbenquote:
Jij kruipt gewoon naast haar in de frituurquote:
Lekker borrelenquote:Op donderdag 28 januari 2021 18:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij kruipt gewoon naast haar in de frituur
Ligt het aan m'n verbinding of is dit gefilmd met een 0.2 megapixel aardappelquote:
Gaat zo hard, dat ik er geen Yoda in kan ontdekken.quote:
wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Met een beetje moeite past allesquote:Op donderdag 28 januari 2021 18:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daarbij is LTVDK's hoofd niet zo groot, past best
Je moet die film echt kijken, die is echtquote:
ja het ziet er leuk uit :pquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je moet die film echt kijken, die is echt
Wij hadden hem vroeger thuis op VHS. Best wel vaak gekekenquote:
jaquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je hebt in een sarcofaag geleefd
Wat is dezequote:
Ik volgens mij ook niet ...quote:
Heb je er weer een pond in proberen te mikken?quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwuuurp paprika's op hoorWeer veel te veel gehakt gebruikt, en veel te veel kaas
restje gehaktvulling gaat morgen in de bladerdeeg. Dat is mooi hendig spul om in huis te hebben
nog niet eens een half. Maar het was te veel.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je er weer een pond in proberen te mikken?
hot shots gedaan met gergi?quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:53 schreef kwiwi het volgende:
Het ruikt ineens naar bbq of brand in m'n slaapkamer
Niet meer in NL? Alleen even 1200 km op en neer gereden voor een tas soepblikken?quote:
Moest er voor werk heen, paar uur maar.. en was meer een hele kofferbak vol soep, koekjes, etc.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet meer in NL? Alleen even 1200 km op en neer gereden voor een tas soepblikken?
Wat een onzin eigenlijkquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest er voor werk heen, paar uur maar.. en was meer een hele kofferbak vol soep, koekjes, etc.
wel de Nederlandse versie kijken, met Paul Haenen als Slisquote:
Voorheen vloog ik binnen europa ook vaak op een dag op en neer voor een meeting van een paar uur.. dat was helemaal een hel. Om 4u opstaan en om 23u thuis, met altijd haasten en dan toch weer vertragingenquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een onzin eigenlijkZo'n eind rijden voor een paar uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |